Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Ai ar fi lukru fain... nu mai schimbi uleiul... doar completezi :blbl:))))))

 

 

 

Nu conteaza cat mananca daca nu da cu fum alb. De nou poate sa manance 150 de ml la 1000 de km. Media este de 300 - 400ml la 100 de km din cate am vazut eu la monocilindrele astea 650 de enduro care au intre 35 - 60.000 de km in varii conditii de drum (sau langa drum :burnout: ).

Poate sa consume pana la 1L la mia de km vorba cuiva care a scris mai sus, n-are nici pe dreaq ca se unge puternic in cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

noua problema.............daca citesti AXO help me

intrerupe in ture mari adica in a 2 a jumatate a plajei de ture

pana la 3500 merge bine ..porneste bine ca e facut motorul

suspectez cdi-ul

filtrul aer nou

bujii schimbate

ma gandesc si la fisa de la bujie dar nu am avut cum s-o schimb ca n-am alta la loc

care puteti dati cu diagnosticele

 

 

 

 

 

cu respect............

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noua problema.............daca citesti AXO help me

intrerupe in ture mari adica in a 2 a jumatate a plajei de ture

pana la 3500 merge bine ..porneste bine ca e facut motorul

suspectez cdi-ul

filtrul aer nou

bujii schimbate

ma gandesc si la fisa de la bujie dar nu am avut cum s-o schimb ca n-am alta la loc

care puteti dati cu diagnosticele

cu respect............

 

Deci porneste super-bine si peste 3500 da rateuri / intrerupe. Da cumva si cu fumalau negru? (ar fi normal).

 

Un prieten a avut exact problema asta. Am schimbat fisa de la bujie, am curatat carburatorul si tot nimic. Si noi suspectam CDI-ul.

A dus-o pana la urma la service (Moto Kaore) si a doua zi l-au chemat aia sa si-o ia.

el: "Ce a fost si cat ma costa?"

ei: "100 RON, a fost din carburatie"

el: "pai si ce anume din carburatie"

ei: "pai ce mai conteaza...?"

Un dialog de genul asta. Omul a fost multumit ca a "scapat" cu 100 RON si a plecat. Intr-adevar a mers foarte bine dup-aia.

Acu' aia daca n-au dat detalii, ma tot gandesc, o fi avut vreun fir ceva si n-au vrut sa zica ca sa ia banu' gros. Si au facut-o si repede...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar jenti (sau roti) Dominator (nx650)

in stare buna sau foarte buna :(

 

 

...si eu caut niste tobe s-h, dar nu am gasit nimic.

 

In alta ordine de idei: cum se schimba dom'le maneta de frana? Am dat jos ansamblul de maneta ce e format din 2 bucati articulate printru-o bucsa de bronz prinsa fest in cele doua componente de aluminiu - acestea doua trebuie depresate cu menghina, bucata de teaca cu fi-ul mai mare ca bucsa si surubul cu fi-ul egal aproximativ cu bucsa din partea cealalta? Cum se scoate surubul de reglare al jocului manetei?

 

si inca o intrebare: dominator rd08, '96, foaie de 45 - e normal sa aiba 3500 rpm la 80km/h, ~4200rpm la 100km/h intr-a 5a?

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!Cine ma poate ajuta cu asa ceva?http://www.stardesign.at/eins/logos_l1dom.htm.Ma intereseaza L1Dom/99Go.Multumesc!Si o intrebare:Ce sa-i fac la ambreiaj pentru ca prinde foarte sus si cand bag in viteza se aude un zgomotul acela de cuplare a pinioanelor se aude destul de tare.Sunt nou in domeniu si orice sfat ma ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...si eu caut niste tobe s-h, dar nu am gasit nimic.

 

In alta ordine de idei: cum se schimba dom'le maneta de frana? Am dat jos ansamblul de maneta ce e format din 2 bucati articulate printru-o bucsa de bronz prinsa fest in cele doua componente de aluminiu - acestea doua trebuie depresate cu menghina, bucata de teaca cu fi-ul mai mare ca bucsa si surubul cu fi-ul egal aproximativ cu bucsa din partea cealalta? Cum se scoate surubul de reglare al jocului manetei?

 

si inca o intrebare: dominator rd08, '96, foaie de 45 - e normal sa aiba 3500 rpm la 80km/h, ~4200rpm la 100km/h intr-a 5a?

 

salut,

 

Al meu e rd02, nu am numarat dintii dar cam aceiasi turatie o are la 100Km/h.

 

Sunt ceva kituri de lant parca pe louis poate gasesti ceva sa mai scada turatia. Totusi e un cilindru, nu e ca si Transalp-ul de exemplu.

 

:baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

Al meu e rd02, nu am numarat dintii dar cam aceiasi turatie o are la 100Km/h.

 

Sunt ceva kituri de lant parca pe louis poate gasesti ceva sa mai scada turatia. Totusi e un cilindru, nu e ca si Transalp-ul de exemplu.

 

:baldy:

 

nu trebuie sa ii numeri dintii, apare numarul lor stantat pe foaie. :blink:

 

Am uitat ceva. Pinioanele stock sunt cu 15 dinti la toate.

RD 02 vine cu foaie de 47 de dinti, RD 08 cu 45 dinti, insa se gasesc foi 'custom' de la 42 la 48 de dinti.

La RD 02 scrie in talon viteza maxima 155 km/h. Pe bord arata 160 la blana, asta cu foaia standard de 47. Mi-am pus de curand o foaie de 44, dar nu ca sa merg cu 200, ci ca sa schimb mai rar vitezele prin oras.

Totusi, Domi este un monocilindru racit cu aer pentru enduro, nu pentru viteza. Nu se recomanda turatii mari. Plus ca la 140 imi falfaie capu'. Pentru viteze mari exista, ati ghicit, motocicletele de viteza.

 

Totusi, daca un Domi, indiferent de model, nu prinde mai mult de 130, ceva nu e-n regula.

 

 

eu nu voiam super viteze dar mi s-a parut cam turat pentru touring la 100-110km/h.

 

inca o data un up: stie cineva cum se schimba maneta de frana? o sa ajung pana la urma un mecanic dar credeam ca asa ceva poate fi facut si de un novice intr-ale mecanicii.

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maneta de la frana se schimba foarte usor, (daca ai alta ) , ii prins numa intr-un surub , surubul e destul de lung si trece si prin protectia aceea de vant , desfaci ala si iese maneta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maneta de la frana se schimba foarte usor, (daca ai alta ) , ii prins numa intr-un surub , surubul e destul de lung si trece si prin protectia aceea de vant , desfaci ala si iese maneta .

 

ai schimbato-o tu? sau stii cum e in general la motociclete?

 

la rd08 meu maneta de frana e formata din 2 bucati (dupa cum am explicat si inainte) articulate printr-un tub de alama, la care se regleaza jocul liber printr-un surub. cand am comandat maneta de frana de pe louis.de mi-a fost trimisa doar bucata care cuprinde maneta propriu-zisa, nu si bucata care apasa ca atare pe pistonul pompei de frana. ma rog... o rezolv eu cumva :kiss: merge si cu ciotul de acum(a), dar arata intr-un mare stil prinsa cu banda adeziva argintie :lol:

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Help,

 

 

Am o problema la Domi, sper sa nu fie prea grava, asa ca va cer si voua parerea.

 

Cand vreau sa il pornesc face doar un click sub sit si nimic la electromotor, macar sa incerce sa invarta. Bateria e ok, pentru ca am far, claxon si apoi banuiesc ca tot ar incerca sa invarta putin. L-am pornit impins, apoi am reusit la buton. Am crezut ca am scapat, insa la o a doua incercare a crapat, din nou acelasi click.

 

Aveti vreo idee...ce pot sa-i fac, e necesar sa caut un service, sau pot sa il fac eu?

 

Chestia e ca nu m-am bagat in el, pentru ca nu stiu de ce sa ma apuc.

 

Salutare si drumuri uscate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Help,

 

 

Am o problema la Domi, sper sa nu fie prea grava, asa ca va cer si voua parerea.

 

Cand vreau sa il pornesc face doar un click sub sit si nimic la electromotor, macar sa incerce sa invarta. Bateria e ok, pentru ca am far, claxon si apoi banuiesc ca tot ar incerca sa invarta putin. L-am pornit impins, apoi am reusit la buton. Am crezut ca am scapat, insa la o a doua incercare a crapat, din nou acelasi click.

 

Aveti vreo idee...ce pot sa-i fac, e necesar sa caut un service, sau pot sa il fac eu?

 

Chestia e ca nu m-am bagat in el, pentru ca nu stiu de ce sa ma apuc.

 

Salutare si drumuri uscate!

 

Totusi verifica cu alta baterie.

 

 

Tensiunea (12v) poate fi ok dar amperajul ??

 

In cazul amperajului slabit functioneaza far,claxon etc. dar nu are destula putere pentru a invatii electromotorul.

 

Parerea mea. 

 

Succes !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Help,

 

 

Am o problema la Domi, sper sa nu fie prea grava, asa ca va cer si voua parerea.

 

Cand vreau sa il pornesc face doar un click sub sit si nimic la electromotor, macar sa incerce sa invarta. Bateria e ok, pentru ca am far, claxon si apoi banuiesc ca tot ar incerca sa invarta putin. L-am pornit impins, apoi am reusit la buton. Am crezut ca am scapat, insa la o a doua incercare a crapat, din nou acelasi click.

 

Aveti vreo idee...ce pot sa-i fac, e necesar sa caut un service, sau pot sa il fac eu?

 

Chestia e ca nu m-am bagat in el, pentru ca nu stiu de ce sa ma apuc.

 

Salutare si drumuri uscate!

Asa cum spuneau si ceilalti, e semn ca pe undeva e un contact imperfect. E posibil sa fie ceva oxid pe la borne, dar verifica si cuplarile electrice de la electromotor. Ai putea testa daca bateria nu e prea slaba, luand curent de la o alta sau de la o masina. Daca tot nu vrea, e posibil sa fie vreun defect la electromotor. In principiu si astea sunt minore, dar cel mai bine ar fi sa-l dai jos si sa-l duci la un atelier de eletrica auto.

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Help,

 

 

Am o problema la Domi, sper sa nu fie prea grava, asa ca va cer si voua parerea.

 

Cand vreau sa il pornesc face doar un click sub sit si nimic la electromotor, macar sa incerce sa invarta. Bateria e ok, pentru ca am far, claxon si apoi banuiesc ca tot ar incerca sa invarta putin. L-am pornit impins, apoi am reusit la buton. Am crezut ca am scapat, insa la o a doua incercare a crapat, din nou acelasi click.

 

Aveti vreo idee...ce pot sa-i fac, e necesar sa caut un service, sau pot sa il fac eu?

 

Chestia e ca nu m-am bagat in el, pentru ca nu stiu de ce sa ma apuc.

 

Salutare si drumuri uscate!

clickul ala este de la releul de pornire

ai curent slab in baterie

ca sa te convingi ia cu cablurile de la alta baterie buna si o sa vezi ca dispare clickul

nu forta mult daca e curent slab pt ca poate ceda releul

schimba bateria

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

clickul ala este de la releul de pornire

ai curent slab in baterie

ca sa te convingi ia cu cablurile de la alta baterie buna si o sa vezi ca dispare clickul

nu forta mult daca e curent slab pt ca poate ceda releul

schimba bateria

 

Nu e din baterie...am luat curent de la alta baterie si tot degeaba :P . Intr-adevar a mea este prea slaba, dar tot nu vrea sa porneasca, dinnou acelasi click enervant. Banuiesc ceva la releu...dar o sa verific si electromotorul. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la baterie zic si eu ca el... La motor nu am avut problema asta, dar la masina asta e semn clar de amperaj prea mic. Cumpleaza bendix-ul (click-ul), dar nu are forta. Vezi ca s-ar putea sa ai si ceva consumatori pe circuit daca spui ca merge la starter dupa o scurta perioada de functionare. In plus, daca e asa, inseamna ca nu ai probleme la releul de incarcare (cel putin asa cred).

 

Toate bune,

 

Dan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati mai desfacut careva etrierul fatza (la mine e model Brembo) si sa aveti probleme cu filetele din suportul de etrier la re-montare?

Mi se pare cam varza aluminiul ala deci nu ma mir ca s-au dus naibii filetele.

 

Are cineva din intamplare un suport de etrier de vanzare? Pentru '96 si dupa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati mai desfacut careva etrierul fatza (la mine e model Brembo) si sa aveti probleme cu filetele din suportul de etrier la re-montare?

Mi se pare cam varza aluminiul ala deci nu ma mir ca s-au dus naibii filetele.

 

Are cineva din intamplare un suport de etrier de vanzare? Pentru '96 si dupa.

 

am patit eu la etrierul spate

am mers la strugar si mi-a refiletat si mi-a dat alt surub.

 

daca te intereseaza: Ion Goia str popa tatu 92 (piata matache)

tel - frima: 3167554

mobil: 0721214912

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Celor dintre voi care s-au gandit sa participe la Pro Biker's Party in perioada 22-24.08.2008 la Snagov (dar si celor care inca nu s-au hotarat), tin sa va spun ca la parada motocicletelor care va avea loc pe 23 august se va transmite mesajul "Respect in trafic", cu ajutorul vestelor reflectorizante inscriptionate cu mesajul respectiv, distribuite celor care vor participa. Mai multe detalii aici Campania "Respect in trafic"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care suruburi la etrierul spate? Ala nu sta pe o sina si e tinut de axul rotii?

 

am patit eu la etrierul spate

am mers la strugar si mi-a refiletat si mi-a dat alt surub.

 

daca te intereseaza: Ion Goia str popa tatu 92 (piata matache)

tel - frima: 3167554

mobil: 0721214912

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...