Sari la conținut

Kawasaki Z750


Flipper
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce frumoasa este bijuteria asta ....daca as gasii undeva un bug spoiler ar fi super.

 

Cred ca furca aia USD face toti banii, schimba motorul complet.

post-68475-0-24437400-1368014647_thumb.jpg

post-68475-0-25484300-1368014648_thumb.jpg

Editat de ZYB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce frumoasa este bijuteria asta ....daca as gasii undeva un bug spoiler ar fi super.

 

Cred ca furca aia USD face toti banii, schimba motorul complet.

Ce fura si juguri sunt alea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorina + periuta de dinti (grija la discul de frana+ placute sa nu dai pe ele) apoi stergi bine cu o carpa si dai cu spray de curatat franele pe janta.

Mersi.

 

Asa am procedat, in mare a iesit ok. Cu un drum am vopsit temporar ornamentele laterale din plastic, zic temporar ca la sfarsit de sezon vreau sa o revopsesc toata.

Imi pare rau ca ornamentul mai lung de pe partea dreapta (cum stai pe motor) e rupt, partea cu "bulinele" lipseste, aveti idee cam la ce pret se invart ornamentele din dezmembrari? Am gasit la cineva pe forum si vreau sa am un termen de comparatie la pret.

Editat de Buzz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spuneam inainte cu cateva pagini de consumul la Z1000, insa (pentru mine cel putin) a iesit un record de data aceasta. Facut plin, resetat trip, mers 316 km (maxim 150-160 afara din localitate, 70-80 in localitate), dupa care a inceput sa tremure (semn ca s-a terminat toata benzina- aveam rezerva in rucsac- am vrut doar sa vad cad de mult merge cu un plin si cat merge cu fuel blinking). Asadar, a iesit putin sub 5,6l/100km, iar cu fuel blinking on am mers aprox 60km. Ruta a fost Timisoara- Cluj, iar benzina s-a terminat pe Dabagau (primul deal dupa Turda). Nu cred ca e rau pt un motor de 1000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat si eu o tura de 275 Km azi, Tg. Mures - Sovata - Pasul Bucin - Valea Muresului - Tg. Mures. Consum: 4.44L/100, in localitate 60-80, afara 110-130, pe alocuri cu mici excapade.

 

Cateva poze pt. cei interesati :):

 

 

 

 

post-70470-0-42619400-1368292066_thumb.jpg

post-70470-0-81132500-1368292067_thumb.jpg

post-70470-0-94356200-1368292068_thumb.jpg

post-70470-0-25080200-1368292070_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte frumos Buzz, se pare ca te-ai saturat sa o tot arzi prin oras nu? :)

Da Fester, fiind noua jucarie am folosit-o zilnic peste tot si la mers la lucru, acum o folosesc pt. mers la lucru deoarece am asigurarea expirata la masina, dar astazi am simtit o diferenta mare, cum suna, cum merge pe asemenea drumuri dupa ce se incalzeste bine motorul si imi pare ca o cam chinui prin oras, mai ales ca nici nu se incalzeste aproape deloc ca fac 7 minute pana la servici. Dupa ce refac asigurarea la masina o voi folosi doar pt. excursii de genul de mai sus, sau poate imi caut de lucru la vreo 100 de KM :crack:

 

-------------------------------------------------------------

Later Post

 

Am vazut Sambata un Z750 model 2007+ , avea numarul sub codita cu stop cu semnalizari incorporate, arata foarte bine si numarul era vizibil din spate, ma gandesc ca nu suficient de vizibil sa te "traga in chip" o camera.

 

 

Am cautat in lege si am gasit doar asa ceva:

 

Art.99

16. conducerea unui vehicul ale carui placute cu numarul de înmatriculare sau înregistrare sunt deteriorate, murdare ori acoperite cu gheata sau zapada de natura a împiedica identificarea numarului de înmatriculare sau de înregistrare;

17. conducerea unui vehicul pe ale carui placute cu numarul de înmatriculare sau de înregistrare sunt aplicate folii sau alte dispozitive care nu permit citirea numarului de înmatriculare ori placutele nu corespund standardelor în vigoare;

 

Art.102

2. conducerea pe drumurile publice a unui vehicul fara a avea montata una dintre placutele cu numarul de înmatriculare sau de înregistrare ori daca placutele cu numarul de înmatriculare ori de înregistrare nu sunt fixate în locurile special destinate;

 

Hai sa zicem ca cel mai apropiat ar fi sa se lege prin Art. 102 , punctul 2, dar totusi, de unde pot stii politistii ca nu a fost din fabrica asa?

 

 

Aveti careva numarul sub codita? Ati fost opriti pt. asa ceva, daca da, cum a decurs discutia?

Editat de Buzz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Acum cateva zile am cazut cu Zetul meu intr-un sens giratoriu.. Pata de motorina in sensul giratoriu si am cazut pe partea stanga :(( Sa polizat capacul de la alternator ori ce o fi el dar treaba naspa este ca sa polizat destul de rau si vreau sa cumpar unul nou!!! Stie careva unde as putea sa gasesc acel capac de la motor de pe partea stanga??? kawasaki Z750 2008 Multumesc!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ebay sau cauta la dezmembrari, era intr-o vreme un baiat pe forum care dezmembra kawa-uri, cauta la bursa.

 

Revening la jucaria mea, azi am schimbat uleiul in furca si parca este pe sine acuma, alta motoreta mai ales la drumurile noastre valurite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti careva parbrize MRA, modelul care se monteaza cu suporti pe ghidon ? Am vazut la un Zet parcat si arata genial dar imi e frica de suportul de prindere ca la viteze mai mari sa nu se ridice cu totul ..

 

http://www.bikehps.com/mra/racingscreen_naked.html

post-68475-0-51673700-1368693192_thumb.jpg

Editat de ZYB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni,

 

Daca ma puteti ajuta, am postat AICI(LINK) referitor la o instalare de alarma pe care intentionez sa o fac maine/poimaine si unpic imi prind urechile.

 

Mersi, o zi placuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti careva parbrize MRA, modelul care se monteaza cu suporti pe ghidon ? Am vazut la un Zet parcat si arata genial dar imi e frica de suportul de prindere ca la viteze mai mari sa nu se ridice cu totul ..

 

http://www.bikehps.com/mra/racingscreen_naked.html

 

 

Eu il am pe asta:

 

Puig_New_Generation_Screen_Kawasaki_Z750

 

 

care se prinde asa

 

img.jpg

 

si nu sunt probleme... doar ca sunt niste turbulente suparatoare de la anumite viteze in sus daca nu incerci sa te ascunzi in spatele lui. Sincer eu as incerca unul mai inalt ..din poze cel de la MRA pare mai inalt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce pret este puig-ul ? pare mai ingust decat MRA rezultand in niste curenti mai puternici in casca, am mers cu top speed fara parbriz si daca ma pn cu barbia pe rezervor e acceptabil, presupun ca daca am orice parbriz o sa fie mai bine. Am gasit MRA-ul la 300+ 150 suportul...deci 450 cu totul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi poate cineva recomanda ce sa folosesc la schimbul de antigel, azi am lasat blonda in parcare pornita si a dat antigel pe afara de la supraincalzire, are antigel roz-maroniu, deci cu ce as putea sa completez ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Porneste, dar niciodata nu am stat cu ea in soare mai mult de 5 minute, in trafic super aglomerat nu trece de 107 grade sub nici o forma, acuma se pare ca a vrut sa imi arate cine e seful :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi poate spune cineva ce culoare/tip de antigel aveti in zeturi ? :)

 

Uite aici antigel ok pt moto : http://www.performance-shop.ro/hepu-antigel/353-hepu-antigel-p999-g12-moto-fara-silicati-aluminiu.html

 

Cred ca se gaseste si la magazine de auto , cauta si tu pe net.

 

Salutare! Acum cateva zile am cazut cu Zetul meu intr-un sens giratoriu.. Pata de motorina in sensul giratoriu si am cazut pe partea stanga :(( Sa polizat capacul de la alternator ori ce o fi el dar treaba naspa este ca sa polizat destul de rau si vreau sa cumpar unul nou!!! Stie careva unde as putea sa gasesc acel capac de la motor de pe partea stanga??? kawasaki Z750 2008 Multumesc!!!

 

Daca nu vrei nou, poti incerca aici : /index.php?/topic/689502-dezmembrez-kawasaki-z750-z-750-2007-2008-2009-2010-2011/

Editat de LaurBalaur
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai auzit de recomandarea cu Hepu acela, dar ma o dilema, respectivul este mov, eu am in motor verde si in manualul de reparatii Kawa scrie ca ar trebuii sa fie verde, deci e alba sau neagra ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin si eu dupa o luna de pauza pe forum :))

 

intre timp am facut ceva km cu zetul si i-am adaugat cateva accesorii ( semnale pe led, crashpaduri, rimstripes, manete scurte) mai am capacul monopost ( inca nu l-am pus pt ca trebuie modificate putin prinderile ca sa se potriveasca ... made in china ) si am un parbriz de z1000 ... nu stiu exact cum sa il montez. trebuie gaurita carena. merge prins cu suruburi de parbriz cum sunt prinse parbrizele motoarelor carenate? am observat ca trebuie putin arcuit parbrizul nu vine drept pe carena. daca are cineva poze cu parbriz de z1000 montat pe z750 rog sa posteze aici sau sa imi trimita pe pm.

 

am schimbat uleiul +filtru motul 300v ( merge ok motorul, sunt multumit)

 

antigel am pus roz pt conducte de al cu agenti anticoroziune ( cel original era verde dar ma gandesc ca e tot aia. m-am uitat in manual si proprietatile sunt aceleasi)

 

si toba am luat noua Ixil L2X Dual Hyperlow ( scurta cu 2 iesiri) am vazut cateva filmari pe youtube si se aude grav. urmeaza sa o montez dupa ce fac itp-ul ( saptamana asta sau cea viitoare)



aporpo de gradatiile la benzina... cand mai e o linie sunt fix 5 litri in rezervor iar cand incepe sa clipeasca fuel sunt 4 litri

Editat de nutzugl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pozeee

revin si eu dupa o luna de pauza pe forum :))

 

intre timp am facut ceva km cu zetul si i-am adaugat cateva accesorii ( semnale pe led, crashpaduri, rimstripes, manete scurte) mai am capacul monopost ( inca nu l-am pus pt ca trebuie modificate putin prinderile ca sa se potriveasca ... made in china ) si am un parbriz de z1000 ... nu stiu exact cum sa il montez. trebuie gaurita carena. merge prins cu suruburi de parbriz cum sunt prinse parbrizele motoarelor carenate? am observat ca trebuie putin arcuit parbrizul nu vine drept pe carena. daca are cineva poze cu parbriz de z1000 montat pe z750 rog sa posteze aici sau sa imi trimita pe pm.

 

am schimbat uleiul +filtru motul 300v ( merge ok motorul, sunt multumit)

 

antigel am pus roz pt conducte de al cu agenti anticoroziune ( cel original era verde dar ma gandesc ca e tot aia. m-am uitat in manual si proprietatile sunt aceleasi)

 

si toba am luat noua Ixil L2X Dual Hyperlow ( scurta cu 2 iesiri) am vazut cateva filmari pe youtube si se aude grav. urmeaza sa o montez dupa ce fac itp-ul ( saptamana asta sau cea viitoare)



aporpo de gradatiile la benzina... cand mai e o linie sunt fix 5 litri in rezervor iar cand incepe sa clipeasca fuel sunt 4 litri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...