Crazy Angel Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 Sal'tare Rommel, De un an si ceva m-am documentat despre carburatoare, sunt foarte pretentioase. Pe mine ma interesa sa aiba performante bune si la consum decent. Sunt slabe sanse sa scoti sub 5%, dar mi s-a intamplat. Ceea ce am facut, e Stage 1 la carburator. Cu 5-10 CP in plus (se simte diferenta). La turatii joase trage foarte bine. Conteaza mult daca trage bine la turatii mici ai un consum bun. Mai este un motiv pe care am schimbat este ca am tobe de drag (evacuare rapida). La Main jet sunt 2 bucati: 122,5 si 120 ( una in fata si una in spate) La Pilot jet 2 bucati de 37,5 e pentru "fluxul de aer". Principiul e daca bagi mai multa benzina, automat tre sa bagi mult aer ca sa ca sa fie un raport bun, in functie de compresie. Nu amestec sarac sau bogat. Nu cumparati alea kituri de la DynoJet sau Cobra sau V&H, nu fac bine la carburatoare. Din cauza cuielor sunt din titan si main jeturile sunt diferite. Parca e de 126 main jeturi, sunt prea mari. Mai este inca un aspect important este TPS! Tre sa fie intr-o pozitie corecta. Eu am reglat. Cu ajutoru voltmetrului la rezistente. TPS - Throttle position sensor Si inca un aspect Dyna3000 un "destept" care lucreaza cu avansurile...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 Consum afara; la 90-100, incarcat si cu catel si purcel..5,7l. Consum la 110-120, in aceleasi conditii; 6,3l. In oras nu fac niciodata consumul., probabil m as speria, daia!. mah, a mea la 175/h, gata, nu mai vrea.., ale voastre ajung la 200/h cum am vazut la unii pe you tube?!inca ceva. Stie cineva, dar sigur sa fie, cat are rezerva? sau cat mai mere bizonu din momentul in care se aprinde becul de la rezerva.., e f important de stiut si inca nu m am dumirit cum sta treaba cu problema asta! Frate, am vreo sapte mii de km cu Bizonu, da pana ieri nu mersesem pe vreo ploaie mai semnificativa cu el.., frate, ma socat cat de repede rupe aderenta roata spate.., m am cacao pe mine, efectiv! cauciucul e ok, da cred ca eu sunt putin cam nervos la maneta.., amu sunt mai calm, ce i drept. he,he, heee. CryAngel, se mai aude ceva cu blocaju ala de ghidon, ca mi e oarecum sa l mai sun pe Razvan!, macar sa stiu.., vine,sau nu mai vine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 Sal'tare Jean Este comandata piesa de blocaj. Nu stim cand dracu vine, noi am platit comanda. Este o piesa foarte rara, si nu prea e comandata. O sa vorbesc pe mail cu ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rommel Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 Sal'tare Rommel, De un an si ceva m-am documentat despre carburatoare, sunt foarte pretentioase. Pe mine ma interesa sa aiba performante bune si la consum decent. Sunt slabe sanse sa scoti sub 5%, dar mi s-a intamplat. Ceea ce am facut, e Stage 1 la carburator. Cu 5-10 CP in plus (se simte diferenta). La turatii joase trage foarte bine. Conteaza mult daca trage bine la turatii mici ai un consum bun. Mai este un motiv pe care am schimbat este ca am tobe de drag (evacuare rapida). La Main jet sunt 2 bucati: 122,5 si 120 ( una in fata si una in spate) La Pilot jet 2 bucati de 37,5 e pentru "fluxul de aer". Principiul e daca bagi mai multa benzina, automat tre sa bagi mult aer ca sa ca sa fie un raport bun, in functie de compresie. Nu amestec sarac sau bogat. Nu cumparati alea kituri de la DynoJet sau Cobra sau V&H, nu fac bine la carburatoare. Din cauza cuielor sunt din titan si main jeturile sunt diferite. Parca e de 126 main jeturi, sunt prea mari. Mai este inca un aspect important este TPS! Tre sa fie intr-o pozitie corecta. Eu am reglat. Cu ajutoru voltmetrului la rezistente. TPS - Throttle position sensor Si inca un aspect Dyna3000 un "destept" care lucreaza cu avansurile...... ...pune un link cu produsele astea sa ma documentez si eu te rog! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian69 Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Sal'tare Rommel, De un an si ceva m-am documentat despre carburatoare, sunt foarte pretentioase. Pe mine ma interesa sa aiba performante bune si la consum decent. Sunt slabe sanse sa scoti sub 5%, dar mi s-a intamplat. Ceea ce am facut, e Stage 1 la carburator. Cu 5-10 CP in plus (se simte diferenta). La turatii joase trage foarte bine. Conteaza mult daca trage bine la turatii mici ai un consum bun. Mai este un motiv pe care am schimbat este ca am tobe de drag (evacuare rapida). La Main jet sunt 2 bucati: 122,5 si 120 ( una in fata si una in spate) La Pilot jet 2 bucati de 37,5 e pentru "fluxul de aer". Principiul e daca bagi mai multa benzina, automat tre sa bagi mult aer ca sa ca sa fie un raport bun, in functie de compresie. Nu amestec sarac sau bogat. Nu cumparati alea kituri de la DynoJet sau Cobra sau V&H, nu fac bine la carburatoare. Din cauza cuielor sunt din titan si main jeturile sunt diferite. Parca e de 126 main jeturi, sunt prea mari. Mai este inca un aspect important este TPS! Tre sa fie intr-o pozitie corecta. Eu am reglat. Cu ajutoru voltmetrului la rezistente. TPS - Throttle position sensor Si inca un aspect Dyna3000 un "destept" care lucreaza cu avansurile...... Detaliaza putin sa intelegem si noi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rommel Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 (editat) Main jet se refera la jigloarele de la carburatoare daca nu ma insel sunt marite ptr cresterea puterii, asa cum a zis nenea ingeru ...adica gaurica aia mica nu mai este asa virgina ci e un pic mai de femeie ca sa intre mai multa benzina ptr placere mai mare, adica cativa caluti in plus ... treaba e ca daca le schimbi pe alea originale, din fabrica cu astea custom asa cum a facut prietenul nostru, intri intr-un lant al slabiciunilor, adica: - trebuie si un filtru sport, de ex K&N - trebuie reglat si debitul de aer si in sensul asta trebuie luat acel Pilot Jet, daca nu gresesc - musai tobe custom , adica mai goale ca in urma proceselor de mai sus , crescand puterea trebe si evacuarea marita, altfel, buba mare la carburator - banuti in plus ptr gaz, consumul presupun ca va creste .....Concluzie personala -si aici ma refer strict doar la persoana mea- daca nu tii neaparat la niste caluti in plus, nu merita cheltuiala... ..........cam asta e Mariane!........nu prea imi dau seama ce face TPS-ul ala mai exact dar cred ca e legat de vacuumul de la carburator, @Angel prietene, daca am gresit sau sunt cu pluta, lumineaza-ne!!! Editat August 1, 2013 de rommel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 Sal'tare Scuze de intarziere Link: http://www.intruderalert.com/cafe/index.cfm?page=topic&topicID=50316 http://home.comcast.net/~jjhurley/Do_it_Yourself.html http://people.delphiforums.com/LUKEDOTCOM/CarbRejettingProcedure.pdf Ceea ce a zis Rommel este corect, in afara de TPS-ul. TPS-ul nu are legatura cu vacuumul la carburator. TPS-ul e un senzor care citeste in ce pozitie se afla clapeta de admisie si trimite catre CDI si Dupa ce a primit informatiimde la TPS, CDI "lucreaza" la avans si dupa aia trimite la bobine de inductie semnale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rommel Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 Aha....bai baieti , voi nu ati avut nevoie sa va recromati cate ceva?...daca da, unde?...pe aici pe la mine nu am gasit nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilarie Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Baieti voi ce cosum aveti la ale voastre?.....eu tocmai am calculat de la ultimul plin si mi-a iesit cam 8,5 in oras... La 110 - 120 km/h 6 l/100. Asta în afara localităţilor. Îmi pare rău dar nu ştiu consumul în oraş. Prefer bicicleta sau orice altceva decât să mă mişc cu balena prin aglomeraţie şi trafic. Apropo, am nişte tobe Highway Hawk Fat Pipes de vânzare. Dacă doreşte cineva să-mi lase un PM să discutăm mai multe. După 6 ani şi 50.000 de km făcuţi împreună, aş putea spune că ne-am învăţat unul cu celălalt. N-a fost dragoste la prima vedere dar am învăţat să ţin la ea. După mine secretul la motocicleta asta e să rulezi la 110-120. Nu 170. Pe autostradă se simte cel mai bine, dar asta nu înseamnă că nu-i place şi drumul de munte. Am urcat cu ea cam peste tot prin Alpi, Timmelsjoch, Grossglockner, Passo dello Stelvio Col de la bonette, n-am avut probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Am montat Dyna3000 si mutat cuiul cel lung mai adancit si sincronizat. Trage binisor si nu mai bubuie aiurea. Acum testez consumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian69 Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 A venit nea Gelu? Am montat Dyna3000 si mutat cuiul cel lung mai adancit si sincronizat. Trage binisor si nu mai bubuie aiurea. Acum testez consumul. A venit nea Gelu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Da, a venit Nea Gelu, dar n-a venit ala care aduce piese (concediu). Mda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian69 Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Să traiti am înțeles ! Jeane ai fost la seawolves Buzău si nu ai zis nimic ca te duci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 Să traiti am înțeles ! Jeane ai fost la seawolves Buzău si nu ai zis nimic ca te duci! Mareeane, am fost cu clubul, tatica.., gata, mi am gasit haita!. M am distrat la Buzau cat altu in doua vieti.., am venit acaasa si ma durea maxilaru si muschii capului de la atata ras!!. In alta ordine de idei, m am trezit cu Bizonu ca ma necajeste iarasi cu pornirea, ce se intamplase.., bateria era uscata, am intorrs o invers si nu mai avea decat cateva picaturi..pus electrolit si gata buba, zbarnaie acuma!. Facut noua mii km si sunt mai indragostit de ea decat la inceput! o iubesc.., si i am pus si nume.., Jeanette. Urmeaza intrunirea de la Hunedoara.., abia astept! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian69 Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 Jeane bateria ,,voltonul'' este cu gel! Nu știu ce ai făcut tu acolo dar e bine ca merge. Când este întâlnirea la Hunedoara ca poate merg si eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 Jeane bateria ,,voltonul'' este cu gel! Nu știu ce ai făcut tu acolo dar e bine ca merge. Când este întâlnirea la Hunedoara ca poate merg si eu! Cu gel o fi a ta.., s ar putea sa plec vineri la Hunedoara. Posibil si sambata, nu stiu sigur ziua, sa vad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilarie Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 (editat) , bateria era uscata, am intorrs o invers si nu mai avea decat cateva picaturi..pus electrolit si gata buba, zbarnaie acuma!. La fel am patit si eu. Am pus un voltmetru pe ghidon sa am mereu in ochi incarcarea si nu statea de nici o culoare tensiunea de incarcare fixă. Oscila mereu între 11 V şi 13 V. Asta pana am citit pe un forum ca ar fi o problemă din cauza instalaţiei electrice, problemă rezolvată prin tragerea unui fir de la masa motocicletei direct în regulatorul de încărcare. Două baterii mi-a fiert până i-am dat de cap.Baterii care numa ieftine nu sunt. Acum stă tensiunea de încărcare fix la 13.8 V indiferent de turaţie. Înainte de a schimba regulatorul ar fi bine să verificaţi şi chestia asta. Scoateţi firul de masă direct pe cadru. Apropo, am nişte tobe Highway Hawk Fat Pipes de vânzare. Dacă doreşte cineva să-mi lase un PM să discutăm mai multe. Iaca amu le-am pus şi poze. 600 de lei. Editat August 12, 2013 de Ilarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Ilarie.., ma doare parul!. Plm, am pus electrolit in baterie si zbarnie acuma.., o sa tin minte ce ai spus si cand voi schimba in primavara voltonu cu o yuasa o sa fac ceea ce ai zis tu.., preventiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilarie Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Ilarie.., ma doare parul!. Plm, am pus electrolit in baterie si zbarnie acuma.., o sa tin minte ce ai spus si cand voi schimba in primavara voltonu cu o yuasa o sa fac ceea ce ai zis tu.., preventiv. cumpara-ti un voltmetru si verifica încărcarea în mers. balena aia nu pleacă împinsă de nici o culoare. De două lucruri mi-e frică când plec cu ea, de baterie şi de pană. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian69 Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 Am un parbriz de vânzare. 100 roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilarie Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 (editat) o poza ceva? eu am nişte genţi albe de vânzare da nu sunt pentru intruderul meu. Sunt mici. Editat August 21, 2013 de Ilarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian69 Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 Greșeală de pret la parbriz.40€ Cu ce substante polisez un parbriz din plastic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 (editat) @Marian: http://www.altshop.ro/accesorii-auto/xerapol-polish-pentru-obiectele-din-plastic--1189 Tre sa freci mult si rabdare, cu carpe speciale. Bafta! PS: ia vreo 3-4 din astea ca ai parbiz mare. Editat August 24, 2013 de Crazy Angel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian69 Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 Sa vandut parbrizul lui JEAN-TAXI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 sha custom pt intruder 1500. pret 100euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.