Sari la conținut

Suzuki Intruder 1500


ravenshield
 Share

Postări Recomandate

Sal'tare Rommel,

 

De un an si ceva m-am documentat despre carburatoare, sunt foarte pretentioase.

Pe mine ma interesa sa aiba performante bune si la consum decent. Sunt slabe sanse sa scoti sub 5%, dar mi s-a intamplat.

Ceea ce am facut, e Stage 1 la carburator. Cu 5-10 CP in plus (se simte diferenta). La turatii joase trage foarte bine. Conteaza mult daca trage bine la turatii mici ai un consum bun. Mai este un motiv pe care am schimbat este ca am tobe de drag (evacuare rapida).

La Main jet sunt 2 bucati: 122,5 si 120 ( una in fata si una in spate)

La Pilot jet 2 bucati de 37,5 e pentru "fluxul de aer".

 

Principiul e daca bagi mai multa benzina, automat tre sa bagi mult aer ca sa ca sa fie un raport bun, in functie de compresie. Nu amestec sarac sau bogat.

 

Nu cumparati alea kituri de la DynoJet sau Cobra sau V&H, nu fac bine la carburatoare. Din cauza cuielor sunt din titan si main jeturile sunt diferite. Parca e de 126 main jeturi, sunt prea mari.

 

Mai este inca un aspect important este TPS! Tre sa fie intr-o pozitie corecta. Eu am reglat. Cu ajutoru voltmetrului la rezistente.

TPS - Throttle position sensor

 

Si inca un aspect Dyna3000 un "destept" care lucreaza cu avansurile......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 537
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Consum afara; la 90-100, incarcat si cu catel si purcel..5,7l. Consum la 110-120, in aceleasi conditii; 6,3l. In oras nu fac niciodata consumul., probabil m as speria, daia!. mah, a mea la 175/h, gata, nu mai vrea.., ale voastre ajung la 200/h cum am vazut la unii pe you tube?!inca ceva. Stie cineva, dar sigur sa fie, cat are rezerva? sau cat mai mere bizonu din momentul in care se aprinde becul de la rezerva.., e f important de stiut si inca nu m am dumirit cum sta treaba cu problema asta! Frate, am vreo sapte mii de km cu Bizonu, da pana ieri nu mersesem pe vreo ploaie mai semnificativa cu el.., frate, ma socat cat de repede rupe aderenta roata spate.., m am cacao pe mine, efectiv! cauciucul e ok, da cred ca eu sunt putin cam nervos la maneta.., amu sunt mai calm, ce i drept. he,he, heee. CryAngel, se mai aude ceva cu blocaju ala de ghidon, ca mi e oarecum sa l mai sun pe Razvan!, macar sa stiu.., vine,sau nu mai vine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal'tare Jean

 

Este comandata piesa de blocaj. Nu stim cand dracu vine, noi am platit comanda.

Este o piesa foarte rara, si nu prea e comandata. O sa vorbesc pe mail cu ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal'tare Rommel,

 

De un an si ceva m-am documentat despre carburatoare, sunt foarte pretentioase.

Pe mine ma interesa sa aiba performante bune si la consum decent. Sunt slabe sanse sa scoti sub 5%, dar mi s-a intamplat.

Ceea ce am facut, e Stage 1 la carburator. Cu 5-10 CP in plus (se simte diferenta). La turatii joase trage foarte bine. Conteaza mult daca trage bine la turatii mici ai un consum bun. Mai este un motiv pe care am schimbat este ca am tobe de drag (evacuare rapida).

La Main jet sunt 2 bucati: 122,5 si 120 ( una in fata si una in spate)

La Pilot jet 2 bucati de 37,5 e pentru "fluxul de aer".

 

Principiul e daca bagi mai multa benzina, automat tre sa bagi mult aer ca sa ca sa fie un raport bun, in functie de compresie. Nu amestec sarac sau bogat.

 

Nu cumparati alea kituri de la DynoJet sau Cobra sau V&H, nu fac bine la carburatoare. Din cauza cuielor sunt din titan si main jeturile sunt diferite. Parca e de 126 main jeturi, sunt prea mari.

 

Mai este inca un aspect important este TPS! Tre sa fie intr-o pozitie corecta. Eu am reglat. Cu ajutoru voltmetrului la rezistente.

TPS - Throttle position sensor

 

Si inca un aspect Dyna3000 un "destept" care lucreaza cu avansurile......

...pune un link cu produsele astea sa ma documentez si eu te rog!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal'tare Rommel,

 

De un an si ceva m-am documentat despre carburatoare, sunt foarte pretentioase.

Pe mine ma interesa sa aiba performante bune si la consum decent. Sunt slabe sanse sa scoti sub 5%, dar mi s-a intamplat.

Ceea ce am facut, e Stage 1 la carburator. Cu 5-10 CP in plus (se simte diferenta). La turatii joase trage foarte bine. Conteaza mult daca trage bine la turatii mici ai un consum bun. Mai este un motiv pe care am schimbat este ca am tobe de drag (evacuare rapida).

La Main jet sunt 2 bucati: 122,5 si 120 ( una in fata si una in spate)

La Pilot jet 2 bucati de 37,5 e pentru "fluxul de aer".

 

Principiul e daca bagi mai multa benzina, automat tre sa bagi mult aer ca sa ca sa fie un raport bun, in functie de compresie. Nu amestec sarac sau bogat.

 

Nu cumparati alea kituri de la DynoJet sau Cobra sau V&H, nu fac bine la carburatoare. Din cauza cuielor sunt din titan si main jeturile sunt diferite. Parca e de 126 main jeturi, sunt prea mari.

 

Mai este inca un aspect important este TPS! Tre sa fie intr-o pozitie corecta. Eu am reglat. Cu ajutoru voltmetrului la rezistente.

TPS - Throttle position sensor

 

Si inca un aspect Dyna3000 un "destept" care lucreaza cu avansurile......

 

Detaliaza putin sa intelegem si noi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Main jet se refera la jigloarele de la carburatoare daca nu ma insel sunt marite ptr cresterea puterii, asa cum a zis nenea ingeru ...adica gaurica aia mica nu mai este asa virgina ci e un pic mai de femeie ca sa intre mai multa benzina ptr placere mai mare, adica cativa caluti in plus ... treaba e ca daca le schimbi pe alea originale, din fabrica cu astea custom asa cum a facut prietenul nostru, intri intr-un lant al slabiciunilor, adica:

- trebuie si un filtru sport, de ex K&N

- trebuie reglat si debitul de aer si in sensul asta trebuie luat acel Pilot Jet, daca nu gresesc

- musai tobe custom , adica mai goale ca in urma proceselor de mai sus , crescand puterea trebe si evacuarea marita, altfel, buba mare la carburator

- banuti in plus ptr gaz, consumul presupun ca va creste

.....Concluzie personala -si aici ma refer strict doar la persoana mea- daca nu tii neaparat la niste caluti in plus, nu merita cheltuiala...

..........cam asta e Mariane!........nu prea imi dau seama ce face TPS-ul ala mai exact dar cred ca e legat de vacuumul de la carburator, @Angel prietene, daca am gresit sau sunt cu pluta, lumineaza-ne!!!

Editat de rommel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal'tare

 

Scuze de intarziere

Link: http://www.intruderalert.com/cafe/index.cfm?page=topic&topicID=50316

http://home.comcast.net/~jjhurley/Do_it_Yourself.html

http://people.delphiforums.com/LUKEDOTCOM/CarbRejettingProcedure.pdf

 

Ceea ce a zis Rommel este corect, in afara de TPS-ul. TPS-ul nu are legatura cu vacuumul la carburator. TPS-ul e un senzor care citeste in ce pozitie se afla clapeta de admisie si trimite catre CDI si Dupa ce a primit informatiimde la TPS, CDI "lucreaza" la avans si dupa aia trimite la bobine de inductie semnale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti voi ce cosum aveti la ale voastre?.....eu tocmai am calculat de la ultimul plin si mi-a iesit cam 8,5 in oras...

La 110 - 120 km/h 6 l/100. Asta în afara localităţilor. Îmi pare rău dar nu ştiu consumul în oraş. Prefer bicicleta sau orice altceva decât să mă mişc cu balena prin aglomeraţie şi trafic.

Apropo, am nişte tobe Highway Hawk Fat Pipes de vânzare. Dacă doreşte cineva să-mi lase un PM să discutăm mai multe.

După 6 ani şi 50.000 de km făcuţi împreună, aş putea spune că ne-am învăţat unul cu celălalt. N-a fost dragoste la prima vedere dar am învăţat să ţin la ea.

După mine secretul la motocicleta asta e să rulezi la 110-120. Nu 170. Pe autostradă se simte cel mai bine, dar asta nu înseamnă că nu-i place şi drumul de munte. Am urcat cu ea cam peste tot prin Alpi, Timmelsjoch, Grossglockner, Passo dello Stelvio Col de la bonette, n-am avut probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Să traiti am înțeles !

 

Jeane ai fost la seawolves Buzău si nu ai zis nimic ca te duci!

Mareeane, am fost cu clubul, tatica.., gata, mi am gasit haita!. M am distrat la Buzau cat altu in doua vieti.., am venit acaasa si ma durea maxilaru si muschii capului de la atata ras!!. In alta ordine de idei, m am trezit cu Bizonu ca ma necajeste iarasi cu pornirea, ce se intamplase.., bateria era uscata, am intorrs o invers si nu mai avea decat cateva picaturi..pus electrolit si gata buba, zbarnaie acuma!. Facut noua mii km si sunt mai indragostit de ea decat la inceput! o iubesc.., si i am pus si nume.., Jeanette. Urmeaza intrunirea de la Hunedoara.., abia astept!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jeane bateria ,,voltonul'' este cu gel! Nu știu ce ai făcut tu acolo dar e bine ca merge. Când este întâlnirea la Hunedoara ca poate merg si eu!

Cu gel o fi a ta.., s ar putea sa plec vineri la Hunedoara. Posibil si sambata, nu stiu sigur ziua, sa vad.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

, bateria era uscata, am intorrs o invers si nu mai avea decat cateva picaturi..pus electrolit si gata buba, zbarnaie acuma!.

La fel am patit si eu. Am pus un voltmetru pe ghidon sa am mereu in ochi incarcarea si nu statea de nici o culoare tensiunea de incarcare fixă. Oscila mereu între 11 V şi 13 V. Asta pana am citit pe un forum ca ar fi o problemă din cauza instalaţiei electrice, problemă rezolvată prin tragerea unui fir de la masa motocicletei direct în regulatorul de încărcare. Două baterii mi-a fiert până i-am dat de cap.Baterii care numa ieftine nu sunt. Acum stă tensiunea de încărcare fix la 13.8 V indiferent de turaţie.

Înainte de a schimba regulatorul ar fi bine să verificaţi şi chestia asta. Scoateţi firul de masă direct pe cadru.

Apropo, am nişte tobe Highway Hawk Fat Pipes de vânzare. Dacă doreşte cineva să-mi lase un PM să discutăm mai multe.

Iaca amu le-am pus şi poze. 600 de lei.

post-460-0-08443500-1376300191_thumb.jpg

Editat de Ilarie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ilarie.., ma doare parul!. Plm, am pus electrolit in baterie si zbarnie acuma.., o sa tin minte ce ai spus si cand voi schimba in primavara voltonu cu o yuasa o sa fac ceea ce ai zis tu.., preventiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ilarie.., ma doare parul!. Plm, am pus electrolit in baterie si zbarnie acuma.., o sa tin minte ce ai spus si cand voi schimba in primavara voltonu cu o yuasa o sa fac ceea ce ai zis tu.., preventiv.

cumpara-ti un voltmetru si verifica încărcarea în mers. balena aia nu pleacă împinsă de nici o culoare. De două lucruri mi-e frică când plec cu ea, de baterie şi de pană.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

@Marian: http://www.altshop.ro/accesorii-auto/xerapol-polish-pentru-obiectele-din-plastic--1189

 

Tre sa freci mult si rabdare, cu carpe speciale.

 

Bafta!

 

PS: ia vreo 3-4 din astea ca ai parbiz mare.

Editat de Crazy Angel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...