Sari la conținut

Dnepr-cer informatii


DLI
 Share

Postări Recomandate

Salutare!

Am o Nipra la care i-am facut motorul,adica i-am schimbat cilindrii cu tot cu pistoane si cu segmenti,am inteles,de la mecanic,ca s-au facut si ceva rectificari si la supape,in fine.

I-am pus si doua carburatoare aduse din Ukraina si filtru de aer,ca n-avea.(an prod. 1980-motor k700-dupa spusele "rusilor" care mi-au adus pisele)

Acum va intreb si pe voi doua chestii:

1.care este numarul de km. recomandat pentru rodaj?(eventual viteza permisa)

2.aveti idee cam la cat ar trebui sa fie consumul,ca mie mi-a iesit undeva pe la 9-10l/100km,dar am auzit de baieti care le-au scos si pe la 6-7l/100km.Stiti cumva vreun meserias care poate sa le regleze(ideal ar fi in zona Brasovului)

 

MULTAM FAIN!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salve.

Rodajul inseamna 1.000 de km :wave:

In timpul lui se recomanda sa nu mergi cu pasager, sa n-o forjezi, s-o lasi sa se raceasca, sa-i completezi uleiul pt ca s-ar putea sa-ti manance, sa n-o duci peste 60 daca are grup de atas, 70 grup solo. Mers pe racoare daca se poate, d-astea.

Dupa rodaj vine schimbul uleiului si celelalte reglaje de rigoare. Iarasi, e bine sa-i lasi un joc putin mai mare la supape, mai ales la cea de evacuare. 0.15

Consumul ar trb sa fie undeva in jurul a 5-6 in afara, 7-8 in oras cu carburatoarele rusesti bine reglate. La consum se tine cont si de felul in care mergi, cum tragi de ea, daca are grup solo sau de atas, daca are atas sau nu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tu i-ai schimbat tot setul.

Asta inseamna un rodaj mai mare de vreo 2500 km. 1000km sunt pentru segmenti doar. Nu e de joaca cu rodajul, ca-s piesele proaste si se caleaza continuu.

Schimbi uleiul des, dupa 200 km, dupa 500km, dupa 1000 si dup-aia la finele rodajului. E bine sa bagi un aditiv deterngent cand schimbi uleiul, un Hexol, un Shell, detergent oil, sa curete tot spanul ca tu nu ai filtru cum are Uralul.

 

O tii la drum lung in 70, bine ar fi sa-i faci rodajul noaptea pe racoare si pe drum intins. Am eu un prieten Lupu care desi se batea cu pumnul in piept ca-i face rodaj calumea la setul nou, acum o caleaza ziua peste tot.

Nu mergi subturat dar nici prea turat. Dupa ce-si mai intra in fire pe la 1000 ii mai dai 80-90 scurt.

Consumul pentru un Nipru reglat la drum lung (grup fuga) 5-6. Cum a zis Demostene.

Oricum acum in rodaj va consuma un pic mai mult pana isi face tolerante. Si ulei va consuma. Nu conteaza.

Bafta, si da-te NOAPTEA cu ea ! :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

asa e

am mers ziua pe caldurile alea de 35 grade si de-abia faceam citiva kilometri

 

alta chestie:

la mersul la deal sa nu bagi mai mult de 1 km (la greutatea ta)

nici nu prea te lasa oricum :D

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideal ar mai fi sa-ti pui pe langa martorul de ulei si un ceas indicator de presiune.Ajuta super mult si cand vezi ca presiunea a scazut sub 2 atmosfere in timpul mersului opresti pentru a se raci uleiul.La nipre problema mare e racirea la ulei nu neaparat piesele proaste,pentru ca uleiul dak lucreaza la temperaturi prea ridicate isi pierde din calitati oricat de bun ar fi el si de aici apare frecarea prea mare intre piese.Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rodajul la Nipru se face intocmai dupa manualul lui George Al. Mayer, adica intrucatva cam cum a spus Aleko.

Eu am mers la pranz pe 35 de grade sa o duc la cineva sa o regleze si respectivul mi-a calat-o un pic :D si apoi in drum spre casa a mai calat o data, pt. ca era FIERBINTE.

@Aleko: unde ai auzit tu ma ca a calat de multe ori???

Are peste 600 de km si nu a mai facut probleme, insa Aleko a reusit s-o mai blocheze un pic acu cateva zile bagandu-i ulei in benzina, lucru care nu prea i-a placut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand ca voi ati continuat discutia aiurea: primul post a fost acum 2 luni si omu a primit un raspuns.

Lupu fii sigur ca omul a cam facut rodajul deja. Cat despre numarul de calari, putin imi pasa acum. "Calajul" este supus acum unui regim de intinerire prin zeci de km facuti in fiecare noapte, cu reglaje regulate, cu schimbat de ulei:bigstar: ...Daca cedeaza ceva va fi culbutorul ala :crack: .

Cum vroiai sa mearga cilindrul dreapta bine daca avea distanta la bujie de 1mm? Si stanga avea 0.5. Nu stiu ce au motocicletele astea cu tine. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
salve.

Rodajul inseamna 1.000 de km  :crack:

In timpul lui se recomanda sa nu mergi cu pasager, sa n-o forjezi, s-o lasi sa se raceasca, sa-i completezi uleiul pt ca s-ar putea sa-ti manance, sa n-o duci peste 60 daca are grup de atas, 70 grup solo. Mers pe racoare daca se poate, d-astea.

Dupa rodaj vine schimbul uleiului si celelalte reglaje de rigoare. Iarasi, e bine sa-i lasi un joc putin mai mare la supape, mai ales la cea de evacuare. 0.15

Consumul ar trb sa fie undeva in jurul a 5-6 in afara, 7-8 in oras cu carburatoarele rusesti bine reglate. La consum se tine cont si de felul in care mergi, cum tragi de ea, daca are grup solo sau de atas, daca are atas sau nu...

184834[/snapback]

 

ce mama dracu' reglaj de carburator rusesc??? realntiul poate fi reglat (nu mai are treaba cand deschizi acceleratia) raportul aer/benzina (tot la relanti ca iar n-are treaba cand deschizi acceleratia) si nivelul (asta e singurul care are intr-adevar treaba cu mersul) de sincronisat nu se pune vorba ca n-ai cum iar daca le reglezi tot n-o sa mearga la fel ca-s carburatoare rusesti si nici un jiclor n-o sa fie la fel indeiferent daca scrie acelasi lucru pe el!

 

Rodajul la Nipru se face intocmai dupa manualul lui George Al. Mayer, adica intrucatva cam cum a spus Aleko.

Eu am mers la pranz pe 35 de grade sa o duc la cineva sa o regleze si respectivul mi-a calat-o un pic  :D si apoi in drum spre casa a mai calat o data, pt. ca era FIERBINTE.

@Aleko: unde ai auzit tu ma ca a calat de multe ori???

Are peste 600 de km si nu a mai facut probleme, insa Aleko a reusit s-o mai blocheze un pic acu cateva zile bagandu-i ulei in benzina, lucru care nu prea i-a placut!

223522[/snapback]

 

uleiul in benzina n-are cum sa provoace calarea, eventual (desi aici nu cred ca e cazul)doar o depunere mai mare de calamina de unde poate rezulta autoaprinderea, atat! lupu stai jos, 1! (ca e din oficiu) si daca tot o arzi cu Al.Mayer sau cum l-o chema ai sa vezi ca el recomanda la motoarele in 4t care sunt in rodaj un 10ml./litru de benzina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai are junghiurile alea? imi promisese ca imi da si mie unul sa nu ma mai dau cu bicicleta si cu scuteru` fara acte... daca te doream te luam altfel... te intrebam daca ai tzatze.... :crack: si io am glumit

esti pe messenger?

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce mama dracu' reglaj de carburator rusesc??? realntiul poate fi reglat (nu mai are treaba cand deschizi acceleratia) raportul aer/benzina (tot la relanti ca iar n-are treaba cand deschizi acceleratia) si nivelul (asta e singurul care are intr-adevar treaba cu mersul) de sincronisat nu se pune vorba ca n-ai cum iar daca le reglezi tot n-o sa mearga la fel ca-s carburatoare rusesti si nici un jiclor n-o sa fie la fel indeiferent daca scrie acelasi lucru pe el!

uleiul in benzina n-are cum sa provoace calarea, eventual (desi aici nu cred ca e cazul)doar o depunere mai mare de calamina de unde poate rezulta autoaprinderea, atat! lupu stai jos, 1! (ca e din oficiu) si daca tot o arzi cu Al.Mayer sau cum l-o chema ai sa vezi ca el recomanda la motoarele in 4t care sunt in rodaj un 10ml./litru de benzina!

223677[/snapback]

 

Ar trebui sa sti ca uleiul din benzina poate bloca motorul pe moment daca ajunge in spatele segmentilor, stai jos 1 !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica daca e PREA mult si se cocsifica pe-acolo, motorul se blocheaza, cat despre aia 10% in benzina, nu a verificat cat pune :rusinica: .

Inca o treaba... un motor lasat pe timp de iarna (Jawa 350TS) cu ulei in cap (pus ulei, rotit motor, mai pus inca un pic), in primavara era imposibil de pornit fiindca se blocase :unsure:

Sa auzim de bine! :bounce:

Editat de Lupu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iaca uite ca n-am avut cum, ca am ramas fara numar. :-L

Vechiul proprietar a vrut sa faca radierea si m-a lasat in kuru' gol,iar cel care-mi face asa zisele modificari se ocupa in principal cu masinile si nu prea are timp si de motorul meu. :rusinica: Va dati seama cata frustrare pe capul meu,si tensiuni pe capu' lu' nevasta'mea.Sunt atat de ofticat ca am zis ca ma duc sa ma imprumut si-mi aduc motor din Germania.

Asa ca pana la urma se pare ca rodajul(acu are cam 200 km),va fi facut la temperatura exterioara optima racirii! :-L

 

:unsure: :bounce: :bounce: :crack: :drink: :baldy: :wink: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Ar trebui sa sti ca uleiul din benzina poate bloca motorul pe moment daca ajunge in spatele segmentilor, stai jos 1 !

223900[/snapback]

 

tu ai idee cam cat tre' sa mergi cu ulei in benzina ca sa se depuna calamina dupa segmenti? din nou, 1!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rusinica: :unsure: :bounce:

Pai si atunci de ce dreaq facea figuri NUMAI cand avea ulei in benzina ??

De doua ori a fost pus si de doua ori figuri!

 

Hai ca asa ajung sa nu mai trec clasa :bounce:

Editat de Lupu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, set original (nu de fabrica dar de cooperativa agreata sau ceva de genul asta) ca era cutie, set la tipla, cu manual de folosire, cu garantie, etc si scria pentru MT-10, MT-11 si MT 16 precum si pentru K-650.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

ar trebui sa-ncerci niste pistoane de 79,4 cu segmenti mai de doamne-ajuta .............ca aia rusesti is de tot ka...katu'... (parerea mea -dupa cate au patit amicii mei cu niprane..... :rusinica: ) da' oricum e bun....

 

BAFTA! :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de altfel sa stii ceva Lupule, ca un american care si-a luat set de MT11 pt MT10 lui nu i s-a potrivit, MT11 are pistoane mai lungi. A trebuit sa puna gatrnituri de cupru.

Asa ca setul e doar de MT11 si norocul e ca si chiulasele sunt de MT11.

 

De altfel esti un papagal, chiar tu ziceai ca e bine sa pui niste ulei in benzina, dar acum ai intors-o. Tu l-ai calat de cateva ori fara ulei si a calat si la mine o data. Si gata. O discutie inutila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de altfel sa stii ceva Lupule, ca un american care si-a luat set de MT11 pt MT10 lui nu i s-a potrivit, MT11 are pistoane mai lungi. A trebuit sa puna gatrnituri de cupru.

Asa ca setul e doar de MT11 si norocul e ca si chiulasele sunt de MT11.

 

De altfel esti un papagal, chiar tu ziceai ca e bine sa pui niste ulei in benzina, dar acum ai intors-o. Tu l-ai calat de cateva ori fara ulei si a calat si la mine o data. Si gata. O discutie inutila.

225446[/snapback]

 

Papagalul esti tu ca habar nu ai ce vorbesti! Ti-am spus ca a calat-o Merisanu in ziua aia si mi-a zis sa-i bag ulei in benzina!!! Si dupa 10 minute si eu ca era Fierbinte normal!

P.S. ARE MOTOR DE MT 11 in mare parte asa ca nu mai sustine tampenii, este omologare trecuta in cartea tehnica.

Si da, ai dreptate e o discutie foarte inutila si faptul e consumat!

 

@Dark-Rider-82: Draga Gabi, nu mai am Nipru deocamdata :rusinica:

Editat de Lupu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am o Nipra la care i-am facut motorul,adica i-am schimbat cilindrii cu tot cu pistoane si cu segmenti,am inteles,de la mecanic,ca s-au facut si ceva rectificari si la supape,in fine.

I-am pus si doua carburatoare aduse din Ukraina si filtru de aer,ca n-avea.(an prod. 1980-motor k700-dupa spusele "rusilor" care mi-au adus pisele)

Acum va intreb si pe voi doua chestii:

1.care este numarul de km. recomandat pentru rodaj?(eventual viteza permisa)

2.aveti idee cam la cat ar trebui sa fie consumul,ca mie mi-a iesit undeva pe la 9-10l/100km,dar am auzit de baieti care le-au scos si pe la 6-7l/100km.Stiti cumva vreun meserias care poate sa le regleze(ideal ar fi in zona Brasovului)

 

MULTAM FAIN!

184826[/snapback]

 

Poti lua legatura pe forum cu Alveola ! Poa ' te ajuta el!

bafta! :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...