Sari la conținut

Suzuki Intruder 1500


ravenshield
 Share

Postări Recomandate

Saut, ma gandeam sa schimb rezervoru cu unu HD aftermarket.

Bizonu merge brici deocamdata, am facut sincronizare acum o saptamana 80-100 km/h consum 5,5%, minunat!

partea electrica am rezolvat, astept bateria noua ca veche a murit subit! (nu recomand Toplite)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 537
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salut,

 

1. saptamana trecuta am facut revizia la motor, ulei si semeringuri furca, suflat filtru aer, schimbat lichid frana si aerisit,inlocuit bujii si ulei cardan, spalat carburatoare, dar fara sincronizare. mecanicul a spus ca nu e nevoie, desi eu am cerut acest lucru. voi ce parere aveti?

2. o membrana de la un carburator am gasit-o ciupita si am lipit-o cu o solutie gen cauciuc lichid de la un centru de inlocuit parbrize, lasat sa se usuce 2 ore, montat si cheie.- functioneaza deocamdata

cu respect, alin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. daca tot ai curatat carburatoarele era bine sa le si sincronizezi...

2. ...bine ca porneste la sfert...eu si altii de pe aici am avut ceva probleme la pornire in trecut ... dupa ce am verificat bateria si releul de incarcare...unii le-au schimbat, am observat ca de fapt trebuia reglat cablul de la decompresor...ti-o spun sa ai in vedere pe viitor daca te lovesti de problema asta...uita-te pe topic mai in urma si pe filmuletele astea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, Rommele porneste la sfert,, trage mai bine motorul ca inainte de revizie, am gasit bujiile stranse foarte putin, le puteai desface cu mana, filtrul de aer nu era prins etans pe carburatoare si tragea aer pe acolo + membrana fisurata si carburatarele cu depunere in ele. mai multe probleme rezolvate. asta iarna am uns si cablurile de acceleratie, de la decompresor, am schimbat uleiul, filtrul si bateria.

am sa urmaresc consumul motorului, pana acum in 200 km am un consum de 8-10%, in regim de oras cu drumuri scurte. am citit tot ceea ce ati scris voi pana acum pe acest topic referitor la vl 1500.

multumesc mult Rommele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Bah...am mers si io una suta km in oras..numa in oras..mi a luat 7,8l..o fi bine? :eek: ..io s multumit..ma asteptam la zece. Am implinit 40.000 km..io am facut doar 12.000 cu ea..mere trasnet dupa ce i am schimbat bateria..luat Yuasa, recomand..la carbelitoare nu ma bag ca n am pt ce,,bujii iridium..alea..alea...sunt f multumit de bizon...ceea ce va doresc si voua! pupa Jean..bah..sa nu uit...motoreta mea nu ciupeste gram de ulei..asa e normal..voi completati la ale voastre?!..bine..ca nu ma deranjeaza asta....hehe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si a mea se incadreaza in acceasi parametrii. Am 70.000 km si merge ca si noua. Mai bubuie tobele la decelerare de cand le-am schimbat, la carburatoare n-am umblat doar le-am curatat cu spray. Parca porneste mai degajat.Numai bine va doresc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ! Am trecut si eu de la un Dragstar 650 la Intruder 1500 LC. Ce sa zic ... in afara de consum ( 6%- Dragstar / 8-10 % Intruder) in rest nu am ce comenta . Pt o "vaca " sau cum ii zic prietenii "autobus", este foarte manevrabil in ciuda greutatii. Chiar ne impacam bine am2. Un filmulet cu noi :D : https://www.youtube.com/watch?v=EGviwlCTl6o

Se pare ca problema neetansarii carcasa filtru aer - carburatoare e ceva din fabrica , am gasit si eu asta pe al meu ... dar am rezolvat cu modificarea gaurii de la bloc de sigurante (parca asta e) , cel din stanga... O alta probl pe care am constatat-o si ma cam deranjeaza este rugina ... fabric 2003 si m-a speriat cata rugina a putut avea ( comparativ cu Dragstar 2002 fara pic de rugina) . Voi aveti probl asta ? Ma refer la capacele care acopera rezervorul, aripi pe interior, etc ... sau o fi doar la al meu... fiind adus din State pe vapor ... vapori apa sarata ...

Ce ma mai deranjeaza este varietatea de forme ale suruburilor ! Ca sa desfaci ceva iti trebuie un intreg aresnal de chei , imbusuri, surubelnite etc ... plus ca sunt puse destul de ingramadite, greu accesibile.

Nu vreau sa credeti ca o critic, imi place mult, sunt doar constatari personale ale diferentelor dintre producatori/modele , am avut de-a face cam cu toate ... dar asta ma uimeste....

Aaaa si am renuntat si la parbriz - dupa 100-110 km/h imi dadea turbulente in casca de ma rupea - imi umfla muschii gatului :)

 

Si ceva poze cu doamna in cauza :

post-19614-0-79857000-1398238930_thumb.jpg

post-19614-0-15079600-1398238915_thumb.jpg

post-19614-0-64125500-1398239005_thumb.jpg

post-19614-0-56295700-1398238968_thumb.jpg

Editat de licinius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tobele suna frumos!...intr-adevar, multe piese sunt cam ingramadite se ajunge mai greu la ele...ma gandesc la faptul ca ideea lor a fost sa ascunda cat mai multe...eu fara parbriz am mers o singura data si nu mi-a placut deloc...nici macar prin oras!..citeste topicul si sunt sigur ca o sa afli mai multe despre acest model...Bine ai venit printre cei fara frica de greutate!

:hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un Vulcan de 1500. Are peste 300kg. Nu am avut nici un fel de probleme de pilotaj (este prima motocicleta detinuta si sunt incepator). Cred ca este f important ca pilotajul motocicletei sa fie facutcu grija. Nu este o motocicleta de zburdat prin oras, dar nu inseamna ca nu poate fiutilizata urban. Consumul in oras se apropie de 10% iar afara cca5%-5,5% la o viteza de croaziera de pana in 140 km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cât vrei pe parbriz? Eu nu pot merge fără.

momentan nu sunt hotarat sa il vand ... dar cine stie ... mai vorbim .

 

Sunet = evacuari Vance & Hines ... le-am facut si dbkiller in caz ca va incepe sa ma urmareasca militia :))) Am tot zis sa fac un filmulet special pentru sunet ... e criminal ... gasesc eu timp si pt asta :bike-037:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mmda... am remediat probl cu rugina , dar totusi uimitor. Pe langa faza cu vaporii din atmosfera, ( proprietarul din SUA o fi stat pe coasta ... pe langa ocean ) ma mai gandesc la o alta varianta : fiind modelul pt America, oare calitatea lucrarii/ finisaje etc sa fie facuta ca pt ei ? Pe afara vopsit gardul si inauntru ... Cam asa se poarta pt ei... din cate stiu eu. :grinbandit:

 

Oricum e ok ! Arata , suna bine ... merge ok ! :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Licinius. bine ai venit.....

 

ma oftic rau de tot ca tu ai discuri de frane DUBLE in fata!!! noi avem doar un singur disc in fata! (oare europeni sunt zgarciti??)

 

frana din fata e cea mai proasta "afacere" !

 

PS: ca sa dau jos carburatoarele de pe motor... imi tre doar 4 si 5 de imbus si o surubelnita cruce :) (timp: 5min) (operatiunea asta am facut cam vreo de 20-30 ori de m-am plictisit doar cu bizonul meu)

cand am vazut prima data ce e ingramadit, complicat etc... acum e un fleac

 

dupa ce termin cu proiectul meu Cafe Racer, ma ocup serios la bizonu meu, furcile, jugurile, frane fata, batwingul customizat, proiectoare.. etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu e din 99 si n are pic de rugina..e ingramadita motoreta..da daca o desfaci de douaj de ori ca mine..faci operatiunea asta in 20 minute dupa ceas..demontat..montat tot de pe ea..hehe. lasa parbrizul la locu lui...e mult mai rau fara..eu stiu. Consumul in oras este de 8l..iar afara daca nu sari de 110..este de ..sub 6 la suta...peste..sare cate un litru la fiecare zece km in plus..spun asta pt ca asa e!. cine zice altceva..inseamna ca calareste intruderu de 800 si nu stie!. Spor!



Vand Intruderul...pret informativ..4400euro..sau il dau la schimb pe un Logan fabricatie minim 2008. Nu ma intrebati de ce...sunt si asa prea ofticat pe mine. Spor voua! ps ..sper sa nu se vanda!:)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jeane .... poate al tau ia sub 6 %.... al meu sub 7,5 nu vrea sa scada , mers relax 90-100km/h .... :eek:

din 2002 s-au pus discuri duble fata .

Bafta la vanzare ... sau NU ?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu simtiti tancurile ca se supraincalzesc in zilele calduroase de vara?...avand in vedere ca racirea este pe ulei, ma gandesc sa atasez un cooler (de calculator sau ceva mai mare peste grila radiatorului sa ii mai dea niste aer rece)...o fi bine , n-o fi bine?....Sugestii?...idei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu simtiti tancurile ca se supraincalzesc in zilele calduroase de vara?...avand in vedere ca racirea este pe ulei, ma gandesc sa atasez un cooler (de calculator sau ceva mai mare peste grila radiatorului sa ii mai dea niste aer rece)...o fi bine , n-o fi bine?....Sugestii?...idei?

Părerea mea este că depinde şi de uleiul ce-l pui. Am păţit-o în Marsilia, în ziua concertului AC/DC. Noroc că aveam indicator de temperatură la ulei, şi cum ajungea la 120 de grade trăgeam pe dreapta. Mi-a luat 3 ore să ajung la Stade Velodrome. Mergeam 15 minute, stăteam 20. Atunci era bun un ventilator. Dar ăla a fost singurul moment în care aş fi avut nevoie, în cei 60.000 de km şi 8 ani de când o am. Concluzia mea? Nu o mai folosesc pentru intrat oraş. Sau intru dar pe la nişte ore mai acătării nu în plină rush hour.

Al meu mănâncă 6,5 la sută benzină de 99. Ulei 20w50 Castrol . Sau Bel-Ray 20w-50 v-twin.

Editat de Ilarie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...