Sergiu 30 Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 asta e un subiet care ma intriga de mult....kat merg ij-urile nostre supersport.....e vitezometrul analog mai putin "mincinos" ca cel digital....la ce viteza maxima obosesc jawele noastre...eu stiu baieti ku 636 care au prins in zbor viteza de 274 kmh.....si daca te uiti in cartea tehnica zice ceva in jurul valorii de 260....oare 260 sa fie realul?....restul fiind pus ka si marketing...e ceva tehnika noua?.....sa o muskam mai bine?...nu stiu.....nu am dat 636-le ca exemplu elocvent ci doar asta mia venit primul in minte....mai am un prieten care ku un gsxr 750 din 1994 a prins pe bordul lui analod 289 de boabe...akum care e adevarul....sincer mi se pare mult prea putin ka la un asemenea raport cai-kilograme bikeul sa prinda doar 260.....in fond o conserva de o tona si 250 de cai prinde 240-250.......sunt sigur ka drujbele noastre prind peste viteza data de fabricant...astept detalii concluzii si idei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 Off-topic: Nici in cel mai pustiu desert, si nici cu cel mai adevarat echipament din lume nu-ti recomand sa testezi viteza maxima a oricarei motociclete superspeed.. dar ata ete, eu sunt mai "conservator" (nu, nu "conservar"!).. On-topic: Din ce am vazut eu, Virago-ul 535 (alta gama, dar nu asta e ideea) are 180 pe "ceas", dar pe moto.it (spre exemplu), toti trec la "vitessa massima" 160.. poate duce mai mult.. mie mi se pare deja mult.. Acelasi sistem (cu 20 km/h mai mult pe ceas) stiam ca se practica si la masini, doar cativa producatori pun pe ceas viteza maxima ce poate fi obtinuta in conditii "normale".. Dar si asta e tot din auzite.. Am vazut multe filmulete cu masini si motoare care sunt forjate pana acul de la kilometraj ramane blocat dupa viteza maxima.. mai mult ca sigur s-a "umblat" la ele.. si cred ca e destul de greu sa gasesti un motor "curat" forjat la maxim.. Sper ca nu te-am plictisit prea tare.. Asfalt uscat si drept si drumuri fara incidente.. indiferent de viteza!! John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 (editat) cate teste s-au facut cu cronometrare intre puncte fixe? Doar atunci poti sa spui cu exactitate. Metoda aia cu gps e tot de (cuvant urat). Din cate stiu eu recordul de viteza pt o motocicleta de sub 1000 de cmc este de 304 kph. Adevarul ca si kilometrajele de la motorete sunt exagerate rau (+20 la vit maxima), sa nu mai vorbim de cele de la masini. Io m-am luat la intrecere cu masini pe autostrada (vorba vine, cred ca numai ei se luau la intrecere cu mine) si odata la intrare in pitesti ne-am oprit sa stam de vorba si ala: "cand te-ai dus la 300 nu m-am mai putut tine dupa tine" da eu "care domne ca am mers numai cu 250". Bineinteles ca a crezut ca fac misto de el. Cred ca era un mertzan clasa E. Editat Aprilie 16, 2007 de ghost-rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_frog Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 Io cu SRAD-u am luat 261 pe ceas iar in talon scrie 240 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crysssz Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 in talon este trecuta viteza maxima care o poate atinge AV cu incarcatura maxima autorizata.. la viteza maxima mai intervin niste parametrii...gume(daca sunt alte dimensiuni), raporturile de transmisie din cutie(evident tr maxima), raportul final de transmisie daca este modificat etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 Io cu SRAD-u am luat 261 pe ceas iar in talon scrie 240 Misto daca pe srad-uri s-a pus kilometraj digital ,desi ma indoiesc de asemenea lucru...hmmm,poate era 260 ,poate 263 ,poate 265 si te uitai din nu stiu ce unghi si poate era chiar 270.. Dupa cum ziceam ,ma indoiesc sa poti citi un kilometraj analogic cu asemenea exactitate ca sa stii ca aveai fix 261.... Ps:daca in talon iti scrie 240 ,e foarte posibil sa-ti arate cam o viteza in jurul a 260 PE BORD!!! ...deci pe bord ,caci real e undeva mai jos si anume pe la 240(asta in conditii normale atmosferice) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_frog Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 Misto daca pe srad-uri s-a pus kilometraj digital ,desi ma indoiesc de asemenea lucru...hmmm,poate era 260 ,poate 263 ,poate 265 si te uitai din nu stiu ce unghi si poate era chiar 270.. Dupa cum ziceam ,ma indoiesc sa poti citi un kilometraj analogic cu asemenea exactitate ca sa stii ca aveai fix 261.... Ps:daca in talon iti scrie 240 ,e foarte posibil sa-ti arate cam o viteza in jurul a 260 PE BORD!!! ...deci pe bord ,caci real e undeva mai jos si anume pe la 240(asta in conditii normale atmosferice) Da este adevarat ca pe SRAD nu este kilometraj digital...am zis 261 pentru ca acul kilometrajului era trecut de linia care indica 260km/h dar era aproape de ea...270 nu era din orice unghi ai fi privit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdiac Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 Eu ce sa mai zic ca in certificatul de inmatriculare scrie ca viteza maxima constructiva e de 165 km/h iar eu m-am dus cu 200 km/h ca mai mult nu imi vine sa-i dau deocamdata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 Eu ce sa mai zic ca in certificatul de inmatriculare scrie ca viteza maxima constructiva e de 165 km/h iar eu m-am dus cu 200 km/h ca mai mult nu imi vine sa-i dau deocamdata. Alea sunt greseli de la ei...unui amic de-al meu i-a trecut ,tot cu un cbr600 din 98 ,la vmax -168...e logic ca e o greseala ,ca sa nu mai spun cand am vazut la altcineva ,la tipul carburantului folosit-motorina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLASH-TUNING Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 (editat) Linistiti-va sunt erori de kilometraj , indiferent de analog sau electronic, la roata ai mai putin decat pe bord si la masini si la motoare. Puteti vedea acest lucru la un dyno sa vedeti cat este real la roata si cat este pe bord. Eu am un gps la masina si la 230 km/h pe ceas am exact viteza maxima inscrisa in carte 212 km/h real Cu cat viteza cu care mergi este mai mare cu atat eroarea de vitezometru este mai mare, ex.la 60 km/h ai de fapt 55-57 la la 200 ai de fapt 180. Pentru cei din Bucuresti incercati asta spre sau dinspre Arcul de Triumf pe partea cu afisajele radar si ar trebui sa iasa cam acelasi lucru...bine incercati pe la 80-100 km/h nu mai mult Editat Aprilie 18, 2007 de FLASH-TUNING Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Aprilie 19, 2007 Autor Share Postat Aprilie 19, 2007 si atunci la 300 ai de fapt...260????.....deci arunci mult asteptata mv agusta 315...prinde de fapt in jur de 280????????.......erorile date de ceas sunt mult prea mari ka sa fie adevarate.....sunt exagerate...sa fim seriosi...daca e 300 nu poate fi mai putin de 290-295....daca kiar atat e de mare eroarea bordului atunci mai bine ne dam ku parerea in mers....poate e mai exacta....."ba cat ai prins in linie dreapta?....da nu am ceas da am avut 293 dupa kum se miskau kopaciii"..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 (editat) si atunci la 300 ai de fapt...260????.....deci arunci mult asteptata mv agusta 315...prinde de fapt in jur de 280????????....... nici chiar asa, dar de vreo 15 km tot e diferenta, depinde de motocicleta. In general dak de documentezi afli. La zx12 meu la 323 pe ceas are 308, deci 15 km diferenta la viteza maxima. Mv augusta a prins 305 dar nu stiu cat arata pe ceas, banuiesc ca 315-320. Vit din talon e cea care ti-o arata ceasul. Mentionez ca eu nu cred nici in vitezele astea, atunci de ce nu bat recordul lui Burt Monro care se mentine de 40 de ani la motorete de sub 1000 cm (304 km/h). Dak ati vazut documentarul speed week de pe discovery, acolo e o hayabusa SUPER modificata care deabia a prins 200MPH (viteza reala, calculata prin cronometrare pe 1 mila intre 2 pct fixe). Tare as vrea sa ma duc cu a mea sa vad cat baga real, banuiesc ca vreo 170 de mile. Editat Aprilie 20, 2007 de ghost-rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.