dorinn Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 :) recunosc ca nu am incercat sa il tin cu mana dar banuiesc ca la halul in care dadea sa se invirta cu tot cu mina mea cind il puneam la baterie si dupa cit cred ca are de invartit la rotitzele alea prin motor.............NUP. NU-I NORMAL sa stea daca-l tii cu mana. Daca e rotorul? Sau carbunii sa fie baiu iarasi, ca numa ce am pus altii. La ce ma mai pot astepta? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 Are bogdan_awo unul de vanzare pt piese. Vb cu el si vezi de scor. Salut! N-am gasit niciun bogdan_awo pe forum. Are cumva alt nick? Ca am si eu nevoie de piese (plasticele din fata, far si geam de stop, pedala frana si ince ceva prin fata) pentru modelul din '96. Deci, stie cineva pe unde pot gasi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 Salut! N-am gasit niciun bogdan_awo pe forum. Are cumva alt nick? Ca am si eu nevoie de piese (plasticele din fata, far si geam de stop, pedala frana si ince ceva prin fata) pentru modelul din '96. Deci, stie cineva pe unde pot gasi? /index.php?showuser=10133 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 /index.php?showuser=10133 Multumesc Eu cautasem bogdan_awo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 Daca e rotorul? Sau carbunii sa fie baiu iarasi, ca numa ce am pus altii. La ce ma mai pot astepta? Merci idei ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 Salut baieti! Mi-am luat si eu de curand o frumusete de dominator si nu prea stiu cum sta treaba cu pornirea si relantiul (eu mai sunt si incepator). De exemplu, ieri l-am scos putin la plimbare insa mi-au facut figuri relanti-ul si socul. Cum asa? Pai... motocicleta nu porneste decat cu socul tras... e normal (motor sh, ~33k km)? Chiar si cu socul tras, imediat dupa pornire e nevoie sa o tin serios din gaz, altfel moare. Cu socul pe treapta intermediara, dupa vreo 2 minute, mi se intampla doua chestii: uneori (de obicei cand ma opresc, scot din viteza si las la relanti), moare motorul (motor pornit de ~2min, socul in treapta intermediara). In aceleasi conditii, mi se intampla alte dati (daca accelerez in gol de regula), sa imi ramana agatat pe la 3000 de ture (gazul se inchide complet deci nu e de la asta); am crezut initial ca asta e un semn ca nu mai e nevoie de soc. Ei bine, nu prea e asa... daca imping socul atunci, relantiul oscileaza intre 1100-1400 ture si uneori mai si moare motorul. Toate dubioseniile astea dispar dupa vreo cateva minute cand motorul se incalzeste calumea. E absolut normal ce patesc? Gresesc eu cu ceva la pronire/incalzire? E posibil sa am probleme la motor (reglaje, uzura)? Multam pentru ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 Salut! Procedura de pornire la rece pentru Domi implica utilizarea socului, inclusiv vara - de exemplu. Acum, ca oricum e rece afara, cu atat mai mult. De fapt, pentru majoritatea motocicletelor cu soc manual, utilizarea socului la rece este obligatorie. Revenind la Domi, dupa ce l-ai pornit cu socul actionat la maxim, in cateva secunde poti regla socul spre jumatate sau in asa fel incat turatia sa se situeze la 2000-2200 de ture/min. Este indicat sa lasi motorul sa se incalzeasca timp de doua minute inainte de a pleca cu el de pe loc. In acest interval, e posibil sa mai fie necesar sa mai reglezi socul, deoarece pe masura ce se incalzeste motorul, turatia in gol va creste. In functie de mai multi parametri (temperatura ambientala, carburatie, starea bujiei etc) e posibil ca dupa cele doua minute destinate incalzirii preliminare a motorului sa poti pleca cu socul "bagat" complet la loc. In primii 2-3km e posibil ca turatia la relanti sa nu fie stabila (in principiu, prea mic fata de 1400 ture/min cat e recomandat sa fie), de aceea trebuie sa fii atent si sa tii motorul in functiune din gaz atunci cand opresti la semafor (dar finut, nu sa il urci peste 1800 de ture). Daca ai carburatia ok, bujia buna, dupa aceea ar trebui sa-ti stea relantiul la 1400-1500 de ture (dupa ce se incalzeste motorul complet). Faza cu blocat turatia la 3000 cu mansonul de gaz inchis complet suna, mai degraba a problema de cablu de acceleratie, care - din lipsa de gresare sau din cauza deteriorarii - poate ramane blocat pe manson, chiar daca pozitia mansonului e pe complet inchis. Sper sa-ti fie de folos informatiile de mai sus. Asfalt uscat si grija mare la conservari si animale nesupravegheate! Salut baieti! Mi-am luat si eu de curand o frumusete de dominator si nu prea stiu cum sta treaba cu pornirea si relantiul (eu mai sunt si incepator). De exemplu, ieri l-am scos putin la plimbare insa mi-au facut figuri relanti-ul si socul. Cum asa? Pai... motocicleta nu porneste decat cu socul tras... e normal (motor sh, ~33k km)? Chiar si cu socul tras, imediat dupa pornire e nevoie sa o tin serios din gaz, altfel moare. Cu socul pe treapta intermediara, dupa vreo 2 minute, mi se intampla doua chestii: uneori (de obicei cand ma opresc, scot din viteza si las la relanti), moare motorul (motor pornit de ~2min, socul in treapta intermediara). In aceleasi conditii, mi se intampla alte dati (daca accelerez in gol de regula), sa imi ramana agatat pe la 3000 de ture (gazul se inchide complet deci nu e de la asta); am crezut initial ca asta e un semn ca nu mai e nevoie de soc. Ei bine, nu prea e asa... daca imping socul atunci, relantiul oscileaza intre 1100-1400 ture si uneori mai si moare motorul. Toate dubioseniile astea dispar dupa vreo cateva minute cand motorul se incalzeste calumea. E absolut normal ce patesc? Gresesc eu cu ceva la pronire/incalzire? E posibil sa am probleme la motor (reglaje, uzura)? Multam pentru ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 Salut si multam de sfaturi. Te-as ruga totusi sa ma mai lamuresti un pic... Ca sa detaliez... trag socul la maxim si dau la starter. Se chinuie un picutz si pleaca. Ei bine, daca nu il tin din gaz (serios, nu finutz), n-ai sa vezi ca ramane pornit. Nu prea vrea el sa stea pornit nici cupa ce merge un minut. Relaxand socul, turatia nu se "stabilizeaza" decat undeva pe la 1200 sa zic... ceea ce e stabil maxim 10 secunde dupa care moare. Una peste alta, ca sa plec stau un minut cu socu la maxim si un pic gazu crapat, dupa care il relaxez, mai stau un pic si plec la drum. Pe la al treilea semafor il relaxez de tot si nu mai am probleme. Faza cu 3000 de ture... e dubioasa. Mi s-a intamplat de vreo doua ori si asta cu motorul rece cu socul la jumate. Relaxand socul turatia a scazut imediat sub 1300... pe urma a murit motorul. Banuiesc k era inca prea rece stea la relanti. Cum pot sa verific cablul de acceleratie? Eu nu cred k e de la el pentru simplul motiv ca nu am mai avut probleme de stilul asta. Cred k data viitoare cand patesc ma dau jos si verific angrenajul de jos de la motor. Alta varianta pentru verificarea exista? Mentionez ca relantiul meu e setat pe la 1400-1500 (cu motorul incalzit calumea). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 Idee e ca daca porneste mai chinuit cu socul tras la maxim, poti sa il tragi aproape la maxim. Dupa ce a pornit cu socul tras (aproape) la maxim, trebuie relativ imediat sa il mai eliberezi putin, pentru ca altfel amestecul este extrem de bogat in benzina (deoarece socul inchide aproape de tot admisia de aer) si de aia da sa "moara"; tragand de gaz si mai mult cand e socul tras la maxim, imbogatesti excesiv amestecul cu benzina, ceea ce poate duce inclusiv la inecarea motorului si, in mod sigur, depunere inutila de calamina pe bujie. Ideea este sa relaxezi un pic socul imediat dupa ce a pornit si apoi sa urmaresti turatia si sa o tii in jurul la 2000 numai din clapeta de soc (in primele doua minute). N-ar strica sa schimbi si bujia cu una noua; din experienta proprie, ajuta foarte mult, mai ales daca cea deja montata e destul de veche. Si o bujie costa in jurul a 12 lei (noi) Salut si multam de sfaturi. Te-as ruga totusi sa ma mai lamuresti un pic... Ca sa detaliez... trag socul la maxim si dau la starter. Se chinuie un picutz si pleaca. Ei bine, daca nu il tin din gaz (serios, nu finutz), n-ai sa vezi ca ramane pornit. Nu prea vrea el sa stea pornit nici cupa ce merge un minut. Relaxand socul, turatia nu se "stabilizeaza" decat undeva pe la 1200 sa zic... ceea ce e stabil maxim 10 secunde dupa care moare. Una peste alta, ca sa plec stau un minut cu socu la maxim si un pic gazu crapat, dupa care il relaxez, mai stau un pic si plec la drum. Pe la al treilea semafor il relaxez de tot si nu mai am probleme. Faza cu 3000 de ture... e dubioasa. Mi s-a intamplat de vreo doua ori si asta cu motorul rece cu socul la jumate. Relaxand socul turatia a scazut imediat sub 1300... pe urma a murit motorul. Banuiesc k era inca prea rece stea la relanti. Cum pot sa verific cablul de acceleratie? Eu nu cred k e de la el pentru simplul motiv ca nu am mai avut probleme de stilul asta. Cred k data viitoare cand patesc ma dau jos si verific angrenajul de jos de la motor. Alta varianta pentru verificarea exista? Mentionez ca relantiul meu e setat pe la 1400-1500 (cu motorul incalzit calumea). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 (editat) Bujia sigur e mancata - sambata asta nu pornea si cand am dat-o jos am frecat la electrozii aia de ma dureau mainile - dar deocamdata pentru ce ture dau cu motorul imi ajunge. Ceva sflat de bujie? Sau ma uit pur si simplu in cartea tehnica si caut ceva ce sa semene cu ce scrie acolo? Ideea e ca la pornire, fara gaz imediat dupa starter NU pot porni motorul. Am incercat... dar moare de fiecare data. Trebuie sa o 'ajut' un pic, primu minut. Am incercat si cu socul la jumate, asa nu pleaca deloc. Mi-e sa nu fie de la vreun reglaj prost pe undeva... sau e normal ce patesc? Editat Septembrie 25, 2008 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 Bujia sigur e mancata - sambata asta nu pornea si cand am dat-o jos am frecat la electrozii aia de ma dureau mainile - dar deocamdata pentru ce ture dau cu motorul imi ajunge. Ceva sflat de bujie? Sau ma uit pur si simplu in cartea tehnica si caut ceva ce sa semene cu ce scrie acolo? Ideea e ca la pornire, fara gaz imediat dupa starter NU pot porni motorul. Am incercat... dar moare de fiecare data. Trebuie sa o 'ajut' un pic, primu minut. Am incercat si cu socul la jumate, asa nu pleaca deloc. Mi-e sa nu fie de la vreun reglaj prost pe undeva... sau e normal ce patesc? Salut, Bujia sa o iei iridium, au la louis si poti sa o comanzi ca e ok. Pentru cealalta problema sa verifici sa nu iti traga aer pe la cotul dintre carburator si cilindru. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 As prefera sa nu ma incurc cu cumparaturi online. Prin mirifucul tinut al Bucurestiului nu gasesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 Ia bujie NGK DPR7EA-9 (asta e mai buna acum, ca s-a racit afara); sau o bujie mai calda: NGK DPR8EA-9 Vezi la magazinul din Cotroceni, au preturi ok. Bujia sigur e mancata - sambata asta nu pornea si cand am dat-o jos am frecat la electrozii aia de ma dureau mainile - dar deocamdata pentru ce ture dau cu motorul imi ajunge. Ceva sflat de bujie? Sau ma uit pur si simplu in cartea tehnica si caut ceva ce sa semene cu ce scrie acolo? Ideea e ca la pornire, fara gaz imediat dupa starter NU pot porni motorul. Am incercat... dar moare de fiecare data. Trebuie sa o 'ajut' un pic, primu minut. Am incercat si cu socul la jumate, asa nu pleaca deloc. Mi-e sa nu fie de la vreun reglaj prost pe undeva... sau e normal ce patesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 (editat) iridium nush daca gasesti in magazin dar ia codul si un NKG gasesti cam pe la orice magazin din Bucuresti. Ori la magazinul NKG (daca mai e ala pe bd. Lacul Tei) sau la Motolouis-ul din Autovit, sau la Motolouis-ul de la Razoare sau la Paula's-ul din Bucuresti (zona Scoala Iancului)..... Editat Septembrie 25, 2008 de ser79ban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 Pentru cealalta problema sa verifici sa nu iti traga aer pe la cotul dintre carburator si cilindru. Ia bujie NGK DPR7EA-9 (asta e mai buna acum, ca s-a racit afara); sau o bujie mai calda: NGK DPR8EA-9 Vezi la magazinul din Cotroceni, au preturi ok. iridium nush daca gasesti in magazin dar ia codul si un NKG gasesti cam pe la orice magazin din Bucuresti. Ori la magazinul NKG (daca mai e ala pe bd. Lacul Tei) sau la Motolouis-ul din Autovit, sau la Motolouis-ul de la Razoare sau la Paula's-ul din Bucuresti (zona Scoala Iancului)..... Multam fain baieti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 Multam fain baieti! poti merge si la Promotor, aflat undeva pe langa maternitatea Giulesti-Carrefour Orhideea. filtre MANN si bujii NGK. eventual dai un telefon inainte sa le gaseasca pe rafturi sau sa nu fi ramas fara ele pe stoc. site-ul lor e aici. si o intrebare: a pus cineva pe 'onda filtru de ulei DELO? pare prost facut fata de un MANN... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 poti merge si la Promotor, aflat undeva pe langa maternitatea Giulesti-Carrefour Orhideea. filtre MANN si bujii NGK. eventual dai un telefon inainte sa le gaseasca pe rafturi sau sa nu fi ramas fara ele pe stoc. site-ul lor e aici. si o intrebare: a pus cineva pe 'onda filtru de ulei DELO? pare prost facut fata de un MANN... Mie mi s-au parut cam scumpe. Mai bine comanda de louis. Am eu Delo...nu ma intereseaza atata calitatea, atata timp cat le schimb mai des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pNk Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Salutare! am si eu o problema la dominatorul meu..nu are putere cand trag de gaz..parca imi moare motorul ..i-am dat jos sheaua si daca acopar gura cotului care vine de la carburator ma gandesc..merge.in urma cu o luna mi-a fost curatat carburatorul si mergea perfect.simteam ca zbor cu domi meu:D..iar asta acum dintr-odata mi s-a intamplat. ma gandesc ca ar putea sa primeasca pe undeva aer fals?..si ce lant mi-ati recomanda pentru el?..ca al meu a facut burticica destul de mare..(macar de era si aia de la bere )..si m-ar interesa si un suport pentru soc daca are cineva din dezmembrari. o sa pun si poze cu ea sa vedeti cu ce imi preocup eu cam tot timpul liber desi ii cam scurt asfalt uscat tuturor(desi mai greu cu toamna asta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Salutare!am si eu o problema la dominatorul meu..nu are putere cand trag de gaz..parca imi moare motorul ..i-am dat jos sheaua si daca acopar gura cotului care vine de la carburator ma gandesc..merge.in urma cu o luna mi-a fost curatat carburatorul si mergea perfect.simteam ca zbor cu domi meu:D..iar asta acum dintr-odata mi s-a intamplat. ma gandesc ca ar putea sa primeasca pe undeva aer fals?..si ce lant mi-ati recomanda pentru el?..ca al meu a facut burticica destul de mare..(macar de era si aia de la bere )..si m-ar interesa si un suport pentru soc daca are cineva din dezmembrari. o sa pun si poze cu ea sa vedeti cu ce imi preocup eu cam tot timpul liber desi ii cam scurt asfalt uscat tuturor(desi mai greu cu toamna asta ) Sa verifici si cotul dintre carburator si cilindru, din ce am mai citit si eu pe forumuri, poate fii o problema la tine. Filtrul de aer mai e de verificat...da-l jos si fa o proba fara. Lantul de pe louis cred, sau de la altii dar se gaseste nu e o problema, iar pentru suportul de soc incearca la http://shop.wemoto.com, mai au cate ceva pentru dominator. salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 Si o completare personala: Pentru mine ordinea este: verific wemoto.com si louis.de (sa vad in functie de preturi). Louis aduc multi pe comanda. Pentru articole de pe wemoto.com eu apelez la www.dillypoint.ro (ca sa nu ma mai complic cu plata, stat dupa kknarii de la posta romana, etc...). Apropo la dillypoint se mai gasesc si lanturi Iris. Apoi, pentru piese mai rare, care nu se gasesc la astelalte, merg pe www.cmsnl.com. Transportul e problema principala, UPS truck, dureaza mult si te rupe la bani, pentru ceva mic cam 15 euro. Sa verifici si cotul dintre carburator si cilindru, din ce am mai citit si eu pe forumuri, poate fii o problema la tine. Filtrul de aer mai e de verificat...da-l jos si fa o proba fara. Lantul de pe louis cred, sau de la altii dar se gaseste nu e o problema, iar pentru suportul de soc incearca la http://shop.wemoto.com, mai au cate ceva pentru dominator. salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Octombrie 11, 2008 Share Postat Octombrie 11, 2008 am facut si eu niste calcule legate de 'onda ieri si nu stiu daca e normal ce se intampla cu ea. am iesit cu un consum de 6L % prin minunatul nostru Bucuresti (metoda plin-plin, pe 490km, mers cu maxim 80kmh). mobra nu porneste niciodata cu socul tras la maxim (aici cred ca se inneaca intotdeauna si pot sa dai la automot pana descarci bateria ca tot nu o urnesti), ci doar cu el la jumatate - aste pe vremea de acum, cu 10-15-20 de grade maxim. e oare amestecul prea bogat? pentru ca in rest trage normal, fara rateuri pe toba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 11, 2008 Share Postat Octombrie 11, 2008 Nici mie nu imi pleaca dominatoru' cu socul la maxim. Jumate, eventual putin mai tras. Ce-i drept, eu am relanti-ul pe undeva pe la 1500-1600. Cat despre consum, o sa ma uit si eu cand mai apuc sa ii bag. Nu cred ca e ceva anormal... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 11, 2008 Share Postat Octombrie 11, 2008 e oare amestecul prea bogat? pentru ca in rest trage normal, fara rateuri pe toba... Verificarea se poate face foarte simplu: Scoate bujia si daca e afumata e amestecul prea bogat Dar eu cred ca 6% in oras cu un motor de 650 nu e mult Am un prieten cu Yamaha XT 600 cu consum de 6,5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Octombrie 11, 2008 Share Postat Octombrie 11, 2008 am facut si eu niste calcule legate de 'onda ieri si nu stiu daca e normal ce se intampla cu ea. am iesit cu un consum de 6L % prin minunatul nostru Bucuresti (metoda plin-plin, pe 490km, mers cu maxim 80kmh). mobra nu porneste niciodata cu socul tras la maxim (aici cred ca se inneaca intotdeauna si pot sa dai la automot pana descarci bateria ca tot nu o urnesti), ci doar cu el la jumatate - aste pe vremea de acum, cu 10-15-20 de grade maxim. e oare amestecul prea bogat? pentru ca in rest trage normal, fara rateuri pe toba... Consumul e normal pentru Bucuresti. La fel imi consuma si mie, cu stil de condus normal (a 5-a la max 60-65). Afara, cu pasager si bagaje, eventual drum mai dificil (munte, enduro etc) se incadreaza in 4.5-4.7. So, don't worry! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan_Dumitrescu Postat Octombrie 12, 2008 Share Postat Octombrie 12, 2008 Subscriu la Dominator72 cu consumul... 6% in oras nu mi se pare mult, ca doar nu e C1 diesel;).... lant de pe louis+manopera m-a dus la 550 ron, daca vrei te pun in legatura cu omul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.