Jump to content

Recommended Posts

M-am gandit si eu la supape, dar imi e greu sa cred ca am probl acolo ... la un motor cu 40.000 km ... Bujii noi si bobina cu tot cu fisa a fost schimbata ... si aceleasi simptome... Asta cu nivelul nu am verificat in mod exact , dar nu mi-a parut a fi prea mare. Verific si revin cu rezultatele !

Ms de sfat ! :cheers:

De obicei pe cilindrul spate se merge cu amestec mai bogat, se coboara siguranta pe cuiul de dozaj cu o linie (nivel), pentru ca racirea (aer) este mai defectuoasa, chiar daca la intruderul de 1500 e pe ulei din cate stiu.E normal ca prin oras sa se incalzeasca, poate fi si de la un amestec prea sarac, asta cand se incinge prea repede sau intr-o perioada foarte scurta de functionare.Rateurile din tobe au mai multe cauze, amestec sarac, imbinare neetansa a galeriilor de evacuare, supape care nu inchid bine, bujii, fise, bobina.

O cauza posibila in cazul functionarii defectuoase a motorului poate tine de carburatie si asta cred ca e in cazul tau.Iti recomand sa o duci la cineva priceput si sa verifice cuiele (pontou) inchiderea lor si uzura "chamber float" locasurile unde culiseaza cuiele, chiar la un intruder am gasit camerele ovalizate, consum excesiv de benzina, bujii afumate, desi totul s-a reglat ca in manual.

Spor la treaba.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 551
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Yep ! Intradevar a fost o probl la cuiul pontou... nu inchidea ... asa ca tre sa dau o bere ... O chestie atat de simpla pe care nu m-a dus capu sa o verific .... :lool: O ciudatenie sa reglezi nivelul dupa cum zice manualul de service ... dar a mers.

 

Multumim pt manuale !


» Post actualizat in 28 Sep 2014 07:43

aaaa si apropo : a reglat cineva telescopul pe spate ? e destul de complicat accesul pentru a il putea seta.

Link to post
Share on other sites

Daaaa..desigur..intruderu era o limuzina comparativ cu Harly..da n as da feeling ul transmis de motorasu meu si lucratura ca din ciocan..simplitatea si..in fine.e f simplu..Harly iti place sau nu atunci cand il vei proba...restul argumentelor nu isi au rostul!.mi e clar ce motocicleta voi calari de acum inainte...voua?!:)))

» Post actualizat in 02 Oct 2014 10:32

Hmm..cand alegi cu inima..nu vor exista regrete!:)))

Link to post
Share on other sites

Daaaa..desigur..intruderu era o limuzina comparativ cu Harly..da n as da feeling ul transmis de motorasu meu si lucratura ca din ciocan..simplitatea si..in fine.e f simplu..Harly iti place sau nu atunci cand il vei proba...restul argumentelor nu isi au rostul!.mi e clar ce motocicleta voi calari de acum inainte...voua?!:)))

» Post actualizat in 02 Oct 2014 10:32

Hmm..cand alegi cu inima..nu vor exista regrete!:)))

....tancul de 1500....cum va arata a

în sezonul viitor. ...s-ar putea să bat la fund multe HD-uri

Edited by rommel
Link to post
Share on other sites

1 greutatea...240 kg fata de 360!. 2 consumul..5%..fata de 7,5 cat ajunsese sa consume tancul meu..probabil sigur si din cauza tobelor aftermarket si a parbrizului, poate si kit ul de jiggloare..in fine...lipsa aproape totala a cromului si luciului..harley ul meu e cu motorul mat si vopsit mat..lac mat..motorul cand il pornesti pare ca are 3000cmc..sunetul deosebit de vesel si grav totodata..demaraj as zice ca f puternic..traditie..alea alea..:)))..imi place fratilor..in acest moment Sporter ul este motocicleta care o iubesc de la Harly..singura. A mea este din 2003..modelul aniversar..in acte este 883 dar are kit complet 1200 si carburator S&S..e foarte rapid..are niste reprize deosebite..pe bune. Dar am iubit si Intruderul ff mult..comparatiile sunt jignitoare pt ambele modele..fiecare iti ofera ..altceva. sa ne bucuram de ele! pupa Jean

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Se vinde SUZUKI INTRUDER 1500 LC an fabricatie "98. 40.000 km intretinuta foarte bine.Nu ma pricep sa pun poze! Pret 5500 euro negociabil!Telefon 0726237920


» Post actualizat in 28 Nov 2014 12:00

Se vinde SUZUKI INTRUDER 1500 LC an fabricatie "98. 40.000 km intretinuta foarte bine. Pret 5500 euro negociabil!Telefon 0726237920

post-73478-0-46342000-1417176013_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

1 greutatea...240 kg fata de 360!.

 

360 de kg Intruder 1500? Cu tot cu pasager poate...

Pe siteul asta de mai jos, unul cu greutate chiar, e dat 303 kg. E cea mai mare valoare gasita de mine pe net. Majoritatea il dau 292 kg gol.

 

http://www.motorcyclecruiser.com/motorcycle-road-test-suzuki-intruder-1500-lc

Link to post
Share on other sites

317 kg cu plinu facut, fara accesorii

340-350 kg cu plinu facut cu accesorii (crash-bar, batwing, gentii laterale etc)

 

:)

Link to post
Share on other sites

Adica sub 300 la gol (fara benzina, fara ulei, fara apa in radiator care sunt pe racire pe apa - nu e cazul VL1500). Restul sunt detalii.

Link to post
Share on other sites

Adica sub 300 la gol (fara benzina, fara ulei, fara apa in radiator care sunt pe racire pe apa - nu e cazul VL1500). Restul sunt detalii.

Mah..tu treci la detalii o dif de patruj de kile?!!!..si fata de Harly este o dif de vreo suta de kiloaie!..hmm..n as crede. Licinius..poti sa i dai si cu aghiazma la Bizon...daca nu are tobele originale si nu e carburatia in mintile ei, lucru probabil dupa patruj de mii de km, basca si vreun parbriz..nu o scoti la sase la suta decat daca meri sub 100km la ora!. Punct. in rest, a mea consuma circa sapte jumate la 110 la ora..iar pe autostrada mi a luat la 130 la ora, cu pasager, 9(noua litri la suta!..duca se, nene..harly imi ia la 140 la ora..fix 5,5 litri. am spus..si nu vreau sa va ofensez. pupa Jean. ps sunt genul de biker care nu se uita la pretu benzunei cand e pt bagat in motor..da Bizonu , dupa ce am schimbat tobele si am pus parbriz ma inspaimantat la consum...efectiv ma obseda!!..era urias!. in rest..am iubit o!:))))

Link to post
Share on other sites

Salut Jean,

 

ai avut o problema cu TPS (buba cu consumu mare), si reglaj mai finut, poti sa consumi chiar cu 5% la 90Km/h, asa am patit Bv-Bucuresti. 5,5-6% la 110-120 km/h. ;)

 

:)

Link to post
Share on other sites

Mah..tu treci la detalii o dif de patruj de kile?!!!.

 

E doar o expresie, nu-ti bate capul. Rectific pt matale: in general, cand se vorbeste despre greutatea unei motociclete, se vorbeste despre greutatea la gol. Lichidele, accesoriile nu sunt luate in considerare. De-aia am spus ca sunt "detalii", nu din alt motiv.

Link to post
Share on other sites

Bingo !

TPS - Trottle position sensor

 

:)

Bah..fitiar sensorii de ras...vb si tu in platine nu in dodii!!:))))

» Post actualizat in 08 Jan 2015 20:06

E doar o expresie, nu-ti bate capul. Rectific pt matale: in general, cand se vorbeste despre greutatea unei motociclete, se vorbeste despre greutatea la gol. Lichidele, accesoriile nu sunt luate in considerare. De-aia am spus ca sunt "detalii", nu din alt motiv.

Detalii sau nu...conteaza la sciatica..crede ma!:))

Link to post
Share on other sites

» Post actualizat in 08 Jan 2015 20:06

 

Detalii sau nu...conteaza la sciatica..crede ma! :))

 

Cum le stii tu pe toate ca un om mare. Te cred, mi-am notat in caietul de cantece de munte.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...