Mr.Wattmaster Postat August 22, 2007 Share Postat August 22, 2007 Se citeste Kawasakee GeePeeZee Faif Handred Es Desi de la sfarsitul iernii l-am cumparat, abia acum am reusit sa o trec pe numele meu si sa-i pun alt nr de inmatriculare. A mea, in toata puterea cuvantului Multi stiti motorul, e fostul GPZ al lui Bronto. Eu sunt acum al treilea propietar al ei in RO, motor cu 65000 km la bord. A vazut Romania in lung si in lat si o s-o mai vada. In ciuda varstei, anul '92 se pare ca a fost un an bun pt copt motoare japoneze Si mai ales se vede ca a avut propietari care au avut grija de ea. Merge ceas. E o reala placere. E un pic diferita fata de GPZul original. Ghidonul e after-market, mai lat decat originalul. Si e foarte comod. Stau foarte bine pe motor, manevrabilitate excelenta cu acest ghidon. Trebuie doar sa fiu extra-atent la oglinzile masinilor, ma cam aproprii prea mult de ele cand ma strecor. Alt aspect: Tobele. (nu sunt tobele stoc, sunt mai mici astea) Or fi ele pe alocuri infundate (se vede), cu vopsea mai obosita pe ele, insa sunetul scos e excelent. Nici sa trezeasca o strada si sa porneasca alarmele din jur, dar nici nevinovate sa nu le auzi. Te ajuta si sa mergi un pic mai discret (cam discutabil ) dar si stiu sa-si ceara drepturile fonice atunci cand tragi de gaz mai zdravan . Sunet grav, e si din cauza ca motorul e un in-line twin parallel. La turatii joase are un glas brut, profund ca apoi sa urce mai inspre vocalize Nu are liniaritatea sonora a unui 4 in linie, nu-i asa melodic ci e un sunet foarte bine conturat, intrerupt discret. (na, cilindrii care aprind in acelasi timp ) Chestia e ca imi place mult! E un motor EXCELENT, stau foarte bine pe el. Si e un motor foarte bun pe care sa incepi. Iarta multe greseli; cazuri cand eram prea brutal cu frana de motor si ar fi trebuit sa ajung pe jos. Momente cand bagam mana in gaz prea tare - nu imi oferea o explozie de putere, ci o ascendenta liniara care-mi oferea control in ceea ce vreau sa fac apoi. Cu greutatea ei de aproape 200 kg m-am obisnuit foarte repede. Sa nu se supere GS-istii pe mine, la garaj GePeZaki sta langa un GS. Si mereu le compar. Fata de GS mi se pare ca stau mult mai comod pe GPZ. Iar GS-ul mi se pare mai micutz (e varianta naked). Dar. ma rog, de gustibus... O sa revin si cu alte poze in curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
najnaj Postat August 22, 2007 Share Postat August 22, 2007 bun motoras. sa il stapanesti sanatos si sa ai grija la folosirea franei spate, te poate surprinde uneori. iti doresc sa nu ai ghinionul meu de a se strica defectul, adica oala cu magneti ca cine stie cat stai pe bara. eu stau de prin octombrie anul trecut datorita in mare parte " seriozitatii" firmei de la care l-am cumparat numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat August 22, 2007 Share Postat August 22, 2007 Nice! Imi imaginez ca pozitia oferita de acel ghidon este intr-adevar foarte comoda, spun asta deoarece cu ghidonul standard a trebuit sa ma acomodez un pic... am mers mai mult in w-endul asta si am simtit oboseala in brate. Insa da, trebuie sa fii atent la oglinzile masinilor, sa nu le iei cu tine! Asfalt uscat numai sub roti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat August 22, 2007 Share Postat August 22, 2007 Asta e trompeta? Noroc, sa fie intr-un ceas bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat August 22, 2007 Autor Share Postat August 22, 2007 Hehe, Iscariotule Nu-i trompeta, ci e fanfara aproape. Incepe cu acorduri de british horn, se amesteca impreuna cu niste trombon si apoi rage la ture inalte in defilare vitezista de trompete. Nice music @najnaj, mersi de urari, sper sa nu patesc boala magnetilor, ca la modelul 87-93 se mai tot intampla chestia asta. @zappy, da, era sa iau doua oglinzi in mai putin de 5 minute . Insa dezavantajul latimii un pic mai mare, e imediat anulat de avantajul comfortului si al manevrabilitatii sporite. (and btw, maaare pacat ca-ti dai GPZ-ul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
najnaj Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 aia cu oglinzile nu e de la latime, ca are cam aceesai latime cu modelul dupa '94. e fiindca sunt mai jos, exact la nivelul oglinzilor majoritatii masinilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat August 24, 2007 Autor Share Postat August 24, 2007 Pozee Heh, am un bec ars la pozitie spate... Si va ziceam ca o compar mereu cu GSul langa care sta in garaj M-au mai intreabat unii de ce KWA si nu KAW la numar... simplu, se citeste Ka-W-A. Kawa! (BV 50 GPZ era luat din pacate ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 Sa te poarte sanatos domnu'! Banda cu RO de pe numar e pusa de tine sau de politzie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kali Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 Sa va aveti sanatosi si sa faceti impreuna multe drumuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat August 24, 2007 Autor Share Postat August 24, 2007 Sar'na Kali, multumesc, asa sa fie! Bronto, merci, o sa ma poarte peste tot asa cum v-a purtat si pe voi Banda aia e de la mama numerelor Asa am primit numarul de la Politie, recunosc ca m-a surprins placut faza, nu ma asteptam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
declspec Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 Sa aveti parte de plimbari frumoase si fara incidente! GePeZe rulz! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat August 27, 2007 Autor Share Postat August 27, 2007 Merci declspec, asa sa fie! Si o poza mai festiva, asa: vrum-vruuum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulia_aluna Postat August 27, 2007 Share Postat August 27, 2007 hai mai du sa-ti urez si eu de bine, sa te bucuri de flashneta si sa pui mana sa mai si iesi pe la plimbari cu ea, ca te tot cheama omu' si esti mereu la munci PS: not fair! mie nu mi-au dat nr cu banda d-aia jmekera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat August 27, 2007 Share Postat August 27, 2007 hai mai du sa-ti urez si eu de bine, sa te bucuri de flashneta si sa pui mana sa mai si iesi pe la plimbari cu ea, ca te tot cheama omu' si esti mereu la munci PS: not fair! mie nu mi-au dat nr cu banda d-aia jmekera acela este noul format de numar cu stelute ... cik sa fim si noi in EU sau UE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat August 28, 2007 Autor Share Postat August 28, 2007 iulia, vezi ca se gaseste banda d-aia RO-EU autocolanta la benzinarii. Stiu de la Bronto, ca atunci cand si-a inmatriculat BMW-ul acu prin martie, l-a primit tot asa simplu numarul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat August 28, 2007 Share Postat August 28, 2007 Subscriu. Costa 4 lei 2 bucati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 31, 2007 Share Postat August 31, 2007 Sa o stapanesti sanatos si fara probleme! Stiu motocicleta... a fost mearsa omeneste si nu dat in ea fara motiv (cel putin cat a stat la Vlad aka Bronto). Am si eu acum la reparat un GPZ 500S model 1994 care a fost bagat intr-un mare copac de catre un cetatzean turmentat (nu eu ). Imi place cum merge GPZ-ul, e liniar, linistitor, trage destul de tare peste 7000 de ture si consuma putin! Ce nu imi place e lipsa cuplului in ture joase (dealtfel e normala pt o "linie"), troncaneala usoara a culbutorilor pana se incalzeste (cica asa fac de noi unele modele) si suspensiile cam tari pt. gustul meu dar nah - e un street nu un enduro sau un touring pana la urma Am ridicat-o din gaz vreo 50 - 70 de cm... mai mult n-a vrut, nici io nu zic ca sunt meserias dar nici ea nu cred ca poate mai mult... Franele sunt super-bune si super-suficiente pt greutatea si puterea ei. Principala "buba" a acestor motociclete (inafara de cea cu magnetii) e faptul ca trebuie neaparat schimbat lantul si patinele de la distributie cand se aude un tzacanit persistent - la unele se intampla pe la 40.000 de km, la altele pe la cca 70.000. Deci mare atentie! Ma scuzi ca am balmajit aiureli pe topicul tau! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Septembrie 3, 2007 Share Postat Septembrie 3, 2007 cool motor sa aveti grija si tu si tu de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Septembrie 11, 2007 Autor Share Postat Septembrie 11, 2007 Lupu, stai bre linistiti ca n-ai balmajit aiureli pe topicul asta Multam pt info. Denis, merci la fel. Sapt trecuta, joi pe inserat, ea s-a plimbat pe otostrada soarelui (cam naspeta otostrada) unde a mers tandem cu o Honda CBR 1000 F (o locomotiva nene!) pilotata de Ares666. Gepezica e capabila si la drum lung, da' totusi n-am vrut sa o imping dincolo de 160 ca deja imi vajaia mecla de la zgomotul de vant (am o casca flip-up, astea-s mai zgomotoase de neamul lor). Desi totusi, cand accelera Honda aia zdravan (omu' spera sa-i incarce bateria astfel) ziceam ca-s pe un 125, nah, cum sa te pui cu un miar... asteptam cuminte pana se potolea si incetinea la vit de croaziera si apoi ma puneam sa-l ajung Se vede ca platesc un pret oricum pt ghidonul ala: o fi mai comod si mai lat, insa sunt mai expus la vant si nu prea aerodinamic cand o tin peste 120 simt cum iau tot vantul daca nu tin coatele bagate strans langa corp. Nu stiu cat de chircit arat pe moto in acele momente, dar da roade Observati ca am plimbat 2 ziare ca pasager cu 160 la ora Ah,si ca sa fie sirul de intamplari complet, a doua zi mi s-a rupt cablul de ambreiaj -> /index.php?...st&p=874350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Septembrie 22, 2007 Share Postat Septembrie 22, 2007 sa o stapanesti sanatos si multi km superbi pe acest model. intradevar e un motor bun si foarteeeeeeeeeeeee confortabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Octombrie 5, 2007 Autor Share Postat Octombrie 5, 2007 Multumesc raven30hell, sar'na. Tot holbandu-ma la tobe cand le curatam am aflat ce neam sunt: japonezane, de la nenicii astia, SANKEI http://www.sankei-gk.co.jp/global/p_04.html La cat de lovite/zgaraiate si revopsite sunt, am reusit sa descifrez pana la urma ce scrie pe ele Si, de ce suna asa bine? simplu, ambele tobe au fost gaurite in prealabil cu bormasina de vreo 8 ori in jurul gurii. Vedeti in poza de mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.