seby_mf Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 urata mai e Lasa ca e yzf-ul tau frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jock3r69 Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 ia-ti nsr daca aia iti palce dar nu se va compara nici odata cu Rs-ul din nici un punct de vedere! Ai Dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jock3r69 Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 ia-ti nsr daca aia iti palce dar nu se va compara nici odata cu Rs-ul din nici un punct de vedere! Ai Dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aprilia_rs_biker501 Postat Aprilie 15, 2008 Share Postat Aprilie 15, 2008 Eu dak as fi in locul tau as lua Honda NSR....mult mai fiabila si cum a zis pt 10 km ce conteza? Cum vrei ....... eu am zis o parere.Salutare si numa bine si multi km cu motocicleta care ti-o vei lua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NoFear51 Postat Aprilie 15, 2008 Share Postat Aprilie 15, 2008 (editat) 2 Eu dak as fi in locul tau as lua Honda NSR....mult mai fiabila si cum a zis pt 10 km ce conteza? Cum vrei ....... eu am zis o parere.Salutare si numa bine si multi km cu motocicleta care ti-o vei lua Ma mane,de unde stii tu daca e fiabila sau nu NSR-ul sau daca nu,nici macar nu ai vazut-o in realitate Daca doar auzite nu vorbi atunci,taci. ps:vorbeste romaneste nu ca si pe messenger cu k in loc de ca. Editat Aprilie 15, 2008 de G@NGSTERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Aprilie 15, 2008 Share Postat Aprilie 15, 2008 2 Ma mane,de unde stii tu daca e fiabila sau nu NSR-ul sau daca nu,nici macar nu ai vazut-o in realitate Daca doar auzite nu vorbi atunci,taci. ps:vorbeste romaneste nu ca si pe messenger cu k in loc de ca. "Ma mane" -> asta e in limba romana ? Te-ai gasit sa-l inveti p-ala sa vorbeasca, dar tu faultezi romana la fel de grav... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jock3r69 Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 2 Ma mane,de unde stii tu daca e fiabila sau nu NSR-ul sau daca nu,nici macar nu ai vazut-o in realitate Daca doar auzite nu vorbi atunci,taci. ps:vorbeste romaneste nu ca si pe messenger cu k in loc de ca. Cu ce e mai fiabila ? ca e mai veche ? las ca si`a adus un prieten din Germania si toata e rugina , si mai da si 1600 pe ea ... Eu unul nu sunt de acord cu ce spui tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 rugina era pe carenele din plastic ? daca "da", nu i-as recomanda sa o cumere..rugina pe carene e un cosmar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 rugina era pe carenele din plastic ? daca "da", nu i-as recomanda sa o cumere..rugina pe carene e un cosmar LOOOOL Bai ia potoliti-va,baiatul are rs de aproape 1 an si deja o vinde si voi tot va mai dati cu parerea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arnold;) Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 LOOOOLBai ia potoliti-va,baiatul are rs de aproape 1 an si deja o vinde si voi tot va mai dati cu parerea ne dam cu parerea sa vedem totusi diferentele intre RS si NSR nu ne intere cine de cand isi vinde un motor....deci sa fim on-topic: NSR vs RS -sa nu comentam estetica motorului ca se imparte pe gusturi -fiabilitatea: NSR e mai fiabila -deblocarea: RS are mai multi cai dupa deblocare si ii mai usor de deblocat -viteza maxima: cam acelasi conducand cu putin RS -intretinere: piesele de NSR is mai ieftine si chiar si motoru insusi ii mai ieftin acum ramane de vazut cui ce-i place si ce isi ia asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 Tineti cont si de faptul ca NSR-ul nu se mai fabrica de mult, asa ca... Eu zic Aprilia Rs125. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 ne dam cu parerea sa vedem totusi diferentele intre RS si NSR nu ne intere cine de cand isi vinde un motor....deci sa fim on-topic: NSR vs RS -sa nu comentam estetica motorului ca se imparte pe gusturi -fiabilitatea: NSR e mai fiabila -deblocarea: RS are mai multi cai dupa deblocare si ii mai usor de deblocat -viteza maxima: cam acelasi conducand cu putin RS -intretinere: piesele de NSR is mai ieftine si chiar si motoru insusi ii mai ieftin acum ramane de vazut cui ce-i place si ce isi ia asfalt uscat Frate ce nervi imi fac cand vad neavizati d-astia ca-si dau cu parerea aiurea. Cat ai prins TU maxim cu NSR si cat ai prins TU maxim cu RS? De cand e RS mai usor de "deblocat"? (trebuie sa cumperi kit de delimitare, care e vreo 700 euro). Fiabilitate ah? Cati km te-a dus pe tine setu la RS si cat te-a dus setu la NSR ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 ne dam cu parerea sa vedem totusi diferentele intre RS si NSR nu ne intere cine de cand isi vinde un motor....deci sa fim on-topic: NSR vs RS -sa nu comentam estetica motorului ca se imparte pe gusturi -fiabilitatea: NSR e mai fiabila -deblocarea: RS are mai multi cai dupa deblocare si ii mai usor de deblocat -viteza maxima: cam acelasi conducand cu putin RS -intretinere: piesele de NSR is mai ieftine si chiar si motoru insusi ii mai ieftin acum ramane de vazut cui ce-i place si ce isi ia asfalt uscat de unde ai tras concluziile astea ? ai avut si nsr si rs pana acum ? -de unde sti ca e mai fiabil NSR ? -"deblocare" ? probabil ai vrut sa zici "derestrictionare" si de unde sti ca e mai usor de derestrictionat rs`ul ? din cate stiam a cam aceleasi limitari...toba jigler si CDI... -vmax...nu prea e aceiasi.. -iarasi...de unde sti tu ca piesele la nsr sunt mai ieftine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomek Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 he is GOD he knows everything=))=))wtf?:O=)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arnold;) Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 de unde ai tras concluziile astea ? ai avut si nsr si rs pana acum ? -de unde sti ca e mai fiabil NSR ? -"deblocare" ? probabil ai vrut sa zici "derestrictionare" si de unde sti ca e mai usor de derestrictionat rs`ul ? din cate stiam a cam aceleasi limitari...toba jigler si CDI... -vmax...nu prea e aceiasi.. -iarasi...de unde sti tu ca piesele la nsr sunt mai ieftine ? ma eu am vorbit cu ce-i care aduc motoare, cu cei care aduc piese, cu mecanici si etc. nu-s tastaturist sa bat toata ziua calculatorul si sa ma cred cel mai bun motociclist si oricum cu ce scriu pe forum nu te oblig sa iei nici RS si nici NSR nu ti tot una deblocarea si derestrictionarea?....hai fim serios bn ca nu te-ai legat si de semnele de punctuatie incercam sa nu apar niciuna dintre motoare dar tu te poti lega de orice, las-o balta Frate ce nervi imi fac cand vad neavizati d-astia ca-si dau cu parerea aiurea. Cat ai prins TU maxim cu NSR si cat ai prins TU maxim cu RS? De cand e RS mai usor de "deblocat"? (trebuie sa cumperi kit de delimitare, care e vreo 700 euro). Fiabilitate ah? Cati km te-a dus pe tine setu la RS si cat te-a dus setu la NSR ? RS tine 10.000km "derestrictionat" si asta nu i-o poti zice nimanui ca nu-i adevarat, NSR din surse care pt mine is sigure tine cu vreo 30% mai mult.....si de tu dai 700 euro pentru kit de delimitare atunci n-ai ce face cu banii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nsrhonda Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 (editat) sa va zic eu o concluzie la care am ajuns zilele astea,si la ce diferente vad eu intre cele doua. Nsr tinde spre sport-touring ,daca putem discuta de asa ceva la clasa asta,e mai micuta,consuma mai putin,pozitia e mai relaxata,are pe toate modelele prostia aia in spate de care se poate tine pasageru,saua e dintr`o bucata,totul fix ca si la cbr f4 de exemplu(nu sport),in plus mananca extrem de putin in comparatie cu aprilia. Aprilia este mai mare putin,saua e din 2 bucati,pozitia e mai sport,(eu am aprilia,dar va spun ca un prieten ce are nsr s-a urcat pe al meu si a zis ca pozitia e mai aplecata,pedalele mai in spate,mai sport pozitia),mananca desigur mai mult(cu mult),ai putea spune ca e mai puternica,si la demaraj,nu ma bag la top speed pt ca difera,depinde de model. Eu la concluzia asta am ajuns,ca nsr tinde spre sport-touring si aprilia la super-sport,din noua mentionez daca putem discuta de asa ceva la clasa asta..parerea mea. nu tin partea la nici una,la fiabilitate nu ma bag pt ca e relativa treaba,a meu poate trai 10000 de ani numa pe benzina si ulei indiferent ca e nsr sau aprilia si al tau poate muri din zi in zi ,din nou indiferent ca e nsr sau aprilia,exagerez desigur). Cum o tii ,asa o ai. Editat Aprilie 29, 2008 de nsrhonda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 (editat) ma eu am vorbit cu ce-i care aduc motoare, cu cei care aduc piese, cu mecanici si etc. nu-s tastaturist sa bat toata ziua calculatorul si sa ma cred cel mai bun motociclist si oricum cu ce scriu pe forum nu te oblig sa iei nici RS si nici NSRnu ti tot una deblocarea si derestrictionarea?....hai fim serios bn ca nu te-ai legat si de semnele de punctuatie incercam sa nu apar niciuna dintre motoare dar tu te poti lega de orice, las-o balta RS tine 10.000km "derestrictionat" si asta nu i-o poti zice nimanui ca nu-i adevarat, NSR din surse care pt mine is sigure tine cu vreo 30% mai mult.....si de tu dai 700 euro pentru kit de delimitare atunci n-ai ce face cu banii nu vreau sa imi iau nici rs nici nsr..mai am 6 luni pana la 18 ani nu am ce sa fac cu ele...si iarasi..numai vorbi din auzite... eu am vazut cu ochii mei si il cunosc pe propietar, rs cu 23000km care l-a avut de nou din 2001 era harada replica si in 23k nu a schimbat decat 2 perechi de segmenti...semeringuri un releu de semnalizare o lamela de powervalve un kit de ambreiaj si binenteles consumabile, lant placute..si cam atat. a vrut la 16k sa ii schimbe pistonul dar era in stare buna asa ca a schimbat decat segmentii..si nu a mers cu ea niciodata cu motoru rece si nici nu mergea foarte incet cu ea..ba chiar in ultima vreme acum 1 an inainte sa o vanda chiar o forja rau, wheelie-uri burnout-uri...asa ca nu mai spune tu ca ti-a zis nush care mecanicu pizdii ca tine un rs 10k... Editat Aprilie 30, 2008 de 69WRX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arnold;) Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 nu vreau sa imi iau nici rs nici nsr..mai am 6 luni pana la 18 ani nu am ce sa fac cu ele...si iarasi..numai vorbi din auzite... eu am vazut cu ochii mei si il cunosc pe propietar, rs cu 23000km care l-a avut de nou din 2001 era harada replica si in 23k nu a schimbat decat 2 perechi de segmenti...semeringuri un releu de semnalizare o lamela de powervalve un kit de ambreiaj si binenteles consumabile, lant placute..si cam atat. a vrut la 16k sa ii schimbe pistonul dar era in stare buna asa ca a schimbat decat segmentii..si nu a mers cu ea niciodata cu motoru rece si nici nu mergea foarte incet cu ea..ba chiar in ultima vreme acum 1 an inainte sa o vanda chiar o forja rau, wheelie-uri burnout-uri...asa ca nu mai spune tu ca ti-a zis nush care mecanicu pizdii ca tine un rs 10k... da asta ziceam si eu....tu ce-ai crezut ca tine 10k si poti arunca tot motoru?....ii vorba de segmentare dupa 10k schimbi segmenti si mai vezi tu ce trebe daca trebe .....o umblat 16k da nu era ultimu an si nu ii dadea asa tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 da asta ziceam si eu....tu ce-ai crezut ca tine 10k si poti arunca tot motoru?....ii vorba de segmentare dupa 10k schimbi segmenti si mai vezi tu ce trebe daca trebe .....o umblat 16k da nu era ultimu an si nu ii dadea asa tare citeste ce ai zis in celalat post si ce ai zis in postu asta..te contrazici singur nici tu nu sti ce vrei as zici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arnold;) Postat Mai 1, 2008 Share Postat Mai 1, 2008 citeste ce ai zis in celalat post si ce ai zis in postu asta..te contrazici singur nici tu nu sti ce vrei as zici... de oricum nu vrei sa-ti iei nici unul nici altul atunci nu mai veni cu offtopicurile RS tine 10.000km "derestrictionat" asta am zis.....tu dintr-o data te-ai gandit ca iei motoru si il arunci? de raspunzi, raspunde la intrebarea ce ti-a pus-o nu incepe iar cu povesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sil3nt_control Postat Mai 1, 2008 Share Postat Mai 1, 2008 (editat) Am nsr de 5 luni... si am facut cu el 6000 de km, faza e ca ... atunci cand un prieten mia dat rs lui mam indragostit moment! nu ai ce mai discuta RS e RS! END OF SH1T! ... si la un 125 in 2T, setul motor este considerat consumabila, asa ca... tzine cat tzine si pui unu nou, mare lucru ca tzine 10000 sau 13000 care e diferentza, nu tot aceiasi bani dai si la 10k si la 13k ? Editat Mai 1, 2008 de sil3nt_control Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arnold;) Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 Am nsr de 5 luni... si am facut cu el 6000 de km, faza e ca ... atunci cand un prieten mia dat rs lui mam indragostit moment! nu ai ce mai discuta RS e RS! END OF SH1T! ... si la un 125 in 2T, setul motor este considerat consumabila, asa ca... tzine cat tzine si pui unu nou, mare lucru ca tzine 10000 sau 13000 care e diferentza, nu tot aceiasi bani dai si la 10k si la 13k ? ii cv intelept in ce zici....app. cat ai dat pe NSR? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jock3r69 Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 (editat) Am nsr de 5 luni... si am facut cu el 6000 de km, faza e ca ... atunci cand un prieten mia dat rs lui mam indragostit moment! nu ai ce mai discuta RS e RS! END OF SH1T! ... si la un 125 in 2T, setul motor este considerat consumabila, asa ca... tzine cat tzine si pui unu nou, mare lucru ca tzine 10000 sau 13000 care e diferentza, nu tot aceiasi bani dai si la 10k si la 13k ? Tine mai mult de 10.000 stai linistit . Si da , ai dreptate , e considerat consumabila . Daca iei unul mai vechi putin ai mari sanse sa il iei cu setu motor gata facut ( mai ales in Ro ) , iar daca nu , nu te costa prea mult , oricum motorul il iei mai ieftin din moment ce are un anumit nr de km . PS : Si eu am RS , si am fost si cu NSR cativa km buni , dar nu sunt incantat deloc de el . O fi Honda , ca asa zice lumea , ia`l ca e Honda ) dar , e inferior RS`ului , dupa parerea mea . Si tineti cont ca nici nu se mai fabrica de ceva ani ( Ultimul model fiind parca din 1999 , daca nu gresesc ) Editat Mai 2, 2008 de Jock3r69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 eu stiam ca ultimul model de nsr s-a facut in 2001 sau 2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jock3r69 Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 eu stiam ca ultimul model de nsr s-a facut in 2001 sau 2002 La anunturi , nu in acte . Poate au mai iesit ceva in 2000 dar stiu sigur ca de 2000 nu au trecut cu NSR`ul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.