Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Salut!

 

De curand am intrat si eu in randul lumii cu un Dominator din '92.:ok: L-am luat de la un domn (ca individ mi-e rusine sa zic) de 70 de ani... Vb aia, unii isi iau loc de veci la varsta aia. Mobra e in mare parte brici, singurele probleme ar fi lantzul cam uzat si cred ca amestecul cam bogat. Am schimbat bujia si era neagra ca iadu...sper sa rezolv maine.

 

Am totusi 2 nelamuriri: prima ar fi ca atunci cand o pornesc la rece se aude pt scurt timp un vajait ca de turbina. Din cate imi dau seama, sau e distributia, sau nu decupleaza bine bendixu. Inclin sa cred ca e distributia, pt ca se aude un vad zornait la relanti (nu sunt sigur ca se aude din motor)

 

A doua problema e ca scoatea o leaca de fum la turatii inainte de schimbul de ulei, dar dupa nu are nici o problema. Nu fum, nu nimic, merge perfect rotund. Trebuie sau nu segmentare? :ok:

 

Orice sfat sau sugestie e mai mult decat binevenita, ne auzim si dau o bere :(

 

Toate bune,

 

Dan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!

 

De curand am intrat si eu in randul lumii cu un Dominator din '92.:( L-am luat de la un domn (ca individ mi-e rusine sa zic) de 70 de ani... Vb aia, unii isi iau loc de veci la varsta aia. Mobra e in mare parte brici, singurele probleme ar fi lantzul cam uzat si cred ca amestecul cam bogat. Am schimbat bujia si era neagra ca iadu...sper sa rezolv maine.

 

Am totusi 2 nelamuriri: prima ar fi ca atunci cand o pornesc la rece se aude pt scurt timp un vajait ca de turbina. Din cate imi dau seama, sau e distributia, sau nu decupleaza bine bendixu. Inclin sa cred ca e distributia, pt ca se aude un vad zornait la relanti (nu sunt sigur ca se aude din motor)

 

A doua problema e ca scoatea o leaca de fum la turatii inainte de schimbul de ulei, dar dupa nu are nici o problema. Nu fum, nu nimic, merge perfect rotund. Trebuie sau nu segmentare? :cheers:

 

Orice sfat sau sugestie e mai mult decat binevenita, ne auzim si dau o bere :burnout:

 

Toate bune,

 

Dan

 

1. Eu zic ca e mai probabil sa se auda bendixul.

2. Daca motorul trage bine si nu pierde ulei pe la garnituri, atunci mai verfici din nivelul la ulei din cand in cand. E normal (mai ales la monocilindru) sa manance ceva ulei. Daca completezi 100-200 ml la 1000 Km eu zic ca e ok mai ales ca moto e din 92. Daca mananca mai mult ii faci un test de compresie conform procedurilor din manualul tau de service. Daca compresia e buna insemna ca pierde pe la garnituri sau simerigurile supapelor, sau alte variante. Daca compresia e proasta , insemna ca trebuie segmentare si posibil simeringuri de supape. Orice ai face daca desfaci singur motorul iti trebuie neaparat manualul de service, garniturile noi comandate(de chiulasa de cilindru, simeringuri supape, diferite O-ringuri etc).Iti mai trebuie deasemeni, scule speciale (extractoare, cheie dinamometrica etc) :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mult se sfaturi. Momentan o sa merg pe ideea de completat uleiul... De bagat sa o desfac singur oricum nu ma bag ca n-am unde si nici scule... Dar cu ocazia asta intreb: are cineva un garaj de inchiriat in zona Politehnicii, Militari?:burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari am avut si acum am iarasi un dominator...aproape ca nu ma mai surprinde motorul cu nimic,dar sunt forte multumit de performante,eu sincer nu am avut deloc probleme cu el,i-am dat ce a trebuit cand a trebuit si nu mi-a facut figuri.Dar aici incep treburile,am 3 rugaminti:

1)Rog mult pe oricine sa imi dea cartea tehnica a motorului deoarece nu am avut-o niciodata,un site de unde sa o pot downloada.va rog frumos.

2)acum 2 saptamani am vandut motorul unui amic si nu stiu ce a reusit sa faca dar a spart scaunul unei supape de unde rezulta alta chiuloasa ...daca e cineva care poate ajuta cu o vorba ceva??????un indiciu de unde se poate cumpara.

3)si la primul si la al 2-lea dominator se aude o chestie interesanta in motor un zgomot foarte slab cand este rece un tzacanit

 

P.S.

modelul motorului honda nx650 rd02 ---pt manual Mersi

Editat de paranoya
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa verifici si etanseitatea pe evacuare. Intre cilindru si cot ar trebui ai o garnitura de cupru. Fara ea, sau daca scapa pe langa, motorul merge ca dracu la mersul in gol si da rateuri.

le ai bine de tot cu logica....ce treaba are garnitura de la evacuare cu mersul motorului?.....in afara de zgomot, poate ca as putea spune ca trage mai bine...... :angryfire: pt ca ar trebui sa evacueze mai usor.....in nici un caz sa intrerupa, ia mai citeste.....

 

--- Mesaj completat în 09 Apr 2008 20:25 -------------

salutari am avut si acum am iarasi un dominator...aproape ca nu ma mai surprinde motorul cu nimic,dar sunt forte multumit de performante,eu sincer nu am avut deloc probleme cu el,i-am dat ce a trebuit cand a trebuit si nu mi-a facut figuri.Dar aici incep treburile,am 3 rugaminti:

1)Rog mult pe oricine sa imi dea cartea tehnica a motorului deoarece nu am avut-o niciodata,un site de unde sa o pot downloada.va rog frumos.

2)acum 2 saptamani am vandut motorul unui amic si nu stiu ce a reusit sa faca dar a spart scaunul unei supape de unde rezulta alta chiuloasa ...daca e cineva care poate ajuta cu o vorba ceva??????un indiciu de unde se poate cumpara.

3)si la primul si la al 2-lea dominator se aude o chestie interesanta in motor un zgomot foarte slab cand este rece un tzacanit

 

P.S.

modelul motorului honda nx650 rd02 ---pt manual Mersi

rd 02 e tipul cadrului, manual iti pot da eu, tacanitul acela cu frecventa aleatorie care se aude imediat dupa pornire si pana cand se incalzeste motorul este in mare parte de la decompresorul automat......sau, ar mai fi posibil sa nu fie foarte bine reglate jocurile la supape si, pana cand se dilata sa bata usor, dar, in cazul jocurilor de la supape, frecventa trebuie sa nu fie aleatorie ci fixa si exact la jumatatea frecventei motorului, pentru ca axa cu came are turatia de doua ori mai mica decat cea a arborelui

apeleaza-ma pe messenger (id-ul este in profil) si-ti dau eu manualul.

 

--- Mesaj completat în 10 Apr 2008 00:43 -------------

Asa e, merge foarte inecat. Am cautat sa reglez nivelul dar nu am gasit nici o modalitate. Benzina nu intra in ulei, ca am verificat. Tind sa cred ca totusi e nivelul, dar nu stiu cum sa il reglez.

Socul functioneaza in parametrii normali. Ar mai putea fi ceva cu furtunele alea, care merg la pompa de vacuum. Daca ai putea sa ma ajuti cu ceva poze de la tine, ca in urma studierii cartii tehnice, am ajuns la concluzia ca exista mici diferente intre conectarile furtunelor pe carburatorul meu si cele prezentate in carte.

 

Ms ca incerci sa ma ajuti! :angryfire:

arunca-l, iti iau eu carenele si furca fata :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia incercati sa desfaceti coturile din cilindru, sa vedeti surpriza :angryfire: SVR stie el ce stie, incercati si dupa aia sariti cu gura . :angryfire:

 

 

 

 

PS Serban, suna-ma ca te rezolv momentan cu "ciuspica" .

 

 

:angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia incercati sa desfaceti coturile din cilindru, sa vedeti surpriza :angryfire: SVR stie el ce stie, incercati si dupa aia sariti cu gura . :angryfire:

PS Serban, suna-ma ca te rezolv momentan cu "ciuspica" .

:angryfire:

am pornit-o fara coturi complet, merge foarte bine, numai ca face un zgomot infernal si prajeste aripa fata.......ce dracu' e aia ciuspica? galeria aceea de ebonita/cauciuc care vine intre chiulasa si carburator?

p.s. e boala mea sa pornesc motocicletele si/sau masinile fara tobe/galerii de evacuare........e o manie de-a mea.....sa tii minte cat timp vei merge cu un vehicul propulsat de un motor termic cu aprindere interna, cu cat va avea evacuarea mai libera de obstacole, cu atat va merge mai bine si va da mai multa forta......uita-te la dragstere-le cu motoare v8 ale americanilor, alea nu au decat niste tevute scurte si indoite, orientate in sus, al caror rol este de a directiona gazele fierbinti in asa fel incat sa nu incalzeasca parti din caroserie

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pornit-o fara coturi complet, merge foarte bine, numai ca face un zgomot infernal si prajeste aripa fata.......ce dracu' e aia ciuspica? galeria aceea de ebonita/cauciuc care vine intre chiulasa si carburator?

p.s. e boala mea sa pornesc motocicletele si/sau masinile fara tobe/galerii de evacuare........e o manie de-a mea.....sa tii minte cat timp vei merge cu un vehicul propulsat de un motor termic cu aprindere interna, cu cat va avea evacuarea mai libera de obstacole, cu atat va merge mai bine si va da mai multa forta......uita-te la dragstere-le cu motoare v8 ale americanilor, alea nu au decat niste tevute scurte si indoite, orientate in sus, al caror rol este de a directiona gazele fierbinti in asa fel incat sa nu incalzeasca parti din caroserie

 

Motivul pentru care merge mai prost fara toba este amestecul prost setat. Stii ca atunci cand iti pui o toba racing reglezi automat si amestecul (eventual si un jigler mai mare, eventual si un filtru de aer sport). Iti dai seama ca daca mergi fara toba o sa mearga prost si o sa se supraincalzeasca pana nu setezi carburatia la noii parametrii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motivul pentru care merge mai prost fara toba este amestecul prost setat. Stii ca atunci cand iti pui o toba racing reglezi automat si amestecul (eventual si un jigler mai mare, eventual si un filtru de aer sport). Iti dai seama ca daca mergi fara toba o sa mearga prost si o sa se supraincalzeasca pana nu setezi carburatia la noii parametrii.

ba, tu altceva decat sa debitezi ineptiile alea ai de facut?

ia nu ma mai contrazice tu pe mine, ca habar nu ai, argumenteaza si mie tampeniile tale, dar fa-o acum!

spune-mi si mie ce treaba are amestecul cu franarile gazelor de evacuare?

io incerc sa ajut lumea si voi, pafaristii, va bagati ca musca in rahat.....lasati-ne dracului in pace....vedeti-va de ideile voastre, de tampeniile voastre, nu va mai bagati peste noi fara argumente solide

cand tu te incaltai cu fesul eu reglam carburatoare dublu corp solex pe bmw-uri, fara sa am macar documentatia lor......vezi-ti de viata ta si lasa-ma.....lasa-ne!

auzi la el, daca mergi fara toba se supraincalzeste, poate creierii tai debitand ineptii........

nu, chiar m-am enervat, pe bune!

ce legatura are, mai, desteptule?

in primul rand

sa intelegi si tu macar logica

1. daca scoti tobele, evacuarea se va face mult mai bine, pentru ciclul urmator ramanand in cilindru mult mai putine gaze arse neevacuate, ceea ce va duce la un coeficient de umplere mai bun al cilindrului, din care, evident, rezulta o presiune mai mare produsa la explozie, ceea ce se traduce cu putere mai mare la arbore si apoi la roata, daca ai fi fost baiat destept si studiai un pic, primele modele de dominator aveau 45 de cai si tobe de inox cu mai putine site, iar cele mai noi aveau tobe de otel, mult mai ieftine si cu mai multe site pentru a putea respecta normele privind poluarea fonica si 44 de cai....

2. daca vrei sa scoti ceva mai bun de la un motor, nu-i maresti jiglerele mai pafaristule, ca aia inseamna sa-i maresti cantitatea de benzina in raport cu aerul din amestecul carburant si sa-l ineci.......daca vrei sa faci ceva, maresti supapele, maresti galeriile, maresti sectiunea difuzorului, lustruiesti galeria de admisie, abia acum poti mari jiglerul principal, maresti raportul de compresie, intaresti arborele, intaresti biela, boltul, pistonul, astfel incat sa reziste la noua forta, maresti unghiurile axei cu came atat pe admisie cat si pe evacuare astfel incat sa le faci sa stea mai mult deschise, maresti si avansul, astfel incat sa poata avea suficient timp de ardere intreaga cantitate de amestec carburant care, acum, este mai mare, apoi treci pe partea cealalta, la evacuare, maresti si acolo supapele si lustruiesti galeria si scoti tobele, maresti capacitatea de racire a sistemului de racire (in cazul de fata maresti suprafata aripioarelor de racire sau ii faci racire fortata cu un ventilator), iar, ca sa intelegi si tu ca toate astea nu se pot face de catre un pafarist, caci, practic, inseamna sa reproiectezi tot motorul, poti castiga ceva putere doar punand un carburator mai mare si inlesnind evacuarea.......daca e cazul si bujia arata albicioasa, se poate inlocui cu una mai rece

q.e.d.

 

--- Mesaj completat în 11 Apr 2008 00:41 -------------

Motivul pentru care merge mai prost fara toba este amestecul prost setat. Stii ca atunci cand iti pui o toba racing reglezi automat si amestecul (eventual si un jigler mai mare, eventual si un filtru de aer sport). Iti dai seama ca daca mergi fara toba o sa mearga prost si o sa se supraincalzeasca pana nu setezi carburatia la noii parametrii.

auzi, ca iar ma iau de tine de cate tampenii poti spune....tu ce intelegi prin reglarea amestecului???????

surubul ala de care rasucesti cateva ture in ralanti????? cel de aer, adica, nu pozitia clapetei sau a sertarului...... :angryfire: :angryfire: ba, esti varza.......ala nu isi aduce aportul decat la mersul in gol, atat, in rest e fix-pix, nul, zero........aoleu, cui m-am gasit io sa-i dau explicatii.....unui scuterist.....da, tare asta.... :angryfire:

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnul bogdanawo, mi-ar face o placere deosebita se ne intalnim poate intr-o miercuri la arc sau cine stie? Trecand peste problemele dvs din copilarie, si peste mai nou instalata impotenta o sa va reamintesc ca eu nu sustin ca un motor nu merge mai bine fara toba ci doar ca trebuie setat ca atare.

Putem sa incercam o constructie logica cat mai simpla , pentru ca , chiar si dvs sa intelegeti.

 

So:

 

1.

daca scoti tobele, evacuarea se va face mult mai bine, pentru ciclul urmator ramanand in cilindru mult mai putine gaze arse neevacuate, ceea ce va duce la un coeficient de umplere mai bun al cilindrului

 

deci ne trebuie mai mult amestec aer/benzina. pentru ca intra mai mult in cilindru acum. pt ca asa ati zis si dvs mai sus.

Ar fi oare de neconceput se ne trebuiasca si un jigler mai mare? dumbass?

 

2.

auzi la el, daca mergi fara toba se supraincalzeste, poate creierii tai debitand ineptii........

nu, chiar m-am enervat, pe bune!

ce legatura are, mai, desteptule?

 

pai are legatura, pentru ca vedeti dvs, un motor care merge cu amestecul sarac, adica prea putina benzina si prea mult aer de obicei se supraincalzeste.

de ce e amestecul sarac? pentru ca nu am pus jigler mai mare. vedeti punctul 1 din nou.

 

 

Stiti dvs treaba asta cu reglat carburatorul cand shimbi toba este ceva standard in zilele noastre desi pe vremea dvs poate nu era, poate era alta fizica atunci, sau poate dvs erati un dobitoc si pe-atunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnul bogdanawo, mi-ar face o placere deosebita se ne intalnim poate intr-o miercuri la arc sau cine stie? Trecand peste problemele dvs din copilarie, si peste mai nou instalata impotenta o sa va reamintesc ca eu nu sustin ca un motor nu merge mai bine fara toba ci doar ca trebuie setat ca atare.

Putem sa incercam o constructie logica cat mai simpla , pentru ca , chiar si dvs sa intelegeti.

 

So:

 

1.

 

deci ne trebuie mai mult amestec aer/benzina. pentru ca intra mai mult in cilindru acum. pt ca asa ati zis si dvs mai sus.

Ar fi oare de neconceput se ne trebuiasca si un jigler mai mare? dumbass?

 

2.

 

pai are legatura, pentru ca vedeti dvs, un motor care merge cu amestecul sarac, adica prea putina benzina si prea mult aer de obicei se supraincalzeste.

de ce e amestecul sarac? pentru ca nu am pus jigler mai mare. vedeti punctul 1 din nou.

Stiti dvs treaba asta cu reglat carburatorul cand shimbi toba este ceva standard in zilele noastre desi pe vremea dvs poate nu era, poate era alta fizica atunci, sau poate dvs erati un dobitoc si pe-atunci.

:angryfire:

tot nu ai inteles........mai mult amestec aer/benzina inseamna o cantitate mai mare de emulsie aer benzina pe care o va aspira motorul, iar aceasta cantitate trebuie sa aiba exact aceeasi proportie de aer benzina, uzual, acest raport fiind de 1 parte benzina, 16 parti aer, proportie ce reprezinta un amestec usor saracit.....peste 17 parti aer/1 benzina, amestec sarac, sub 15 parti aer/1 parte benzina, amestec bogat.....ideea e nu sa schimbi proportia dintre cele doua fluide ci sa maresti debitul lor......te asigur ca un carburator proiectat pentru un anumit tip de motor, poate acoperi fara modificari aceast debit mai mare aparut doar in urma indepartarii osbtructionarilor de pe evacuare (tobe evacuare)......

pe de alta parte, domnule scuter, eu sunt un lup mai singuratic, asa ca e posibil sa ne intalnim la arc sau e posibil sa nu ne intalnim, personal, am fost de doua ori, o data cand a fost organizat un mars de protest pentru sensibilizarea soferilorsi politaii nu m-au lasat sa vin cu masina, parca si a doua oara, in ordine invers cronologica, m-am dus sa fac cunostinta cu un tip foarte de treaba care acum imi este prieten bun, mement in care am fost tot cu masina si jigodiile de politai de pe o masina de radar mi-au filmat repede numarul sa ma amendeze pentru oprirea interzisa, domnia sa nu este nimeni altul decat mihai_p de pe acest forum.........normal, acum imi voi lua critici cum ca de ce am venit cu masina, ca sunt conservar, ca etc.....mi se cam falfaie, in plus, este ilogic ca pe ploaie, in momentul in care dispui si de masini si de motociclete sa iesi cu motocicleta si sa fii udat precum un caine..........pe de alta parte, nu contest faptul ca am fost, sunt si poate voi fi un dobitoc sau dumbass insa, domnia voastra veti ramane pafarist cu ale tehnicii.......ati reusit sa ne-o demonstrati din nou.....

q.e.d.

 

p.s. daca vreti sa continuam aceste divergente, va sugerez sa ma contactati pe messenger, sau, daca-mi trimiteti un mesaj personal pe acest site, va voi da si numarul meu de telefon.....insa, inainte de a ma contacta, va rog sa cititi cateva notiuni de baza despre: termodinamica, dinamica fluidelor, transformarile gazelor, mecanica, motoare termice........va multumesc pentru interesul acordat......

the defense breasts......

 

 

aaaa, o mica curiozitate, tu sustii ca exista ulei special "de motocicleta", nu?.....si daca bagi ulei "de masina", la motoarele care au carter comun si pentru cutia de viteze si ambreiajul imersat in ulei, patineaza ambreiajul, nu? :angryfire:

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te asigur ca un carburator proiectat pentru un anumit tip de motor, poate acoperi fara modificari aceast debit mai mare aparut doar in urma indepartarii osbtructionarilor de pe evacuare (tobe evacuare)......

 

ai facut 10 pagini de calcule ca sa ma asiguri ? ca asa din gura e usor...

 

Gandindu-ma ca e posibil sa gresesc, m-am uitat si pe net si am gasit numai raspunsuri de genul(foarte multe):

http://answers.yahoo.com/question/index?qi...22075638AAmmaS3

 

Nu o sa mai continui disputa pe tema asta, pentru ca e clar ca nu are rost si e o pierdere de timp.

 

pe de alta parte, domnule scuter, eu sunt un lup mai singuratic, asa ca e posibil sa ne intalnim la arc sau e posibil sa nu ne intalnim

 

Nu inteleg de ce faptul ca detin si un scuter are vreo relevanta.

 

p.s. daca vreti sa continuam aceste divergente, va sugerez sa ma contactati pe messenger, sau, daca-mi trimiteti un mesaj personal pe acest site, va voi da si numarul meu de telefon.....insa, inainte de a ma contacta, va rog sa cititi cateva notiuni de baza despre: termodinamica, dinamica fluidelor, transformarile gazelor, mecanica, motoare termice........va multumesc pentru interesul acordat......

 

:angryfire: Aici chiar nu ai nimerit-o! Imi aduc si acum aminte cu placere ca singura data cand am fost la vreo olimpiada a fost in clasa a X-a la fizica. Ghici ce materie se face in a X-a? Termodinamica! Si intre noi fie vorba , am citit mai multe carti despre motoare termice ,etc decat ati putea dvs sa va imaginati.

 

 

aaaa, o mica curiozitate, tu sustii ca exista ulei special "de motocicleta", nu?.....si daca bagi ulei "de masina", la motoarele care au carter comun si pentru cutia de viteze si ambreiajul imersat in ulei, patineaza ambreiajul, nu?

Poate sa patineze poate sa nu. Nu sunt de acord din principiu cu folosirea uleiurilor de masina la motoare. Asta nu inseamna ca o anumita motocicleta nu poate sa mearga fara probleme cu ulei de masina atata timp cat se respecta vascozitatea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la mine cu fostul domi

 

--- Mesaj completat în 13 Apr 2008 20:00 -------------
mai incerc odata

 

 

--- Mesaj completat în 13 Apr 2008 20:02 -------------
mai una

 

--- Mesaj completat în 14 Apr 2008 13:41 -------------
...

 

--- Mesaj completat în 14 Apr 2008 13:42 -------------
...

post-1522-1208077359_thumb.jpg

post-1522-1208077972_thumb.jpg

post-1522-1208078024_thumb.jpg

post-1522-1208106010_thumb.jpg

post-1522-1208106133_thumb.jpg

post-1522-1208169667_thumb.jpg

post-1522-1208169668_thumb.jpg

post-1522-1208169699_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

INTREBARE: are ceva daca piesa noua (flansa) arata ca in poza si nu ca cea veche?

 

 

asa arata 'mortaciunea'

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

INTREBARE: are ceva daca piesa noua (flansa) arata ca in poza si nu ca cea veche?

 

 

asa arata 'mortaciunea'

 

nu se vad pozele, nu merge upload-ul pe site decat daca ai mare noroc si rabdare sa nimeresti un moment mai liber al server-ului........uita-te la profilul meu, ia-mi id-ul de acolo si trimite-mi pozele pe messenger, poate reusesc sa te ajut macar cu un sfat......

 

--- Mesaj completat în 16 Apr 2008 02:44 -------------

INTREBARE: are ceva daca piesa noua (flansa) arata ca in poza si nu ca cea veche?

 

 

asa arata 'mortaciunea'

 

pana la urma am reusit sa vad ceva cat de cat incat sa-mi fac o idee....flansa noua are sectiunea gaurii mult prea mica......incearca sa o "scobesti" cu ceva astfel incat sa o aduci minim la diametrul deschiderii de la iesirea din carburator (difuzor), piesa veche, se poate repara usor, gandeste-te la o solutie de a acoperi crapatura aceea.....iti spun pe messenger sau pe privat, nu aici, pentru ca sunt tare curios ce idei vor avea celelalte "capete luminate", spre exemplu cei care considera ca trage aer fals pe la tobe sau galerii de evacuare :moron:

 

--- Mesaj completat în 16 Apr 2008 03:09 -------------

OK :peace: Sa inteleg ca on topic esti de acord cu bogdanawo?

Ai auzit vreodata de Mayhem?.....aveau si ei niste versuri amarate, sunau cam asa: "you are not dead, you never existed."

si, ba paranoicule, daca esti de acord cu mine sa stii ca ai belit-o cu domnul...... :bigstar: si :finger: pentru domnul, atat cel de aici cat si cel din ceruri.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti, vad ca ati dat-o in zguduieli temeinice de cand nu am mai intrat aici :peace: Va rog sa respectati utilitatea topicului si sa va balacariti in alta parte :moron:

 

 

Pentru cine se intreaba, asa se repara o flansa cu "defectul" stricat :

post-462-1208338584_thumb.jpgpost-462-1208339827_thumb.jpg

Fisura se acopera cu o bucata de teava, etansata cu silicon, iar teava e asigurata cu leucolpast si bride de plastic. Motivul e simplu, trebuie sa mai poti monta surubul de jos, direct prin teava. Reparatia este eficienta dar temporara, de la temperatura si vibratii pana la urma pierde etanseitatea... dar pe moment te scoate din cacao pana faci rost de una noua.

 

 

 

 

 

Serban, flansa ta noua e pt varianta restrictionata, probabil motorul tau era initial limitat si a fost "upgradat" ulterior. Cei de la honda ti-au adus piesa verificand seria de cadru si atat :finger: , trebuia sa te asiguri ca e pt varianta normala. Va trebui sa o modifici , banuiesc ca aia de la reprezentanta nu vor vrea sa o schimbe... trebuie frezat in ea pana ajunge la deschiderea normala, sau luata batraneste la pila. In nici un caz sa nu o montezi asa... e pacat de domi sa-l castrezi .

Oferta ramane valabila, treci pe la mine sa iti dau flansa aia carpita, eventual vino cu aia noua poate o "dezvirginam".

 

:bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai si cata vreme m-am chinui si eu cu fostul de m-a durut mintea,de nu l-am carpit de i-au sarit capacele, dar la variant a asta nu m-am gandit.....o sa notez in carnetel pe viitor poate o sa cedeze si la actualul:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti, vad ca ati dat-o in zguduieli temeinice de cand nu am mai intrat aici :peace: Va rog sa respectati utilitatea topicului si sa va balacariti in alta parte :moron:

 

 

Pentru cine se intreaba, asa se repara o flansa cu "defectul" stricat :

post-462-1208338584_thumb.jpgpost-462-1208339827_thumb.jpg

Fisura se acopera cu o bucata de teava, etansata cu silicon, iar teava e asigurata cu leucolpast si bride de plastic. Motivul e simplu, trebuie sa mai poti monta surubul de jos, direct prin teava. Reparatia este eficienta dar temporara, de la temperatura si vibratii pana la urma pierde etanseitatea... dar pe moment te scoate din cacao pana faci rost de una noua.

 

 

 

 

 

Serban, flansa ta noua e pt varianta restrictionata, probabil motorul tau era initial limitat si a fost "upgradat" ulterior. Cei de la honda ti-au adus piesa verificand seria de cadru si atat :finger: , trebuia sa te asiguri ca e pt varianta normala. Va trebui sa o modifici , banuiesc ca aia de la reprezentanta nu vor vrea sa o schimbe... trebuie frezat in ea pana ajunge la deschiderea normala, sau luata batraneste la pila. In nici un caz sa nu o montezi asa... e pacat de domi sa-l castrezi .

Oferta ramane valabila, treci pe la mine sa iti dau flansa aia carpita, eventual vino cu aia noua poate o "dezvirginam".

 

:bigstar:

da, ma, nu e rau, e buna ideea cu teava, dar, leucoplast cu benzina?!? ce dracu', te credeam un pic mai inventiv....aaaaa, si silicon? siliconul e o gaselnita de care imi este cea mai mare scarba.....nu e bun la absolut nimic, nu adera la suprafete, are un aspect scarbos......nu rezista la nimic......e bun, dar la tzatze, in motoare nu are ce cauta siliconul.........racordul meu era si el crapat, clasic......dar, o bucata de furtun de benzina si ceva incarcatura de tie-wraps......si gata problema....fara teava.....a intrat un pic mai greu surubul de jos.....dar nu are probleme....si pun pariu ca tine mult mai bine decat orice alt maglavais pus de voi......e vorba de un petec aplicat, ca o garnitura, nu lipit........e fixare mecanica.......si atat.......buna idee cea cu teava, totusi......pe de alta parte io nu balacaresc pe nimeni, dar, ma enerveaza la culme pafaristii.....macar sa taca si sa nu incurce......pe bune acum.....isi mai si dau cu parerea.....si scuteristul ala manelar mai si vine cu exemple de pe wiki.......ce mi-e forumul asta plin de pafaristi sau ce mi-e wiki?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru necredinciosi, flansa reparata a mai mers 2000-3000 km pana mi-a venit piesa noua, si e etansa si acuma. Leucoplastul l-am avut la indemana in momentul ala, nu vine in contact cu benzina, doar tine piesa legata, iar strangerea o fac bridele de plastic.

 

Cat despre siliconul termo.... folosit unde trebuie si aplicat cu discernamant e salvator in multe situatii... acuma normal, daca il dai fara sa degresezi suprafetele, bagi cu kilu si faci un guguloi mare ca "poate tine" , normal ca nu ajuta nici cat frectionarea unui picior de lemn :finger: , ba mai face si multa mizerie in motor , iar la exterior un aspect de " ba , motoreta asta e reparata cu mistria" :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru necredinciosi, flansa reparata a mai mers 2000-3000 km pana mi-a venit piesa noua, si e etansa si acuma. Leucoplastul l-am avut la indemana in momentul ala, nu vine in contact cu benzina, doar tine piesa legata, iar strangerea o fac bridele de plastic.

 

Cat despre siliconul termo.... folosit unde trebuie si aplicat cu discernamant e salvator in multe situatii... acuma normal, daca il dai fara sa degresezi suprafetele, bagi cu kilu si faci un guguloi mare ca "poate tine" , normal ca nu ajuta nici cat frectionarea unui picior de lemn :moron: , ba mai face si multa mizerie in motor , iar la exterior un aspect de " ba , motoreta asta e reparata cu mistria" :bigstar:

la exterior un aspect de "lucru desfacut clar in romania, de catre ciomartani....."..........io am vazut, referitor la acea "gashcheta" (siliconul), sorburi de pompa de ulei infundate cu acesta........si, mai mult......asta a dus si la gripare......ciudat, nu?!? :finger:

in alta ordine de idei, te-am mai vazut scriind pe si pe alte forumuri si se vade ca le stii destul de bine, tu ce naiba ai de zici ca fara coturi merge aiurea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in alta ordine de idei, te-am mai vazut scriind pe si pe alte forumuri si se vade ca le stii destul de bine, tu ce naiba ai de zici ca fara coturi merge aiurea?

 

 

Pentru ca am mai facut probele astea pe 2 dominatoare... "fosta" mea, doar cu coturile fara tobe pierde cuplul jos si cam "da in nas" la acceleratie, iar a unui prieten cu galeriile neetansate pe cilindru ca lumea dadea rateuri ;) Faza e ca setarile de carburatie sunt facute pentru o oarecare contrapresiune pe care o da esapamentul si daca il eliberezi prea mult trebuie sa refaci carburatia. E posibil ca puterea la varf sa creasca cu evacuarea "foarte" libera , dar pierzi jos in ture acolo unde conteaza.

 

Din teste Domi al meu cel mai bine s-a simtit cu tobele originale dar golite de site si cu iesirea majorata, filtru mai permisiv (K&N) si ceva reglaje pana l-am simtit eu ca trage cel mai bine in ture medii...nici nu am urmarit puterea la varf, e cam irelevanta la un enduroi.

 

 

Parca mai sus spuneai ca setarea amestecului la relanti nu afecteaza decat mersul in gol.... sorry dar are un efect puternic asupra progresiei de la circuitul de relanti la circuitul primar, adica acceleratia in primul sfert de gaz. :D

 

 

:whip:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare, nu sariti cu predici...nu ma pricep:

In ultima vreme nu imi place cum se aud tobele mele, is destul de galagioase dar as vrea sa faca putin mai tare zgomot...Decat la turatii mari se aude cu adevarat impunator.

Unii mi-au zis sa imi fac o gaura in tobe, intrebarea e unde si cum?! In ce parte a tobei si cat de groasa...

E vorba de o Honda SLR 650 adica acelasi motor ca Domi numai ca in fata arata altfel :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tobele suint ca cele de Dominator, operatiunea arata asa:

 

/index.php?...st&id=35618

/index.php?...st&id=35621

 

 

Pentru detalii cauta in topicul asta posturile mele din august 2005

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...