Angi Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 Si nu e nene kiar asa, adica uita-te la niste baieti aici sau aici. Am rafoit cele doua forumuri mentonate de tine sau altele. Acum stiu exact cat de extremist e EXC-ul dar, pe de alta parte, daca ar fi doar puuuutin mai permisiv, ar fi scula ideala pt mine ! Si se pare ca e o problema la care multi incearca sa vina cu niste solutii viabile (practic si economic). Cel putin OilCooler-ul ala poate fi o solutie, nu ? Ma rog, tot cu husky votez pana una alta, speram sa nu fie atat de rara pe la noi. Pe advrider (la americani) e plin si baietii zic de bine, dar stii cum e (stii ?), tot mai multa incredere ai in prieteni. Intre cele doua, cred ca Huski e alegerea mai buna. Din ce am inteles, vor intra tare in piata. E foarte bine c-ai verificat si ce spun baietii pe adv. Acolo e o marca mai populara. Este foarte posibil sa fie o alegere pentru care te voi invidia bafta ........si asteptam primele impresii ca proaspat posesor de huski Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoLtZz Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 sal Am auzit ca au aparut vorbe cum ca DR-Z-ul de 400 nu se mai poate inmatricula, ceea ce nu cred. Noi avem in magazin un DR-Z 400 nou, si se poate inmatricula. E model 2006. Iote si o poza informativa Ptr mai multe informatii lasati PM sau pe tel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaChe Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 DRZ-ul nu se mai poate inmatricula, nu corespunde normelor de poluare Euro 3 valabile de la 1 ianuarie 2008. Nici nu este foarte greu de sesizat asta daca ne uitam pe acest site: http://www.suzukimoto.ro/motociclete-suzuk...uki-Enduro.html scrie foarte clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marees2 Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 DRZ-ul nu se mai poate inmatricula, nu corespunde normelor de poluare Euro 3 valabile de la 1 ianuarie 2008. Nici nu este foarte greu de sesizat asta daca ne uitam pe acest site: http://www.suzukimoto.ro/motociclete-suzuk...uki-Enduro.html scrie foarte clar. Linkul pe care l-ai dat tu nu este dacat pura dezinformare, sa fie clar, cel putin pana la 1 iulie 2008 pentru orice motocicleta, moped, atv, NU SE PLATESTE NICI UN FEL DE TAXA DE PRIMA INMATRICULARE (credeti-ma pentru ca lucrez in domeniu) , asa ca bafta la inmatriculat shi nu mai sustine ceva de care nu esti sigur 100%. Cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaChe Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 marees2@ Esti pe aratura, citeste din nou!!! Sunt tare curios unde se specifica ceva de taxa de prima inmatriculare in linkul pe care l-am dat eu. UNDE AM ZIS CEVA DE TAXA DE PRIMA INMATRICULARE? Repet: nu se mai inmatriculeaza nici o motocicleta noua care nu respecta normele de poluare Euro 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 Din ce vad eu, scrie foarte clar ca e vorba de euro 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaChe Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 vis-a-vis@ asta scrie in link: "Conform noilor reglementari europene motocicletele cu norma de poluare Euro II nu se mai inmatriculeaza incepand cu 1 ianuarie 2008" asa am zis eu: "nu se mai inmatriculeaza nici o motocicleta noua care nu respecta normele de poluare Euro 3" E fix acelasi lucru! PS. AI PROBLEME CU SEMANTICA???????!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoLtZz Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 fiecare intelege si o ia cum vrea ce pot spune, e ca am drz in magazin si stiu ca se poate inmatricula fara nici un fel de problema Poate ai dreptate in ce ziceai cu inmatriculatu si poate ca nu se mai inmatriculeaza motoarele fara euro 3 care sunt bagate in tara dupa 1.01.08 numai bine daca vrei un dr-z de 400 hai la bv, daca nu lasa-i pe altii in pace si nu-i mai deruta. mergand pe principiul tau astia cu moto sh care le aduc in tara la comanda ar trebui sa dea faliment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bb915 Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 ai drz400s ? nou? cati bani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaChe Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 fiecare intelege si o ia cum vrea ce pot spune, e ca am drz in magazin si stiu ca se poate inmatricula fara nici un fel de problema Poate ai dreptate in ce ziceai cu inmatriculatu si poate ca nu se mai inmatriculeaza motoarele fara euro 3 care sunt bagate in tara dupa 1.01.08 numai bine daca vrei un dr-z de 400 hai la bv, daca nu lasa-i pe altii in pace si nu-i mai deruta. mergand pe principiul tau astia cu moto sh care le aduc in tara la comanda ar trebui sa dea faliment. 1. Nu derutez pe nimeni si iti garantez ca nu se mai inmatriculeaza moto noi care nu respecta normele euro 3 incepand cu 1.01.08. Normal ca aici ma refer la motocicletele bagate in tara dupa aceasta data si nu la motocicleta din magazinul tau la care sigur ai de mult carte de identitate. 2. Nu vad unde este legatura cu motocicletele sh in discutia asta. De la 1.01.08 nu se mai inmatriculeaza moto noi care nu respecta normele euro 3 , probabil astea sunt reglementarile europene pentru moto si asta e motivul acestei hotarari, ce legatura are asta cu motocicletele sh? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bb915 Postat Aprilie 14, 2008 Share Postat Aprilie 14, 2008 HELLPPP PLZ Daca cumpar de "dincolo" DRZ E inmatriculat il pot inmatricula in RO ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Aprilie 21, 2008 Autor Share Postat Aprilie 21, 2008 HELLPPP PLZDaca cumpar de "dincolo" DRZ E inmatriculat il pot inmatricula in RO ??? SIGUR CA DA, cu conditia ca "dincolo" sa insemne UE !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiD Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 Salut ! In primul rand vreau sa imi cer scuze daca postez gresit in acest topic ,dar am considerat ca decat sa deschid un topic nou la sectiunea "Incepatori" ,mai bine scriu aici,avand cateva intrebari despre DRZ400S... Dupa cum cred ca v-ati dat seama....sunt incepator . Am carnet categoria B din 2005 si categoria A din 2006 ,iar pe forum citesc de fiecare data cand am posibilitatea din 2005-2006 incoace...Daca va uitati la numarul post-urilor mele ,o sa observati ca in aceasta perioada,am preferat sa citesc si sa ma documentez,decat sa postez aiurea,tinand cont ca inca nu am moto si/sau experienta in acest sens,si mai ales ca din alta parte nu am de unde sa invat,fiind un soi de oaie neagra a familiei si printre prieteni ....sper insa ca peste 2 sezoane (perioada estimata pentru strangerea banilor necesari) sa ne salutam pe drumuri (asfaltate ,sau nu ...) Scoala de soferi ,categoria A,am facut-o la Tomina (Bucuresti) ,cu Nikky...poate unii din voi il cunosc.....baiat de treaba,ce sa zic....dar de la care nu inveti foarte multe (nu ma intelegeti gresit, poate a fost doar cazul meu ...nu vreau sa generalizez sau sa jignesc pe cineva) . Prin poligon pe acolo ,am mers pe o yamaha tw 125cmc , suzuki djebel 125cmc si suzuki volty (pe care am dat si examenul). Ideea e ca mi-au placut toate,iar dupa ce mi-am luat permisul ,eram foarte dezorientat cu privire la motocicleta mi s-ar potrivi . Dupa indelungi meditatii am ajuns la concluzia ca mi-ar placea sa am un naked ( Suzuki GS 500 , Honda Cb 500 , Yamaha Ybr 250 , Hyosung GT 250 ) sau un dual sport ,ceva pentru soft enduro ,adica sa ma pot plimba "linistit" prin gropile din Bucuresti ,dar sa pot iesi ocazional si pe coclauri,pe drumuri forestiere,si prin munti,evident pe trasee soft ,pentru incepatori ca mine ....In aceasta ultima categorie mi s-a parut ca cel mai bine s-ar incadra Suzuki DR-Z 400 S (chiar imi place mult mobra asta ) . Ar trebui mentionat si faptul ca as vrea sa o folosesc si pentru eventualele drumuri mai lungi ,un munte ,o mare....Viteza de croaziera de 100km/h nu ma deranjeaza,din contra ,cred ca e suficient mai ales ca incepator ( si in general ....ma uit la sectiunea "Accidente" si se inmultesc in fiecare zi,dar asta e alta poveste... ) ,iar de faptul ca la asa drumuri lungi o sa am o mare durere a partii posterioare,ce sa zic,cred ca as putea sa ma obisnuiesc.... Intrebarile mele ar fi : nu cumva este cam puternica pentru un incepator ? adica ma uit in datele tehnice...DRZ 400S : motor monocilindric,DOHC,4 timpi,putere maxima : 29,4 kw (40cp) la 7.600 rot/min , cuplu maxim: 39,2 Nm la 6.600 rot/min , greutate la gol 133kg,racire cu lichid GS 500 : motor bicilindric,4 timpi racit cu aer,putere maxima :35,1 kW (44 cp) la 9.200 rot/min, cuplu maxim 40,2 Nm la 7.500 rot/min,greutate la gol :174 kg .....................tinand cont ca DRZ400S e mai u soara cu 41 de kg ,iar cuplul maxim si puterea maxima ,desi mai mici ca la GS,dar dezvoltandu-se la turatii mai mici ,nu fac cumva mobra prea fasneata pentru un incepator ? O a 2-a intrebare este legata de inaltime...eu am 1.72m si in jur de 68 kg ....DRZ 400S ,are 935mm inaltime la sa. Oare pot sa pun toata talpa pe pamant ? Nu m-am urcat niciodata pe ea,si acum e cam greu ,tinand cont ca din showroom-uri nu o mai gasesti datorita faptului ca e euro II si nu mai poate fi inmatriculata.Oricum,cand o sa am eu posibilitate sa o iau ,probabil va fi un nou model ,dar inaltimea nu cred ca se va schimba Imi cer scuze ca am scris atata in introducere ,cu povestea vietii mele si probabil v-am plictisit si enervat ,dar am crezut ca e mai bine asa,pentru a va putea forma o imagine de ansamblu... Va multumesc pentru intelegere si in speranta ca ma veti primi si pe mine ,in aceasta comunitate a motociclistilor,va urez numai bine si multi km fara incidente Cu stima, Andrei D. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 22, 2008 Share Postat Iunie 22, 2008 Nu, nu e foarte puternica. Eu am inceput pe 128 kg cu 42 cp, si experienta aproape 0. Pot sa zic ca m-am invatat cu ea si rareori m-a "surprins" din punct de vedere al puterii. Oricum, poate modelul 2007-2008 sa aiba 40 cp, sa mai fi umblat galbejitii la el, ca eu prin 2005-2006 il stiam pe la 35. Poate minteau si ei mai putin atunci . Oricum o sa te bucuri (putin) mai tarziu ca ai ales o motocicleta "fasneata" si o sa te feliciti pentru asta. Si daca la inceput o sa ti se para raportul putere/greutate prea mare, poti sa incerci sa mergi tot timpul cu plinul facut => 143 kg. Ca o comparatie, are si GS-ul avantajele lui, dar un enduro este o motocicleta mult mai versatilita si iti ofera mai multe oportunitati. S-ar putea sa nu poti sa pui toata talpa jos, dar pe varfuri tot ajungi. Sunt multe fete mititele care au DRZ. Si daca vrei sa ajungi cu talpa, poti sa o mai cobori din suspensii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiD Postat Iunie 22, 2008 Share Postat Iunie 22, 2008 (editat) @mihaio07 : multumesc mult pentru lamuriri . M-am mai linistit un pic Da,varianta asta din 2007 ,are 40 cp ...cel putin asa am gasit scris pe www.motorteam.ro (cautasem si pe site la b&s ,dar drz400s nici nu mai figureaza ..in fine..) Legat de inaltimea seii ,chiar facusem niste masuratori cu ruleta neconcludente,evident,ca mai intervine si latimea seii si alti factori,dar una peste alta ,ai dreptate,cred ca ating cu varfurile ,dar daca mai pot lasa din suspensii vreo 4 cm (cred ca asa am citit pe un topic,p-aici...) ar fi super Mersi inca o data si numai bine Editat Iunie 22, 2008 de AndreiD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
martinez Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 Salut ! In primul rand vreau sa imi cer scuze daca postez gresit in acest topic ,dar am considerat ca decat sa deschid un topic nou la sectiunea "Incepatori" ,mai bine scriu aici,avand cateva intrebari despre DRZ400S... Dupa cum cred ca v-ati dat seama....sunt incepator . Am carnet categoria B din 2005 si categoria A din 2006 ,iar pe forum citesc de fiecare data cand am posibilitatea din 2005-2006 incoace...Daca va uitati la numarul post-urilor mele ,o sa observati ca in aceasta perioada,am preferat sa citesc si sa ma documentez,decat sa postez aiurea,tinand cont ca inca nu am moto si/sau experienta in acest sens,si mai ales ca din alta parte nu am de unde sa invat,fiind un soi de oaie neagra a familiei si printre prieteni ....sper insa ca peste 2 sezoane (perioada estimata pentru strangerea banilor necesari) sa ne salutam pe drumuri (asfaltate ,sau nu ...) Scoala de soferi ,categoria A,am facut-o la Tomina (Bucuresti) ,cu Nikky...poate unii din voi il cunosc.....baiat de treaba,ce sa zic....dar de la care nu inveti foarte multe (nu ma intelegeti gresit, poate a fost doar cazul meu ...nu vreau sa generalizez sau sa jignesc pe cineva) . Prin poligon pe acolo ,am mers pe o yamaha tw 125cmc , suzuki djebel 125cmc si suzuki volty (pe care am dat si examenul). Ideea e ca mi-au placut toate,iar dupa ce mi-am luat permisul ,eram foarte dezorientat cu privire la motocicleta mi s-ar potrivi . Dupa indelungi meditatii am ajuns la concluzia ca mi-ar placea sa am un naked ( Suzuki GS 500 , Honda Cb 500 , Yamaha Ybr 250 , Hyosung GT 250 ) sau un dual sport ,ceva pentru soft enduro ,adica sa ma pot plimba "linistit" prin gropile din Bucuresti ,dar sa pot iesi ocazional si pe coclauri,pe drumuri forestiere,si prin munti,evident pe trasee soft ,pentru incepatori ca mine ....In aceasta ultima categorie mi s-a parut ca cel mai bine s-ar incadra Suzuki DR-Z 400 S (chiar imi place mult mobra asta ) . Ar trebui mentionat si faptul ca as vrea sa o folosesc si pentru eventualele drumuri mai lungi ,un munte ,o mare....Viteza de croaziera de 100km/h nu ma deranjeaza,din contra ,cred ca e suficient mai ales ca incepator ( si in general ....ma uit la sectiunea "Accidente" si se inmultesc in fiecare zi,dar asta e alta poveste... ) ,iar de faptul ca la asa drumuri lungi o sa am o mare durere a partii posterioare,ce sa zic,cred ca as putea sa ma obisnuiesc.... Intrebarile mele ar fi : nu cumva este cam puternica pentru un incepator ? adica ma uit in datele tehnice...DRZ 400S : motor monocilindric,DOHC,4 timpi,putere maxima : 29,4 kw (40cp) la 7.600 rot/min , cuplu maxim: 39,2 Nm la 6.600 rot/min , greutate la gol 133kg,racire cu lichid GS 500 : motor bicilindric,4 timpi racit cu aer,putere maxima :35,1 kW (44 cp) la 9.200 rot/min, cuplu maxim 40,2 Nm la 7.500 rot/min,greutate la gol :174 kg .....................tinand cont ca DRZ400S e mai u soara cu 41 de kg ,iar cuplul maxim si puterea maxima ,desi mai mici ca la GS,dar dezvoltandu-se la turatii mai mici ,nu fac cumva mobra prea fasneata pentru un incepator ? O a 2-a intrebare este legata de inaltime...eu am 1.72m si in jur de 68 kg ....DRZ 400S ,are 935mm inaltime la sa. Oare pot sa pun toata talpa pe pamant ? Nu m-am urcat niciodata pe ea,si acum e cam greu ,tinand cont ca din showroom-uri nu o mai gasesti datorita faptului ca e euro II si nu mai poate fi inmatriculata.Oricum,cand o sa am eu posibilitate sa o iau ,probabil va fi un nou model ,dar inaltimea nu cred ca se va schimba Imi cer scuze ca am scris atata in introducere ,cu povestea vietii mele si probabil v-am plictisit si enervat ,dar am crezut ca e mai bine asa,pentru a va putea forma o imagine de ansamblu... Va multumesc pentru intelegere si in speranta ca ma veti primi si pe mine ,in aceasta comunitate a motociclistilor,va urez numai bine si multi km fara incidente Cu stima, Andrei D. eu am un drz400s , am 175cm , am lasat-o jos la maxim si ating cu picioarele doar pe varfuri asta e...merge si asa..totul e sa sti sa mergi ca dual sport e excelenta,nu am nimic sa ii reprosez,merge peste tot chiar sunt multumita de ea pot spune ca am facut o alegere buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GDan Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 Ca sa revenim la informatii utile, se mai gasesc DR-Z 400 S sau E pe la reprezentante? Pe site-uri vad ca apar si e prea tirziu ca sa mai dau telefon. Oricum o sa vad miine. Se pot inmatricula? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 Ca sa revenim la informatii utile, se mai gasesc DR-Z 400 S sau E pe la reprezentante? Pe site-uri vad ca apar si e prea tirziu ca sa mai dau telefon. Oricum o sa vad miine. Se pot inmatricula? Nu ai specificat daca vrei nou (0km) sau nu. Daca vrei din strainatate (Germania) sau nu. Pentru varianta Germania, poti sa te uiti pe mobile.de. Sunt sigur ca gasesti mobre de-astea la putini km si implicit gata inmatriculate, deci nu vei avea probleme, mobra fiind second. Poate ai noroc si gasesti si una cu 0 km (an 2007) gata inmatriculata. Pentru varianta Romania, cei de la reprezentante nu mai aduc si cred ca le-au cam epuizat pe cele ramase. Poti sa mergi la firme care aduc din strainatate, gen Kawa Motors, seconduri cu putini sau multi km. Sau poti sa cauti un second pe Bikeshop. DRZ-E nu prea se poate inmatricula. Ar trebui adaptate oglinzi, semnale, stopuri, si nu stiu daca succesul e garantat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GDan Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 As fi vrut un DR-Z 400 E nou insa intr-adevar se mai gaseste la reprezentante si nici nu se poate inmatricula. Nu stiu cum sta treaba cu inscrierea la primarie. Ma poate ajuta cineva? Pina la urma cred ca voi fi nevoit sa iau DR-Z 400 S. Nici acesta nu se mai gaseste insa am luat legatura cu un dealer si zicea ca va aduce imediat ce vor aparea modelele 2009. Cele vechi nu se mai puteau inmatricula intr-adevar, datorita normelor de poluare. Sunt curios sa vad daca modelul 2009 va respecta normele de poluare EURO III. Eu am gasit asta http://www.motorcycle.com/specs/suzuki/on-...-400s/base.html si parca as zice ca e acelasi motor. Eu sper sa nu fie asa si sa se poata inmatricula. Daca e asa, ii schimb cauciucurile si..... go off-road. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 (editat) Nu stiu la ce inscriere la primarie te referi tu, dar nu exista asa ceva decat la scutere si la troleibuze. Modelele 2009 vor respecta mai mult ca sigur normele de poluare. Mie asa mi-au zis niste baieti de la Suzuki. Dar sunt sanse ca DRZ E-ul sa nu le respecte, fiind gandit utilizarea strict off-road si implicit sa nu poata fi nici inmatriculat. Editat Septembrie 11, 2008 de mihaio07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 intrebare: unui drz400 Sm se pot pune roti de enduro cu discurile de frana aferente!? intreb pt-ca inca nu am vazut cu ochii mei sistemele de prindere a etrierelor si din cate am vezut in 2-3 poze difera. de la enduro la Sm se poate, insa invers nu stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 Se poate, s-a mai facut manevra asta, dar nu stiu daca nu cumva s-a pastrat discul original de la supermoto. Daca nu, exista niste adaptoare care se prind in suruburi si deplaseaza etrierul unde trebuie. Nu stiu daca are Suzuki originale, dar la KTM sunt, si s-ar putea sa se potriveasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GDan Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 Gata, a venit. Azi dau prima tura cu el. Revin cu impresii, pentru cei interesati. Numai bine. Grozav!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasa25 Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 Sa-ti traiasca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 Gata, a venit.Azi dau prima tura cu el. Revin cu impresii, pentru cei interesati. Spune si tu ce si cum si de unde. Ca sunt sigur ca sunt mai multi interesati de DRZ-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.