unaetnumitsirc Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Eu stiam ca O-ringul e mai bun deoarece reuseste sa se lubrifieze singur datorita formei ce permite rotirea acelui cauciuc. E mai usor in ziua de azi sa-ti alegi femeie decat un amarat de lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzeapa Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 (editat) http://www.sportrider.com/tech/o-ring-vsx-ring-and-patching-tires-ask-geek#page-2 extras din articolul din link There are a number of advantages to using an X-ring: A standard O-ring, when squeezed between the inner and outer plates, deforms and has a large surface area. But when an X-ring is placed between the inner and outer plates, it twists as opposed to being squashed, and two smaller sealing surfaces are created with less friction and wear. An X-ring also distorts less than a standard O-ring, and the gap between the sealing surfaces does a better job of retaining grease. According to D.I.D, its X-ring chains last twice as long as its O-ring chains, 20,000 miles vs. 10,000 miles. Editat Aprilie 4, 2017 de tzeapa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LLV Racing Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Salutare. Poate sa ma ajute cineva cu un manual de reparatie pentru un Z750R ? Nu am reusit sa gasesc decat pentru Z750. Multumesc. » Post actualizat in 09 Apr 2017 10:19Vinde cineva o toba aftermarket pentru Z ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Aprilie 9, 2017 Share Postat Aprilie 9, 2017 Salut, de curand am observat ca pornita la rece motoreta, se opreste dupa maxim 5 secunde in timp ce se incalzeste. Face acest lucru o singura data, iar dupa ce o repornesc isi continua mersul pentru incalzire. Am fost la mecanic pentru o inspectie fix inainte sa intampin aceste simptome, si totul a fost ok, injectie in parametrii, bujii bune tot. Nu am timp in aceasta perioada sa ajung din nou la mecanic, asa ca va intreb pe voi poate stiti sau ati patit etc. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_E Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 (editat) Aca ai exup anulat, asta e problema si rezolvarea . Editat Aprilie 10, 2017 de Paul_E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 Aca ai exup anulat Nu inteleg ce ai scris. Poti repeta fara prescurtari ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_E Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 Am scris in graba si nu am fost atent, "daca ai exup anulat...". Eu unul dupa ce anulasem valva, am avut aceleasi simptome. Daca in rest nu ai probleme cu motorul si aici ma refer la fluctuatii ale turatiei la ralanti, nu te panica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 (editat) Nu am fluctuatii la relanti, merge foarte rotund. Atat ca ma oftica cand o pornesc la rece. Editat Aprilie 10, 2017 de unaetnumitsirc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzeapa Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 Daca alimentezi cu precadere de la o anumita benzinarie sau ai benzina veche in rezervor incearca sa schimbi unul din cei doi factori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 Alimentez de la aceeasi benzinarie de ani de zile, fara sa am probleme. Si benzina veche nu am deoarece am facut 3 plinuri din martie pana acum. ps: acea valva de exup de pe partea stanga lateral, aparent este conectata si chiar actioneaza cand pornesc motoreta. E ciudat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzeapa Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 Eu spun ce am observat la a mea. Singurele momente in care am patit sa mearga prost sau sa se opreasca au fost de la benzina slaba calitativ, cu apa ..sau benzina care a stat o perioada mai lunga in rezervor. Daca ai evacuare after market cel mai probabil ai fara valva exup. Valva este pe evacuarea originala si este actionata prin cabluri de motorasul pe care il auzi tu in partea stanga sub sea. Dar nu vad sa fie de acolo problema. Eu am mers si cu exup activ si fara si nu am patit sa se opreasca din cauza asta. Decat daca s-ar bloca pe pozitia inchis, dar atunci nu ai avea probleme doar la pornire. PS. Nu te costa nimic sa alimentezi din alta parte. Poti incerca sa alimentezi cu benzina 99+ ..sa mergi macar 20 ..30 de km la un regim de turatie mai ridicat si s-o pornesti a 2-a zi dimineata si vezi daca se mai opreste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 Am evacuare aftermarket. Mi se opreste la 5 secunde dupa ce o pornesc prima data in ziua respectiva, dar dupa merge perfect fara sa imi faca figuri in timpul mersului sa se opreasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzeapa Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 Ai anulat/blocat pair-valve? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 Asa am cumparat mobra, iar acest comportament l-am observat abia acum putin timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiua Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 Incarca bateria sau pune una noua si nu se mai opreste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 E bateria noua, schimbata acum o luna . Ms de raspund totusi, apreciez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_E Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 Iti faci prea multe probleme. Cat despre exup, pe evacuarea after, ai valva sau nu? Nu ma refer la motorasul de sub sa ci la valva de pe teava de evacuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 M-am uitat sa vad daca am acea valva pe teava de evacuare, galerie si aparent nu am vazut nici una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_E Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 Atunci asta e problema, de fapt asta e cauza, problema nu e. Acelasi lucru am patit eu la al meu. Cand se va mai incalzi afara nu o sa se mai opreasca. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Aprilie 15, 2017 Share Postat Aprilie 15, 2017 Asa, multumesc pentru lamuriri. Ai dreptate si intr-o zi calduroasa nu mai face asa, testat. Acum urmatoarele chestii, am facut ieri setarea furcii fata cu ajutorul unui prieten in functie de greutatea mea etc. La fel si pentru suspensia spate, e pusa la maxim spre hard daca zic bine, adica sa fie mai tare. Suspensia spate citisem pe net dinainte sa-mi iau z750 ca e slaba, dar nu ma asteptam sa fie chiar atat. De altfel am mai si citit ca se poate schimba amortizorul spate cu unul de pe zx14/zx10/zx6r sau z1000 si ca ii schimba ciclistica in foarte bine, insa totul foarte vag si mai ales nu a fost specificat nici anul modelului de pe care se potriveste amortizorul pe 2007. Aveti idee despre ce modele mai exact se potriveste amortizorul spate pe motoreta mea din '07 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_E Postat Aprilie 15, 2017 Share Postat Aprilie 15, 2017 La al meu z750 (fost, acum e la Suceava la un norocos), am facut toate upgrade-urile posibile. Intradevar suspensia stock e de tot rahatul, pentru o persoana mai grea ca mine pot spune ca nu am intalnit ceva mai prost. Dar... E cam asa: 1. Furca, roata fata, ax, etrieri, aripa fata, furtune frana si pompa frana fata - zx6r model 2005-2006 sau 2007-2008. Se pot face si combinatii intre ele. Discurile de frana se potrivesc cele ale lui stock. 2. Amortizor spate zx6r 2003-2007 dar necesita o midificare la cadru (codita). Merge de z1000 fara modificare dar nu prea gasesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Aprilie 15, 2017 Share Postat Aprilie 15, 2017 1. Discurile de frana se potrivesc cele ale lui stock. 2. Amortizor spate zx6r 2003-2007 dar necesita o midificare la cadru (codita). Merge de z1000 fara modificare dar nu prea gasesti. 1. Te referi la discurile de pe z750 ca merge sa le pastrez ? 2. Multumesc de raspuns. Amortizorul de z1000 din ce an ar trebui sa fie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LLV Racing Postat Aprilie 15, 2017 Share Postat Aprilie 15, 2017 In 2008 mi-am cumparat un Z750 nou. Intradevar ciclistica lasa mult de dorit. Acum o luna mi-am luat un Z750R care are acelasi motor dar are alta bascula, alta suspensie pe spate, furca este identica cu cea de la Z1000 2008, are etrieri radiali si pompa de frana radiala (asa vine stoc). Crede-ma nu are nici o legatura cu Z-ul normal. In afara ca este tot o motocicleta grea, ciclistica si franele sunt super. Incearca sa cumperi de pe Ebay componentele respective si nu o sa regreti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Aprilie 15, 2017 Share Postat Aprilie 15, 2017 Nu prea am incredere in vanzatorii de pe Ebay ( ii vad ca pe niste chinezoi de pe aliexpres cu produse ori stricate ori contrafacute ), desi am vazut preturi bunicele la amortizor spate spre exemplu. In momentul de fata, vreau amortizor sa ii iau, deoarece ma mai dau pe circuit din cand in cand si e nasoala suspensia spate in momentul actual, iar partea din fata o voi schimba cel mai probabil in iarna. Cel mai probabil in timp o sa fie ca z750R-ul ), am vazut ca multe piese sunt plug and play. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LLV Racing Postat Aprilie 15, 2017 Share Postat Aprilie 15, 2017 https://www.olx.ro/oferta/vand-kawasaki-z750-2009-ID7kLnq.html#162fa3ba9b Poate il convingi sa iti vanda suspensia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.