Admin Smokey Postat Iulie 29, 2004 Admin Share Postat Iulie 29, 2004 Intre o Honda Transalp si o Honda Africatwin ce merge pentru o calatorie mai lunga (sute km) cu nevasa&bagaje? Sau altfel spus, un Transalp suporta asa ceva? Africatwin cum se comporta prin trafic aglomerat in oras? Intreb pt ca am in vedere schimbarea GPZului pe una din ele ... sau un VFR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Iulie 30, 2004 Share Postat Iulie 30, 2004 am avut transalp si am mers cu africa. personal mi-a placut mai mult transalpul. suporta orice iar motorul merge ceas. poti face croaziera lejer la 140. in blana merge cam 160. africa are mai multa putere dar e mai inalta si mi s-a parut ca vibreaza mai tare. conteaza si cit esti tu de mare, transalp-ul e mediu ca gabarit, africa pare mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Iulie 30, 2004 Share Postat Iulie 30, 2004 Transalp? Exista asa ceva? Sa fim seriosi! E jucarie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Iulie 30, 2004 Share Postat Iulie 30, 2004 offtopic am proxy Dobrescule ... teapa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Iulie 30, 2004 Autor Admin Share Postat Iulie 30, 2004 conteaza si cit esti tu de mare chiar mic nu-s, am 1.87 la 90kg + echipament si zici ca mere bine cu pasager si bagaj? @dvd: tu ai africatwin de jucarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Iulie 31, 2004 Share Postat Iulie 31, 2004 Ia-ti Africa. Transalpul are suspensii prea moi care ajung la limite mai ales cu pasager si bagaje. Motorul din Africa este si mai bun si mai fiabil si mai puternic, poti sa faci si enduro cu el, pana cand cu Transalp daca iesi de pe sosea esti mancat. Intr-adevar Transalp pare a avea sa mai confortabila, dar este prea joasa pentru cineva care are 1.87 (stai cocosat si cu scaritele prea sus). Bineinteles asta-i parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
McKagan Postat Decembrie 2, 2005 Share Postat Decembrie 2, 2005 Si eu tot Transalp as alege mai degraba decat Africa Twin. Dar nu cred ca ia in blana doar 160. Eu zic ca se duce in 180. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOBRAND Postat Decembrie 2, 2005 Share Postat Decembrie 2, 2005 De ce nu stai de vorba cu cstelia? El, daca imi amintesc bine, a avut shi una shi alta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hihi Postat Decembrie 2, 2005 Share Postat Decembrie 2, 2005 Ce rost mai are sa postati aici ? Omul are Transalp .. si il are de ceva timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Decembrie 3, 2005 Share Postat Decembrie 3, 2005 diferentele intre ele sunt majore, atat ca bicicleta, cat si ca motorizare. AT este mult mai scurta in transmisie, la croaziere lungi, de autostrada doar o sa-ti bati joc de ea. Pentriu o viteza sustinuta o sa o tii sus la ture, si motorul ala nu-i facut de-asa ceva. In afara autostrazii e parfum. Este de asemenea si foarte inalta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Decembrie 3, 2005 Share Postat Decembrie 3, 2005 Ce rost mai are sa postati aici ? Omul are Transalp .. si il are de ceva timp Bine, sa-l stapaneasca sanatos ! Dar sa ne zica si noua ce l-a determinat sa aleaga Translapul pana la urma ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Decembrie 3, 2005 Share Postat Decembrie 3, 2005 Transalp-ul e mai usor si mai mic - deci mai sprinten. E si mai delicat. Vibreaza mai putin. Africana e mai tare, mai buna la bagaje drumuri proaste si solicitare mai intensa. Desi are doua discuri franele nu exceleaza. Nu poti vorbi de transmisie - ultima varianta (dupa '96 adica RD07 e mai "lunga" decat Transalp-ul in transmisie). Transalpul ramane ruda mai saraca sau daca vreti fratele mai mic care din motive comerciale a ramas in viata *mai departe de varadero,*mai aproape de concurenta pe cilindrei comparative, *mai economica, *mai suitabila de a fi trecuta pe plastice ca asa e moda - deh - greutate, siguranta la impact, pret.......Eu am o africana care desi prea tare pentru drumurile noastre - tot mai bune - nu am de gand s-o dau cu mai putin de 7000 Euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Decembrie 3, 2005 Autor Admin Share Postat Decembrie 3, 2005 Si eu tot Transalp as alege mai degraba decat Africa Twin. Dar nu cred ca ia in blana doar 160. Eu zic ca se duce in 180. Bafta Nene, nu e "d'aia de viteza", nu conteaza viteza maxima. Dar daca zici tu ca se duce in 180, te cred. Transalp-ul e mai usor si mai mic - deci mai sprinten. E si mai delicat. Vibreaza mai putin. Africana e mai tare, mai buna la bagaje drumuri proaste si solicitare mai intensa. Desi are doua discuri franele nu exceleaza. Nu poti vorbi de transmisie - ultima varianta (dupa '96 adica RD07 e mai "lunga" decat Transalp-ul in transmisie). Transalpul ramane ruda mai saraca sau daca vreti fratele mai mic care din motive comerciale a ramas in viata *mai departe de varadero,*mai aproape de concurenta pe cilindrei comparative, *mai economica, *mai suitabila de a fi trecuta pe plastice ca asa e moda - deh - greutate, siguranta la impact, pret.......Eu am o africana care desi prea tare pentru drumurile noastre - tot mai bune - nu am de gand s-o dau cu mai putin de 7000 Euro Pai intrebarea e data acum 1 an si 1/2. Intr-adevar, intre timp mi-am luat TA. Cum zice MotoBrand ca la radio Erevan, CStelia a avut AfricaTwin. Diferentele sunt intr-adevar destul de mari. AfricaTwin e de departe mult mai robusta - ceea ce se vede in multe detalii. AT are bascula mai lunga si furca mai inalta. AT e mai grea. Si mai scumpa. Si are vreo 15 CP in plus. Am luat pana la urma TA pentru ca majoritatea timpului mi-l petrec in oras, unde greutatea in minus ma avantaja. Surplusul de putere pe care-l are AT nu mi-era indispensabil. Si nu in ultimul rand, pretul. La banii aceeasi bani gaseam AT mai vechi cu 5 ani sau mai rulat cu 50.000km. Stiu ca motoarele sunt fiabile si ca duc peste 100.000 km fara reparatie, dar ... Recunosc ca targetul era AT. De partile bune nu zic... sunt multe, pentru oras, Romania, plimbari e un motor super. Nu te imbie la viteza, ceea ce o linisteste pe nevasta-mea. Franele sunt intr-adevar moi (2 discuri) - problema se rezolva cica cu tuburi de teflon si arcuri progresive in furci. Plasticele ma cam deranjeaza uneori pe teren accidentat, ca zdrangane - dar sunt constient ca nu-i un hard-enduro. Uneori mi-as dori mai multa putere la depasiri cu pasager. Dar din 50CP declarati ... asta e. Compenseaza prin cuplu la turatii joase, in oras si pe curbe - 2V. Oricum, per ansablu este un motor super-excelent pentru ce fac cu el si pentru Romania in general. Genul touring-enduro il gasesc excelent pentru Romania in general. Cam asta e. Oricum, cu AT sau TA nu dati gres. Daca e fi sa-l schimb ... L-as schimba cu un AT, dar din pacate nu se mai fabrica. Varadero nu-mi place deloc. Asa ca ramane KTM 990 Adventure PS: multumiri lui Soso care si-a petrecut cateva nopti pe messenger raspunzand la intrebarile mele tampite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
McKagan Postat Decembrie 4, 2005 Share Postat Decembrie 4, 2005 Am inteles ca Transalp nu are cauciucuri tubeless. E adevarat? In cazul asta consider ca e un mare minus. Se pot monta totusi tubeless? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Decembrie 4, 2005 Share Postat Decembrie 4, 2005 Am inteles ca Transalp nu are cauciucuri tubeless. E adevarat? In cazul asta consider ca e un mare minus. Se pot monta totusi tubeless? Pe orice motocicleta cu spite se poate monta tubles doar dupa ce se schimba "cercul" cu unul tubles. Adica care are prinderile spitei pe exterior nu pe mijloc ca la rotile normale. Si la cat costa iti cumperi un sac de camere pe care le schimbi la fiecare pana fara sa te omori cu peticitul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Decembrie 13, 2005 Share Postat Decembrie 13, 2005 Care e diferenta intre etajarile vitezelor ca nu am prea priceput? Care cutie e mai lunga, mai potrivita pentru drumuri lung pe sosea, Africa sau Transalp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paw waw (talpa iute) Postat Decembrie 13, 2005 Share Postat Decembrie 13, 2005 Ok deci ce bine ca sunt de la tara ....NU AM INTELES NIMIIIIIC! (ma scuzati o minca criza) ok ca intotdeauna parerile sunt impartite.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.