Sari la conținut

mihai_virusd

Membru
  • Număr conținut

    183
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    mihai_virusd

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Deva
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    GSX-R1000
  • Numar Moto
    mic
  • Club
    never!

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Aerox 50, Majesty 125, GSX-R600, TDM850

Vizitatori Recenți Profil

947 citiri profil

mihai_virusd's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Salutare, Pune-o pe un tester. Si eu am patit treaba asta si a fost de vina senzorul de la volanta. Succes
  2. Multumesc, le-am dat e-mail. Sa vedem ce rezultate avem
  3. Salutare, Vreau sa-mi schimb actualele cizme si m-am oprit la o pereche de RST Tractech Evo 3. Sunt un pic in dubii cu marimile - eu am 285 mm laba piciorului si am cerut sfaturi si la RST si la Sportsbikeshop in legatura cu ce marime sa iau. Unii spun ca (Sportsbikeshop): All sizing for all items are displayed according to the supplier's measurements and UK guidelines. However by searching foot length and male shoe sizes, I found that you would possibly need a size 46 or 47. Unfortunately as we are all unique I am unable to say for sure which size would be the best fit. From customer feedback the RST boots can size small so may want to try the larger size. Altii spun ca (RST): With the sizes provided we would recommend to go for a UK 43 or UK 44 which is size 9 or 10. Daca are cineva cizme de la RST, v-as ruga mult sa ma ajutati cu info sa iau o decizie corecta. Multumesc in avans
  4. Eu am luat de aici: https://www.helperformance.com/ Le zici la oameni exact configuratia (de exemplu, la mine, GSXR 1000 K1 cu pompa Brembo RCS 19) si ei iti trimit corespunzator.
  5. mihai_virusd

    Mecanic in Reghin

    Salut. Sa stii ca merge facuta si de tine, tu poate faci cu mai multa rabdare, pentru ca faci pentru tine. Ai nevoie de foarte putine scule, din care nici care speciala si de o sticla noua de lichid de frana. Aici ai un video in care explica tot ce trebuie facut (si de ce):
  6. Si la mine s-a rezolvat problema schimband uleiul din cutie. Intr-adevar alt motor si alta cutie, dar aceeasi baza ) (Reno)
  7. Multumesc frumos de invitatie, dar eu am lasat mersul pe strada Sper sa aveti drum bun, insorit si sa va distrati!
  8. Eu as include in traseu si Trans Semenic (Slatina-Timis - Resita). Este un drum extraordinar de frumos
  9. Si eu am patit-o cu vreo 2-3 tipuri de furtunase. Nu s-a lasat cu furtunas curat decat cand am folosit special de frana. Nu transpira imediat, ii ia vreo ceva 2-3 zile pana incepe.. Se incalzeste mai greu
  10. Salut, Ar trebui sa mergi la mecanic, pentru ca treaba poate sa fie si mai light, cum ai crede tu, dar poate sa fie si ceva din cutie. Eu am patit-o tot la Suzuki (dar GSXR1000): mi s-au uzat furcile si harta de selectie a vitezelor si nu mai reuseam sa schimb vitezele. Ramanea in treapta intai, pe urma nu mai intra in viteza etc. Sper sa fie chestii mai light
  11. Apropo de postul de mai sus, eu cu "extra-ul" de la chingi leg roata fata de suport, impotriva posibilitiatii miscarii fata-spate a motoretei
  12. Apropo de sensurile giratorii... Si la noi s-au gandit la fel, sa faca un sens giratoriu in mijlocul liniei drepte, unul din motive sa nu mai intorci pe linia continua sa intri la Petrom. Ce zici, intra lumea la Petrom peste linia continua? Iti spun eu: intra la greu!!! Ii doare fix la patina ca este un sens la 100m in fata lor. Este vorba de zona aceasta: https://www.google.com/maps/@45.8574885,22.9463784,3a,75y,264.85h,88.88t/data=!3m6!1e1!3m4!1s1o-vdH7Cq1lALsaepdEbSQ!2e0!7i13312!8i6656
  13. +1 LimpTA in legatura cu Conti. Cu varianta un pic out-dated (RoadAttack 2) se poate atinge pe jos cu scarita TDM-ului )
  14. 140 / 6 luni cu B3, 28 de ani. Anul trecut o fost dublu )
×
×
  • Creează nouă...