Sari la conținut

Kawasaki Z750


Flipper
 Share

Postări Recomandate

Salutare, ma poate ajuta cineva cu un suport de numar original pentru Z750 2007? Am cumparat un kit pentru topcase si nu prea se muleaza pe suportul pe care il am acum, se poate rezolva dar cu flex si bormasina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut. Am un Z750 2009 cu evacuarea stock si as vrea sa stiu daca dau jos cablurile de la evacuare si las pe DESCHIS supapa de la evacuare , are ceva ?? Pot merge fara acele cabluri ?? Este ok pentru motor ?? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

da poti merge linistit,

dupa ce am demontat si eu originala pt a pune o toba sport cand a trebuit sa fac inspectia am pus la loc originala fara cabluri ( bataie de cap in plus cu acele cabluri si trasul lor pana la motoras )

eu am pus un arc la acea rotita(pt siguranta sa nu imi ramana inchisa ,cine stie ) de la toba ce inchide deschide supapa sa ramana tot timpul pe deschis

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Care e motivul pentru care scarita sofer se poate ridica in sus? Ea are oricum un arc care o impinge inapoi in pozitie paralela cu solul.post-74845-0-01210000-1471867726_thumb.jpg

 

Si a doua intrebare, care e scopul surubului din capatul scaritei? In prima poza nu apare, aici apare: post-74845-0-16284000-1471867734_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare fratilor zetisti ! de cateva luni sunt mobrist din nou si posesor de z750s,pe care l-am modificat un pic pt un aspect mai placut.

sunt super multumit de motocicleta,dar cum nu poate fii perfecta are si cateva minusuri:vibratii in scarite si ghidon mai ales dupa ce l-am schimbat cu unul mai scurt si mai jos,furca fata normala si fara reglaje,aici ar merge un upgrade la usd,si pozitia pasagerului destul de inconfortabila.

atasez si cateva poze

 

 

 

 

post-57508-0-64133600-1471948254_thumb.jpg

post-57508-0-18243100-1471948271_thumb.jpg

post-57508-0-54502300-1471948309_thumb.jpg

post-57508-0-96071400-1471948349_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Isi vinde cineva Z-ul ? :) pm sau aici


» Post actualizat in 29 Aug 2016 13:24

Dupa cum am scris si mai sus, fost posesor de Hornet an 2001, ma indrept spre un vis mai umed si mai vechi, adica Z750 sau de ce nu, sa fiu implinit intru-totul, Z1000. Ce ar trebui sa stiu despre modelele in cauza?! Ce au si ce nu au in plus comparativ cu Hornet.ul ?! Ce au si ce nu au, asa, in general. Multumesc si astept pareri de la posesori mai noi sau mai vechi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e mai puternica,mai misto,e kawasaki.cel mai bine gaseste pe cineva sa te lase sa te dai cu ea si iti faci o parere.sunt motorete foarte bune asa ca nu ezita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e mai puternica,mai misto,e kawasaki.cel mai bine gaseste pe cineva sa te lase sa te dai cu ea si iti faci o parere.sunt motorete foarte bune asa ca nu ezita.

Multumesc pt raspuns. M-am dat cu doua Z750, pana acum. Asta vara cel mai recent si altul acum vreo 3 ani, de cand mi-a si ramas la inima. Deci o perere o am formata si clar vreau unul ! Despre Z1000 nu pot spune pt ca nu m-am dat inca, desi am o promisiune saptamana asta. Sa vedem diferente, asemanari..chiar daca 'in graba'.

» Post actualizat in 30 Aug 2016 13:17

Salutare posesosori de z750!

Sunt posesor de doua sezoane de un CBF 250 ce se descurca excelent in oras cu un consum de invidiat(3%)

Intre timp am mai crescut si am rellizat ca vreau cam acelasi lucru dar la o scara mai mare(cu o mica diferenta)

Ma gandesc sa imi achizitionez un z750s care din aproape toate punctele de vedere exceleaza.(seaua fiind MARELE minus)

 

Intrebarea mea este urmatoarea: CE DIFERENTE SUNT INTRE Z750 si z750s?(n-am gasit topic de S)

S-ul este putin mai capabil de touring?(ma pllimb doar de 5-6 ori oe sezon in tara ,dar atunci vreau sa o fac comod)

Are saua mai mare/moale decat varianta necarenata?(am vazut ca e dintr-o bucata)

Este economic?

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri!

» Post actualizat in 25 Jun 2016 10:53

**Saua pentru pasager, eu de placerea plimvari pot sta si pe cuie**

Si eu as dori sa ne zica cineva diferentele dintre acestea doua..

Editat de nergal25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Z750S este varianta semicarenata. Insa exista doar pentru generatia de pana in 2006.

 

Referitor la celelalte intrebari... Z750 este o motocicleta buna, insa depinde foarte mult la ce o raportezi. Exista o gramada de review-uri pe net.

Ca posesor de Zet de aproximativ 5 ani, pot spune ca nu am avut nici o problema si ca in afara de consumabile bune si schimbate la timp nu i-am facut mai nimic. Sunt cateva lucruri particulare care e bine sa le cunosti. La toate apar scurgeri de ulei pe la "head cover gasket" (eu am schimbat acea garnitura acum vreo 3 ani si de atunci nici o picatura), daca o scapi pe o parte e posibil sa se dezamorseze pompa de ulei si trebuie sa desfaci putin filtrul de ulei cu motorul pornit (cat sa curga putin) dupa care il strangi la loc si esti "good to go". Daca ti se intampla vreodata sa nu mai poti schimba vitezele, inainte sa te gandesti ca s-a stricat cutia, trebuie sa desfaci scarita stanga si sa ungi acolo cu vaselina.

Cele de mai sus sunt valabile pt. generatia 2007+

 

Si pe hartie... Z1000 are numai avantaje fata de 750. Putere mai mare, mai usoara, suspensii mai bune si este si mai frumoasa :). insa nu am mers cu una, asa ca nu pot sa spun si cum se simt avantajele astea in mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! la mobra mea nu se aprinde bordul pe plaja de turatii,mai exact vad doar pana in 2000 rpm si si peste 11000 rpm.credeti ca se poate rezolva cu inlocuire leduri sau trebuie neaparat sa-l schimb ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Modelul 2007+nu are bec. Incepe sa se aprinda intermitent ultima liniuta care indica nivelul combustibilului si apare si mesajul FUEL. Din momentul in care se intampla treaba asta si esti in mers (adica nu parcat si cu motoreta pe cric), trebuie sa alimentezi in 30-40 km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e si la modelul 2006. Oricum 2004 -2006 eu stiu ca e acelasi model :D

aceeasi generatie..da

» Post actualizat in 04 Oct 2016 10:39

Salut. Poate aveti crash-pad.uri de vanzare. Am modelul asta si am pierdut pe cel din dreapta. Mersi

 

 

» Post actualizat in 04 Oct 2016 12:16

Salut. Poate aveti crash-pad.uri de vanzare. Am modelul asta si am pierdut pe cel din dreapta. Mersi

post-92796-0-19637800-1475577571_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salutare!

vad ca se discuta discuta din ce in ce mai putin pe topicul acesta desi sezonul de iarna(de tastatura) s-a deschis oficial.

sunt curios ce solutii ati gasit pt eficientizarea franelor pe zet-uri care mi se par cam de cacao.

si alta chestie ce ma bantuie e schimbarea furcii cu una usd.a mai facut cineva chestia asta? de pe ce motoreta s-ar potrvii sa nu fii nevoit sa schimbi si janta fata sau eu mai stiu ce?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...