Sari la conținut

Suzuki Intruder 1500


ravenshield
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 537
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 3 months later...

Va salut !

Sunt nou proprietar al unui Intruder 1500 VL an fab 2004, am citit cu atentie ce s-a scris aici si as vrea sa spun, ca nu poate au dreptate sau nu cronicile nefavorabile, dar eu am calarit 2 ani un Vulcan 1500 din 95 de care am fost foarte multumit, dar ma declar mai incantat de tinuta, manevrabilitate, franare, putere a vl 1500. Cat despre greutate mi se pare ok...prbabil ca am avut vn-ul!

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 months later...
  • 2 weeks later...

salutare!

am si eu de curand un vl 1500.

treaba e ca consumadestul de mult, zic eu la prima vedere in jur de 7% inca nu am facut un consum fix.

in rest o motocicleta de senzatie, super touring, un adevarat vapor si atrage toate privirile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci...am avut vl-1500, am trecut la alta categorie de moto ca ma cam durea spatele...in fine.

Ce recomand pntru vl...se stie, sau nu, ca este un motor care merge cam mult pe aer...albeste bujiile.

Remediul...pe www.intruderalert.com veti gasi rezolvarea, nu mai stiu numele site-ului dar veti gasi acolo un user ce are o firmulita care produce numai accesorii pt intruder. De la el am cumparat un kit stage 3, alte jiglere, filtru aer k&n, filtru de benzina mai permisiv (d'ala care se spala) si alte furtune de alimentare....merita investitia. (pretul cu toate taxele si transport...aproximativ 130usd)

Consumul nu s-a schimbat, putere marita cu (15 cai zic ei) 10 cai zic eu si parca nici nu mai incinge motorul asa tare in zilele de vara.

Editat de Rider in the sky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am alta problema acum imi innegreste bujiile. am dat cuiul in jos la maxim si tot la fel face, afuma si consumul este mare cred.

o sa-l duc la cineva care se pricepe mai mult la carburatoare sa vad poate ii gaseste buba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am alta problema acum imi innegreste bujiile. am dat cuiul in jos la maxim si tot la fel face, afuma si consumul este mare cred.

o sa-l duc la cineva care se pricepe mai mult la carburatoare sa vad poate ii gaseste buba!

Ai amestec prea bogat, se regleaza din din surubul care controleaza mixul aer-benzina, e undeva sub carb. Mai trebuie strans, dar nu stiu cat. cauta un service-manual si vezi acolo cat trebuie sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai amestec prea bogat, se regleaza din din surubul care controleaza mixul aer-benzina, e undeva sub carb. Mai trebuie strans, dar nu stiu cat. cauta un service-manual si vezi acolo cat trebuie sa fie.

stiu ca surubul ala de sub carb (pilot screw) vine setat din fabrica la 2 ture inapoi(2 turns back).

l-am verificat si pe acela si e ok exact cat zice in manual.

si stiu ca atunci cand il strangi inchizi aerul si nu benzina.nu e asa? ma insel?

nu stiu ce are, cuiul pontou inchide, niveleul este conform manualului.... :D

poate veniti cu o idee.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa reglezi carburatoare, din pacate, la vl1500 trebuiesc date jos, alta cale nu-i....din cate imi aduc aminte 2 ture si jumatate dupa ce le-ai strans la max.

Cand ajung la Bucurest (20 sept) adu-mi aminte si iti trimit manualul de reparatii pe e-mail.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Asa-i, grexule, le-am bramburit, trebuie sa-l deschizi ca sa vina mai mult aer. Sau poate ai filtrul de aer imbacsit si nu ajunge destul?

chiar daca a trecut atata timp, as vrea sa revin cu o rectificare.aveai drptate cu suruburile se sub carburatoare, pilot screw. sunt diferite fata de alte modele de carburatoare, pe langa ele nu trece aer(ca la majoritatea) ci mixaj aer, benzina cu care imbogatesti amestecul la relantiu.

mixajul aer bnezina pt relanti trece in admisie printr-un orificiu calibrat din fabrica si in plus se adauga si acesta care trece pe langa surub.

deci cand insurubezi saracesti amestecul, iar cand deschizi imbogatesti amestecul.

deci sorine aveai dreptate, eu m-am prins mai tarziu de ce se intampla in carburatoarele astea. chiar ca imi dau bataie de cap.

cat va consuma la drum intins?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

daca are cineva manual de reparatii vl 1500 il rog f frumos sa mi-l trimita si mie. dau o bere doua pe la vreo intalnire.

sorry! stefbike@yahoo.com

Editat de stefbike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca are cineva manual de reparatii vl 1500 il rog f frumos sa mi-l trimita si mie. dau o bere doua pe la vreo intalnire.

sorry! stefbike@yahoo.com

 

iti trimit un manual luni cand sunt la serv.. acolo am....

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...