Sari la conținut

Kawasaki Z750


Flipper
 Share

Postări Recomandate

Mda, eu odata ce mi-a aparut pe bord FUEL, nu am reusit niciodata sa bag mai mult de 11 litri pana la cei "18" din carte, cred ca iau o sticla de 2l cu mine si merg pana raman fara macar sa stiu o treaba. Voi mai mergeti mult dupa ce apare FUEL, se aprinde vreun led ceva cand e pe aburi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu am incercat treaba asta, cat se poate merge cu indicatorul de FUEL, insa, din cate vad in manual este undeva si un FUEL SWITCH...undeva sub rezervor din cate imi dau seama, corectati-ma daca gresesc. Daca l-a folosit careva vreodata sa ne zica niste detalii, unde e mai exact, cum ajungi la el, cum il pornesti, cat mergi pe rezerva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu nimic de nici un fuel switch (insa am impresia ca motoretele pe injectie nu au robinet pt. a trece pe rezerva ..z750-ul sigur nu are). La modelul 2007-- este un reglaj al avansului sub rezervor insa accesibil fara sa dai rezervorul jos. Si ca idee, atunci cand apare Fuel e bine sa fi aproape de benzinarie :) (nu stiu exact autonomia ..insa de cand apare prima data fuel ..cred ca daca ai mers inca 50 km si inca n-ai ramas fara benzina te poti considera norocos :) (eu am reusit performanta sa raman in pana prostului).

Editat de tzeapa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm, am rasfoit manualul, nu exista acest fuel switch. Dar totusi unde sunt cei 7 ltiri din 18 daca eu la benzinarie bag pana la buson 11 litri . Daca o iau matematica as mai avea cam 100km de mers dupa ce mi se aprinde becul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plec maine intr-o plimbare de 3 zile....cred ca vreo 1200-1300 km.

Cu ocazia asta va pot comunica un consum mediu pe Romania....mersul pe autostrada (aia multa rau), economic pe DN, dixtractie pe curbele muntilor nostri, tristete pe drumurile apocaliptice....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti?

 

Era un ZX10R pe Cantemir si inca vreo alte 2 mobre care iesisera prin huse de uitate ce erau si nimeni nu s-a atins de ele cred ca aproape 2 ani. Ce pager, ce alarma? mai bine te duci la biserica si ii zici popii sa ti-o sfinteasca, nu se mai atinge nici dracu de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era un ZX10R pe Cantemir si inca vreo alte 2 mobre care iesisera prin huse de uitate ce erau si nimeni nu s-a atins de ele cred ca aproape 2 ani. Ce pager, ce alarma? mai bine te duci la biserica si ii zici popii sa ti-o sfinteasca, nu se mai atinge nici dracu de ea.

:crack: :crack: cred ca este o variant ffff buna ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni buni,

 

Sunt pe cale de a achizitiona un Z750 din 2004, mai precis cel din poza, ideea este ca e custom painted, si as dori sa va dati cu parerea voi, posesorii experimentati,daca se vede ceva ciudat la el la prima vedere sau la ce anume trebuie sa ma uit sau sa verific, in particular?

 

Multumesc.

 

O zi faina va doresc.

 

attachicon.gifIMG_0300.JPG

attachicon.gifIMG_0302.JPG

din poza nu poti spune f multe. arata fain oricum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut tacanel!

 

ma bucur sa vad ca sunt posesori de Z-uri in romania! din cate stiu eu sunt vreo cateva z1000 prin bucuresti si timisoara dar cred ca posesorii nu intra pe forum! singurul z750 de care mai stiu e unul rosu ce a fost la vanzare pe bikeshop!

 

bugspolier am comandat deja de la www.powerbronze.co.uk!

 

tu cat ai dat pe z1000? sunt curios care sunt preturile in romania ....

 

 

fester!

 

kestia cu vibratiile am simtit-o pe pielea mea si pe forumurile dedicate z-urilor chiar de discuta intens... vibratiile nu sunt mari dar sunt sesizabile in special la modelele 2004-2005!

 

consumul e cam asa! daca merg 120-140 si fara accelarari bruste ma mandresc cu un 5.2l/100km.... insa daca vrei un mers mai sportiv cu depasiri "rele" consumul sare la 6.5l/100km ... acceptabil totusi.... zic eu!

 

 

cat despre comparatia z750 cbr600f(4i) eu am mers cu amandoua... sunt diferite ... depinde ce vrei!

kawasaki z 1000 din 2003 stare excelenta a fost 2000 eur. a necesitat schimb de placute ulei,filtre,un rulment si cauciucuri

 

E pe vine aceasta superbitate. abia astept :banana:

f faina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plec maine intr-o plimbare de 3 zile....cred ca vreo 1200-1300 km.

Cu ocazia asta va pot comunica un consum mediu pe Romania....mersul pe autostrada (aia multa rau), economic pe DN, dixtractie pe curbele muntilor nostri, tristete pe drumurile apocaliptice....

 

5.8

 

Nu am mers economic deloc...consumul este asadar unul pe mers relativ tare si agresiv.

Sigur as fi scos 5 sau mai putin daca se mergea economic.

Nu am avut pasager, doar un tankbag.

 

Alarma este un subiect ce ma intereseaza maxim, la Bistrita am "parcat" mobrele in receptia hotelului deoarece imprejurimile erau oarecum dubioase si nici una din atelaje nu avea alarma.

Aveti vreo recomandare de alarma, neaparat cu pager, alta decat "eftina" Scorpio?

Editat de d a n
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa intreb altfel...cati litri au intrat maxim in rezervor ? Si pana unde bagati benzina, pana la tabla de sub buson sau pana se opreste pompa ?

Daca vrei sa faci plinul cum trebuie, tii motocicleta dreapta la benzinarie si nu pe cric, o tii intre picioare ; Bagi pana sa dea benzina pe dinafara si vei vedea ca intra mai mult decat pana acum :)

 

saua stock ma cam deranjeaza pe distante mari, mi se pare cam rigida( a facut careva vreo modificare de conform in acest sens?)

 

Si pe mine ma durea posteriorul dupa 50-100 km de mers pe Zet , ziceai ca stai pe o scandura de lemn si nu pe o sha cu burete. Asa ca am dat saua la modificat acum 2 luni la userul Darian , pt adaugat burete, si dupa 3-4 zile a iesit ok (cost 70 ron) . Acum parca ma tine mai multi km pana sa ma doara fundul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu am bagat niciodata pana in buza metalica pentru ca ma gandesc sa aiba loc de expansiune...caldura alea alea, dar o sa fac testul odata.



LE : Am rezolvat azi , cu 3 liniute aprinse am bagat 10 litri pana in buza ...deci trebuie umplut pana la refuz :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu dau cu acelasi spray cu care curat lantul.. dupa care jet la spalatorie si iese ca noua :)



Ontopic: Ca sa stiti poate patiti sa o puneti pe o parte, daca dupa ce o ridicati ramane becul de la ulei aprins pe bord inseamna ca filtrul de ulei a prins aer si trebuie desurubat putin incat sa iasa 5-6 picaturi dupa care se insurubeaza la loc, se asteapta 2 minute si se da cheie, everybody happy .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era obosita, si am lasat-o in parcare pe o parte sa se odihneasca, a stat linistita pe scarite si crash pad, no damage :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Since sa fiu franele la Zet sunt mult inferioare celor de pe Ducati, lafel si suspensia, presupun ca pe un SS sunt suspensii mai bune. GSXR-ul isi arata muschii la viteza mai mare unde zet-ul pierde la aerodinamica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu dau cu acelasi spray cu care curat lantul.. dupa care jet la spalatorie si iese ca noua :)

 

Ontopic: Ca sa stiti poate patiti sa o puneti pe o parte, daca dupa ce o ridicati ramane becul de la ulei aprins pe bord inseamna ca filtrul de ulei a prins aer si trebuie desurubat putin incat sa iasa 5-6 picaturi dupa care se insurubeaza la loc, se asteapta 2 minute si se da cheie, everybody happy .

 

 

Ai stiut singur de treaba asta sau ai citit topicul meu de acum ceva timp? :).

 

Despre frane si suspensii... la modelul meu se potriveste amortizorul spate de zx6 care e mult superior, pe fata se pot pune arcuri mai bune ..iar la frane furtunase cu insertie si placute mai bune :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sunat mecanicul, dupa care m-am gandit sa dau search pe forum si am vazut ca ai mai avut problema asta . O sa umblu cu cheie de ulei dupa mine ca cine stie cum o pun jos la dracu in praznic si trebuie sa surubaresc la ea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu personal sunt foarte multumit de frana, am seturi noi fata+spate Carbone Lorraine A3+ si sunt foarte bune....

Furtunele sunt cele stock.

 

Am mers destul si pe Monster 750ie din 2003 (parca) si nu pot spune ca Zet-ul are frane inferioare.

E drept si ca merg ceva mai tare cu Zet-ul decat cu Monster-ul... :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Z1000 parca are frane diferite fata de Z750 daca nu ma insel...parca are Nissin fata de Tokico pe Z750

Editat de ZYB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe Ducati aveai Brembo, nu cred ca incape comparatie. Suspensiile nu mi-au placut, mi se misca casca in cap, dar e normal sa fie mai rigide.

Suspensii inferioare nu inseamna ca sunt mai moi. Din contra. Daca miscarea castii e termenul de comparatie, urca-te pe un monster cu suspensii mai smechere si mai reglabile. O sa zici ca n-ai avut noroc in viata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...