Old School Rider Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 Primul meu schimb de ulei,am cumparat un ulei care se cheama Q8 moto,10w 50. Uleiul recomandat este la motorul meu 10w 40 sau 15w50.Asta nu e nici una nici alta,e pe la mijloc,dar pe el scrie ca e pentru orice motocicleta in 4T. Stie cineva ceva despre acest ulei?si pot fi probleme ca nu corespund valorile "ca la carte"? Trebuie sa-i fac urgent schimbul pentru ca mobra a stat in garaj 1 an de zile,iar azi am fost la un gratar si a trebuit sa merg cu ea pe un drum de tara numai cu a 1-a si a 2-a si la intoarcere a inceput sa clipeasca becul,dar intr-un ritm ciudat.Palpaia numai cand porneam de pe loc cu a 1-a si eliberam ambreiajul sau cand il strangeam usor.Cand mai aveam 100 de m pana la garaj incepea sa palpaie si in mers,dar atat de usor incat nici nu observai becul,avea palpaituri mici de zecimi de secunda.Intrebarea e simpla,E GRAV? A trebuit sa merg 2-3 km cu becul in figuri ca nu puteam sa ma opresc in mijlocul padurii noaptea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 Primul meu schimb de ulei,am cumparat un ulei care se cheama Q8 moto,10w 50.Uleiul recomandat este la motorul meu 10w 40 sau 15w50.Asta nu e nici una nici alta,e pe la mijloc,dar pe el scrie ca e pentru orice motocicleta in 4T. Stie cineva ceva despre acest ulei?si pot fi probleme ca nu corespund valorile "ca la carte"? Trebuie sa-i fac urgent schimbul pentru ca mobra a stat in garaj 1 an de zile,iar azi am fost la un gratar si a trebuit sa merg cu ea pe un drum de tara numai cu a 1-a si a 2-a si la intoarcere a inceput sa clipeasca becul,dar intr-un ritm ciudat.Palpaia numai cand porneam de pe loc cu a 1-a si eliberam ambreiajul sau cand il strangeam usor.Cand mai aveam 100 de m pana la garaj incepea sa palpaie si in mers,dar atat de usor incat nici nu observai becul,avea palpaituri mici de zecimi de secunda.Intrebarea e simpla,E GRAV? A trebuit sa merg 2-3 km cu becul in figuri ca nu puteam sa ma opresc in mijlocul padurii noaptea. pai dupa atata timp nu puteai sa verifici si tu nivelul la ulei?baga uleiul recomandat de fabricant... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat August 16, 2008 Autor Share Postat August 16, 2008 Nivelul la ulei e ok,ma ingrijoreaza doar faptul ca e foarte vechi,in fine,oricum o sa-l schimb luni,dar se poate sa fi avariat motorul ca am mers un pic cu el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 Nivelul la ulei e ok,ma ingrijoreaza doar faptul ca e foarte vechi,in fine,oricum o sa-l schimb luni,dar se poate sa fi avariat motorul ca am mers un pic cu el? nu am auzit asa ceva pana acum de la cineva...stai linistit,nu are ce sa se intample,dar schimba uleiul vechi.Normal chiar daca nu circuli cu el uleiul se degradeaza...uzura morala si se poate sa-si schimbe din proprietati dar nu se ajunge pana acolo ca sa-ti distruga motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anybody Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 Primul meu schimb de ulei,am cumparat un ulei care se cheama Q8 moto,10w 50.Uleiul recomandat este la motorul meu 10w 40 sau 15w50.Asta nu e nici una nici alta,e pe la mijloc,dar pe el scrie ca e pentru orice motocicleta in 4T. Stie cineva ceva despre acest ulei?si pot fi probleme ca nu corespund valorile "ca la carte"? uita-te pe aici...poate gasesti informatii... www.q8oils.it www.q8oils.de bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 Primul meu schimb de ulei,am cumparat un ulei care se cheama Q8 moto,10w 50.Uleiul recomandat este la motorul meu 10w 40 sau 15w50.Asta nu e nici una nici alta,e pe la mijloc,dar pe el scrie ca e pentru orice motocicleta in 4T. Stie cineva ceva despre acest ulei?si pot fi probleme ca nu corespund valorile "ca la carte"? Trebuie sa-i fac urgent schimbul pentru ca mobra a stat in garaj 1 an de zile,iar azi am fost la un gratar si a trebuit sa merg cu ea pe un drum de tara numai cu a 1-a si a 2-a si la intoarcere a inceput sa clipeasca becul,dar intr-un ritm ciudat.Palpaia numai cand porneam de pe loc cu a 1-a si eliberam ambreiajul sau cand il strangeam usor.Cand mai aveam 100 de m pana la garaj incepea sa palpaie si in mers,dar atat de usor incat nici nu observai becul,avea palpaituri mici de zecimi de secunda.Intrebarea e simpla,E GRAV? A trebuit sa merg 2-3 km cu becul in figuri ca nu puteam sa ma opresc in mijlocul padurii noaptea. texaco 10w40. un ulei foarte bun. NU exista ulei special de masina sau de motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 texaco 10w40. un ulei foarte bun.NU exista ulei special de masina sau de motocicleta. Cred ca esti in afara de subiect...foloseste tu pentru mobra ta ulei de masina si mai vorbim peste cateva luni... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 (editat) Cred ca esti in afara de subiect...foloseste tu pentru mobra ta ulei de masina si mai vorbim peste cateva luni... uleiul de masina se poate folosi si la motoreta... dar aici vorbim numai de motoare cu ambreaj uscat. legat de degradarea uleiului... daca mobra a stat in garaj (1an) la temperaturi acceptabile peste iarna nu este o problema... de obicei e musai sa schimbi uleiul daca a stat in iarna afara. mergi pe ce recomanda producatorul daca nu ca marca macar ca valori. Editat August 18, 2008 de valbida1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 (editat) Cred ca esti in afara de subiect...foloseste tu pentru mobra ta ulei de masina si mai vorbim peste cateva luni... cred ca folosesc de mult timp in ambele. stii ceva, io nu ma iau dupa mituri publicitare, ok? uleiul de masina se poate folosi si la motoreta... dar aici vorbim numai de motoare cu ambreaj uscat.legat de degradarea uleiului... daca mobra a stat in garaj (1an) la temperaturi acceptabile peste iarna nu este o problema... de obicei e musai sa schimbi uleiul daca a stat in iarna afara. mergi pe ce recomanda producatorul daca nu ca marca macar ca valori. si ambreiajul multidisc in baie de ulei ce are? ca nu inteleg? aceasta varianta de ambreiaj se foloseste de prin anii '20. sa nu ma iei cu aditivi antifrictiune. retine faptul ca orice ulei este folosti antifrictiune. nu vad cum se poate degrada uleiul stand afara iarna, dar, ma rog, cum spuneti voi. in documentatia lui ii spune clar, ca si la mine: 10w40 sau 15w50 si, pe deasupra mineral. (cel putin asa e la mine, la ambele). asadar? nu spune motocicleta, nu spune tractor, avion, etc. faceti ce vreti voi, oricum imi racesc gura de pomana. data viitoare sa-i puneti si o mana de nisip fin si una de rumegus in ulei, sa nu care cumva sa patineze ambreiajul. apropos, am un dominator si un cx500e, ambele cu ambreiaj multidisc in baie de ulei. merg foooooarte bine cu texaco 10w40, acelasi ulei pe care-l bag si in supernova. asa ca, jos cu miturile idioate. Editat August 18, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 (editat) cred ca folosesc de mult timp in ambele. stii ceva, io nu ma iau dupa mituri publicitare, ok? si ambreiajul multidisc in baie de ulei ce are? ca nu inteleg? aceasta varianta de ambreiaj se foloseste de prin anii '20. sa nu ma iei cu aditivi antifrictiune. retine faptul ca orice ulei este folosti antifrictiune. nu vad cum se poate degrada uleiul stand afara iarna, dar, ma rog, cum spuneti voi. in documentatia lui ii spune clar, ca si la mine: 10w40 sau 15w50 si, pe deasupra mineral. (cel putin asa e la mine, la ambele). asadar? nu spune motocicleta, nu spune tractor, avion, etc. faceti ce vreti voi, oricum imi racesc gura de pomana. data viitoare sa-i puneti si o mana de nisip fin si una de rumegus in ulei, sa nu care cumva sa patineze ambreiajul. apropos, am un dominator si un cx500e, ambele cu ambreiaj multidisc in baie de ulei. merg foooooarte bine cu texaco 10w40, acelasi ulei pe care-l bag si in supernova. asa ca, jos cu miturile idioate. uite si cel mai bun exemplu de a nu-ti cumpara vre-odata motoreta din romania..... nu va inteleg daca ala e ulei moto.. e pentru moto nu?? daca e pt masina e pt masina ?? ok inteleg dai de primejdie iti trebuie la un moment dat ulei si normal bagi orice pentru un numar limitat de km dar de aici si pana a recomanda uleiuri de masina.. nu vad care e problema.. da schimbi uleiul daca a stat mobra o iarna afara, il schimbi oricum chiar daca a stat in garaj se cheama `revizie de primavara` baga si tu un ochi p`afara toata lumea face asta si foarte multi din romania dealtfel. nu vad o problema in a avea grija de motoreta, uleiul e sfant iti protejeaza motorul cu cat il schimbi mai des cu atat va avea viata mai lunga. mai e un post in care unu se lauda ca facut 10 mii cu ulei de masina i-a vandut mobra la altu care a facut vre-o 18 mii fara schimb; crezi tu ca arata bine motoru ala ? Editat August 18, 2008 de valbida1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=19164 http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=22179 Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=19164http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=22179 Ride Safe! stiu topicu` foarte util, ideea e sa va uita-ti la concluzii cei care nu aveti rabdare sa il cititi pe tot. pana la urma depinde de voi, depinde de ce caracterul fiecaruia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 uite si cel mai bun exemplu de a nu-ti cumpara vre-odata motoreta din romania..... nu va inteleg daca ala e ulei moto.. e pentru moto nu?? daca e pt masina e pt masina ?? ok inteleg dai de primejdie iti trebuie la un moment dat ulei si normal bagi orice pentru un numar limitat de km dar de aici si pana a recomanda uleiuri de masina.. nu vad care e problema.. da schimbi uleiul daca a stat mobra o iarna afara, il schimbi oricum chiar daca a stat in garaj se cheama `revizie de primavara` baga si tu un ochi p`afara toata lumea face asta si foarte multi din romania dealtfel. nu vad o problema in a avea grija de motoreta, uleiul e sfant iti protejeaza motorul cu cat il schimbi mai des cu atat va avea viata mai lunga. mai e un post in care unu se lauda ca facut 10 mii cu ulei de masina i-a vandut mobra la altu care a facut vre-o 18 mii fara schimb; crezi tu ca arata bine motoru ala ? se pare ca m-ai inteles gresit, nu am zis de nr de kilometri nelimitat ci de faptul ca nu exista ulei de moto sau de masina, intrucat sunt aceleasi motoare iar ambreiajul ala nu e ceva asa iesit din comun, ok? ca si nr. de kilometri, recomand schimbul de ulei la 3000 km pentru o motocicleta si la 6000 km la o masina. de ce mai repede la o motocicleta? din cauza faptului ca lucreaza la turatii mult mai mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 uite si cel mai bun exemplu de a nu-ti cumpara vre-odata motoreta din romania..... nu va inteleg daca ala e ulei moto.. e pentru moto nu?? daca e pt masina e pt masina ?? ok inteleg dai de primejdie iti trebuie la un moment dat ulei si normal bagi orice pentru un numar limitat de km dar de aici si pana a recomanda uleiuri de masina.. nu vad care e problema.. da schimbi uleiul daca a stat mobra o iarna afara, il schimbi oricum chiar daca a stat in garaj se cheama `revizie de primavara` baga si tu un ochi p`afara toata lumea face asta si foarte multi din romania dealtfel. nu vad o problema in a avea grija de motoreta, uleiul e sfant iti protejeaza motorul cu cat il schimbi mai des cu atat va avea viata mai lunga. mai e un post in care unu se lauda ca facut 10 mii cu ulei de masina i-a vandut mobra la altu care a facut vre-o 18 mii fara schimb; crezi tu ca arata bine motoru ala ? se pare ca m-ai inteles gresit, nu am zis de nr de kilometri nelimitat ci de faptul ca nu exista ulei de moto sau de masina, intrucat sunt aceleasi motoare iar ambreiajul ala nu e ceva asa iesit din comun, ok? ca si nr. de kilometri, recomand schimbul de ulei la 3000 km pentru o motocicleta si la 6000 km la o masina. de ce mai repede la o motocicleta? din cauza faptului ca lucreaza la turatii mult mai mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 (editat) uite si cel mai bun exemplu de a nu-ti cumpara vre-odata motoreta din romania..... nu va inteleg daca ala e ulei moto.. e pentru moto nu?? daca e pt masina e pt masina ?? ok inteleg dai de primejdie iti trebuie la un moment dat ulei si normal bagi orice pentru un numar limitat de km dar de aici si pana a recomanda uleiuri de masina.. nu vad care e problema.. da schimbi uleiul daca a stat mobra o iarna afara, il schimbi oricum chiar daca a stat in garaj se cheama `revizie de primavara` baga si tu un ochi p`afara toata lumea face asta si foarte multi din romania dealtfel. nu vad o problema in a avea grija de motoreta, uleiul e sfant iti protejeaza motorul cu cat il schimbi mai des cu atat va avea viata mai lunga. mai e un post in care unu se lauda ca facut 10 mii cu ulei de masina i-a vandut mobra la altu care a facut vre-o 18 mii fara schimb; crezi tu ca arata bine motoru ala ? scuze de triplura.....browser-ul e de vina Editat August 18, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata Dan Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 (editat) se pare ca m-ai inteles gresit, nu am zis de nr de kilometri nelimitat ci de faptul ca nu exista ulei de moto sau de masina, intrucat sunt aceleasi motoare iar ambreiajul ala nu e ceva asa iesit din comun, ok?ca si nr. de kilometri, recomand schimbul de ulei la 3000 km pentru o motocicleta si la 6000 km la o masina. de ce mai repede la o motocicleta? din cauza faptului ca lucreaza la turatii mult mai mari. nu ii cam mult prea des la 3000 la mobra? nu de alta, da mi se duce draq filetu' de pe surubu de scurgere Editat August 18, 2008 de Cata Dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 nu ii cam mult prea des la 3000 la mobra? nu de alta, da mi se duce draq filetu' de pe surubu de scurgere nu te mai plînge, că eu schimb la 10 ore de funcționare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 nu te mai plînge, că eu schimb la 10 ore de funcționare pai da ma da a ta se da p`eo roata si cand dai cu spatele.. io zic ca iesi mai bine asa, decat sa te apuci de treburi serioase la motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 (editat) cred ca folosesc de mult timp in ambele. stii ceva, io nu ma iau dupa mituri publicitare, ok? si ambreiajul multidisc in baie de ulei ce are? ca nu inteleg? aceasta varianta de ambreiaj se foloseste de prin anii '20. sa nu ma iei cu aditivi antifrictiune. retine faptul ca orice ulei este folosti antifrictiune. nu vad cum se poate degrada uleiul stand afara iarna, dar, ma rog, cum spuneti voi. in documentatia lui ii spune clar, ca si la mine: 10w40 sau 15w50 si, pe deasupra mineral. (cel putin asa e la mine, la ambele). asadar? nu spune motocicleta, nu spune tractor, avion, etc. faceti ce vreti voi, oricum imi racesc gura de pomana. data viitoare sa-i puneti si o mana de nisip fin si una de rumegus in ulei, sa nu care cumva sa patineze ambreiajul. apropos, am un dominator si un cx500e, ambele cu ambreiaj multidisc in baie de ulei. merg foooooarte bine cu texaco 10w40, acelasi ulei pe care-l bag si in supernova. asa ca, jos cu miturile idioate. tu sa fi sanatos si la cat mai multi km! ca mie imi place Castrol. La masina am facut de trei ori schimbul a cate 30 000 km (vw19TDI), ceea ce era imposibil prin anii '20, iar la moto am schimbat Motul semi cu, Castrol 4Tfull si toarce altfel. De ce nu ne spui cum se aude motoru' ala de Clio dupa pornire, pina urca uleiul peste tot, dupa ce la garantie ai folosit ulei recomandat(obligatoriu) de Dacia, dublurafinat probabil... Editat August 19, 2008 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 tu sa fi sanatos si la cat mai multi km! ca mie imi place Castrol. La masina am facut de trei ori schimbul a cate 30 000 km (vw19TDI), ceea ce era imposibil prin anii '20, iar la moto am schimbat Motul semi cu, Castrol 4Tfull si toarce altfel. De ce nu ne spui cum se aude motoru' ala de Clio dupa pornire, pina urca uleiul peste tot, dupa ce la garantie ai folosit ulei recomandat(obligatoriu) de Dacia, dublurafinat probabil... nu am luat-o de noua, iesise din garantie si, primul lucru pe care l-am facut a fost sa scap de mizeria aia de elf. toate motoarele trancane pana isi fac presiune in rampa. e ceva normal la o pornire dupa o noapte de stat. la diesel e mai greu sa-l auzi, ca diesel-ul oricum trancane, asa e zgomotul lui caracteristic. altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oxigen72000 Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 depinde si de nr de km pe care ii are o motocicleta....un nr mai mare de km inseamna un ulei mai gros....km putini un ulei mai subtire...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klahan Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 texaco 10w40. un ulei foarte bun.NU exista ulei special de masina sau de motocicleta. Iata un hingher de motociclete. El contesta anii de munca ai miilor de specialisti care studiaza si dezvolta uleiuri cu calitati superioare dedicate pentru fiecare tip de motor. Stiati ca MOTUL la gama de masina are uleiuri speciale care sa indeplineasca cerintele fiecarui producator. Adica ulei pentru Opel, ulei pentru volkswagen, etc. Pune mana pe o carte de chimie organica inainte sa scrii aiurea. Si nu mai sfatuii oamenii la prostii. Daca vrei un ulei bun si ieftin pune in motor undelemn de la bunica. Sa vezi ce bine merge dupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 Iata un hingher de motociclete. El contesta anii de munca ai miilor de specialisti care studiaza si dezvolta uleiuri cu calitati superioare dedicate pentru fiecare tip de motor. Stiati ca MOTUL la gama de masina are uleiuri speciale care sa indeplineasca cerintele fiecarui producator. Adica ulei pentru Opel, ulei pentru volkswagen, etc. Pune mana pe o carte de chimie organica inainte sa scrii aiurea. Si nu mai sfatuii oamenii la prostii. Daca vrei un ulei bun si ieftin pune in motor undelemn de la bunica. Sa vezi ce bine merge dupa. o idee pentru reducerea costurilor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 (editat) Iata un hingher de motociclete. El contesta anii de munca ai miilor de specialisti care studiaza si dezvolta uleiuri cu calitati superioare dedicate pentru fiecare tip de motor. Stiati ca MOTUL la gama de masina are uleiuri speciale care sa indeplineasca cerintele fiecarui producator. Adica ulei pentru Opel, ulei pentru volkswagen, etc. Pune mana pe o carte de chimie organica inainte sa scrii aiurea. Si nu mai sfatuii oamenii la prostii. Daca vrei un ulei bun si ieftin pune in motor undelemn de la bunica. Sa vezi ce bine merge dupa. Nu te obosi, e inginer electronist si foarte recalcitrant pe deasupra. Habar n-are ca Texaco e cel mai slab printre uleiuri, n-are importanta ca e de moto sau auto. Probabile de asta ii si bate motorul la prastia aia de supernova. Castrol, Mobil, Elf, Motul cred ca sunt no name-uri pt el. Editat August 19, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 (editat) Iata un hingher de motociclete. El contesta anii de munca ai miilor de specialisti care studiaza si dezvolta uleiuri cu calitati superioare dedicate pentru fiecare tip de motor. Stiati ca MOTUL la gama de masina are uleiuri speciale care sa indeplineasca cerintele fiecarui producator. Adica ulei pentru Opel, ulei pentru volkswagen, etc. Pune mana pe o carte de chimie organica inainte sa scrii aiurea. Si nu mai sfatuii oamenii la prostii. Daca vrei un ulei bun si ieftin pune in motor undelemn de la bunica. Sa vezi ce bine merge dupa. bine, ma, tu pune mana pe o carte de gramatica, ok? ce zici? mere? o idee pentru reducerea costurilor... prefer soreanca Nu te obosi, e inginer electronist si foarte recalcitrant pe deasupra. Habar n-are ca Texaco e cel mai slab printre uleiuri, n-are importanta ca e de moto sau auto. Probabile de asta ii si bate motorul la prastia aia de supernova.Castrol, Mobil, Elf, Motul cred ca sunt no name-uri pt el. iar esti prost, ma? iar citesti aiurea, iar interpretezi aiurea. cine a zis ca bate ceva? iti bat tie tecile mielinice in cap, ca, deh, lipsa creier, doar functii trofice, atat. ia uite acilea: In 14-15 ani de mecanica n-am auzit de un astfel de lichid, incearca sa bagi antigel concentrat 100% ca eu asa am facut la o masina dar n-as zice ca se simtea ceva.Problema la mobre e ca pompa de apa e angrenata de cutie si pana nu misti mobra de pe loc nu circula apa decat in sistem "sifon" si de aia se incinge, eu am rezolvat problema altfel, nu ma bag in zonele unde se merge bara la bara de nici cu moto nu te poti strecura. Editat August 19, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.