kelemenjjanos Postat Mai 8, 2007 Share Postat Mai 8, 2007 Salutari,frati motociclisti! Pana la urma saptamana trecuta m-am luat si eu un Transalp am facut deja 1000de km cu ea, si as fi super fericit daca nu ar avea motorul o buba.Acuma chiar am nevoie de ajutorul vostru.Problema este ca din cand in cand sa intampla mai ales cu motor rece,dar nu numai ca scade turatia motorului si isi pierde puterea brusc,si se opreste si turometrul.Trage foarte greu,sin cand in cand se mai si opreste.Dupa un timp brusc sare sus turatia si incepe sa treaga ca nebunu se porneste turometrul si totul e ok.Pana ieri asta nu sa intamplat foarte des si in maxim 5 minute sa si rezolvat problema.Ieri iara a facut faza asta de vro 3 ori si a durat foarte mult,am mers vro 10km cu ea si tot nu mergea bine.Imi e frica ca am impresia ca se intampla tot mai des. Nu prea stiu ce sa fac o fi de la carburator sau de la aprindere? Datim un sfat si eventual un numar de tel a unui mecanic din jurul Brasovului care se pricepe la reparat motociclete. Mersi pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stanalexro Postat Mai 8, 2007 Share Postat Mai 8, 2007 Nu cred ca s-ar putea sa fie de la aprindere,ca aprinderea la Transalp ii buna din cate stiu eu...verifica cutiuta cu sigurante de langa contact si cauta celelalte sigurante...poate iti e topita sau in curs de topire una dintre ele...daca ii sa fie topita,cumpara-ti alta siguranta si du-te la un mecanica sa iti verifice instalatia electrica,sa nu aiba scurt pe undeva...ca daca are scurt,atunci o sa iti topeasca si siguranta noua pusa...numa bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Mai 8, 2007 Share Postat Mai 8, 2007 Salutari,frati motociclisti! Pana la urma saptamana trecuta m-am luat si eu un Transalp am facut deja 1000de km cu ea, si as fi super fericit daca nu ar avea motorul o buba.Acuma chiar am nevoie de ajutorul vostru.Problema este ca din cand in cand sa intampla mai ales cu motor rece,dar nu numai ca scade turatia motorului si isi pierde puterea brusc,si se opreste si turometrul.Trage foarte greu,sin cand in cand se mai si opreste.Dupa un timp brusc sare sus turatia si incepe sa treaga ca nebunu se porneste turometrul si totul e ok.Pana ieri asta nu sa intamplat foarte des si in maxim 5 minute sa si rezolvat problema.Ieri iara a facut faza asta de vro 3 ori si a durat foarte mult,am mers vro 10km cu ea si tot nu mergea bine.Imi e frica ca am impresia ca se intampla tot mai des. Nu prea stiu ce sa fac o fi de la carburator sau de la aprindere? Datim un sfat si eventual un numar de tel a unui mecanic din jurul Brasovului care se pricepe la reparat motociclete. Mersi pentru ajutor. Salut! Nu am TA,dar io zic ca e de la carburatie,probabil prinde gunoaie pe conducte shi la admisie.Ce benzina i-ai bagat?Curata carburatoarele bine shi pune-i un filtru purolator intre rez shi carb,sau daca ai,schimba-l.Vezi ca pe topic-ul de Pegaso este un tip,"Cazy_ro" care stie un mecanic shi e din Brasov,da-i un PM,poate ai noroc.Aprinderea e buna la TA din cate stiu,mai ales la rece nu trebe sa aiba nik,se mai buleau la alea mai vechi cand se incingeau,ca-i langa toba.Bafta maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat Mai 8, 2007 Share Postat Mai 8, 2007 Amandoua raspunsurile de mai sus sant destul de bune insa dupa descriptie pot sa-ti spun ca CDI -ul poate sa fie la sfarsitul vietii.Schimba-l cu cineva temporar si vezi daca s-a rezolvat.Din ce an este TA-ul? Sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelemenjjanos Postat Mai 8, 2007 Autor Share Postat Mai 8, 2007 Amandoua raspunsurile de mai sus sant destul de bune insa dupa descriptie pot sa-ti spun ca CDI -ul poate sa fie la sfarsitul vietii.Schimba-l cu cineva temporar si vezi daca s-a rezolvat.Din ce an este TA-ul? Sanatate Mersi mult pentru ajutor.TA-ul meu e din '94 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Mai 8, 2007 Share Postat Mai 8, 2007 vezi sa nu fie un contact imperfect pe undeva, ca asemanator pateam si eu si am descoperit ca imi apasa o bucata de plastic de la sa pe borna de + de la baterie si ii taia contactul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelemenjjanos Postat Mai 8, 2007 Autor Share Postat Mai 8, 2007 CDIul este aprinderea electronica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat Mai 8, 2007 Share Postat Mai 8, 2007 CDIul este aprinderea electronica? Da ,cele doua cutiute negre sub scaun.Din 96 incoace se pare ca este numai una.Unele scaune pot apasa pe CDI.Strange si bornele la baterie Sanatate Zi-ne cauza cand o sa o rezolvi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi lugoj Postat Mai 9, 2007 Share Postat Mai 9, 2007 DUPA CATE SE PARE AI O PROBLEMA LA CDI , MODELUL TAU NU ARE NICI UN FEL DE BOALA INSA ACESTE CDI DUPA CARTEA DE REPARATII SE SCHIMBA LA 100.000 KM SAU DUPA CIRCA 10 ANI PENTRU CA RASINA CU CARE SUNT ACOPERITE PIESELE ELECTRONICE ISI PIERDE CALITATILE SI ATUNCI APARE UMEZEALA , OXIZII , ETC. AU AM UN T.A. SI AM PATIT LA FEL, CAUTA UN DETINATOR DE T.A. SI ROAGA-L SA SCHIMBATI CDI-URILE PENTRU 5 MINUTE DAR IN PREALABIL ELIMINA TOATE ASPECTELE LEGATE DE ALIMENTARE,SCURT, FISE, CONTACT ETC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelemenjjanos Postat Mai 9, 2007 Autor Share Postat Mai 9, 2007 Si aveti vreo idee cat e un CDI si unde se gaseste? CAUT CINEVA CU UN TRANSALP IN JURUL BRASOVULUI CARE IMI DA CDIul PT 5 MINUTE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 9, 2007 Share Postat Mai 9, 2007 Confirm ce au spus baietii despre CDI. Undeva pe net gasisem si o explicatie despre cum poti reface lipiturile de la mufa, ele fiind cele mai afectate. Daca gasesc link-ul il pun aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelemenjjanos Postat Mai 10, 2007 Autor Share Postat Mai 10, 2007 Ar fi bine Cstelia.Are cineva un manual de reparatie pt TA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 10, 2007 Share Postat Mai 10, 2007 (editat) Are cineva un manual de reparatie pt TA? Manual gasesti aici : ftp://81.196.196.130/Honda_Africa_Twin_XR...pair_Manual.pdf Ar fi indicat sa folosesti un download manager. Nu e problema daca acceseaza ceva mai greu la deschidere. Dupa aceea este ok. Editat Mai 10, 2007 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat Mai 10, 2007 Share Postat Mai 10, 2007 Part Number Status Description List Price Your Price! Order 30410-MS8-610 MODULE, IGN CONT 122.44 89.56 Ai nevoie de doua si de suportul de relocare daca n-a fost schimbat Cati Km ai cu TA-ul? Pretul este in $ Sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 11, 2007 Share Postat Mai 11, 2007 Am gasit link-ul http://www.transalp.de/technik/pd-technik/...en/zuendbox.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelemenjjanos Postat Mai 11, 2007 Autor Share Postat Mai 11, 2007 TA-ul e la 39000km mi se par real,dar nu am de unde sa stiu..Cam naspa daca trabuie sa dau inca 200 $ la ea,ca nu ma asteptam la asta si nu prea mai am bani. De reparat oare se poate? Azi am demontet CDIurile si am incercat ce se intampla daca bag numai una.Motorul mergea mai greu,dar mergea.Cand am demontat una sa oprit si turomerul asa ca banuiesc ca de la aia vin probleme.Se intampla ceva daca schimb doar una?E ciudat insa ca saptamana terecuta nu facea porcaria asta atat de des,poate sa fie de la un reglaj ceva? Si inca o intrebare,ce ulei si ce bujii sa bag in ea? Sosea uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat Mai 11, 2007 Share Postat Mai 11, 2007 TA-ul e la 39000km mi se par real,dar nu am de unde sa stiu..Cam naspa daca trabuie sa dau inca 200 $ la ea,ca nu ma asteptam la asta si nu prea mai am bani. De reparat oare se poate? Azi am demontet CDIurile si am incercat ce se intampla daca bag numai una.Motorul mergea mai greu,dar mergea.Cand am demontat una sa oprit si turomerul asa ca banuiesc ca de la aia vin probleme.Se intampla ceva daca schimb doar una?E ciudat insa ca saptamana terecuta nu facea porcaria asta atat de des,poate sa fie de la un reglaj ceva? Si inca o intrebare,ce ulei si ce bujii sa bag in ea? Sosea uscat De obicei amandoua cad la perioade scurte de timp.Daca poti schimbale pe amandoua.Bujiile sant urmatoarele: Einsatzgebiet Hersteller Bezeichnung Elektrodenabstand kaltes Klima (unter 5°C) NGK DPR 7 EA-9 0,8-0,9 mm ND X 22 EPR-U 9 0,8-0,9 mm Standard NGK DPR 8 EA-9 0,8-0,9 mm ND X 22 EPR-U 9 0,8-0,9 mm längere Vollgas-Fahrten NGK DPR 9 EA-9 0,8-0,9 mm ND X 22 EPR-U 9 0,8-0,9 mm Ulei poti folosii 10W 40 Sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hasu Postat Mai 16, 2007 Share Postat Mai 16, 2007 si eu sunt de parere ca CDI-ul e de vina....De curiozitate,cat ai dat pe Transalp-ul tau?am si eu unul de vanzare si nu stiu la cati bani sa ma arunc pana una-alta spor la reparat,sper sa nu te coste prea mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelemenjjanos Postat Mai 16, 2007 Autor Share Postat Mai 16, 2007 Dupa parerea mea poti sa ceri intre 2000 si 2600 acuma depinde de anul fabricatie,la cati kilometrii cat de intretinut e etc. Bafta a vanzare. Eu incep sa cred ca nu CDi-ul e de vina Saptamana asta a mers ca lumea nu am avuit probleme decat o data ieri imineata.Am impresia ca e legat de umezitatea aerului,o fi un cablu rupt,ceva ca saptamana trecuta a facut-o foarte mult si era vremea naspa.Weekendul asta o desfac si curat toate mufele,dau cu spray contact,ma uit la toate cablurile,sper sa gasesc care e problema.Daca da fac eu cinste la prima intrunire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 daca se comporta diferit in functie de umezeala din aer ar trebui sa fie carburatorul (sau filtrul de aer)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat Mai 17, 2007 Share Postat Mai 17, 2007 Dupa parerea mea poti sa ceri intre 2000 si 2600 acuma depinde de anul fabricatie,la cati kilometrii cat de intretinut e etc. Bafta a vanzare. Eu incep sa cred ca nu CDi-ul e de vina Saptamana asta a mers ca lumea nu am avuit probleme decat o data ieri imineata.Am impresia ca e legat de umezitatea aerului,o fi un cablu rupt,ceva ca saptamana trecuta a facut-o foarte mult si era vremea naspa.Weekendul asta o desfac si curat toate mufele,dau cu spray contact,ma uit la toate cablurile,sper sa gasesc care e problema.Daca da fac eu cinste la prima intrunire Porneste-o noaptea la intuneric total.Poti vedea daca cumva fura curent pe undeva.Sant patru fise se poate sa fie bulite pe undeva.Umezeste-o cu furtunul ca sa simulezi umezeala daca crezi ca exista vreo corelatie.Unele scaune apasa chiar pe contactii de la CDI.Honda vinde un suport de relocare chiar pentru acest motiv.Nu merge departe de casa ca ai sa ramai in strada curand!!!!!! Sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelemenjjanos Postat Mai 18, 2007 Autor Share Postat Mai 18, 2007 Tin cont de ce ati zis,daca o sa am timp o sa ma uit la ea weekendu asta.Daca o duc la un electrician poate sa-mi spune daca problema e cu CDI sau nu?poate fi masurat cumva?Asta ar fi cel mai usor si macar as afla cat de grav e situatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 Hai sa ma bag si eu in seama poate iti foloseste la ceva... Eu am o Honda VT500 E, foarte asemanator cu Transalpul din punct de vedere al constructiei motorului si instalatiei electrice: 2 cilindrii in V, 2 bujii pe fiecare cilindru, 3 supape pe cilindru, etc. Anul trecut avea o problema, la prima vedere ciudata: mergea ce mergea bine (un timp ce varia intre 2 minute sau chiar cateva zile) si dupa timpul respectiv manifesta urmatoarele - putere foarte scazuta, tendinte de a "muri" uneori, turometrul nu indica nimic ci se balanganea intre 1000 si 2000 rpm indiferent de turatia reala. Si repet, era un fenomen care nu se intampla regulat ci numai "cand ti-era lumea mai draga". Ce se intampla de fapt era ca unul din cilindrii nu mai functiona (asta am constatat dupa vreo zi - doua) cand facea problemele astea (era simtitor mult mai rece decat celalalt). Prima data m-a dus gandul la bobina de inductie - i-am schimbat-o provizoriu tot cu un duplex si tot asa facea. Cand i-am demontat si cutiutza CDI aferenta cilindrului respectiv... surpriza: era plina cu apa! Se dusese dreaq rasina aia cum a spus cineva mai sus si patrunsese nu stiu de unde (cine stie si de cand era acolo). Am golit-o si constatand urmarile nefaste am observat 2 rezistente cu piciorusele ruginite si vai de capul lor, aproape pe duca. Mi le-a schimbat un prieten electronist, am uscat, curatzat si izolat bine CDI-ul, si dupa ce l-am pus la loc a mers perfect si merge si acu' Doamne-ajuta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelemenjjanos Postat Mai 19, 2007 Autor Share Postat Mai 19, 2007 E clara treaba problema vine de la unul dintre CDIuri la care este conectat si conda turometrului.azi am desfacut ,si chiar am prins o faza cand nu mergea bine.Cand scade turatia nu merge un piston de loc,am scos un cdi si motorul nu a pornit.Le am schimbat si motorul a pornitl.Cu acest CDI functionezaz pe rand ambii cilindrii iar cu celalat nici una dintre ele.Acum caut raspuns la fenomenul ca CDIul defect in majoritatea cazurilor cand nu lucreaza aceasta se intampla la pornirea la rece si la 20la suta din cazuri cu cateva minute dupa pornire,iar aceast dureaza intre 1 si 10 minute.Vizual la CDIul defect nu se observa nici o crapatura sa orificiu prin care ar fi posibila patrunderea apei sau a umiditatii aerului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat Mai 19, 2007 Share Postat Mai 19, 2007 E clara treaba problema vine de la unul dintre CDIuri la care este conectat si conda turometrului.azi am desfacut ,si chiar am prins o faza cand nu mergea bine.Cand scade turatia nu merge un piston de loc,am scos un cdi si motorul nu a pornit.Le am schimbat si motorul a pornitl.Cu acest CDI functionezaz pe rand ambii cilindrii iar cu celalat nici una dintre ele.Acum caut raspuns la fenomenul ca CDIul defect in majoritatea cazurilor cand nu lucreaza aceasta se intampla la pornirea la rece si la 20la suta din cazuri cu cateva minute dupa pornire,iar aceast dureaza intre 1 si 10 minute.Vizual la CDIul defect nu se observa nici o crapatura sa orificiu prin care ar fi posibila patrunderea apei sau a umiditatii aerului. Ca sa fii si tu printre cei oropsiti...Nu fii suparat insa,merita reparatia.O vinzi cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.