Yellow Postat Aprilie 10, 2007 Share Postat Aprilie 10, 2007 Buna ziua, Am auzit ca s-ar gasi de cumparat lant de motocicleta la metru? De unde pot sa cumpar? Exista pe dimensiuni de zale? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenkey14 Postat Aprilie 10, 2007 Share Postat Aprilie 10, 2007 Dap....am vazut la Kymco....vis-a-vis de gradina botanica.......din cate imi amintesc aveau trei dimensiuni de zale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Aprilie 10, 2007 Share Postat Aprilie 10, 2007 Lanturi la rola, pe stoc: Indicative 520 525 530 Cu O-ringuri si X-ringuri MymotoTuning - Sos. Cotroceni 19 - Bucuresti 0722 285 805 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Aprilie 10, 2007 Share Postat Aprilie 10, 2007 Are si la motomarket. Super ieftin de altfel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yellow Postat Aprilie 10, 2007 Autor Share Postat Aprilie 10, 2007 (editat) @Baiazid: cine / unde este motomarket? edit: am gasit; thanks Editat Aprilie 10, 2007 de Yellow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Aprilie 10, 2007 Share Postat Aprilie 10, 2007 cu cat iesi mai ieftin decat daca ai cumpara un kit de lant ? care sunt preturile ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yellow Postat Aprilie 10, 2007 Autor Share Postat Aprilie 10, 2007 Nu stiu. La First Bike lantul e 81 RON, l-am comandat de mai mult de o saptamana si mi-a zis ca mai dureaza. De banii astia trebuie sa imi dea cca 1.8m de lant. ... si sper ca la metru o sa pot sa il iau in primul rand pe loc si poate si mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Willy Postat Aprilie 10, 2007 Share Postat Aprilie 10, 2007 La Paula's Biker Shop dau lanturi la metru(si-a luat un prieten acum doua saptamani).Cel mai bine e sa le dai un telefon si sa le dai indicativul de la lant.0040- 244277368 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Aprilie 10, 2007 Share Postat Aprilie 10, 2007 lantul schimbat fara pinioane este dupa parerea producatorilor o gresala. asa ca daca schimbi schimba si foaia si pinionul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Aprilie 10, 2007 Share Postat Aprilie 10, 2007 Si iesi si mai bine ca bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat Aprilie 10, 2007 Share Postat Aprilie 10, 2007 eu anul trecut mi-am luat kit complet AFAM pt motoreta mea. Acum lantul e super larg si trebuie sa il schimb. E o greseala daca schimb doar lantul si pinioanele nu?Ei bine asta eu nu cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Aprilie 10, 2007 Share Postat Aprilie 10, 2007 lantul schimbat fara pinioane este dupa parerea producatorilor o gresala. asa ca daca schimbi schimba si foaia si pinionul. Producatorii recomanda orice, numai sa cumperi mai multe. Daca foaia e buna si pinionul la fel, de ce le-as cumpara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yellow Postat Aprilie 10, 2007 Autor Share Postat Aprilie 10, 2007 Si eu ma indoiesc ca trebuie schimbate la pachet. Cel putin la mine foaia si pinionul nu au urme de uzura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louise Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 Daca pui un lant nou pe pinioane uzate lantul se va uza mai repede. Acum daca pinioanele sunt bune si lantul s-a dus ma gandesc ca a fost ceva in neregula... Sau nu se vede uzura la pinioane. Altfel dpdv tehnic daca sunt OK pinioanele nu e problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragon Warrior Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 Se vede ca nu ati calarit biciclete prea mult. La bicicleta se observa cel mai bine ca atunci cand schimbi lantul fara sa schimbi pinioanele (care dealtfel arata impecabil) pe primele 2 pinioane lantul va sari. Dar sare la modul barbar de iti vine sa pui toporul pe bicla de nervi. Pe pinioanele mai mari fenomenul dispare, dar asta nu insemna ca acele pinioane nu au uzura ci inseamna doar ca datorita numarului mai mare de dinti care tin lantul acesta nu mai sare. Prin urmare si eu sunt ferm convins ca un kit Lant+pinion+foaie trebuie schimbat tot odata, altfel apar uzuri premature in angrenaj. Producatorii nu se bucura la banii pe care i-ar lua din vanzarea de lanturi si pinioane mai ales ca in general aceste componente sunt produse de terti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 Producatorii recomanda orice, numai sa cumperi mai multe. Daca foaia e buna si pinionul la fel, de ce le-as cumpara? producatorii recomanda si schimbarea motocicletei dupa cativa ani !!! Se vede ca nu ati calarit biciclete prea mult. La bicicleta se observa cel mai bine ca atunci cand schimbi lantul fara sa schimbi pinioanele (care dealtfel arata impecabil) pe primele 2 pinioane lantul va sari. Dar sare la modul barbar de iti vine sa pui toporul pe bicla de nervi. Pe pinioanele mai mari fenomenul dispare, dar asta nu insemna ca acele pinioane nu au uzura ci inseamna doar ca datorita numarului mai mare de dinti care tin lantul acesta nu mai sare. Prin urmare si eu sunt ferm convins ca un kit Lant+pinion+foaie trebuie schimbat tot odata, altfel apar uzuri premature in angrenaj. Producatorii nu se bucura la banii pe care i-ar lua din vanzarea de lanturi si pinioane mai ales ca in general aceste componente sunt produse de terti. nu e neaparat valabil si la motociclete ce spui tu... adica nu e asa accentuat ca la bicla... am schimbat lant fara sa schimb pinioane si lantul nou se "muleaza" perfect, mai bine decat cel vechi.. la pinioanele moto la uzura nu se modifica in nici un caz distanta dintre baza dintilor, ci doar forma acestora, nu vor mai avea "cocoasa" perfect simetrica, ci putin "plecata" intr-o parte... lucru prea putin interesant pt un lant nou care se asaza corect pe dinti.. adica pana la baza... singurul lucru rau este ca pinioanele uzate tare iti vor uza si lantul nou mai repede... dar lantul - lantul se intinde si distanta dintre doua role va fi mai mare decat cea dintre dinti, si-atunci rezulta umflarea si saritul lantului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragon Warrior Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 (editat) singurul lucru rau este ca pinioanele uzate tare iti vor uza si lantul nou mai repede... Nu cumva te-ai contrazis singur cu afirmatia de mai sus? Pai de ce iti uzeaza lantul mai repede niste pinioane vechi? Pentru ca nu mai calca lantul corect pe pinion. Faptul ca tu nu vezi cu ochiul liber uzura nu insemna ca ea nu exista. Eu iti garantez ca tu nu poti vedea cu ochiul liber uzura unui arbore cotit sau faptul ca o chiulasa nu mai este plana. Dar monteaza-le pe motor si porneste-l. Ai sa vezi ce se inampla. Editat Aprilie 11, 2007 de Dragon Warrior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 Nu cumva te-ai contrazis singur cu afirmatia de mai sus? Pai de ce iti uzeaza lantul mai repede niste pinioane vechi? Pentru ca nu mai calca lantul corect pe pinion. Faptul ca tu nu vezi cu ochiul liber uzura nu insemna ca ea nu exista. Eu iti garantez ca tu nu poti vedea cu ochiul liber uzura unui arbore cotit sau faptul ca o chiulasa nu mai este plana. Dar monteaza-le pe motor si porneste-l. Ai sa vezi ce se inampla. eu ma refeream la faptul ca merge montat fara probleme si o sa mearga f bine in prima faza... in comparatie cu ce spuneai tu despre bicla si cum iti sare un lant nou de pe pinioane vechi... despre asta e vorba... pinioanele vechi la moto... in momentul in care zaua lantului intra in contact cu dintele.. acesta fiind tocit tinde sa intinda lantul mai mult...decat trebuie, adica il apuca mai tarziu decat ar trebui.. si de aici apare uzura.. dar mie oricum, daca pinioanele nu au uzura vizibila cu ochiu liber (adica sa nu fie ca batute de vant ) mi se pare ca este mai convenabil sa schimbi doar lantul... adica un set de pinioane suporta 2 lanturi... nu la fiecare schimbare de lant chimbi tot setul, asta e aiurea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 Sunt ceva mai multi parametri care trebuie respectati pentru o transmisie corespunzatoare decat ceea ce s-a discutat aici. Foarte important este ca durata contactului dinte-lant sa fie cat mai mare, ca si asa-numita "pata de contact", adica suprafata pe care cele doua elemente se ating. Lantul si dintele fiind din materiale diferite, uzurile vor fi diferite, iar daca se schimba doar lantul, "pata de contact" dintre dintele vechi si lantul nou va fi inevitabil mai mica (deci va fi mai rau) decat cu lantul vechi. Principiul este acelasi ca la angrenajele cu roti dintate, unde a trebuit sa fie inventata o curbura speciala a suprafetei active a dintilor (evolventa) tocmai pentru a mari durata de contact, dar si pentru a se evita frecarile intre dinti in momentul cand ei sunt in angrenare. Transmiterea eficienta a miscarii e unul din cele mai importante aspecte din ingineria mecanica. La ochiometru ai zice ca merge, dar nu e deloc asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 Sunt ceva mai multi parametri care trebuie respectati pentru o transmisie corespunzatoare decat ceea ce s-a discutat aici. Foarte important este ca durata contactului dinte-lant sa fie cat mai mare, ca si asa-numita "pata de contact", adica suprafata pe care cele doua elemente se ating. Lantul si dintele fiind din materiale diferite, uzurile vor fi diferite, iar daca se schimba doar lantul, "pata de contact" dintre dintele vechi si lantul nou va fi inevitabil mai mica (deci va fi mai rau) decat cu lantul vechi. Principiul este acelasi ca la angrenajele cu roti dintate, unde a trebuit sa fie inventata o curbura speciala a suprafetei active a dintilor (evolventa) tocmai pentru a mari durata de contact, dar si pentru a se evita frecarile intre dinti in momentul cand ei sunt in angrenare. Transmiterea eficienta a miscarii e unul din cele mai importante aspecte din ingineria mecanica. La ochiometru ai zice ca merge, dar nu e deloc asa. se numeste "evolventa" nu-i asa? si e destul de frumoasa formula... aaa. acuma am vazut ca ai scris si tu... m-am imbatat... gata... tre sa ma duc acasa ca e 11 dracu... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Aprilie 13, 2007 Share Postat Aprilie 13, 2007 Preferabil este sa se schimbe si pinioanele, altfel noul lant se va uza mai repede datorita uzurii inegale. Ca investitie pe termen lung e mai rentabil sa se schimbe tot kitul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 13, 2007 Share Postat Aprilie 13, 2007 Asigura-te ca nu se potriveste un lant de Ij sau Jawa, ca-s 30Ron-50 Ron si sunt bune. Lantul de Jawa este marca Favorit, ceheasca, calitate f buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yellow Postat Aprilie 13, 2007 Autor Share Postat Aprilie 13, 2007 Asigura-te ca nu se potriveste un lant de Ij sau Jawa, ca-s 30Ron-50 Ron si sunt bune. Lantul de Jawa este marca Favorit, ceheasca, calitate f buna. Multumesc pentru sugestii; pana la urma am gasit si am luat din Obor de la tarabe, cu 40 RON, lant de 0.5 toli, de 2m, din care trebuie sa dispara cateva zale. De maine motocicleta e din nou functionala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 13, 2007 Share Postat Aprilie 13, 2007 vezi ca s-ar putea sa fie lant industrial, nu e bun deloc la motocicleta, lantul de moto tre sa reziste la socuri, reprize scurte ale motorului, jeg etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.