jenifer Postat Mai 10, 2007 Share Postat Mai 10, 2007 ce stiti minca-v-as despre triumph tiger, este intr-adevar regele enduro-turing?la fiabilitate am inteles ca se bate cu africa si supertenere de la egal la egal....ce stiti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Mai 10, 2007 Share Postat Mai 10, 2007 tzin sa te corectez...le bate la poponeatza la capitolul putere si cuplu. mai ales tiger-ul nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Mai 10, 2007 Share Postat Mai 10, 2007 (editat) Noul model e cel mai tare din categorie. Are si roata de 17 pe fata...Ca design nu este prea reusit. E mai mult pisica decat tigru. Nu prea a prins nici macar in Regatul Unit. Nu se bate la fiabilitate cu japonezele...Sau se bate si pierde...Am vazut in Tesalonik una singura intr-o mare de Varadero, V-strom-uri si Big GS-uri. Editat Mai 10, 2007 de univet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Mai 10, 2007 Autor Share Postat Mai 10, 2007 (editat) tzin sa te corectez...le bate la poponeatza la capitolul putere si cuplu. mai ales tiger-ul nou traiasca supertenere :drink:referitor la spusele tale ,univet, ma interesa mai mult modelele anilor 90....traiasca africa twin.....frumoase mai sunt vacile mari si grase Editat Mai 10, 2007 de jenifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Mai 11, 2007 Share Postat Mai 11, 2007 Am un prieten cu un Speed Triple 1050 ; de acolo are noul Tiger motorul. Deocamdata nu vad problele de fiabilitate la el, iar despre putere, tot respectul , iti pune zambetul pe fata la fiecare rotire a manetei de acceleratie. Daca nu ar depasi bugetul meu sigur cautam sa ma dau cu una in Germania unde am gasit un dealer Triumph prietenos.Tigerul pare perfect pt plimbarile pe soselele noastre , suspensii pt enduro turing (a se citi drumuri nu coclauri) ; motor puternic, cuplu bun si pe hartie si in realitate,greutate rezonabila. Cu siguranta orice detinator de Tiger e multumit de alegerea facuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Mai 11, 2007 Autor Share Postat Mai 11, 2007 :burnout:MULTUMESC MULTtuturor pentru cele spuse....referitor la ce mi-ai zis dom petrini....am ramas la faza de studiu pentru ca am 5 copii si multe pe cap[ bine eu tot (cuvant urat) sunt]......printre altele ,vin lunar la alexandria -trebuie sa iau mamei mele reteta pt medicamente[are parkinson-ea zice ca din cauza mea,penca in noaptea revolutiei , pardon a doua zi m-au luat si am mincat o bataie originala,daca nu cadea ceausescu eram mort sau infundam cine stie ce pirnaie] stau si ma gindesc cind aveam ij sau ural si nu visam la japoneze si-acum ne gindim cum sa le mai schimbam....adevaru' e ca motoretismu' e ceva fantastic , nu conteaza cu ce motoreta mergi ,conteaza trairea pe care o ai....eu cint pe motoreta....in rest sanatate familiei dom petrini si multumesc tuturor pentru lamuriri la adresa tigrului din hinckley Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 ce stiti minca-v-as despre triumph tiger, este intr-adevar regele enduro-turing?la fiabilitate am inteles ca se bate cu africa si supertenere de la egal la egal....ce stiti? Nu stiu despre fiabilitatea Triumph-ului dar iti pot spune cam cum se merge cu el. Am avut ocazia sa fac o plimbare cu un Triumph Tiger de prin 98 sau 99. M-a impresionat o singura chestie: uitai sa schimbi viteza. Intr-a treia mergi de la 40 la 130. Intr-a patra la fel...... Ce vreau sa spun este ca nu m-am mai dat cu un motor asa flexibil. In rest mi s-a parut o motocicleta nu foarte manevrabila iar centrul de greutate destul de sus cere un anumit efort de adaptare. Per total nu mi-a facut o impresie foarte placuta. Cred ca este o motocicleta cumparata mai mult de fanii firmei Triumph. Cam in aceeasi perioada m-am mai dat cu un GS 1150 si unul 1200. Comparativ cu Triumph-ul Tiger, din punctul meu de vedere, sunt net superioare din toate punctele de vedere. Daca ai posibilitatea, uita de Tiger si ia-ti un GS 1150. Ala e regele enduro-touring..........parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Mai 15, 2007 Autor Share Postat Mai 15, 2007 Nu stiu despre fiabilitatea Triumph-ului dar iti pot spune cam cum se merge cu el. Am avut ocazia sa fac o plimbare cu un Triumph Tiger de prin 98 sau 99. M-a impresionat o singura chestie: uitai sa schimbi viteza. Intr-a treia mergi de la 40 la 130. Intr-a patra la fel...... Ce vreau sa spun este ca nu m-am mai dat cu un motor asa flexibil. In rest mi s-a parut o motocicleta nu foarte manevrabila iar centrul de greutate destul de sus cere un anumit efort de adaptare. Per total nu mi-a facut o impresie foarte placuta. Cred ca este o motocicleta cumparata mai mult de fanii firmei Triumph. Cam in aceeasi perioada m-am mai dat cu un GS 1150 si unul 1200. Comparativ cu Triumph-ul Tiger, din punctul meu de vedere, sunt net superioare din toate punctele de vedere. Daca ai posibilitatea, uita de Tiger si ia-ti un GS 1150. Ala e regele enduro-touring..........parerea mea multam fain.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Turist Postat Mai 15, 2007 Share Postat Mai 15, 2007 GS 1200 Adventure ar fi cel mai perfect. Dar eu sint adeptul rotii de 21' pe fata, la orice motocicleta de enduro. De aceea m-i se par foarte bune Africa sau Supertenere. Eu daca as avea bani pt un Tiger ,si as vrea sa merg si in soft-enduro mi-as cumpara un KTM 950 Adventure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Mai 17, 2007 Autor Share Postat Mai 17, 2007 GS 1200 Adventure ar fi cel mai perfect. Dar eu sint adeptul rotii de 21' pe fata, la orice motocicleta de enduro. De aceea m-i se par foarte bune Africa sau Supertenere. Eu daca as avea bani pt un Tiger ,si as vrea sa merg si in soft-enduro mi-as cumpara un KTM 950 Adventure. va salut domnule....aveai dominator cind faceai jocul la supape la un ural la videle....mai stii? ....mihai, eu vorbesc de tigrii din 94,95 ca cei noi costa mult ,frate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 :burnout:MULTUMESC MULTtuturor pentru cele spuse....referitor la ce mi-ai zis dom petrini....am ramas la faza de studiu pentru ca am 5 copii si multe pe cap[ bine eu tot (cuvant urat) sunt]......printre altele ,vin lunar la alexandria -trebuie sa iau mamei mele reteta pt medicamente[are parkinson-ea zice ca din cauza mea,penca in noaptea revolutiei , pardon a doua zi m-au luat si am mincat o bataie originala,daca nu cadea ceausescu eram mort sau infundam cine stie ce pirnaie] stau si ma gindesc cind aveam ij sau ural si nu visam la japoneze si-acum ne gindim cum sa le mai schimbam....adevaru' e ca motoretismu' e ceva fantastic , nu conteaza cu ce motoreta mergi ,conteaza trairea pe care o ai....eu cint pe motoreta....in rest sanatate familiei dom petrini si multumesc tuturor pentru lamuriri la adresa tigrului din hinckley scuze pt off ... vreau numai sa remarc o coincidenta: tot parkinson, tot mama, doar ca eu lunar fac Buc-Targoviste dupa reteta cu requip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freedom Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 Noul Triumph este supermoto-touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 m-am dat si eu cu tiger-ul putin, si cred ca, ca si bicicleta e la fel ca si gs-ul, iar la motor faptul ca are 3 cil e un mare-mare plus, fata de boxerul ala cu balbaieli si plimbareli stanga-dreapta. de altfel si eu cam caut un tiger, sa vad dca alea mai vechi, pana in 2006 sau asta nou, 2007. ideea e ca sunt un pic cam scumpe, dar poate ne trece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freedom Postat Mai 23, 2007 Share Postat Mai 23, 2007 Diferenta supermaxima intre Tigerul 2007 si modelul anterior ! In favoarea celui de 1050, of course... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Mai 23, 2007 Autor Share Postat Mai 23, 2007 Diferenta supermaxima intre Tigerul 2007 si modelul anterior ! In favoarea celui de 1050, of course... bre freedome,vaz ca te pricepi....ia zi-mi modelele anilor '90 au ceva probleme de fiabilitate?eu tind sa crez ca nu...din cite spun unii si altii[ nemti, frantuji si altii]......hai zi-ne si noua nu ne lasa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tin-tin Postat Mai 23, 2007 Share Postat Mai 23, 2007 am eu un speedtriple cu acelasi motor de pe tiger-ul din generatia aia,885cc...sunt foarte incantat de el,engine-ul are putere, cuplu,e liniar...eu zic ca e un motor f bun si pentru clasa tiger-ului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Mai 23, 2007 Share Postat Mai 23, 2007 Ca la toate trail-urile - alea mai vechi erau mai bune pe enduro. Roata fata a ajuns la 17 acum la Tiger. In principiu trei sunt prea multi cilindri pentru enduro si de aceea Tiger-ul e cel mai putin enduro dintre toate. Poate doar Multistrada sa-l depaseasca pe strada. Am intalnit niste nemti ce faceau turul europei pe trail-uri . Era si un Tiger cu niste cauciucuri cam late. Neamtul nu era prea multumit de cum se comporta, ca e prea grea, prea mica, dar era foarte bucuros ca in 38 de mii nu a avut nici o problema... Mie insa mi-a placut KTM-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiG Postat Mai 23, 2007 Share Postat Mai 23, 2007 Mie insa mi-a placut KTM-ul... cred ca vrei sa zici mie tot KTM-ul mi-a placut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 24, 2007 Share Postat Mai 24, 2007 (editat) Daca Tiger-ul e mai de strada si Adventure-ul mai de enduro, atunci GS-ul e fix la mijloc. La bani putini gasesti un 1100 de care nu prea cred ca vei fi nemultumit. Daca mi-as dori un enduro-touring, eu cred ca mi-as lua Adventure (cu toate ca sunt cam indoit de fiabilitatea KTM-ului). Daca mi-as dori un touring-enduro, as inclina spre GS. Oricum, la bani ceva mai putini, ai de ales intre Tiger si GS. Ambele sunt motociclete fiabile. La GS, sistemul telelever si cardanul sunt un +. Motorul Tiger-ului are un stil mai de "vitezana" (3 in linie), in schimb nu-mi place centrul de greutate care mi s-a parut amplasat cam sus.......nu mi-a dat senzatia de manevrabilitate. Personal as inclina spre GS, dar pana la urma ramane o chestie de gust. Editat Mai 24, 2007 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tin-tin Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 cu toate ca sunt innebunit dupa triumph(stradal)...merg pe ktm in enduro,2T...si sunt multumit... si visez la asta mic... stie careva ceva de el?...mai apare?...pret?...era vb de inceputul lui 2007 si totusi nu-l gasesc pe nicaieri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freedom Postat Iunie 5, 2007 Share Postat Iunie 5, 2007 (editat) pt touring cu sclipiri de enduro ... mai bun e BMW R 1200 GS (eventual Adventure). bre freedome,vaz ca te pricepi....ia zi-mi modelele anilor '90 au ceva probleme de fiabilitate?eu tind sa crez ca nu...din cite spun unii si altii[ nemti, frantuji si altii]......hai zi-ne si noua nu ne lasa.... [/quote Nu-i bai cu fiabilitatea modelelor Tiger anterioare... Este vorba ca incepand cu motorul, sistemul de rulare si terminand cu destinatia stradala - noul Tiger 1050 model 2007 (ABS) este alta scula. Super OK Editat Iunie 5, 2007 de Freedom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Turist Postat Iunie 5, 2007 Share Postat Iunie 5, 2007 (editat) va salut domnule....aveai dominator cind faceai jocul la supape la un ural la videle....mai stii? ....mihai, eu vorbesc de tigrii din 94,95 ca cei noi costa mult ,frate.... Acum am observat cu cine am onoarea ! Pai in cazul tau va trebui sa alegi intre Tiger 94-95 sau BMW 1100GS care e pe cardan, are centrul de greutate mai jos , garda mai mare fiind boxer. Dezavantajul e injectia (la care tu nu te poti abtine sa nu umbli) Ai mai putea sa-ti ei BMW R 100 GS, care e pe carburatie, e cam urit dar mai fiabil decit Tigerul, are mai putini cai si daca il tavalesti, vai de chiulasele lui. Multe din ele au si crash bar, dar nu cred ca rezista pe unde o sa-l bagi tu. Eu m-am plimbat putin cu un Tiger, dar nu am avut loc sa-i dau prea tare. Accelereaza impresionant, dar pt hard-enduro (adica conditiile in care-l folosesti) are centrul de greutate prea sus. Pina la urma starea tehnica, km si pretul celor 2 modele de motocicleta va fi hotaritor . Oricum, din cit te cunosc eu , indiferent de modelul si marca pe care o vei cumpara, la scurt timp o vei dori pe cealalta. Asa ca, avind in vedere ca au scazut preturile la motociclete, grabestete sa-ti ei ceva pina nu trece sezonul, ca viata e scurta si monotona fara motociclete. Editat Iunie 5, 2007 de Turist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stanalexro Postat Iunie 8, 2007 Share Postat Iunie 8, 2007 Triumph Tiger-ul este printre cele mai reusite enduro-touringuri...si-a cumparat nu de multa vreme un prieten un Tiger din '99...bijuterie...sa nu vorbim de sunetul celor 3cilindrii in linie,demential,foarte diferit...dar o singura mare problema,nu se potriveste nici o cheie din cele normale,la tiger...trebuie cumparat un set de scule in inch,ca masura shuruburilor ii in inchi...in rest,ce sa zic,motorul excelent si foarte rezistent...numa bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Iunie 8, 2007 Autor Share Postat Iunie 8, 2007 Triumph Tiger-ul este printre cele mai reusite enduro-touringuri...si-a cumparat nu de multa vreme un prieten un Tiger din '99...bijuterie...sa nu vorbim de sunetul celor 3cilindrii in linie,demential,foarte diferit...dar o singura mare problema,nu se potriveste nici o cheie din cele normale,la tiger...trebuie cumparat un set de scule in inch,ca masura shuruburilor ii in inchi...in rest,ce sa zic,motorul excelent si foarte rezistent...numa bine... multumesc mult ,domnule din vest....si avind in vedere ca nu e o motoreta foarte cunoscuta pe aici, te invitam sa ne mai spui cite ceva ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.