Jump to content

Cereri pentru comuniste


Recommended Posts

  • Replies 4.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Salutare.

 

Am scris initial la Bursa Comunistelor, apoi am vazut ca am incurcat topicul.

 

Nu am mai activat de ceva timp pe aici, bine v-am regasit.

 

Caut motor pentru MZ ES 175 Trophy, poate fi si de ES-ul comun.

De asemenea, caut un manual de reparatie in romana, sau engleza.

 

Multumesc!

Link to post
Share on other sites

Salutări tuturor.revin cu aceeași mare nevoie de.o.furca de Voshod daca aveți pe undeva uitate 2 brațe...eventual să fie utilizabile. Nu le cer degeaba le.platesc doar doar reușesc să l inchei odata.

IMG-20200630-WA0000.jpeg

Edited by сука блять
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Salutam cu respect,

Sunt interesat de bascula cu tija de prindere pe pe bascula motocicletei a unei suspensii compatibile unui atas de MZ sau Simson.

Ca poza orientativa despre care cadru fac referire si care piesa.

 

$_35.JPG

Edited by m72story
Link to post
Share on other sites

Eu personal nu inteleg exact ce cauti, dar cadrul din poza ta este unul de Stoye SM(L)/TM(L), care nu se prinde sub nici o forma pe bascula motocicletei. Cele care se prind pe bascula sunt EL-SI (Elalsik pt Simson) si EL-MS (Elastik pt MZ ES; http://ersatzteileshop.mz-es.de/Rahmen-Stoye-Elastik-Seitenwagen-EL-ES). Prinderea pe bascula nu se face printr-o tija, ci printr-o piesa reglabila prinsa pe un arc lamelar de torsiune.

Asa arata bascula cheala:

https://shop.strato.de/epages/61367615.mobile/de_DE/?ObjectPath=/Shops/61367615/Products/"St.R5700/03"

Iti urez mult noroc in a gasi orice urma de asemenea piese.

Link to post
Share on other sites

Bun,

Multumim pentru precizarile detaliate.

Practic plec de la manufractura din pozele atasate.

A functionat pe MZ insa greutatea ansamblului bascula ma determina sa gasesc un alt model de bascula compatibil Simson.

20201123_122057.jpg

20201123_122050.jpg

Link to post
Share on other sites

Da, e prea heavy-duty daca cel care sta in atas nu are 150 de kile....

 

Un cadru de Stoye EL nu cred ca merita sa incerci sa copiezi. Acolo si barca face parte din ecuatia suspensiei. Mult mai simplu, poti sa incerci sa faci rost de un cadru de Velroex 562, sau macar sa ii copiezi bascula/suspensia. Cadrul de Velorex e simplu si usor. Prinderea de pe bascula a Simsonului nu e obligatoriu sa o folosesti. Eu am avut Velorex prins asa, si s-a comportat exemplar. Daca vrei, iti pot trimite poze pe privat cu prinderea.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Salutare tuturor! Pentru repunerea in drepturi a frumoasei din poze, Jawa 350 California (1982), se cauta urmatoarele piese:

-furca intr-o stare cat mai buna

-capac lateral stanga

-cric central

-aparatoare lant

-cablu vitezometru si cablu turometru

Sunt binevenite orice alte piese disponibile.

Si nu in ultimul rand, se cauta acte pentru ea.

Pot fi contactat aici pe forum, pe PM,sau direct la telefon 0722702892

Multam frumos anticipat!

   Vlad

IMG-20210222-WA0004.jpg

IMG-20210222-WA0003.jpg

Link to post
Share on other sites
Acum 45 minute, thvlad a spus:

Salutare tuturor! Pentru repunerea in drepturi a frumoasei din poze, Jawa 350 California (1982), se cauta...

Salut!

 Asa cum am mai spus, si-au spus-o si altii...nu exista modelul California, ci Californianhttps://en.wikipedia.org/wiki/Jawa_350

Apoi, bine-ai venit printre iubitorii de fiare vechi!

Ca sa poti sa fii ajutat, revino cu niste poze edificatoare, clare, asupra a ceea ce ai montat acum pe Jawa ta, ce anume lipseste si poate gasim modalitatea de a te ajuta. Asadar, poze cu acea cutie din partea opusa (dreapta), cadrul in integralitatea lui (se poate sa fie compatibil cu modelul 638  si atunci se usureaza treaba) si eventual da-i cautare pe site-urile de piese Jawa deja postate in paginile de pe acest forum, in cautarea lipsurilor. Cat priveste treaba cu actele, deja este o mare problema...pe care se prea poate sa n-o rezolvi niciodata (motiv pentru care te sfatuiesc sa nu te grabesti sa cumperi piese si apoi sa ramai cu un fier frumos si inutilizabil pe cap)! Spun asta ca fara un cadru cu seriile din acte, degeaba vei gasi ceva acte scumpe de care nu te vei putea folosi in demersurile tale. O sa te sun sa-ti si spun cum sta treaba cu vanzatorii de acte si apoi identificarea la RAR in vederea inscrierii. Asta ca sa nu ajungi in situatia de-a fi fwtut si cu banii luati!

Au patit-o deja altii, asa ca-i bine sa inveti din greselile altora!

 

 

Link to post
Share on other sites
Acum 21 ore, ivan pedala a spus:

Apoi, bine-ai venit printre iubitorii de fiare vechi!

Domnul Vlad  este posesor de mașini și motociclete clasice de când eu mă încălțam cu fularul, în 1982-1983.

Domnul Vlad merge de doua ori pe an la mare la 2 Mai cu un MT 9, cu cortul în ataș și două lăzi de bere reci conform obiceiului unui motociclist atașist.

Domnul Vlad are o Warszawa din anii 50 cu care merge la culesul strugurilor toamna în Teleorman și la toate evenimentele unde se impune o ținută pe măsura prezenței.

Domnul Vlad are un Csepel 125, și una bucată RT-u.

Să vă mai spun că la dumnealui puteți găsi si singura mașină de alezat din anii 1930 fabricată în USA în stare de funcționare pe plaiurile cu seceri și muuulte ciocane, inclusiv factura de achiziție către frații Teodorești, a cărei comandă s-a făcut cu acceptul Ministerului de Război?

 

PS.

Îi rog pe toți cei care au fiscal pe numele lor sau au habar de cineva care mai au un Ts-u pe rolul fiscal să dea de veste.

Vrem și noi să ne ardem cum s-au ars alții.

Edited by m72story
Link to post
Share on other sites

Stiu, mi-ai spus lucruri pe care le-am aflat din discutiile cu el...telefonic! Si, nu-i asa vechi precum banuiesti...adica este mai verde cu vreo cinci anisori decat mine, atat la varsta cat si la capre! Deci...lasa-l sa mai invete!

Faptul ca are multe fiare in dotare, nu compenseaza lipsurile din domeniul Jawa...(care-i o legenda si vad ca incet-incet incepe sa-si arate valoarea). 

Uite ca de curand am cumparat o Jawa 350 TS cu acte in regula...chiar daca am luat-o in ladite si pungi (am fiscal, certificat, carte, c.v.c. si numar) si va ajunge pe sosea legal cat de curand.

Partea cu actele pentru Vlad nu-i imposibil de realizat...dar cred ca va costa mai mult decat fierul in sine si finalizarea nu poate fi sigura, atata timp cat legea trebuie fentata si...nu stii niciodata peste cine dai!

Dar...i-am urat spor si mult noroc! ;)

Ma bucur ca mai invie o legenda trasa pe dreapta!

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...