Jump to content

Suzuki Intruder 1500


ravenshield
 Share

Recommended Posts

Va rog mai multe informatii despre Intruderul de 1500! Am citit eu cate ceva dar intotdeuna e loc si de mai bine :cheers: !

Apropo: ce inseamna "drag pipes"?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 536
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Stiu vreo 2 Intrudere ,da' de 1400...

Drag pipes=tevi goale ,fac o harmalaie...!

Edited by darian
Link to comment
Share on other sites

Stiu vreo 2 Intrudere ,da' de 1400...

Drag pipes=tevi goale ,fac o harmalaie...!

 

Daca stii de alea, [intrudere] vorbeste putin de ele! Cum le percepi tu!

Edited by ravenshield
Link to comment
Share on other sites

Daca stii de alea, [intrudere] vorbeste putin de ele! Cum le percepi tu!

Mari ... imense ... Am eu unul. VL 1500 LC. Nu de mult îl am, de 2 luni.

Ce pot să spun sigur la ora actuală este 8,5 litri la sută.

http://www.motorcyclecruiser.com/roadtests...0_lc/index.html

Citeşte articolul ăsta. Chestia cu ambreiajul e adevărată, era să-mi smulgă mână odată.

Vitezele se schimbă cam pe la 2300 -2500 rot/ min... şi cam asta e şi turaţia adecvată pentru un consum minim.

Consum minim înseamnă 7,5 litri la sută.

Amortizor pe spate central prins cam chiar în dreptul şeii (zguduie ca dracu spinarea) cauciucuri imense (nu cred că o să găsesc sub 200 de euro) rezervor plasat sub imensa şea.

Să nu dea D-zeu să trebuiască să umbli sub rezervor. Îţi macini toţi nervii până îl dai jos.

Dacă nu ai peste 1,85 şi 100 de kile nu l-aş recomanda.

Apropo, fără parbriz nu merită să mergi cu el pe şosea.

P.S. Mi-a plăcut cum începe articolul ...

Motorcycle Road Test: Suzuki Intruder 1500 LC

Question: What big V-Twin motorcycle makes a Harley Fat Boy seem positively svelte?

Answer: You're looking at it.

From the April 1998 issue of Motorcycle Cruiser magazine.

Edited by Ilarie
Link to comment
Share on other sites

Intruder 1400 , 270 de kile , stabil pe sosea , nu e recomandat in oras , relativ scurt ,

mai subtire ca VL 1500 , mai mult power cruiser decat chopper ( parerea mea ). Trage

bine , tinde sa derapeze daca pleci mai nervos ( am patit-o , m-am (cuvant urat) pe mine ......

daca o scapam jos nu cred ca o ridicam singur ) , amortizare .....eh ...poate ale mele

sunt prastie , mie mi se pare ca lanseaza cam tare .......ete o poza !!

post-361-1175749598_thumb.jpg

Edited by katran
Link to comment
Share on other sites

aici este vb despre VL1500...

sunteti offtopic cu VS1400.

 

eu doar am condus un VL1500...e masiv,e confortabil,usor manevrabil...

la demontat,s-a dovedit complicat...si e tare naspa ca nu are rezervor real(e doar un plastic cover)ci sub sha...

Link to comment
Share on other sites

Intruder 1400 , 270 de kile , stabil pe sosea , nu e recomandat in oras , relativ scurt ,

mai subtire ca VL 1500 , mai mult power cruiser decat chopper ( parerea mea ). Trage

bine , tinde sa derapeze daca pleci mai nervos ( am patit-o , m-am (cuvant urat) pe mine ......

daca o scapam jos nu cred ca o ridicam singur ) , amortizare .....eh ...poate ale mele

sunt prastie , mie mi se pare ca lanseaza cam tare .......ete o poza !!

Esti sigur de ce vorbesti? VS 1400 power-cruiser. No way, man.

 

In alta ordine de idei, VL1500 mi s-a parut a fi un porc de motocicleta. Cam mare pentru dimensiunile mele, but never know.

Link to comment
Share on other sites

Am aflat de problema cu ambreiajul la VL 1500 [prinde prea de sus]! :D Speram ca e posibila o modificare [lungire a cablului]... si aflu ca atat ambreiajul cat si franele sunt hidraulice!

In acest caz nu exista nici un artificiu pentru cei cu degete mai scurte? :cheers:

Link to comment
Share on other sites

Exista.Manetele cu reglaj.Pt. info suplimentare despre Intruder 1400 ,vorbeste cu Renegade (ce mai faci dom'le,ca anu' asta nu te-am vazut?),e posesor de-asa ceva,e sursa cea mai sigura.

Link to comment
Share on other sites

Exista.Manetele cu reglaj.Pt. info suplimentare despre Intruder 1400 ,vorbeste cu Renegade (ce mai faci dom'le,ca anu' asta nu te-am vazut?),e posesor de-asa ceva,e sursa cea mai sigura.

Sunt cam ocupat. Am mai iesit dar nu am reusit sa ajung la Arc miercuri. Ghinion!

La VS1400 nu are reglaj de cursa pentru ambreiaj. Dar daca ai doua miini dibace si / sau vreun meserias pe aproape cred ca se poate face ceva la lungimea pirghiei de actionare a pistonului de la maneta. Trebuie desfacut si vazut ce si cum. Daca lungesti pirghia pistonului practic cursa ar trebui sa fie mai scurta. Actionarea ambreiajului de face prin tragere deci bratul pistonului trebuie lungit spre maneta. Dar nu prea mult ca atunci ajungi la extrema cealalata si sa nu se faca actionarea ambreiajului din cauza cursei prea scurte. A nu se uita arcul de recuperare a manetei care trebuie reglat si el daca e slabit.

Daca e cu cablu atunci e cam nashpa desi astea in general au reglaje.

Link to comment
Share on other sites

Am vrut sa-mi iau unul, dar am gasit pe urma o Volusia mai noua.

M-am felicitat ulterior, VL 1500 are rezervor fals, oare de ce au facut chestia asta?

Link to comment
Share on other sites

Am vrut sa-mi iau unul, dar am gasit pe urma o Volusia mai noua.

M-am felicitat ulterior, VL 1500 are rezervor fals, oare de ce au facut chestia asta?

 

Ca sa coboare centrul de greutate, probabil.

Link to comment
Share on other sites

Si in rezervorul fals ce este? Instalatia electrica? Am vazut chestia asta si la Goldwing-ul unui priten. Are rezervorul sub scaun.Dar nu stim ce este in rezervorul fals :cheers:

Link to comment
Share on other sites

E ca porcu' VL-ul ala , nu zic ca nu mi-ar place , peste 300 de kile , lat , lung , grohaie frumos ,

poate dupa ca dau intruderul meu de 1400 .........apropo , in iulie termin leasingul ........daca e cineva

interesat ......stabilim si un pret de bun simt .........

Link to comment
Share on other sites

E ca porcu' VL-ul ala , nu zic ca nu mi-ar place , peste 300 de kile , lat , lung , grohaie frumos ,

poate dupa ca dau intruderul meu de 1400 .........apropo , in iulie termin leasingul ........daca e cineva

interesat ......stabilim si un pret de bun simt .........

Vezi, vezi? Zicea-i de mine ca tradez cauza.... :ok:

Link to comment
Share on other sites

Putin offtopic

 

Suzuki M 1800 R Intruder ce parere aveti? Va place sau nu?

 

Vezi ca este un topic pentru Intruderu de 1800! Parerea mea este ala nu e pentru oricine! Si mie nu-mi place designu!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

aici este vb despre VL1500...

sunteti offtopic cu VS1400.

 

eu doar am condus un VL1500...e masiv,e confortabil,usor manevrabil...

la demontat,s-a dovedit complicat...si e tare naspa ca nu are rezervor real(e doar un plastic cover)ci sub sha...

 

exact ca la v max.

 

Dar nu vad inconvenientul, desi clasic s-ar potrvi mai bine

Link to comment
Share on other sites

Vai vai! Si eram gata sa imi iau unu de 1500! Ca totusi e impresionant si ceva putere are (68CP). Da stiti pe ce mi s-a pus pata? Ca alternativa...Yamaha Royal Star. Si chiar daca are motor de 1300 cmc puterea este aceeasi (69 CP). Iar comparandu-le de n-shpe ori am ajuns la concluzia ca voi incerca sa-mi iau Yamaha. O fi bine? N-o fi? hmmm

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...