Sari la conținut

Zzr Pornire


Postări Recomandate

Salut! Am o problema,cand pornesc zzr-ul meu daca nu o las cateva minute pana ajunge temperatura pe la mijloc da in nas,adica daca o accelerez si ii dau drumu se opreste iar apoi cand incerc sa o pornesc trebuie sa dau mai mult la automat.A scazut si puterea cu care trage si la 4mii rot am senzatia ca e subturata,se aude mai gros sunetul parca fasait asa cand mergi subturat si incerci sa o accelerezi tare.Nu stiu daca se intelege ceva din ce am scris,sper sa imi dea cineva un sfat.Parca se aude si un tacanit nu mai merge rotund motorul.Asta se intampla de sambata trecuta de la salonul auto de la Otopeni.

 

Ce are,ma puteti sfatui?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate filtrul de aer.poate sau infundat putin carburatia cum a stat iarna.poate trbuie curatate putin.mai pune si mana pe ea nu numai forje.am un prieten la care acum apatit si era filtrul de aer imbacsit.bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am o problema,cand pornesc zzr-ul meu daca nu o las cateva minute pana ajunge temperatura pe la mijloc da in nas,adica daca o accelerez si ii dau drumu se opreste iar apoi cand incerc sa o pornesc trebuie sa dau mai mult la automat.A scazut si puterea cu care trage si la 4mii rot am senzatia ca e subturata,se aude mai gros sunetul parca fasait asa cand mergi subturat si incerci sa o accelerezi tare.Nu stiu daca se intelege ceva din ce am scris,sper sa imi dea cineva un sfat.Parca se aude si un tacanit nu mai merge rotund motorul.Asta se intampla de sambata trecuta de la salonul auto de la Otopeni.

 

Ce are,ma puteti sfatui?

cand ai reglat ultima oara jocul la supape?acolo m-as uita prima data.daca tacanitul ala intr-adevar se face simtit atunci in mod sigur asta e.

Editat de kyvacka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tie iti scrie in cartea tehinca sau manualul motorului ca is indicate bujiile pe iridium la motorul tau. O bujie cu iridium face cu totul altfel scanteia si detonatia. Nu vreau sa te sperii dar am vazut suficiente pistoane sparte din aceasta cauza. Motoarele care folosesc bujii iridium au un cu totul alt tratament la chiuloase/ pistoane si cilindri.

Pararea mea ii sa-i pui inapoi bujiile vechi ca macar stii ca erau bune, chiar daca ii si numai pt a o testa. Da jos carburatoarele curata-le si la urma balanseaza-le. Uitate cu atentie la fise, si garniturile de la chiuloasa si evacuare

bafta

 

p.s. daca esti sigur ca sunt zgomote ciudate in motor, du-o de urgenta la un service. Fiecare pornire ii poate dauna enorm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...