ravenshield Posted April 3, 2007 Share Posted April 3, 2007 Va rog mai multe informatii despre Intruderul de 1500! Am citit eu cate ceva dar intotdeuna e loc si de mai bine ! Apropo: ce inseamna "drag pipes"? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackrider Posted April 3, 2007 Share Posted April 3, 2007 drag pipes... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
darian Posted April 3, 2007 Share Posted April 3, 2007 (edited) Stiu vreo 2 Intrudere ,da' de 1400... Drag pipes=tevi goale ,fac o harmalaie...! Edited April 3, 2007 by darian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravenshield Posted April 4, 2007 Author Share Posted April 4, 2007 (edited) Stiu vreo 2 Intrudere ,da' de 1400... Drag pipes=tevi goale ,fac o harmalaie...! Daca stii de alea, [intrudere] vorbeste putin de ele! Cum le percepi tu! Edited April 4, 2007 by ravenshield Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilarie Posted April 4, 2007 Share Posted April 4, 2007 (edited) Daca stii de alea, [intrudere] vorbeste putin de ele! Cum le percepi tu! Mari ... imense ... Am eu unul. VL 1500 LC. Nu de mult îl am, de 2 luni. Ce pot să spun sigur la ora actuală este 8,5 litri la sută. http://www.motorcyclecruiser.com/roadtests...0_lc/index.html Citeşte articolul ăsta. Chestia cu ambreiajul e adevărată, era să-mi smulgă mână odată. Vitezele se schimbă cam pe la 2300 -2500 rot/ min... şi cam asta e şi turaţia adecvată pentru un consum minim. Consum minim înseamnă 7,5 litri la sută. Amortizor pe spate central prins cam chiar în dreptul şeii (zguduie ca dracu spinarea) cauciucuri imense (nu cred că o să găsesc sub 200 de euro) rezervor plasat sub imensa şea. Să nu dea D-zeu să trebuiască să umbli sub rezervor. Îţi macini toţi nervii până îl dai jos. Dacă nu ai peste 1,85 şi 100 de kile nu l-aş recomanda. Apropo, fără parbriz nu merită să mergi cu el pe şosea. P.S. Mi-a plăcut cum începe articolul ... Motorcycle Road Test: Suzuki Intruder 1500 LC Question: What big V-Twin motorcycle makes a Harley Fat Boy seem positively svelte? Answer: You're looking at it. From the April 1998 issue of Motorcycle Cruiser magazine. Edited April 4, 2007 by Ilarie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RENEGADE Posted April 4, 2007 Share Posted April 4, 2007 Eu am Intruder de 1400 care e diferit de 1500. Este mai catre chopper decit cruiser. Uite aici: DA CLICK AICI !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
katran Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 (edited) Intruder 1400 , 270 de kile , stabil pe sosea , nu e recomandat in oras , relativ scurt , mai subtire ca VL 1500 , mai mult power cruiser decat chopper ( parerea mea ). Trage bine , tinde sa derapeze daca pleci mai nervos ( am patit-o , m-am (cuvant urat) pe mine ...... daca o scapam jos nu cred ca o ridicam singur ) , amortizare .....eh ...poate ale mele sunt prastie , mie mi se pare ca lanseaza cam tare .......ete o poza !! Edited April 5, 2007 by katran Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackrider Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 aici este vb despre VL1500... sunteti offtopic cu VS1400. eu doar am condus un VL1500...e masiv,e confortabil,usor manevrabil... la demontat,s-a dovedit complicat...si e tare naspa ca nu are rezervor real(e doar un plastic cover)ci sub sha... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihai_prd Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 Intruder 1400 , 270 de kile , stabil pe sosea , nu e recomandat in oras , relativ scurt , mai subtire ca VL 1500 , mai mult power cruiser decat chopper ( parerea mea ). Trage bine , tinde sa derapeze daca pleci mai nervos ( am patit-o , m-am (cuvant urat) pe mine ...... daca o scapam jos nu cred ca o ridicam singur ) , amortizare .....eh ...poate ale mele sunt prastie , mie mi se pare ca lanseaza cam tare .......ete o poza !! Esti sigur de ce vorbesti? VS 1400 power-cruiser. No way, man. In alta ordine de idei, VL1500 mi s-a parut a fi un porc de motocicleta. Cam mare pentru dimensiunile mele, but never know. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RENEGADE Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Pentru AWD si Blackrider: Ravenshield a cerut informatii si despre VS1400 dupa cum se vede mai sus la mesajul lui Darian. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravenshield Posted April 6, 2007 Author Share Posted April 6, 2007 Am aflat de problema cu ambreiajul la VL 1500 [prinde prea de sus]! Speram ca e posibila o modificare [lungire a cablului]... si aflu ca atat ambreiajul cat si franele sunt hidraulice! In acest caz nu exista nici un artificiu pentru cei cu degete mai scurte? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
darian Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Exista.Manetele cu reglaj.Pt. info suplimentare despre Intruder 1400 ,vorbeste cu Renegade (ce mai faci dom'le,ca anu' asta nu te-am vazut?),e posesor de-asa ceva,e sursa cea mai sigura. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RENEGADE Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Exista.Manetele cu reglaj.Pt. info suplimentare despre Intruder 1400 ,vorbeste cu Renegade (ce mai faci dom'le,ca anu' asta nu te-am vazut?),e posesor de-asa ceva,e sursa cea mai sigura. Sunt cam ocupat. Am mai iesit dar nu am reusit sa ajung la Arc miercuri. Ghinion! La VS1400 nu are reglaj de cursa pentru ambreiaj. Dar daca ai doua miini dibace si / sau vreun meserias pe aproape cred ca se poate face ceva la lungimea pirghiei de actionare a pistonului de la maneta. Trebuie desfacut si vazut ce si cum. Daca lungesti pirghia pistonului practic cursa ar trebui sa fie mai scurta. Actionarea ambreiajului de face prin tragere deci bratul pistonului trebuie lungit spre maneta. Dar nu prea mult ca atunci ajungi la extrema cealalata si sa nu se faca actionarea ambreiajului din cauza cursei prea scurte. A nu se uita arcul de recuperare a manetei care trebuie reglat si el daca e slabit. Daca e cu cablu atunci e cam nashpa desi astea in general au reglaje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ancalagon Posted April 7, 2007 Share Posted April 7, 2007 Am vrut sa-mi iau unul, dar am gasit pe urma o Volusia mai noua. M-am felicitat ulterior, VL 1500 are rezervor fals, oare de ce au facut chestia asta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RENEGADE Posted April 9, 2007 Share Posted April 9, 2007 Am vrut sa-mi iau unul, dar am gasit pe urma o Volusia mai noua. M-am felicitat ulterior, VL 1500 are rezervor fals, oare de ce au facut chestia asta? Ca sa coboare centrul de greutate, probabil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
easybiker Posted April 9, 2007 Share Posted April 9, 2007 Si in rezervorul fals ce este? Instalatia electrica? Am vazut chestia asta si la Goldwing-ul unui priten. Are rezervorul sub scaun.Dar nu stim ce este in rezervorul fals Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
katran Posted April 10, 2007 Share Posted April 10, 2007 E ca porcu' VL-ul ala , nu zic ca nu mi-ar place , peste 300 de kile , lat , lung , grohaie frumos , poate dupa ca dau intruderul meu de 1400 .........apropo , in iulie termin leasingul ........daca e cineva interesat ......stabilim si un pret de bun simt ......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RENEGADE Posted April 11, 2007 Share Posted April 11, 2007 E ca porcu' VL-ul ala , nu zic ca nu mi-ar place , peste 300 de kile , lat , lung , grohaie frumos , poate dupa ca dau intruderul meu de 1400 .........apropo , in iulie termin leasingul ........daca e cineva interesat ......stabilim si un pret de bun simt ......... Vezi, vezi? Zicea-i de mine ca tradez cauza.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bogdann Posted April 11, 2007 Share Posted April 11, 2007 Putin offtopic Suzuki M 1800 R Intruder ce parere aveti? Va place sau nu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackrider Posted April 11, 2007 Share Posted April 11, 2007 Putin offtopic Suzuki M 1800 R Intruder ce parere aveti? Va place sau nu? /index.php?showtopic=80357 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravenshield Posted April 11, 2007 Author Share Posted April 11, 2007 Putin offtopic Suzuki M 1800 R Intruder ce parere aveti? Va place sau nu? Vezi ca este un topic pentru Intruderu de 1800! Parerea mea este ala nu e pentru oricine! Si mie nu-mi place designu! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
circel Posted May 5, 2007 Share Posted May 5, 2007 aici este vb despre VL1500... sunteti offtopic cu VS1400. eu doar am condus un VL1500...e masiv,e confortabil,usor manevrabil... la demontat,s-a dovedit complicat...si e tare naspa ca nu are rezervor real(e doar un plastic cover)ci sub sha... exact ca la v max. Dar nu vad inconvenientul, desi clasic s-ar potrvi mai bine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pierre Cardin Posted May 5, 2007 Share Posted May 5, 2007 Vai vai! Si eram gata sa imi iau unu de 1500! Ca totusi e impresionant si ceva putere are (68CP). Da stiti pe ce mi s-a pus pata? Ca alternativa...Yamaha Royal Star. Si chiar daca are motor de 1300 cmc puterea este aceeasi (69 CP). Iar comparandu-le de n-shpe ori am ajuns la concluzia ca voi incerca sa-mi iau Yamaha. O fi bine? N-o fi? hmmm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ancalagon Posted May 5, 2007 Share Posted May 5, 2007 E OK ideea... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
circel Posted May 6, 2007 Share Posted May 6, 2007 off topic: la Royal star cele 4 tobe sunt dementiale... si racire pe lichid daca nu ma insel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.