ray Postat Martie 31, 2007 Share Postat Martie 31, 2007 Salutare, Daca n-o sa ploua, si o sa fie mai mult de (sau macar) 13-14 grade, vreau sa dau o tura pana la Cheia.. prima pe anul asta.. sa curat un pic cauciucurile pe margini Plecarea pe la 12 (ne intalnim la 11:30) de la OMV Baneasa; doritorii sa se inscrie aici! PS: deocamdata sunt eu + piratul (incepator pe gs500); deci vom merge incet incet. PS2: maine la 10:30 daca e urat, frig sau ploua, anulam treaba... stati cu ochii pe forum inainte sa plecati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Martie 31, 2007 Share Postat Martie 31, 2007 poate vin si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chino Postat Martie 31, 2007 Share Postat Martie 31, 2007 (editat) poate vin si eu. sa nu fie vreo pacaleala de 1 aprilie hai te-am salutat ca aseara nu te-am mai prins Editat Martie 31, 2007 de chino Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoC Postat Aprilie 1, 2007 Share Postat Aprilie 1, 2007 Merg si eu cu Caty! Ne vedem la 12! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiG Postat Aprilie 1, 2007 Share Postat Aprilie 1, 2007 baietzi, fiti mai precauti, ce dumnezeu , nu stii cand da tiru' peste tine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Aprilie 1, 2007 Share Postat Aprilie 1, 2007 Ati mai fost? poate mergem in weekendul viitor, cam cati km sunt pana acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...