Sari la conținut

SUZUKI GSR600


bubucaty
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ce inseamna incurca 1 cu 2? Daca nu e cutia in miscare senzorul poate indica eronat. Stai cu mobra pe loc si mesteca in viteze, vezi ce-ti arata indicatorul din bord. Mie nu mi-a aratat niciodata eronat in mers, cutia are niste elemente ce se misca cand schimbi viteza, ea nu intra in viteza cand dai tu de levier ci cand pinioanele si rotile dintate din ea se sincronizeaza. Daca roata motoare nu se misca atunci cutia nu e sincronizata si indicatorul iti poate arata eronat. Ca atunci cand misti mobra un pic ca sa-ti intre in neutru.

 

Nu-s mecanic, dar din ce am vazut la a mea, e normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voua vi se intampla ca in ture mari, la schimbul 1 -> 2, sa nu cupleze bine in treapta a 2a si sa ramana in N?

Am intrebat de problema asta la Suzuki si baiatul din service mi-a recomandat sa schimb vitezele fara sa mai apas abreiajul (las un pic gazul si schimb). Intr-adevar, schimba mult mai ok asa, insa trebuie sa ma obisnuiesc un pic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere ca intre 1 si 2 se afla N, poti foarte bine sa bagi in N daca nu dai suficient de mult in sus cand schimbi. Daca schimbi fara ambreiaj trebuie implicit sa dai 1 pic mai tare si sare in a doua, asta inseamna insa un pic mai mult stres pe cutia de viteze. Schimbat fara ambreiaj trebuie doar pt curse, nu e asta solutia. Greseala e la tine nu la motor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca duci motorul in 10.000 de ture (desi nu stiu de ce ai face asta incepator fiind in a'ntaia) si apesi ambreiajul pana la capat si schimbi usor dupa care dai drumul la ambreiaj mai mult ca sigur o sa faca un poc si o sa zvacneasca motorul mai mult decat fara ambreiaj. Precum am zis, schimbatul fara e pt curse / mers tare.
Cand ii dai mai tare pe strada ca sa schimbe frumos si cu ambreiaj trebuie sa faci totul f rapid nu asa secvential, cand o accelerezi tare si vrei sa schimbi viteza, inchizi un pic gazul, apesi repede ambreiaj (nu complet, jumate) in acelasi timp te sincronizezi sa schimbi viteza tot rapid si dai drumul la ambreiaj aproape instant.

Editat de Legnakrad.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie nu-mi schimba fara abreiaj cand sunt la peste 8K ture. Nici 1->2 nici 2->3

 

Troscul si pocul la schimbatul vitezei e din cauza ca o faci prea lent. Cu cat turatia motorului e mai mare cu atat mai rapid trebuie sa fii. Legnakrad a descris procedura.

 

Eu bag piciorul sub levier si-l tensionez, fac o smucitura din mana (tai gazul f. scurt) si trag de ambreiaj. Daca totul e facut corect, levierul pleaca singur din tensiune in treapta superioara. Daca sunt destul de rapid, mobra urca liniar, fara smucituri sau pierdere de tractiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine schimba ok fara ambreiaj si la 14k.

 

O alta intrebare: voi ce presiuni folositi in anvelope?

Momentan le-am pus la 2.5/2.5, asa cum recomanda producatorul, insa dupa ce se incalzesc am vazut ca presiunea creste pana pe la 2.7 - 2.8 - 2.9, si imi par destul de rigide in punctul ala si parca incepe sa-mi fie frica cu ele pe curbe. Ar fi o idee buna sa le las pe la 2.2 la rece, astfel incat sa urce la 2.5 dupa ce se incalzesc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simt un iz de ironie pe undeva pe-acolo :)

Ca ii mai dau din cand in cand 1a/2a pana in 14k pe un drum liber nu inseamna ca 'ma dau tare'. Si nu, nu am toba sport.

 

Astept si alte pareri.

Editat de LYM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am schimbat vitezele fara sa apas ambreiajul (din greseala :) si n-am avut probleme .. a mers f bine. insa am renuntat la obiceiul asta, fiind de parere ca nu fac decat sa stric cutia de viteze pentru un moft.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@LYM - nu stiu daca Legnakrad era ironic:) , dar, la o minima informare asupra functionarii unei cutii de viteza, ai sa realizezi ca nu e tocmai in regula sa schimbi fara a decupla arborele de cutie.Daca totusi vrei sa castigi timp, iata solutia http://www.powercommander.com/powercommander/products/quickshifter/powercommander_quick_shifter.aspx

 

 

V

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu intrebam de presiunea in roti ... :)

Nu ma intereseaza sa castig timp, ca nu sunt la concurs; vroiam doar sa pot schimba ok chiar si in ture mari. Din pct. asta de vedere, schimbul 1-2 fara ambreiaj in ture mari ma multumeste; in rest schimb normal, deci problema rezolvata dpmdv.

Editat de LYM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Probabil nu suntem pe aceeasi lungime de unda.Foloseste cu incredere presiunea recomandata de amicii cu ochii oblici.

Referitor la celalalt topic,vezi imaginea (arbore secundar,principal, furci selectoare etc)

Pune-ti intrebarea ce se intampla cand un pinion de pe un arbore trece pe un altul de pe celalalt arbore la 10k rpm in full-throttle :))

post-68539-0-63754800-1377454901.jpg

Editat de valhalla
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, eram un pic ironic :D

eu unu sunt de parere ca e mai bine la inceput sa te gandesti cum sa inveti sa mergi in siguranta nu cum sa schimbi tare 1-2-3 sau ce presiune iti trebuie pt dat pe curbe dar fiecare cu barba lui :) Daca mergi cuminte 2.5 sau 2.9 merg amandoua fara probleme. daca nu alea sunt presiunile pe care le folosesc eu pe amckart

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de ce va infigeti asa la tras concluzii cum ca 'merg tare' sau ca 'ma dau pe curbe'. Chill :) Tot ce am spus este ca mobra mi se pare un pic rigida si mi-e usor teama in curbe (alea pe care le iau usurel la stadiul in care ma aflu, nicidecum cu genunchiul pe jos, sau mai stiu eu cum credeti voi).

Cat despre schimbatul 'tare', iarasi m-ai inteles gresit. Ideea nu era ca as merge la curse, sau ca as face liniute, ci pur si simplu vreau s-o turez mai mult din cand in cand, si am observat ca nu-mi schimba bine mereu folosind ambreiajul la turatii mari.

That's all :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, daca ma puteti ajuta si pe mine ...

Mi-ar trebui si mie aripa de fata si cateva maruntisuri pentru al meu...are cineva vreo idee de unde as putea sa le cumpar..?? mersi mult astept raspuns :)

mai incearca si acest anunt :D

http://bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-dezmembrez+suzuki+gsr+++600+2006+2007+2008+2009+%3a+motor+complet+%2c+far+%2c+sa+%2c+rez+-199959.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot sa fie mai multe cauze pentru care apar probleme la schimbatul in ture mari. Uleiul uzat sau nu e in parametrii. Daca e apa la temperatura la care ajunge motorul cand il forjezi in ture, nu te va ajuta la schimbat vitezele usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Am schimbat uleiul (am sarit de 6000km intr-o luna :D) si, de data asta, am mers si am facut revizia la Suzuki - ulei Motul 7100. Mobra schimba acum incomparabil mai bine fata de Repsol. Bine, si pretul a fost dublu :)

 

In ultima vreme mi s-a intamplat de 2 ori ca motorul sa se opreasca (sa nu tina relanti-ul): o data pe loc, dupa ce-am turat-o de 2 ori usurel (5-6000rpm), si o data dupa o franare (ambreiaj apasat), m-am trezit cu motorul oprit la stop. Am incercat sa reproduc dar nu mai vrea sa faca.

Vi s-a intamplat vreodata chestia asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca te-am vazut prin trafic pe la romana. Ai o casca alba cumva?

 

*faza cu opritul motorului e de la relanti, creste-l la 1300 si nu mai ai probleme.

In mers nu mi s-a intamplat, cateodata mai face urat doar cand e motorul rece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, posibil eu sa fi fost :)

 

Imi place relanti-ul la 1000, cum e acum. O mai las asa pana sezonul urmator; daca era o problema cred ca facea mai des. Pe franare e posibil sa mai fi lasat eu din ambreiaj si de-aia sa-mi fi murit motorul, nu stiu.

Oricum, trebuie sa schimb si filtrul de aer :D

Editat de LYM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...