Sari la conținut

Cbr 600rr Vs Triumph 675 Vs R6 Vs Gsxr600 Vs Zx6r


SILVIU.C
 Share

ce alegeti?  

155 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Am votat kawa, arata cel mai agresiv dintre toate.Si Triumph-ul e frumos.Restul sunt niste slabanoage.

 

Cat despre performante, mi-e greu sa cred ca exista performante notabile pe strada.Testele tale Silviu cred ca sunt facute pe circuit.

xxx...aici sunt de acord ku tine..am citit si eu testele si komparatiile din revista...cika kawa e mai grea cu 15 kile decat celelalte....si la acceleratie are aceelasi timp ca toate.....e mai grea ...deci mai stabila....are aceeasi acceleratie ku celelalte inklusiv cu subnutrita honda.....ce ati dori mai mult de la o 600?...e stabila si agresiva...deci fara indoiala KAWASAKI ZX6R e cea mai buna......circuit ori sosea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 57
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Honda

 

De ce mi-as lua Honda:

 

- e Honda :nono:

- e cea mai usoara

- are cel mai mare rezervor (18 l)

- are cel mai mic consum

- cele de 2 mai sus combinate de scapa de un stres adica degeaba e rapida daca trebuie sa te opresti din 5 in 5 minute la bezninarie

- modelul 2007 cica e mai comod ca cel de anul trecut

 

de ce mi-as lua Triumph?

 

- pur si simplu pt. ca e altfel ; altfel de motor,alt design

 

Kawasaki mi-as lua de ce? pt. ca cica e cea mai stabila

 

Yamaha nu mi-as lua de ce? pt. ca trebuie sa o turezi prea mult sa scoti ceva de la ea ceea ce e bine pe circuit ,dar nu e bine pe strada ca nu mergi tot timpul blana pe strada.

 

De ce Suzuki ? cum a zis cineva mai sus; e cel mai ieftin si in rest nu stiu l-as pune dupa Honda(poate pt. ca imi place marca asta ;) )

 

 

Ce am scris mai sus sunt dupa ce am citit testele din Univers Moto si Motociclismo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

silviu tati....sa fim realisti...si daca ninja a iesit cum a iesit in teste tu no sa poti sa iti dai seama de diferente pe circuit intre ele...diferentele sunt insesizabile...dar in skimb pe sosea iti dai seama care ai mai stabila......o simti mai bine si pe drum drept si pe curbe.......tie ca si mie si orikaruia dintre noi kare nu facem performanta ni se potriveste fara indoiala zx6r

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

silviu tati....sa fim realisti...si daca ninja a iesit cum a iesit in teste tu no sa poti sa iti dai seama de diferente pe circuit intre ele...diferentele sunt insesizabile...dar in skimb pe sosea iti dai seama care ai mai stabila......o simti mai bine si pe drum drept si pe curbe.......tie ca si mie si orikaruia dintre noi kare nu facem performanta ni se potriveste fara indoiala zx6r

Stai linistit ca si diferentele de stabilitate sunt destul de minore ,la fel ca si celelalte deosebiri intre ele....asa ca ,mai incearca si alte argumente :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa zik si eu ca si colegul nostru de ce nu mi-as lua honda?

-pt ca e honda

-alt motiv nu mai vreau:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa zik si eu ca si colegul nostru de ce nu mi-as lua honda?

-pt ca e honda

-alt motiv nu mai vreau:P

ar mai fi un motiv...ptr ca esti frustrat ...ai postat si pe un topic cu kawa pe care nu se mai postase de 4 ani fara sa aduci nimic nou acolo :duel:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@serj: esti penibil baiete opreste-te. e pacat.

 

@on top:

urasc argumentul "honda pt k e honda". la dracu. E lipsa de personalitate in concretizarea ideii personale si a unei pareri pertinente bazata pe argumente. In fine..

 

Eu NU ALEG HONDA. Am o mare problema. Intre 600 RR si Daytona.

Sa ma bata careva, dar io nu pot sa aleg intre astea 2.

 

-RR e foarte fiabila prin definitia Honda (nu inseamna ca le discreditez pe celelalte). Consuma bine si sta bine in segmentul ciclistica. Tot Honda stuff. Nu arata deloc rau, fata de lipsa de personalitate a vechilor modele rr (1000 si 600). - parerea mea, nu dati cu roshii..

 

-Daytona. Oh motorul asta ma dispera. Arata intr-un fel. Un mare fel. Are o personalitate proaminent conturata si are un aer aparte. Cuplu nesimtit si de jos. Cu fiabilitatea nu stiu unde se baga pt. k nu am experientze de gen.

 

Suzi nu ma excita sub nici un fel ca forma. (subiectivism clar), Yamaha arata rau de tot (in sensul bun), dar deja toata lumea e fan R6 si pica in derizoriu pt mine. Zx6 r e dezamagirea majora. Nu are nimic agresiv in look. Parerea mea. Pt mine zx6r a ramas cel din 2003. Il visez si acum. O nebunie de design.

 

Am votat pana la urma Daytona pentru ca are un aer specific. Ca si look si configuratie a motorului. Pe Honda sunt sigur ca are cine sa o voteze. Cei cu "Honda e Honda" by deafault. Hi hi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E lipsa de personalitate in concretizarea ideii personale si a unei pareri pertinente bazata pe argumente....asta e cea mai tare propozitie pe care am auzit-o in viata mea....no inteleg delok...si aceasta dilema o am eu si autorul ei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand ar trebui sa realizezi ca daca tu ai dileme si dificultati in a intelege limba romana, asta nu inseamna ca e un lucru valabil si pentru altii. Deci vorbeste pentru tine si limiteaza-te. Nu de alta dar la tine vad ca au intervenit astia din "fabrica" la capitolul limitari.

 

Nu stiu daca esti in stare sa percutezi cum ca esti singurul care scrie pe langa in toate topicurile. Numai raspunsuri ce nu au legatura cu ce se discuta, ca si in cazul de fata. Vrei sa aduni postinguri? Iti sugerez un topic in care sa spui lucrul asta si noi sa postam iar tu sa raspunzi in stilul caracteristic - monosilabic, din punct de vedere al ideii exprimate.

 

Ia hai iesi la joaca.. te asteapta loganurile la lini..oare

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-RR e foarte fiabila prin definitia Honda (nu inseamna ca le discreditez pe celelalte). Consuma bine si sta bine in segmentul ciclistica. Tot Honda stuff. Nu arata deloc rau, fata de lipsa de personalitate a vechilor modele rr (1000 si 600). - parerea mea, nu dati cu roshii..

 

-Daytona. Oh motorul asta ma dispera. Arata intr-un fel. Un mare fel. Are o personalitate proaminent conturata si are un aer aparte. Cuplu nesimtit si de jos. Cu fiabilitatea nu stiu unde se baga pt. k nu am experientze de gen.

 

 

Super adevarat! Triumph-ul e magic...au reusit englezii astia sa scoata o reprezentanta puternica a europei in fata japonezelor! Designul imi place la nebunie...cred ca reuseste sa bata Honda la acest capitol(depinde acuma de gustul fiecaruia). Arunc insa un vot pentru 600RR intrucat despre fiabilitatea Triumph-ului nu stiu prea multe! Insa daca as fi pus in fata faptei de a alege unul din cele doua recunosc ca mi-ar fi foarte greu sa aleg...foarte greu...dar parca simt o atractie fatala fata de Honda...nu stiu de ce...pur si simplu :duel:

Editat de Sawyer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand ar trebui sa realizezi ca daca tu ai dileme si dificultati in a intelege limba romana, asta nu inseamna ca e un lucru valabil si pentru altii. Deci vorbeste pentru tine si limiteaza-te. Nu de alta dar la tine vad ca au intervenit astia din "fabrica" la capitolul limitari.

 

Nu stiu daca esti in stare sa percutezi cum ca esti singurul care scrie pe langa in toate topicurile. Numai raspunsuri ce nu au legatura cu ce se discuta, ca si in cazul de fata. Vrei sa aduni postinguri? Iti sugerez un topic in care sa spui lucrul asta si noi sa postam iar tu sa raspunzi in stilul caracteristic - monosilabic, din punct de vedere al ideii exprimate.

 

Ia hai iesi la joaca.. te asteapta loganurile la lini..oare

stau si ma tot uimesc cata vreme o so mai tii asa...oare pe tine nu te doare gura(degetele) sa scrii atatea prostii off-topic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa zik si eu ca si colegul nostru de ce nu mi-as lua honda?

-pt ca e honda

-alt motiv nu mai vreau:P

 

 

O sa termine Sinner sa te mai atace cand ai sa termini si tu cu afirmatii de genul celei de mai sus. Serios acuma esti ca un copil mic care cauta cearta. Imediat cum lumea se linisteste bagi cate o afirmatie bomba si dupa aia te intrebi de ce lumea e rea si se baga in seama. Scuze Silviu.C de offtopic ptr ca de obicei nu scriu in afara subiectului principal de discutie!

Editat de Sawyer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ontop: bre curat murdar. Triumph-ul e dat dracului. Parca totusi era un pic mai "iscusit" in design cel de 645. Dar nici cu asta nu mi' rusine. Ma rog subiectivismul in materie de design nu conteaza ca si parere decisiva, evident.

 

@Serj baiete esti in culmea ascensiunii tale neuronale. Tinde sa plesneasca de umflat ce e neuronul.. precum ganglionul.

Tu vorbesti ma aiuritule de offtop? Acuzi ca miroase a rahat si nu te uiti la propria poponeatza ca esti plin..?

 

hai dixtreaza-te singurel ca am stricat destul topicul omului.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toata lumea vorbeste de legendara fiabilitate a Hondei dar ignora complet sensul cuvantului fiabilitate.Eu nu cred ca se pune problema de fiabilitate la un CBR RR cand posesorii fac sub 10.000 km/an.Fiabilitatea unui motor se vede dupa 50.000km la o motoreta, timp in care e vanduta cel putin o data asa ca fiabilitatea isi cam pierde din substanta in opinia mea.

 

Si nu in ultimul rand, fiabilitatea este mai degraba asociata cu motoretele cu valente touring care sunt facute sa bata sute de mii de km, si nu unor supersportive facute pt viteza si ture multe si viteze 200+ km/h.

 

Eu tot cu Triumph-ul tin, mi se pare cel mai echilibrat raport cuplu/cp.Pozitia am inteles ca ar fi mai incomoda dar e o supersportiva totusi .

Editat de paulynos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

E clar! :drums: Celor de la yamaha nu ai ce sa le zici la design...sunt crimininali oamenii aia.R6 (si R1) are un pic mai multe linii ceea ce ii da look`u ala parca un pic mai agresiv decat restu.Iar daytona... am vazut niste teste in care a iesit pe locu 2, dupa Honda (la compare: road, street, consum, etc etc)...iar farurile si toba la 675 ma lasa... :( :wave:

:clap:

Editat de umbbra
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

buna .

in SPECIAL BIKE o revista italiana clasamentul suna in felul urmator[[ motociclete 2006 stok]]

circuitul MAGIONE 2507 metri

1 suzuki 1.18.6

2 yamaha 1.18.9

3 honda 1.19.1

4 kavasaki 1.19.3

5 triumph 1.19.6

 

circuitul ANAGNI 2000metri

1 y

2 s

3 h

4 t

5 k

 

circuitul MISANO 4060 metri

1 s

2 y

3 t.

4 k

5 h

 

Dar totul se schimba la moto preparate .Honda termina pe primul [29 kg in minus si 19cv in plus,fata de originala honda].

in scimb in strada lucrurile se schimba

la frumusete yamaha le ia pe toate dar e incomoda,suzuki am citit ca iese tot timpul pe 3,iar celelalte,isi schimba locurile in functie de revista

deci sa nu credem chiar tot ce scriu astia prin reviste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

in univers moto din 2006 clasamentul a fost asa:

1.636

2.r6

3.gixxer

4.600rr

5.daytona 675

6.ducati 749s

Era vorba de modelele 2007 ,unde a venit si kawasaki cu un model de 600 si nu a mai furat la cilindree si uite ca nu mai e pe primul loc,ci pe ultimul :lol: .Deci ,era vorba de modelele 2007 ,in caz ca ai uitat :lol: :lol:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da dar uita-te ca atunci ca si acum triumfu si ducatiul tot furau si si asa a reusit sa fie pe prima pozitie....slick

 

honda e o slabanoaga care pusca una doua ganditi-va ce materiale au bagat in ea daca cantareste 155 de kile...fiabilitate ZERO....

motocicleta pt copii...:lol:

te sufla vantu de pe strada cu ea..

nu e greu sa faci o motocicleta rapida daca scoti 20 de kilograme de pe ea...

adevarata minune e cand ai kilogramele celorlalti si ai aceeasi timpi de reactie (cam cum are kawasaki)....

atunci da motocicleta...

cbr 2007 e honda ten kate superbike dar cu faruri si cu fiabilitate...racing.....ull see...

cum o sa revizuiasca ei filozofia de marketing dupa ce o sa crape hondele pa capete...rabdare fratilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da dar uita-te ca atunci ca si acum triumfu si ducatiul tot furau si si asa a reusit sa fie pe prima pozitie....slick

 

honda e o slabanoaga care pusca una doua ganditi-va ce materiale au bagat in ea daca cantareste 155 de kile...fiabilitate ZERO....

motocicleta pt copii...:eek:

te sufla vantu de pe strada cu ea..

nu e greu sa faci o motocicleta rapida daca scoti 20 de kilograme de pe ea...

adevarata minune e cand ai kilogramele celorlalti si ai aceeasi timpi de reactie (cam cum are kawasaki)....

atunci da motocicleta...

cbr 2007 e honda ten kate superbike dar cu faruri si cu fiabilitate...racing.....ull see...

cum o sa revizuiasca ei filozofia de marketing dupa ce o sa crape hondele pa capete...rabdare fratilor

:finger: :finger: :baldy: :lol: :lol: :lol:

 

Ps:era pt strada ,unde nu conteaza capacitatea cilindrica ....acolo se poate compara si un 600 cu un miar si sa-ti spuna ca e perfect.Dar cand te duci la curse ,ITI DAU FLIT instant daca depasesti capacitatea cilindrica cu un singur cmc ,daramite cu cateva zeci :lol:

 

Pps:citeste articolul din Univers Moto ,unde se mirau INSUSI tehnicienii de la Kawasaki cum de au putut scadea cei de la Honda in asa hal greutatea.Daca si tehnicienii de la Kawasaki se intrebau cum de au reusit sa scada greutatea,imi imaginez cat de "cunoscatori" sunt cei de la Kawa :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:finger: :baldy: :lol: :lol: :lol: :lol:

 

Ps:era pt strada ,unde nu conteaza capacitatea cilindrica ....acolo se poate compara si un 600 cu un miar si sa-ti spuna ca e perfect.Dar cand te duci la curse ,ITI DAU FLIT instant daca depasesti capacitatea cilindrica cu un singur cmc ,daramite cu cateva zeci :eek:

 

Pps:citeste articolul din Univers Moto ,unde se mirau INSUSI tehnicienii de la Kawasaki cum de au putut scadea cei de la Honda in asa hal greutatea.Daca si tehnicienii de la Kawasaki se intrebau cum de au reusit sa scada greutatea,imi imaginez cat de "cunoscatori" sunt cei de la Kawa :lol:

Bine ma asteptam sa imi zici ceva legat de UNIVERS MOTO doar e viata ta si sursa ta de inspiratie magica.

In fine....cat despre faptul ca tehnicienii de la Kawasaki sau mirat de greutatea scazuta a basculei de pe honda nam ce spune.

Sau mirat cum de sunt atat de prosti sa puna asa ceva pe o motocicleta ....gandeste-te ce fiabilitate si ce rezistenta la torsiune are bascula aceea fata de celelalte competitoare....daca e sa vb asa nici cei de la Suzuki si Yamaha nu prea se "pricep" caci si ei au bascula mai grea decat cea de pe honda.

Ce crezi ca e atat de grau sa iei o bucata de aluminiu si sa o vopsesti in negru si sa zici voila am realizat cea mai usoara bascula din lume.

Vezi doamne ce buni sunt inginerii de la honda....cei de la kawasaki sunt singurii care si-au dat seama de pericolul reprezentat de o bascula ultra usoara.

Dar tu vezi doar partea plina a paharului. :finger:

P.S cat despre partea cu iti dau flit sa stii ca la superbike categoria supersport 600cm exista o motocicleta numita DUCATI 749R CARE NU E DE 600.

Editat de sergiukawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ma asteptam sa imi zici ceva legat de UNIVERS MOTO doar e viata ta si sursa ta de inspiratie magica.

In fine....cat despre faptul ca tehnicienii de la Kawasaki sau mirat de greutatea scazuta a basculei de pe honda nam ce spune.

Sau mirat cum de sunt atat de prosti sa puna asa ceva pe o motocicleta ....gandeste-te ce fiabilitate si ce rezistenta la torsiune are bascula aceea fata de celelalte competitoare....daca e sa vb asa nici cei de la Suzuki si Yamaha nu prea se "pricep" caci si ei au bascula mai grea decat cea de pe honda.

Ce crezi ca e atat de grau sa iei o bucata de aluminiu si sa o vopsesti in negru si sa zici voila am realizat cea mai usoara bascula din lume.

Vezi doamne ce buni sunt inginerii de la honda....cei de la kawasaki sunt singurii care si-au dat seama de pericolul reprezentat de o bascula ultra usoara.

Dar tu vezi doar partea plina a paharului. :lol:

P.S cat despre partea cu iti dau flit sa stii ca la superbike categoria supersport 600cm exista o motocicleta numita DUCATI 749R CARE NU E DE 600.

Pt Motorrad(articolele sunt traduse 100% din acea revista de catre UniversMoto) lucreaza niste PILOTI PROFESIONISTI si testeaza motoarele ,foste glorii MONDIALE,pe cand de tine nu a auzit nimeni nici macar pe plan local :lol: :lol: ....asta daca poti prinde ideea

 

Vezi ca si suzuki si yamaha sunt MULT mai usoare ca zx6-le...oare toate 3 sa fie proaste si cea mai buna zx6-le? ...sau ,hai sa te intreb altceva:pt modelul 2004-2005 ,zx10-le a fost cel mai usor dintre miare.Oare tot asa gandesti sau umbrit de "fanatismul" kawa o sa o dai din colt in colt?? :lol:

 

Ps:era vorba de motoare 4L ,referitor la curse ...arata-mi unul singur ,te rog :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...