TNT06 Postat Mai 17, 2008 Share Postat Mai 17, 2008 Am o Yamaha XJR 1300 din 2001. Anul acesta a implinit 3 ani de cand este in posesia mea si de pe la jumatatea anului trecut am observat,uneori, ca atunci cand o tin constant cu a 1-a, a 2-a, are unele fluctuatii ale vitezei. Initial am crezut ca e de la denivelarile din asfalt, ca imi misca usor mana pe aceleratie dar acum tind sa cred ca nu e asa. Mai mult, uneori, cand accelerez brusc cu a 2-a (si nu numai) pare sa patineze ambreiajul (nu ca am avut vreodata experienta asta) dar ma gandesc ca daca ar patina ambreiajul, ar cam trebui sa patineze mai mereu,nu? Pana acum eu am mers vreo 25.000 km cu ea si in total cica are vreo 50.000, daca conteaza. Are cineva vreo idee care ar putea fi problema? Va multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan boeru Postat Mai 17, 2008 Share Postat Mai 17, 2008 bujiile cam pe cand le ai schimbat ultima data? eu am un cbr 600 f2 si cam acelasi simptom ;l am avut shi eu era din cauzaotorului...... si am schimbat bujiile shi totul e ok akuma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 Am o Yamaha XJR 1300 din 2001. Anul acesta a implinit 3 ani de cand este in posesia mea si de pe la jumatatea anului trecut am observat,uneori, ca atunci cand o tin constant cu a 1-a, a 2-a, are unele fluctuatii ale vitezei. Initial am crezut ca e de la denivelarile din asfalt, ca imi misca usor mana pe aceleratie dar acum tind sa cred ca nu e asa. Mai mult, uneori, cand accelerez brusc cu a 2-a (si nu numai) pare sa patineze ambreiajul (nu ca am avut vreodata experienta asta) dar ma gandesc ca daca ar patina ambreiajul, ar cam trebui sa patineze mai mereu,nu? Pana acum eu am mers vreo 25.000 km cu ea si in total cica are vreo 50.000, daca conteaza. Are cineva vreo idee care ar putea fi problema? Va multumesc anticipat. Ambreiajul patineaza la solicitari,mai mult in treptele inferioare ,si pe zona de cuplu,mai putin in treptele superioare.Asta la inceput! Mai tirziu, cind se uzeaza mai mult, va patina in toate treptele. Fenomenul patinari ambreiajului se traduce in cresterea nr.de turatii si mai putin a vitezei de depalsare,daca asta se intimpla la tine atunci trebuie schimbat ambreiajul. In schimb ,tu spui de fructuatii ale vitezei,asa ca nu prea inteleg cum ar fi!? Sa inteleg ca ,la acelasi nivel al acceleratiei, intr-o treapta de viteza oarecare, merge o data mai tare si o data mai incet? Daca este asa nu cred ca este vorba de ambreiaj! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 pare sa fie mai mult din carburatoare problema asta, unul din ele poate sa nu functioneze optim cand au fost curatate si sincronizate ultima data? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNT06 Postat Mai 18, 2008 Autor Share Postat Mai 18, 2008 Bujiile au fost schimbate acum vreo 15.000 de km iar carburatoarele au fost curatate acum 1.000 km. TNG, ai pus foarte bine problema "cresterea nr.de turatii si mai putin a vitezei de depalsare", in principiu cam asta se intampla. Si chestia cu fluctuatia de viteza e ca, creste sau scade cu 2-5 km/h in reprize de 2-3 secunde, insesizabil pe kilometraj. PS daca e vorba de patinarea ambreiajului,cam la ce cheltuiala trebuie sa ma astept? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 Bujiile au fost schimbate acum vreo 15.000 de km iar carburatoarele au fost curatate acum 1.000 km. TNG, ai pus foarte bine problema "cresterea nr.de turatii si mai putin a vitezei de depalsare", in principiu cam asta se intampla. Si chestia cu fluctuatia de viteza e ca, creste sau scade cu 2-5 km/h in reprize de 2-3 secunde, insesizabil pe kilometraj. PS daca e vorba de patinarea ambreiajului,cam la ce cheltuiala trebuie sa ma astept? Pai, cam 120/ 150E kit ambreiaj, depinde de producator si manopera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Am o Yamaha XJR 1300 din 2001. Anul acesta a implinit 3 ani de cand este in posesia mea si de pe la jumatatea anului trecut am observat,uneori, ca atunci cand o tin constant cu a 1-a, a 2-a, are unele fluctuatii ale vitezei. Initial am crezut ca e de la denivelarile din asfalt, ca imi misca usor mana pe aceleratie dar acum tind sa cred ca nu e asa. Mai mult, uneori, cand accelerez brusc cu a 2-a (si nu numai) pare sa patineze ambreiajul (nu ca am avut vreodata experienta asta) dar ma gandesc ca daca ar patina ambreiajul, ar cam trebui sa patineze mai mereu,nu? Pana acum eu am mers vreo 25.000 km cu ea si in total cica are vreo 50.000, daca conteaza. Are cineva vreo idee care ar putea fi problema? Va multumesc anticipat. Si eu patesc la fel la BMW 1100GS, da ma gandesc ca poate fii din cauza benzinei si/sau a impuritatilor din ea. Oricum, la motoarele de capacitate mare, se simte f mult frana de motor, si nu trebuie sa sucesti mult de acceleratie ca sa vezi asta. Astept deznodamantul topicului. Cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNT06 Postat Mai 19, 2008 Autor Share Postat Mai 19, 2008 Si eu patesc la fel la BMW 1100GS, da ma gandesc ca poate fii din cauza benzinei si/sau a impuritatilor din ea. Oricum, la motoarele de capacitate mare, se simte f mult frana de motor, si nu trebuie sa sucesti mult de acceleratie ca sa vezi asta. Astept deznodamantul topicului. Cele bune. Sa stii ca m-am gandit si eu ca poate fi de la impuritatile din benzina,dar asta are alte simptome si anume atunci cand accelerezi, simti ca moare motorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexRap Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 (editat) ambreaj gasesti pe WWW.Louis.de cu codul 10045087 aproximat 99 euro pe site sau aici www.lucas-bikersworld.com Produse din ambele locuri aduce Romi13 Editat Mai 20, 2008 de AlexRap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 20, 2008 Admin Share Postat Mai 20, 2008 sa nu fie cumva de la bujii,daca o tii constant si variaza turatie nu este din ambreiaj,eu zic sa mai reglezi odata carburile,sa schimbi bujiile/filtrul de aer/de benzina si sa vezi ca mersul se schimba.. la bujii recomand NGK..superbujii.. luigi vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 Verifica lantul. Mai ales daca ai umblat la roata spate. Suspenda spatele, roteste roata. Daca e prea intins intr-un loc (atunci f probabil e si lantul pe duca) iti poate face figura asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 Verifica lantul. Mai ales daca ai umblat la roata spate. Suspenda spatele, roteste roata. Daca e prea intins intr-un loc (atunci f probabil e si lantul pe duca) iti poate face figura asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 nu poate sa fie ceva de la cablul de acceleratzie ? eu am o problema unpic asemanatoare: /index.php?showtopic=213249 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNT06 Postat Mai 21, 2008 Autor Share Postat Mai 21, 2008 nu poate sa fie ceva de la cablul de acceleratzie ?eu am o problema unpic asemanatoare: /index.php?showtopic=213249 Nu cred,cablul de acceleratie l-am schimbat acum 1000 km...suspecez in continuare ambreiajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.