Sari la conținut

Aprilia Rs125 Vs Honda Nsr 125


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 106
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2

Eu dak as fi in locul tau as lua Honda NSR....mult mai fiabila si cum a zis pt 10 km ce conteza? Cum vrei .......:bigstar: eu am zis o parere.Salutare si numa bine si multi km cu motocicleta care ti-o vei lua :baldy: :moron:

 

Ma mane,de unde stii tu daca e fiabila sau nu NSR-ul sau daca nu,nici macar nu ai vazut-o in realitate :finger:

Daca doar auzite :moto: nu vorbi atunci,taci.

:peace:

ps:vorbeste romaneste nu ca si pe messenger cu k in loc de ca.

Editat de G@NGSTERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2

 

Ma mane,de unde stii tu daca e fiabila sau nu NSR-ul sau daca nu,nici macar nu ai vazut-o in realitate :bigstar:

Daca doar auzite :moron: nu vorbi atunci,taci.

:finger:

ps:vorbeste romaneste nu ca si pe messenger cu k in loc de ca.

"Ma mane" -> asta e in limba romana ? Te-ai gasit sa-l inveti p-ala sa vorbeasca, dar tu faultezi romana la fel de grav...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2

 

Ma mane,de unde stii tu daca e fiabila sau nu NSR-ul sau daca nu,nici macar nu ai vazut-o in realitate :bigstar:

Daca doar auzite :moron: nu vorbi atunci,taci.

:finger:

ps:vorbeste romaneste nu ca si pe messenger cu k in loc de ca.

 

Cu ce e mai fiabila ? ca e mai veche ? las ca si`a adus un prieten din Germania si toata e rugina , si mai da si 1600 pe ea ... Eu unul nu sunt de acord cu ce spui tu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rugina era pe carenele din plastic ? daca "da", nu i-as recomanda sa o cumere..rugina pe carene e un cosmar

LOOOOL

Bai ia potoliti-va,baiatul are rs de aproape 1 an si deja o vinde si voi tot va mai dati cu parerea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LOOOOL

Bai ia potoliti-va,baiatul are rs de aproape 1 an si deja o vinde si voi tot va mai dati cu parerea

ne dam cu parerea sa vedem totusi diferentele intre RS si NSR nu ne intere cine de cand isi vinde un motor....deci sa fim on-topic: NSR vs RS -sa nu comentam estetica motorului ca se imparte pe gusturi

-fiabilitatea: NSR e mai fiabila

-deblocarea: RS are mai multi cai dupa deblocare si ii mai usor de deblocat

-viteza maxima: cam acelasi conducand cu putin RS

-intretinere: piesele de NSR is mai ieftine si chiar si motoru insusi ii mai ieftin

acum ramane de vazut cui ce-i place si ce isi ia

asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ne dam cu parerea sa vedem totusi diferentele intre RS si NSR nu ne intere cine de cand isi vinde un motor....deci sa fim on-topic: NSR vs RS -sa nu comentam estetica motorului ca se imparte pe gusturi

-fiabilitatea: NSR e mai fiabila

-deblocarea: RS are mai multi cai dupa deblocare si ii mai usor de deblocat

-viteza maxima: cam acelasi conducand cu putin RS

-intretinere: piesele de NSR is mai ieftine si chiar si motoru insusi ii mai ieftin

acum ramane de vazut cui ce-i place si ce isi ia

asfalt uscat

Frate ce nervi imi fac cand vad neavizati d-astia ca-si dau cu parerea aiurea. Cat ai prins TU maxim cu NSR si cat ai prins TU maxim cu RS? De cand e RS mai usor de "deblocat"? (trebuie sa cumperi kit de delimitare, care e vreo 700 euro). Fiabilitate ah? Cati km te-a dus pe tine setu la RS si cat te-a dus setu la NSR ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ne dam cu parerea sa vedem totusi diferentele intre RS si NSR nu ne intere cine de cand isi vinde un motor....deci sa fim on-topic: NSR vs RS -sa nu comentam estetica motorului ca se imparte pe gusturi

-fiabilitatea: NSR e mai fiabila

-deblocarea: RS are mai multi cai dupa deblocare si ii mai usor de deblocat

-viteza maxima: cam acelasi conducand cu putin RS

-intretinere: piesele de NSR is mai ieftine si chiar si motoru insusi ii mai ieftin

acum ramane de vazut cui ce-i place si ce isi ia

asfalt uscat

de unde ai tras concluziile astea ? ai avut si nsr si rs pana acum ?

-de unde sti ca e mai fiabil NSR ?

-"deblocare" ? probabil ai vrut sa zici "derestrictionare" si de unde sti ca e mai usor de derestrictionat rs`ul ? din cate stiam a cam aceleasi limitari...toba jigler si CDI...

-vmax...nu prea e aceiasi..

-iarasi...de unde sti tu ca piesele la nsr sunt mai ieftine ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde ai tras concluziile astea ? ai avut si nsr si rs pana acum ?

-de unde sti ca e mai fiabil NSR ?

-"deblocare" ? probabil ai vrut sa zici "derestrictionare" si de unde sti ca e mai usor de derestrictionat rs`ul ? din cate stiam a cam aceleasi limitari...toba jigler si CDI...

-vmax...nu prea e aceiasi..

-iarasi...de unde sti tu ca piesele la nsr sunt mai ieftine ?

ma eu am vorbit cu ce-i care aduc motoare, cu cei care aduc piese, cu mecanici si etc. nu-s tastaturist sa bat toata ziua calculatorul si sa ma cred cel mai bun motociclist si oricum cu ce scriu pe forum nu te oblig sa iei nici RS si nici NSR

nu ti tot una deblocarea si derestrictionarea?....hai fim serios bn ca nu te-ai legat si de semnele de punctuatie

incercam sa nu apar niciuna dintre motoare dar tu te poti lega de orice, las-o balta

 

Frate ce nervi imi fac cand vad neavizati d-astia ca-si dau cu parerea aiurea. Cat ai prins TU maxim cu NSR si cat ai prins TU maxim cu RS? De cand e RS mai usor de "deblocat"? (trebuie sa cumperi kit de delimitare, care e vreo 700 euro). Fiabilitate ah? Cati km te-a dus pe tine setu la RS si cat te-a dus setu la NSR ?

RS tine 10.000km "derestrictionat" si asta nu i-o poti zice nimanui ca nu-i adevarat, NSR din surse care pt mine is sigure tine cu vreo 30% mai mult.....si de tu dai 700 euro pentru kit de delimitare atunci n-ai ce face cu banii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa va zic eu o concluzie la care am ajuns zilele astea,si la ce diferente vad eu intre cele doua. Nsr tinde spre sport-touring ,daca putem discuta de asa ceva la clasa asta,e mai micuta,consuma mai putin,pozitia e mai relaxata,are pe toate modelele prostia aia in spate de care se poate tine pasageru,saua e dintr`o bucata,totul fix ca si la cbr f4 de exemplu(nu sport),in plus mananca extrem de putin in comparatie cu aprilia. Aprilia este mai mare putin,saua e din 2 bucati,pozitia e mai sport,(eu am aprilia,dar va spun ca un prieten ce are nsr s-a urcat pe al meu si a zis ca pozitia e mai aplecata,pedalele mai in spate,mai sport pozitia),mananca desigur mai mult(cu mult),ai putea spune ca e mai puternica,si la demaraj,nu ma bag la top speed pt ca difera,depinde de model. Eu la concluzia asta am ajuns,ca nsr tinde spre sport-touring si aprilia la super-sport,din noua mentionez daca putem discuta de asa ceva la clasa asta..parerea mea. :) nu tin partea la nici una,la fiabilitate nu ma bag pt ca e relativa treaba,a meu poate trai 10000 de ani numa pe benzina si ulei indiferent ca e nsr sau aprilia si al tau poate muri din zi in zi ,din nou indiferent ca e nsr sau aprilia,exagerez desigur). Cum o tii ,asa o ai.

Editat de nsrhonda
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma eu am vorbit cu ce-i care aduc motoare, cu cei care aduc piese, cu mecanici si etc. nu-s tastaturist sa bat toata ziua calculatorul si sa ma cred cel mai bun motociclist si oricum cu ce scriu pe forum nu te oblig sa iei nici RS si nici NSR

nu ti tot una deblocarea si derestrictionarea?....hai fim serios bn ca nu te-ai legat si de semnele de punctuatie

incercam sa nu apar niciuna dintre motoare dar tu te poti lega de orice, las-o balta

 

 

RS tine 10.000km "derestrictionat" si asta nu i-o poti zice nimanui ca nu-i adevarat, NSR din surse care pt mine is sigure tine cu vreo 30% mai mult.....si de tu dai 700 euro pentru kit de delimitare atunci n-ai ce face cu banii

nu vreau sa imi iau nici rs nici nsr..mai am 6 luni pana la 18 ani nu am ce sa fac cu ele...si iarasi..numai vorbi din auzite... eu am vazut cu ochii mei si il cunosc pe propietar, rs cu 23000km care l-a avut de nou din 2001 era harada replica si in 23k nu a schimbat decat 2 perechi de segmenti...semeringuri un releu de semnalizare o lamela de powervalve un kit de ambreiaj si binenteles consumabile, lant placute..si cam atat. a vrut la 16k sa ii schimbe pistonul dar era in stare buna asa ca a schimbat decat segmentii..si nu a mers cu ea niciodata cu motoru rece si nici nu mergea foarte incet cu ea..ba chiar in ultima vreme acum 1 an inainte sa o vanda chiar o forja rau, wheelie-uri burnout-uri...asa ca nu mai spune tu ca ti-a zis nush care mecanicu pizdii ca tine un rs 10k...

Editat de 69WRX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau sa imi iau nici rs nici nsr..mai am 6 luni pana la 18 ani nu am ce sa fac cu ele...si iarasi..numai vorbi din auzite... eu am vazut cu ochii mei si il cunosc pe propietar, rs cu 23000km care l-a avut de nou din 2001 era harada replica si in 23k nu a schimbat decat 2 perechi de segmenti...semeringuri un releu de semnalizare o lamela de powervalve un kit de ambreiaj si binenteles consumabile, lant placute..si cam atat. a vrut la 16k sa ii schimbe pistonul dar era in stare buna asa ca a schimbat decat segmentii..si nu a mers cu ea niciodata cu motoru rece si nici nu mergea foarte incet cu ea..ba chiar in ultima vreme acum 1 an inainte sa o vanda chiar o forja rau, wheelie-uri burnout-uri...asa ca nu mai spune tu ca ti-a zis nush care mecanicu pizdii ca tine un rs 10k...

da asta ziceam si eu....tu ce-ai crezut ca tine 10k si poti arunca tot motoru?....ii vorba de segmentare dupa 10k schimbi segmenti si mai vezi tu ce trebe daca trebe .....o umblat 16k da nu era ultimu an si nu ii dadea asa tare :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da asta ziceam si eu....tu ce-ai crezut ca tine 10k si poti arunca tot motoru?....ii vorba de segmentare dupa 10k schimbi segmenti si mai vezi tu ce trebe daca trebe .....o umblat 16k da nu era ultimu an si nu ii dadea asa tare :rusinica:

citeste ce ai zis in celalat post si ce ai zis in postu asta..te contrazici singur nici tu nu sti ce vrei as zici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

citeste ce ai zis in celalat post si ce ai zis in postu asta..te contrazici singur nici tu nu sti ce vrei as zici...

de oricum nu vrei sa-ti iei nici unul nici altul atunci nu mai veni cu offtopicurile

RS tine 10.000km "derestrictionat" asta am zis.....tu dintr-o data te-ai gandit ca iei motoru si il arunci?

de raspunzi, raspunde la intrebarea ce ti-a pus-o nu incepe iar cu povesti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nsr de 5 luni... si am facut cu el 6000 de km, faza e ca ... atunci cand un prieten mia dat rs lui mam indragostit moment! nu ai ce mai discuta RS e RS!

 

END OF SH1T! ... si la un 125 in 2T, setul motor este considerat consumabila, asa ca... tzine cat tzine si pui unu nou, mare lucru ca tzine 10000 sau 13000 care e diferentza, nu tot aceiasi bani dai si la 10k si la 13k ?

Editat de sil3nt_control
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nsr de 5 luni... si am facut cu el 6000 de km, faza e ca ... atunci cand un prieten mia dat rs lui mam indragostit moment! nu ai ce mai discuta RS e RS!

 

END OF SH1T! ... si la un 125 in 2T, setul motor este considerat consumabila, asa ca... tzine cat tzine si pui unu nou, mare lucru ca tzine 10000 sau 13000 care e diferentza, nu tot aceiasi bani dai si la 10k si la 13k ?

ii cv intelept in ce zici....app. cat ai dat pe NSR?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nsr de 5 luni... si am facut cu el 6000 de km, faza e ca ... atunci cand un prieten mia dat rs lui mam indragostit moment! nu ai ce mai discuta RS e RS!

 

END OF SH1T! ... si la un 125 in 2T, setul motor este considerat consumabila, asa ca... tzine cat tzine si pui unu nou, mare lucru ca tzine 10000 sau 13000 care e diferentza, nu tot aceiasi bani dai si la 10k si la 13k ?

 

Tine mai mult de 10.000 stai linistit . Si da , ai dreptate , e considerat consumabila . Daca iei unul mai vechi putin ai mari sanse sa il iei cu setu motor gata facut ( mai ales in Ro ) , iar daca nu , nu te costa prea mult , oricum motorul il iei mai ieftin din moment ce are un anumit nr de km .

 

PS : Si eu am RS , si am fost si cu NSR cativa km buni , dar nu sunt incantat deloc de el . O fi Honda , ca asa zice lumea , ia`l ca e Honda :rusinica:) dar , e inferior RS`ului , dupa parerea mea . Si tineti cont ca nici nu se mai fabrica de ceva ani ( Ultimul model fiind parca din 1999 , daca nu gresesc )

Editat de Jock3r69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu stiam ca ultimul model de nsr s-a facut in 2001 sau 2002

 

La anunturi , nu in acte . Poate au mai iesit ceva in 2000 dar stiu sigur ca de 2000 nu au trecut cu NSR`ul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...