Sari la conținut

Kawasaki Z750


Flipper
 Share

Postări Recomandate

Daca ai rabdare si cauti piesele o sa gasesti la pret bun. Amortizor spate recomand de zx6r chiar daca necesita o mica modificare la codita (se muta regulatorul si se taie o parte din suportul acestuia). Furca, cauta ceva la dezmembrat, gasesti cu siguranta (zx6r din ce am spus mai sus). Roata fata gasesti cel mai greu (nelovita). Etrierii recomand Nissin dar si tokiko merg.

Indiferent de unde le cumperi RECOMAND sa le servisezi cu piese originale (furca, etrieri).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, o sa am nevoie la iarna de ansamblul fata de la zx6r, acum sunt in cautari de amortizor spate.

In alta ordine de idei, am o intrebare pentru zetisti. Am editat o poza cu motoreta mea din lateral, cu 3 puncte in care vreau sa pun crash pad, dar problema e ca pe net am vazut ca se poate monta in mai multe locuri. Cam in care este cel mai sigur loc de a se monta un crash pad , deoarece la "punctul 3" spre exemplu mi se pare cam firav !?

Multumesc.

post-77674-0-12719600-1492621209_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare prieteni.

Am si eu pt voi o mica intrebare.

Din cauza unor dureri de spate si pt ca nu vreau sa mai iau socurile asa tare in zona lombara din cauza pozitiei, ma gandeam sa-mi pun semighidoane sa stau putin mai aplecat in fata.

Intrebarea mea este daca ati auzit sau vazut pe/la cineva si daca-mi strica mult ciclistica. De aratat sunt sigur ca o sa arate super bine, doar sa si mearga bine.

Merci anticipat pentru raspunsuri.

O seara faina!

HoriaSan

https://www.youtube.com/user/horiasan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare prieteni.

Am si eu pt voi o mica intrebare.

Din cauza unor dureri de spate si pt ca nu vreau sa mai iau socurile asa tare in zona lombara din cauza pozitiei, ma gandeam sa-mi pun semighidoane sa stau putin mai aplecat in fata.

Intrebarea mea este daca ati auzit sau vazut pe/la cineva si daca-mi strica mult ciclistica. De aratat sunt sigur ca o sa arate super bine, doar sa si mearga bine.

Merci anticipat pentru raspunsuri.

O seara faina!

HoriaSan

https://www.youtube.com/user/horiasan

Eu am renuntat la super-sportive cu semighidon din cauza durerilor de spate, si de cand am naked sunt super ok, nu mai am nevoie de super-sport.

 

Daca pui semighidoane o sa-ti limiteze unghiul de cotire al ghidonului, si automat, mai greu de manevrat la viteze relativ mici, viteze de bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am renuntat la super-sportive cu semighidon din cauza durerilor de spate, si de cand am naked sunt super ok, nu mai am nevoie de super-sport.

 

Daca pui semighidoane o sa-ti limiteze unghiul de cotire al ghidonului, si automat, mai greu de manevrat la viteze relativ mici, viteze de bucuresti.

 

Salut.

Stiu ce zici, si eu am avut inainte la fel.

Si da, m-am simtit excelent cand am trecut la naked.

Doar ca mi se pare ca acum, la ce probleme am cu spatele, toate socurile le iau in lombar stand asa drept.

Nush, ma mai gandesc.

Merci frumos oricum pt raspuns.

O zi faina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Doar ca mi se pare ca acum, la ce probleme am cu spatele, toate socurile le iau in lombar stand asa drept.

Nush, ma mai gandesc.

Merci frumos oricum pt raspuns.

O zi faina!

Ai incercat sa schimbi suspensia spate ? Eu caut sa o schimb deoarece e extrem de slaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru durerile de spate se recomanda fotoliul din sufragerie :) sau un atas confortabil. Daca schimba amortizorul spate nu rezolva nimic, cursa va fi la fel de mica si dura. Z750-ul pana la modelele mai noi de 2011 (parca asa era) vine cu o suspensie similara cu cea de versys (deci enduro touring). E moale grav insa nu indeajuns de lunga cursa.

Din ce am studiat eu, un bmw800gs varianta rally are cursa cea mai lunga la suspensie si postura spate drept. Dar e urata :) si vine cu un pret piperat. Sunt si altele din gama de mai sus care ofera o suspensie potrivita pentru cine are probleme cu spatele (klr, africa, etc).

Semighidoane la z750 nu ajuta, asta e clar. Nici schimbarea amortizorului pentru ca eu la fostul meu z am facut-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Horia! Nici eu nu cred ca semighidoanele ar ajuta cu ceva in situatia asta (asta in primul rand daca gasesti unele care sa-ti permita sa le montezi). Banuiesc ca te gandesti s-o cobori din jug-uri si atunci e clar ca va fi afectata ciclistica destul de mult. Alta problema de care s-ar putea sa te lovesti ar fi ca semighidoanele sa loveasca in rezervor. Eu am pus end-bar mirrors pe ghidonul normal si montate sub ghidon lovesc in rezervor. Le pot pune doar deasupra ghidonului. Ai putea in prima faza sa incerci sa modifici saua, pt. ca standard este destul de tare. Ce spun colegii mai sus, cu schimbarea amortizorului cu unul de zx6 (am si eu facuta modificarea asta) este o modificare orientata spre performanta, nicidecum spre confort. Plusurile aduse sunt rigiditatea sporita, comportament mai bun pe viraje si reglaje mai multe si mai bune.

Variante mai bune decat cea cu montarea semighidoanelor pe zet ar fi ori ameliorarea/vindecarea problemelor la spate ori schimbarea motocicletei cu una mai confortabila (eventual cu una cu semighidoane din fabrica daca esti convins ca te ajuta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am un Z750 2008 si vreau sa i schimb anvelopele. Cu ce le ati incaltat pe ale voastre? Momentan am set Pilot Road4, fata 2015 in stare buna, dar spatele 2014, s a cam uzat. Merita sa iau o anvelopa spate noua tot PR4, sau sa schimb marca cu un set nou? Am inteles ca modelul PR4 are cea mai buna aderenta pe ploaie, dar pe uscat, nu exceleaza. Ceva sugestii, pareri? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai despre Sportsmarturile 2 vechi am avut numai lucruri bune de zis. Modelul asta nou aparent pastreaza aceleasi specificatii dar imbunatatite. Deci ma astept sa fie cel putin la fel de fenomenale ca precedentele, chiar daca inca nu le-am montat. Probabil in cursul acestei saptamani le montez si le testez in weekend pe amckart :))

 

Dunlop asta zice ca modelul aceste are in plus fata de cel vechi:

  • 8% improvement in dry curved braking
  • 11% improvement in low speed manoeuvrability
  • 22% improvement in mileage

La punctul 3, cunosc un prieten bun care a facut 20 k cu ele :)), ceea ce pare imposibil, dar totusi el a facut asta. Si nu, nu ajunsese la sarma cu ele, ci doar la marker.

 

Actualmente am si eu Pilot Road 4, ca asa am cumparat motoreta, dar nu sunt prea multumit de ele tocmai din acest motiv mi-am luat sportsmart 2 max.

Editat de unaetnumitsirc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu anul trecut mi-am pus Pilot Road si sunt multumit dar nu am termen de comparatie decat cele pe care le-am avut anterior, niste cauciuri uzate, nici nu mai stiu marca :)

Pentru urmatorul set o sa incerc si eu Dunlop daca ziceti ca sunt mai ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus sezonul trecut Metzeler M7 RR. Acum, dupa un sezon si aprox 10000 km spatele este aproape la marker-ul de uzura. Per total multumit de aceste anvelope. Aderenta foarte buna atat pe uscat cat si pe ud. Durata de viata parca ar fi putut sa fie putin mai lunga dar... asta e. Avand in vedere ca in max 2 ..3000 de km voi fi nevoit sa cumpar alta anvelopa spate, cel mai probabil voi lua tot M7

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si topic separat dar zic sa imi incerc norocul si aici.

 

Are cineva o toba sport de Z750 (modelul dupa 2007) la un pret corect?

post-68579-0-39501600-1493997541_thumb.jpgai pm! :cheers:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus sezonul trecut Metzeler M7 RR. Acum, dupa un sezon si aprox 10000 km spatele este aproape la marker-ul de uzura. Per total multumit de aceste anvelope. Aderenta foarte buna atat pe uscat cat si pe ud. Durata de viata parca ar fi putut sa fie putin mai lunga dar... asta e. Avand in vedere ca in max 2 ..3000 de km voi fi nevoit sa cumpar alta anvelopa spate, cel mai probabil voi lua tot M7

Am citit si eu despre M7 RR. Pare un cauciuc potrivit pt orice tip de asfalt, conditii si stiluri de mers. Cu siguranta il iau in considerare. Deci, trebuie sa ma decid intre Dunlop Sportsmart 2 Max si M7 RR. Ca si pret, sunt la egalitate.

Va multumesc pt sugestii.

» Post actualizat in 08 May 2017 12:38

Probabil in cursul acestei saptamani le montez si le testez in weekend pe amckart :))

Deci, ai apucat sa le probezi? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...