ravenshield Postat Mai 9, 2007 Autor Share Postat Mai 9, 2007 Royal Star nu se mai face! Acum ii zice Midnight Star, parca... si are transmisia pe curea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 Royal Star merita SH, e una din cele mai frumoase motociclete clasice. Era una aranjata super la SMAEB, care ati vazut-o... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 In partea aceea care seamana a rezervor se afla filtrul de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SOCKY Postat Septembrie 15, 2007 Share Postat Septembrie 15, 2007 Va salut ! Sunt nou proprietar al unui Intruder 1500 VL an fab 2004, am citit cu atentie ce s-a scris aici si as vrea sa spun, ca nu poate au dreptate sau nu cronicile nefavorabile, dar eu am calarit 2 ani un Vulcan 1500 din 95 de care am fost foarte multumit, dar ma declar mai incantat de tinuta, manevrabilitate, franare, putere a vl 1500. Cat despre greutate mi se pare ok...prbabil ca am avut vn-ul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravenshield Postat Septembrie 15, 2007 Autor Share Postat Septembrie 15, 2007 Eu calaresc de acum unul si pentru gusturile mele e ff ok. Bine, se cere sa fii ceva mai mare ca sa-i faci fata Totusi ma gandesc si la un V-Strom sau GSXF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodo21bodo Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 as vrea sa stiu de la posesorii de vl1500 cateva probleme intalnite in exploatare, probleme frecvente de electrica, motor, cutie, etc. cat va consuma animalul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 salutare! am si eu de curand un vl 1500. treaba e ca consumadestul de mult, zic eu la prima vedere in jur de 7% inca nu am facut un consum fix. in rest o motocicleta de senzatie, super touring, un adevarat vapor si atrage toate privirile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 (editat) Deci...am avut vl-1500, am trecut la alta categorie de moto ca ma cam durea spatele...in fine. Ce recomand pntru vl...se stie, sau nu, ca este un motor care merge cam mult pe aer...albeste bujiile. Remediul...pe www.intruderalert.com veti gasi rezolvarea, nu mai stiu numele site-ului dar veti gasi acolo un user ce are o firmulita care produce numai accesorii pt intruder. De la el am cumparat un kit stage 3, alte jiglere, filtru aer k&n, filtru de benzina mai permisiv (d'ala care se spala) si alte furtune de alimentare....merita investitia. (pretul cu toate taxele si transport...aproximativ 130usd) Consumul nu s-a schimbat, putere marita cu (15 cai zic ei) 10 cai zic eu si parca nici nu mai incinge motorul asa tare in zilele de vara. Editat Septembrie 6, 2008 de Rider in the sky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 eu am alta problema acum imi innegreste bujiile. am dat cuiul in jos la maxim si tot la fel face, afuma si consumul este mare cred. o sa-l duc la cineva care se pricepe mai mult la carburatoare sa vad poate ii gaseste buba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 eu am alta problema acum imi innegreste bujiile. am dat cuiul in jos la maxim si tot la fel face, afuma si consumul este mare cred.o sa-l duc la cineva care se pricepe mai mult la carburatoare sa vad poate ii gaseste buba! Ai amestec prea bogat, se regleaza din din surubul care controleaza mixul aer-benzina, e undeva sub carb. Mai trebuie strans, dar nu stiu cat. cauta un service-manual si vezi acolo cat trebuie sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 Ai amestec prea bogat, se regleaza din din surubul care controleaza mixul aer-benzina, e undeva sub carb. Mai trebuie strans, dar nu stiu cat. cauta un service-manual si vezi acolo cat trebuie sa fie. stiu ca surubul ala de sub carb (pilot screw) vine setat din fabrica la 2 ture inapoi(2 turns back). l-am verificat si pe acela si e ok exact cat zice in manual. si stiu ca atunci cand il strangi inchizi aerul si nu benzina.nu e asa? ma insel? nu stiu ce are, cuiul pontou inchide, niveleul este conform manualului.... poate veniti cu o idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 Asa-i, grexule, le-am bramburit, trebuie sa-l deschizi ca sa vina mai mult aer. Sau poate ai filtrul de aer imbacsit si nu ajunge destul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 Ca sa reglezi carburatoare, din pacate, la vl1500 trebuiesc date jos, alta cale nu-i....din cate imi aduc aminte 2 ture si jumatate dupa ce le-ai strans la max. Cand ajung la Bucurest (20 sept) adu-mi aminte si iti trimit manualul de reparatii pe e-mail. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 filtrul de aer este nou. multumesc pt manual, o sa-ti dau un pm in jurul datei de 20. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 Pana sa iti trimit manualul....www.intruderalert.com De pe site-ul ala am invatat multe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DUKE Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 Scot astia cumva anu` viitor un Intruder M1500 R ? Stie cineva ceva, poze, bla-bla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 Scot astia cumva anu` viitor un Intruder M1500 R ? Stie cineva ceva, poze, bla-bla? Uite aici: http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/s...i_oficiale.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 Asa-i, grexule, le-am bramburit, trebuie sa-l deschizi ca sa vina mai mult aer. Sau poate ai filtrul de aer imbacsit si nu ajunge destul? chiar daca a trecut atata timp, as vrea sa revin cu o rectificare.aveai drptate cu suruburile se sub carburatoare, pilot screw. sunt diferite fata de alte modele de carburatoare, pe langa ele nu trece aer(ca la majoritatea) ci mixaj aer, benzina cu care imbogatesti amestecul la relantiu. mixajul aer bnezina pt relanti trece in admisie printr-un orificiu calibrat din fabrica si in plus se adauga si acesta care trece pe langa surub. deci cand insurubezi saracesti amestecul, iar cand deschizi imbogatesti amestecul. deci sorine aveai dreptate, eu m-am prins mai tarziu de ce se intampla in carburatoarele astea. chiar ca imi dau bataie de cap. cat va consuma la drum intins? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 upssss... sunt nou proprietar.... 1500 ... vaca mea.... o sa pun poze mai incolo .... caut un mecanic pt reglare de carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 Du-te la Kaore, i-am lasat manualul de reparatii inainte sa plec, tot acolo imi faceam si eu reglajele si intretinerea. A umblat la al meu asa ca nu-i o noutate pt el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 o intrebare... e ceva normal sa gasesc benzina in filtru de aer? asa oleaca..... (suzuki intruder VL1500LC) am curatat inauntru cu o carpa....... multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 Se intampla sa dea rateuri in carburator? Daca da, de acolo vine benzina. Verifica bujiile si, daca bat spre alb, ai amestecul prea sarac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefbike Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 (editat) daca are cineva manual de reparatii vl 1500 il rog f frumos sa mi-l trimita si mie. dau o bere doua pe la vreo intalnire. sorry! stefbike@yahoo.com Editat Octombrie 9, 2009 de stefbike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 daca are cineva manual de reparatii vl 1500 il rog f frumos sa mi-l trimita si mie. dau o bere doua pe la vreo intalnire.sorry! stefbike@yahoo.com iti trimit un manual luni cand sunt la serv.. acolo am.... numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefbike Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 iti trimit un manual luni cand sunt la serv.. acolo am.... numai bine multam fain! si eu il alint spunandu-i vaca sau autobuzu'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.