Alex_16 Postat Aprilie 24, 2007 Share Postat Aprilie 24, 2007 (editat) salut! am o problema la scuterul meu: merg ce merg cu el, are forta si dupa un timp incepe sa nu se mai tureze, sa nu mai traga (30 km/h maxim ). De exemplu, am plecat din rahova spre service piaggio de la sincai. De la trafic greu a inceput sa traga cat mai putin. Am ajuns cu chiu cu vai la service si surpriza...era inchis (sambata). Dupa aia am plecat si am luat-o spre directia al padrino (pt cei care cunosc) sa cumpar o bujie, sperand ca de la asta ar fii problema. Specific, ca atunci cand am urcat de la sincai spre al padrino, nu puteam sa urc cu mai mult de 10km/h. Am ajuns eu la magazin, am cumparat o bujie ngk (12 lei) si am schimbat-o pe loc. Vreau sa zic, ca daca o opresc si o pornesc dupa 5 minute, merge ce merge si dupa aia iar nu mai trage. E, asa mi-a facut si dupa montarea noii bujii! nervi peste nervi...abia am ajuns acasa ! ce poate fi? eu m-am gandit ca poate sa fie bobina de inductie, dar am schimbat-o acum un an si ceva. de segmenti nu are cum sa fie vorba pentru ca i-am schimbat acum 1 saptamana chiar din cauza asta si nimic... Editat Aprilie 24, 2007 de Alex_16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racheta Postat Aprilie 24, 2007 Share Postat Aprilie 24, 2007 Cam aÂşa am pățit eu cu un scuter cu care mă deplasez prin oraÂş, un firstbike tornado. Are vreo 4000km, rodaj făcut bine Âşi de o săptămână nu mai are demaraj deloc, nu are forță să plece de pe loc. Pleacă cu chiu cu vai Âşi abia ajunge pe la 30-35hm/h. M-am uitat la bujie, la carburator... nici o schimbare în bine. Pur Âşi simplu nu vrea. Inițial am crezut că e benzina... dar e deja la al 3-lea plin din ziua când a început să facă figuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 24, 2007 Share Postat Aprilie 24, 2007 Te rog schimba-ti avatarul ala, ca e nasol. Nu mai merge pe ghicite ca dai bani aiurea pe segmenti, bobine si bujii. Du-te la Rabinu: 0724452023. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Aprilie 24, 2007 Autor Share Postat Aprilie 24, 2007 Nu are cum sa fie problema electrica daca motorul merge rotund, asta se simte si se aude. Mai bine descrie mai clar simptomele: se accelereaza la fel motorul, adica turatie si viteza la care se tureaza? Se incalzeste prea mult? Nu mai merge pe ghicite ca dai bani aiurea pe segmenti, bobine si bujii. Io as crede ca e problema dincolo de motor, in speta transmisie, sau ambreiaj. Te rog schimba-ti avatarul ala, ca e nasol. Du-te la Rabinu: 0724452023. deci nu se tureaza...cam asta e simptoma dupa ce se incalzeste bine...turbina aceea sufla tare, deci are racire buna. ps: schimb acum avatarul ca nici mie nu-mi mai place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Aprilie 25, 2007 Share Postat Aprilie 25, 2007 deci nu se tureaza...cam asta e simptoma dupa ce se incalzeste bine...turbina aceea sufla tare, deci are racire buna. ps: schimb acum avatarul ca nici mie nu-mi mai place Problema ta e de la ulei. Ce ulei ai pus ultima data? Incerca sa pui direct in benzina 3% si vezi cum merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Aprilie 25, 2007 Autor Share Postat Aprilie 25, 2007 Problema ta e de la ulei. Ce ulei ai pus ultima data? Incerca sa pui direct in benzina 3% si vezi cum merge. sunt sigur ca nu e de la ulei! acest ulei il folosesc de 2 ani si nu am avut probleme din cauza lui (omv, acum bixxol). inainte de a se lansa bixxolul, era unul verde. oi fii vreo diferenta intre ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Aprilie 25, 2007 Share Postat Aprilie 25, 2007 ..poate fi rezultatul insuficienței de benzină...vezi dacă ai debit suficient de benzină din rezervor: filtre de benzină colmatate, merge bine operioadă, după care scade niveluldin carburator Âşi are fenomene de amestec sărac: plafonare în ture, putere redusă. De obicei când are aÂşa ceva, dacă opreÂşti motorul Âşi stai 5-10 minute, suficient să se umple carburatorul Âşi să se răcească bujia (care se încinge ca dracu de la amestecul sărac) totul revine la normal...Âşurubăreală plăcută Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Aprilie 25, 2007 Autor Share Postat Aprilie 25, 2007 ..poate fi rezultatul insuficienței de benzină...vezi dacă ai debit suficient de benzină din rezervor: filtre de benzină colmatate, merge bine operioadă, după care scade niveluldin carburator Âşi are fenomene de amestec sărac: plafonare în ture, putere redusă. De obicei când are aÂşa ceva, dacă opreÂşti motorul Âşi stai 5-10 minute, suficient să se umple carburatorul Âşi să se răcească bujia (care se încinge ca dracu de la amestecul sărac) totul revine la normal...Âşurubăreală plăcută iti multumesc pt sfat, dar nu am filtru de benzina la el. Decat la rezervor (pe care l-am curatat) si pe la carburator ar ai fii, dar ala e curat bec! nu stie nimeni ce poate avea? e enervant ca nu pot sa ma plimb si eu cu colegii, pt ca mi-e frica sa nu ma lase pe drum ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Aprilie 25, 2007 Share Postat Aprilie 25, 2007 Daca tot ai nevoie asa urgent, si nu te pricepi la mecanica, de ce nu incerci sa te duci la un service ? no offence acum, dar eu cand sunt paralel la o chestie ma duc la specialisti ! Bafta la reparat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Aprilie 25, 2007 Autor Share Postat Aprilie 25, 2007 (editat) Daca tot ai nevoie asa urgent, si nu te pricepi la mecanica, de ce nu incerci sa te duci la un service ? no offence acum, dar eu cand sunt paralel la o chestie ma duc la specialisti ! Bafta la reparat ! sicer ca fiu am incercat sa ma duc sambata la service si era inchis (dupa cum am povestit si mai sus) si in plus trebuie sa-l pun intr-o masina ca sa-l duc acolo ca eu nu ma mai urc pe el pana nu il fac. E enervant! Si mi-e si cam scarba sa ma duc la service pentru ca daca ma duc singur, ori nu ma baga in seama si imi spun sa-i fac ceva anume (total pe langa), ori imi spun ca trebuie sa schimb bujii...chiar mi-e scarba de ei alta chestie cu serviceul: ma duc intr-o zi pe la ei sa imi verifice si mie totul (reglaje) si sa vada de ce nu imi porneste la automat. Ajung eu acolo, vine respectivul la mine si ma intreaba ce probleme am cu el. Eu ii povestesc ca de mult timp nu mai porneste la automat si el imi zice : pai nu vezi ce baterie ai? (si bateria era strong) , du-te si strange bornele si incarca bateria! Si sa vezi ca merge... de unde?...am incercat si cu baterie de masina si nu a pornit! ...in fine, pana la urma era de la segmenti, pe care i-am schimbat si acum nu mai am probleme cu pornirea! Editat Aprilie 25, 2007 de Alex_16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Aprilie 27, 2007 Autor Share Postat Aprilie 27, 2007 chiar nu stie nimeni?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 28, 2007 Share Postat Aprilie 28, 2007 vezi postul meu te duci la mecanicul de care ti-am zis, are ani de zile de cand tot repara, dai un tel si nu are program ca serviceurile scumpe si proaste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Mai 3, 2007 Share Postat Mai 3, 2007 Pretine dac porche si se tureaza bine ai alta problema nu la motor, e pe undeva la ambreiajul ala centrifugal . Asculta-l pe omul ala de mai sus si du-te la Rabinu pana acum erai rezolvat si cu banu luat si dadea-i gaz la blana . Maxima! PS nu-l cunosc pe Rabinu si nu stiu cum lucreaza dar dac e recomandat poti sa incerci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.