GDan Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 Spune si tu ce si cum si de unde. Ca sunt sigur ca sunt mai multi interesati de DRZ-uri. Prea multe nu pot sa spun despre motor deoarece m-am dat doar 60 km. Am luat-o de la cineva din Timisoara, mai bine zis mi-a adus-o. E din 11.2007 si are acum 370 km. Arata si functioneaza ca noua. Daca o curatam putin puteam sa o vind ca noua. Nu a fost folosita decit la citeva iesiri, omul fiind foarte ocupat. Stiu ca suna a poveste, dar in cazul acesta chiar asa e. Datorita neutilizarii bateria era moarta, insa omul mi-a pus una nou chiar in fata mea. RESPECT Trage foarte bine, mai mult decit imi trebuie sau decit ma pricep eu sa merg (experienta 0 in off-road). Este acceptabila ca greutate insa oricum o sa-i dau jos tot pina la varianta E (dupa RAR). Sunt surprins de stabilitate si capacitatile off-road, eu fiind obisnuit cu CBF-ul. Intr-un cuvint sunt foarte multumit. Dupa ce o sa ma mai invat cu ea o sa revin cu impresii. Pina atunci, numai bine. Aaaa, am uitat. Are si cauciucurile cu care era echipat de fabrica, in varianta S, neutilizate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 Trage foarte bine, mai mult decit imi trebuie sau decit ma pricep eu sa merg (experienta 0 in off-road). Este acceptabila ca greutate insa oricum o sa-i dau jos tot pina la varianta E (dupa RAR). La ce te referi? La oglinzi si la semnale? Daca vrei sa dai jos cu adevarat greutate, trebuie sa umbli in 3 locuri. - toba (E-ul are una mai usoara si mai zgomotoasa) - bateria, dar nu vei mai avea cum s-o pornesti. Poate gasesti undeva un kit kickstart si il montezi, caz in care imi spui si mie ce si cum. - mergi cu rezervorul pe jumatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GDan Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 (editat) Pai am vazut undeva pe youtube ce poti da jos. Ala a cam exagerat dind jos inclusiv niste contacte de la picior si ambreiaj care impiedica pornirea cind esti in viteza. Eu vreau sa dau jos urmatoarele: - oglinzile - scaritele pasager - suportul de numar cu tot cu stop si semnale - incuietoarea pentru casca - claxonul poate - in viitor, daca chiar o sa simt nevoia voi pune un rezervor din plastic Am vazut ca nivelul lichidului de racire este foarte redus (1-2cm). Fostul proprietar a spus ca asa e normal, deoarece acel vas joaca rolul de vas de expansiune, atunci cind lichidul se incinge. Am citit in carte unde mentioneaza ca joaca rol de vas de expansiune, insa nu zice nimic de nivel. Care este nivelul normal? Cum e la voi? Editat Septembrie 26, 2008 de GDan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasa25 Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 Pai am vazut undeva pe youtube ce poti da jos. Ala a cam exagerat dind jos inclusiv niste contacte de la picior si ambreiaj care impiedica pornirea cind esti in viteza.Eu vreau sa dau jos urmatoarele: - oglinzile - scaritele pasager - suportul de numar cu tot cu stop si semnale - incuietoarea pentru casca - claxonul poate - in viitor, daca chiar o sa simt nevoia voi pune un rezervor din plastic Am vazut ca nivelul lichidului de racire este foarte redus (1-2cm). Fostul proprietar a spus ca asa e normal, deoarece acel vas joaca rolul de vas de expansiune, atunci cind lichidul se incinge. Am citit in carte unde mentioneaza ca joaca rol de vas de expansiune, insa nu zice nimic de nivel. Care este nivelul normal? Cum e la voi? Cand se incinge lichidul se duce in vas o parte, cand motorul se raceste trebuie sa se duca inaoi, daca iti ramane o cantitate mare de lichid in vas dupa ce motorul s-a racit inseamna ca trebuie sa complectezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 Pai am vazut undeva pe youtube ce poti da jos. Ala a cam exagerat dind jos inclusiv niste contacte de la picior si ambreiaj care impiedica pornirea cind esti in viteza.Eu vreau sa dau jos urmatoarele: - oglinzile - scaritele pasager - suportul de numar cu tot cu stop si semnale - incuietoarea pentru casca - claxonul poate - in viitor, daca chiar o sa simt nevoia voi pune un rezervor din plastic Ce zici tu acolo, mai mult de 2 kg nu face. Si daca vrei sa mergi si pe strada, ar cam trebui sa le pastrezi. Chiar si scaritele de pasager pot fi folositoare in cazuri de urgenta. E un contact la cric pe care e bine sa il dai jos, dar cricul in sine ar fi bine sa il pastrezi. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GDan Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 In seara asta am dat a doua tura pe niste dealuri din Iasi. Am remarcat mersul frumos al cutiei de viteze. Schimbarea este foarte precisa si se face fara zgomot. Daca mai dai si un shpritz in jos, merge ca unsa. Despre stabilitate ce sa mai vorbesc.... Invatat fiind cu cea de strada, sunt entuziasmat de manevrabilitatea si de stabilitatea pe teren accidentat. Dupa lasarea serii, m-am trezit prin niste iarba mare pina pe la jumatatea motocicletei. Am mers incet cu a I-a pina cind m-a incoltit o haita de ciini comunitari. Nu imi e frica de ei, insa am dat ceva mai tare ca sa scap, si am ridicat putin roata fata . Frumos. La urcarea unei rampe, destul de abrupta, am luat-o putin inclinat si.... la oprire, l-am scapat pe dreapta de pe loc. A fost usor de ridicat, ce sa zic. Parca intr-adevar nu se simte nevoia sa dau jos "auxiliarele". Inca nu m-am invatat ca trebuie sa fiu activ cu picioarele, sa le pregatesc din timp in cazul unui viraj mai brusc sau la trecerea prin locuri dificile. Stau cu ele in scarite, insa sper sa-mi dau drumul cu timpul. Pina aici toate bune. E grozav sa "zbori" de pe un deal pe altul cu atita usurinta. Abia astept sa ies cu grupul enduristilor din Iasi. Pina atunci, numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 (editat) asa e normal sa stea lichidul de racire .. si eu tot un drz 400 am ..dar din sm l-am facut mai de hard enduro ! sfat : pune-i niste hand-guard-uri si daca ai obiceiul sa te dai mai mult pe camp ...demonteaza temporar oglinzile ca cine stii cum vii in ele ) pe ambele partil de capace de motor in dreptul pedalelor .. pune-i niste folie de carbon ...ca sa nu crape la tranteli ce bani te-a dus ? Editat Septembrie 26, 2008 de blue_nightwish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GDan Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 asa e normal sa stea lichidul de racire .. si eu tot un drz 400 am ..dar din sm l-am facut mai de hard enduro !sfat : pune-i niste hand-guard-uri si daca ai obiceiul sa te dai mai mult pe camp ...demonteaza temporar oglinzile ca cine stii cum vii in ele ) pe ambele partil de capace de motor in dreptul pedalelor .. pune-i niste folie de carbon ...ca sa nu crape la tranteli ce bani te-a dus ? 4000 EUR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.