Sari la conținut

mai mult adventure decat touring


Postări Recomandate

Salutare dragilor,

 

impreuna cu prietenii offrodisti organizez in perioada 20-23 octombrie 2011 un concurs de plimbari pe coclauri. Premiera Cupei VAMA BUZAULUI consta in infintarea clasei STANDARD la motorete. aceasta clasa isi propune sa introduca in atmosfera cursei si posesorii de motorete "de tonaj" sa spunem :D Traseele din cadrul cursei de offroad (clasa standard)se vor desfasura pe drumuri forestiere si de exploatare necesitand cunostinte minime de mers pe motocicleta de teren. asadar daca vreti sa participati la aceasta cursa, pentru ca va fi o cursa si la standard, trebuie sa fiti la start ;)

 

pentru mai multe detalii ma puteti contacta pe PM sau vizitati siteul: http://www.orr.ro/

 

PS: aveti voie si cu pasager in cursa, poate facem un clasament separat :))))

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

impreuna cu prietenii offrodisti organizez in perioada 20-23 octombrie 2011 un concurs de plimbari pe coclauri. Premiera Cupei VAMA BUZAULUI consta in infintarea clasei STANDARD la motorete.

Salut.

 

Poti sa-mi dai o idee prin ce zona sunt traseele, prin ce munti? Se indeparteaza mult de Vama Buzaului sau se sta mai in zona? Cam cati km pe zi s-ar face? Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

The following errors were found

The member stulewa cannot receive any new messages

 

This personal message has not been sent

 

 

 

Deci iti scriu aici...

 

 

Salut, foarte buna initiativa ta, dar as dori si eu niste lamuriri...

 

Sa-ti spun ce am inteles eu: Daca vin cu vaca mea Yamaha XT660Z 2008, 200kg cel putin, pentru 450 lei am cazare si masa de joi pina duminica si participare la concurs pe traseu...care ar fi niste drumuri comunale neasfaltate, drumuri forestiere cam la fel si cele de exploatare, care sint mai rupte si daca ploua si pe urcare or sa fie belea...

 

Asta am inteles eu...daca m-am inselat corecteaza-ma...

 

Alte intrebari ar fi:

 

-Citi km pe zi?

-Trebuie sa parcurgem traseul intr-o limita de timp?

-E nevoie de GPS? Roadbook?

-Unde e cazarea?

 

Multumesc in avans pt lamuriri...

 

Cristache.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@rull: cu xr-ul te poti baga la open unde ai trasee mai dificile, afticanul va face fatza cu succes traseelor de STANDARD, ele vor fi desenat pentru astfel de motorete ;)

 

@ali baba: traseele sunt in zona Vamei, pe o raza de 30-40km deci stam in zona ciucas-tabla butii-lacul vulturilor-siriu

 

@ cristache: ai inteles bine mon cher, clasa voastra e o imbinare intre ralli-raid si enduro clasic(sectiunile de enduro sunt foarte mici ca sa nu stricati acaretele)

 

60-80 km/zi, exista asa zisele escape route, adica nu mai poti si vrei acasa la spritz....escape route si ai scapat :D

exista o limita de timp ce va fi stabilita pentru siguranta participantilor, adica nu o sa va lasam sa orbecaiti prin padure noaptea, va scoatem de pe traseu la un anumit CP (Ceck Point)daca sunteti in intarziere mare ;)

 

GPS-ul e bun la casa omului(garmin de preferat) pe el se pot incarca rutele de iesire din traseu, navigatia se poate face cu ajutorul roadbook-ului si a kilometrajului motocicletei. pentru o acuratete mai buna se poate folosi functia TRIPP COMPUTER a GPS-ului

 

daca veti folosi un tankbag cu folie transparenta pentru roadbok e minunat, daca nu, fiecare il tine cum il taie capul, puteti confecriona din ceva cuti de plastic niste deluratoare manuale, o sa va pun o poza cu unele facute pentru niste amici ce vor participa saptamana asta la ultima etapa din campionatul national de rally-raid.

 

cu cat veti dori sa mergeti mai tare cu atat navigatia va trebui upgradata si deja veti imbratisa ramura de rally a motociclismului. cei ce vor savura portiunile dificile din traseu se vor orienta spre enduro poate pe viitor...

 

ideea e sa luati pulsul unei competitii sportive chiar daca "scula" e mai pentru soft, traseele au fost gandite pentru oameni cu experienta mica in offroad ce vor veni cu motorete "de tonaj". zic eu ca-i mai frumos sa fi la start decat sa fi pe margine, in public, nu???

 

Nu pot garanta ca nimeni nu va culca motoreta, depinde si de indemanarea fiecaruia iar asta se va reflecta in locul ocupat in clasament ;)

 

rutele de ploaie vor fi mai simple dpdv tehnic, ca e greu cu vaca pe namol...

 

cazarea se va face la pensiunile agroturistice din zona, deci la tara taica :)))

 

iete speciile de vaci intalnite pe traseu:

post-1864-0-46259400-1317885379_thumb.jpg

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat si eu pe site... deocamdata acolo pare imposibila inscrierea la clasa standard pt moto... n-am gasit nici cerintele de genul daca trebuie sa fi membru al unui club, adeverinte medicale etc... de chestiile astea cei interesati de clasa asta n-ar avea habar si ar trebui mentionate pt a evita confuzii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, am omis treaba asta :baldy:

 

apartenenta la un club sportiv se poate rezolva usor, va bag la mine in club :adventure ride

fiind o competitie sportiva va fi nevoie de licenta de pilot, pentru limitarea costurilor se va solicita oficialilor FRM(Federatia Romana de Motociclism)eliberarea de licenta "ONE RACE" ce va permite accesul doar la aceasta competitie costul ei fiind de 20euro.

mai e nevoie de vizita medicala sportiva, adica sa aiba stampila unui medic sportiv... policlinica Vitan pentru bucuresteni sau la fata locului la unul din medicii de pe ambulanta...30-50ron

Asigurarea pilotului(un fel de RCA) mai costa si aia vreo 20 de euro si se face pe un an fiind valabila 24din24 all over the world ;)

 

In concluzie: 20euro licenta,20 euro asigurarea,10 euro vizita medicala, MOCA intrarea in club.

 

cam scump nu?!??

 

PENTRU INCURAJAREA FENOMENULUI AM DECIS CA TAXELE CLASEI STANDARD CATRE FEDERATIE (licentieree,asigurare etc) SA FIE SUPORTATE DE ORGANIZATOR :burnout: :cheers: :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super!!dar mai am o intrebare, ca lucrurile sa fie clare:cat este taxa de participare la clasa Standard si ce include ea? sper sa nu fiu categorisit "greu de cap" dar este asa "praf" in momentele acestea incat chiar daca dorinta este mare o asemenea iesire costa chiar daca incerci sa o faci la "buget"!!numai bine !!

PS.Laudabil ajutorul financiar al organizatorului!!

Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

In concluzie: 20euro licenta,20 euro asigurarea,10 euro vizita medicala, MOCA intrarea in club.

 

cam scump nu?!??

 

PENTRU INCURAJAREA FENOMENULUI AM DECIS CA TAXELE CLASEI STANDARD CATRE FEDERATIE (licentieree,asigurare etc) SA FIE SUPORTATE DE ORGANIZATOR :burnout: :cheers: :friends:

Deci ar ramane doar 450 de lei (taxa all inclusive) + vreo 10 euroi vizita medicala la fata locului? Eu asa inteleg, ca astea ar fi costurile finale.

Si ar fi buna, cum spune si Rul, o detaliere privind serviciile incluse in acesti bani. Unii din noi vom veni, poate, doar cu banii astia in buzunar si ar fi pacat sa avem surprize neplacute.

Oricum, ma pasioneaza din ce in ce mai tare ideea.

Editat de speedy.k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

ideea e sa luati pulsul unei competitii sportive chiar daca "scula" e mai pentru soft, traseele au fost gandite pentru oameni cu experienta mica in offroad ce vor veni cu motorete "de tonaj". zic eu ca-i mai frumos sa fi la start decat sa fi pe margine, in public, nu???

 

Nu pot garanta ca nimeni nu va culca motoreta, depinde si de indemanarea fiecaruia iar asta se va reflecta in locul ocupat in clasament ;)

 

 

ce m-ar tenta si pe mine, dar nu am nici crash bar, nici cizme moto ca le-am vandut si ziceam sa-mi iau altele prin primavara.

 

ma gandesc totusi sa ajung sa fiu in public sa vad cu ce se mananca sportul asta...si poate la anul sa fiu pregatit

 

cand incepe concursul propriu zis? cand sunt traseele? si inscrierea se face in prima zi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma scuzati ca nu v-am raspuns pana acum dar am fost putin prins cu ultima etapa de rally ce s-a desfasurat in weekendul asta...

 

VFR... as putea zice ca se prote, acum depinde cat de mult ti la carene, ce indemanare ai pe motoreta, ce gume iti pui... teoretic da, practic depinde de tine :)

 

eu as zice pas cu VFR-ul ca il cam sifonezi :friends:

 

cu parere de rau, trebuie sa va anunt ca editia din acest an a Cupei se amana pentru o data ce va fi anuntata ulterior.

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma scuzati ca nu v-am raspuns pana acum dar am fost putin prins cu ultima etapa de rally ce s-a desfasurat in weekendul asta...

 

VFR... as putea zice ca se prote, acum depinde cat de mult ti la carene, ce indemanare ai pe motoreta, ce gume iti pui... teoretic da, practic depinde de tine :)

 

eu as zice pas cu VFR-ul ca il cam sifonezi :friends:

 

cu parere de rau, trebuie sa va anunt ca editia din acest an a Cupei se amana pentru o data ce va fi anuntata ulterior.

 

ulterior cui ?

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...