nec+ultra Postat Ianuarie 10, 2006 Share Postat Ianuarie 10, 2006 Salut! Voi cumpara o motocicleta la inceputul acestui an si dupa indelungi cugetari am ajuns la concluzia ca un streetfighter de capacitate medie ar fi cel mai potrivit pentru mine. Am 3 variante: 1. Honda Hornet 600 2. Yamaha FZ6 N 3. noul Suzuki GSR600 Pretul joaca si el un rol important in alegerea mea. Am vazut ca la Honda exista o oferta f. buna pentru Hornet (6000 Euro pt. modele 2006, ceea ce mi se pare foarte putin, fiindca vorbim totusi despre Honda). M-ar ajuta foarte mult cateva pareri si sugestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat Ianuarie 10, 2006 Share Postat Ianuarie 10, 2006 Salut! Voi cumpara o motocicleta la inceputul acestui an si dupa indelungi cugetari am ajuns la concluzia ca un streetfighter de capacitate medie ar fi cel mai potrivit pentru mine. Am 3 variante: 1. Honda Hornet 600 2. Yamaha FZ6 N 3. noul Suzuki GSR600 Pretul joaca si el un rol important in alegerea mea. Am vazut ca la Honda exista o oferta f. buna pentru Hornet (6000 Euro pt. modele 2006, ceea ce mi se pare foarte putin, fiindca vorbim totusi despre Honda). M-ar ajuta foarte mult cateva pareri si sugestii. in primul rand salut 2: de ce le spui streetfightere?sunt nakeduri 3: am mers cu fz6 2005 si cu hornet 2005 de suzuki nu stiu practic nimic dar la prima vedere ar trebui sa te opresti la fz6 si hornet fz6-le are motorul de r6 (un pic restrictionat)si asta inseamna ceva yamaha mi s-a parut ceva mai rea,ca si reprize, dar aproape insesizabil cutia de viteze ceva mai elastica la fz6 in schimb,honda mi s-a parut mult mai manevrabila daca esti incepator nu-ti recomand nici una nu sunt niste monstri dar nici pt incepatori nu sunt apropos de monstri,un ducati monster(ala mic) ar fi mai potrivit pt incepareti daca nu faci parte dintre ei,uite-te cum arata fz1 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 10, 2006 Share Postat Ianuarie 10, 2006 (editat) Suzi GSR 600! So hot!!! Editat Ianuarie 10, 2006 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nec+ultra Postat Ianuarie 11, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2006 (editat) 2: de ce le spui streetfightere?sunt nakeduri Prin streetfighter eu inteleg un naked cu veleitati sportive. Gresesc? On topic: despre manevrabilitatea lui Hornet am auzit numai superlative. Motorul nu este asa de avansat tehnologic ca la FZ6 sau GSR600, in schimb trenul de rulare este de exceptie. In plus am citit in Mototrrad ca sprintul 0-200km/h se intampla cu o secunda mai repede pentru Hornet decat pentru FZ6. Plus ca este in oferta acum.... Sunt curios la ce pret va aparea Suzuki-ul.... Stie cineva??? Editat Ianuarie 11, 2006 de nec+ultra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat Ianuarie 11, 2006 Share Postat Ianuarie 11, 2006 In principiu streetfighterele sunt mobre modificate cu aspect "rau" streetfighter: naked: fz1 2006 motorul de r1 f.usor imblanzit..150 de caluti In principiu streetfighterele sunt mobre modificate cu aspect "rau" streetfighter: naked: fz1 2006 motorul de r1 f.usor imblanzit..150 de caluti am atasat aiurea ...dar cred ca se intelege.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Ianuarie 11, 2006 Share Postat Ianuarie 11, 2006 Vezi ca era un articol despre GSR intr-un numar Univers Moto din ultimele 3 luni. Nu ziceau lucruri foarte bune despre el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Ianuarie 13, 2006 Share Postat Ianuarie 13, 2006 Prin streetfighter eu inteleg un naked cu veleitati sportive. Gresesc? On topic: despre manevrabilitatea lui Hornet am auzit numai superlative. Motorul nu este asa de avansat tehnologic ca la FZ6 sau GSR600, in schimb trenul de rulare este de exceptie. In plus am citit in Mototrrad ca sprintul 0-200km/h se intampla cu o secunda mai repede pentru Hornet decat pentru FZ6. Plus ca este in oferta acum.... Sunt curios la ce pret va aparea Suzuki-ul.... Stie cineva??? Fa cate un test drive cu fiecare candidata. Nu pune baza pe +/- o secunda ; in realitate nu sesizezi aceste diferente, asa cum nu prea o sa prinzi suta in 3.3 sec sau cat scrie in revista. Eu am un Hornet 2004 si sunt multulmit de el. Am doua cunostinte cu FZ6 2004 ; si ei sunt incantati de alegerea lor. Totul e sa nu suferi de betia vitezei ca ti-o ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arunescu Postat Ianuarie 14, 2006 Share Postat Ianuarie 14, 2006 clasa Streetfighter ar trebui sa aiba motoare v-twin de cuplu mare maleabil la turatii joase motocicletele din lista sunt toate 4 in linie, derivatii ale motoarelor sportive un Streetfighter adevarat la 600cc nu cred ca exista poti considera si Triumph Speed Four Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat Ianuarie 14, 2006 Share Postat Ianuarie 14, 2006 clasa Streetfighter ar trebui sa aiba motoare v-twin de cuplu mare maleabil la turatii joase cine a zis? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arunescu Postat Ianuarie 15, 2006 Share Postat Ianuarie 15, 2006 eu - vezi ca in stanga e afisat avatarul si nick-ul celui care scrie mesajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Ianuarie 15, 2006 Share Postat Ianuarie 15, 2006 clasa Streetfighter ar trebui sa aiba motoare v-twin de cuplu mare maleabil la turatii joase cine a zis? Majoritatea sunt in patru cilindri, cu capacitati cilindrice peste mia de cmc. Oricum vorbim de look ,nu de performante . Hornetul meu spre exemplu il incadrez la naked nu la streetfightere. Alex123 are dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVTarts Postat Ianuarie 15, 2006 Share Postat Ianuarie 15, 2006 Dintre aceste doua naked-uri, cea produsa de Yamaha si cea produsa de Honda sunt la egalitate (si rev. MotoRevu - Ungaria) a facut un test cu naked, la fel ca si Univers Moto (UM al nostru) prin care le situau pe aceasi treapta. Edi are dreptate, mai bine faci un drive test cu fiecare din "finaliste" Vezi ca mai este un topic pe forum , la sectiunea Motocicleta mea, unde un user si-a achizitionat de la dealerul din Cluj al firmei britanice un Triumph Speed Four. Acum, streetfighter ca sa fie trebuie sa ii mai faci tu mici modificari, nu asa cum il scoti din show-room. Ca sa fie inclus mai bine in clasa streetfighter, de ce nu incerci un super motard? Ce zici de KTM SuperDUKE 990 Bafta in alegerea ta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nec+ultra Postat Ianuarie 15, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2006 clasa Streetfighter ar trebui sa aiba motoare v-twin de cuplu mare maleabil la turatii joase Triumph Speed Triple, Benelli TNT, Yamaha FZ1 ?????? Astea nu sunt street-fightere????? Raman fidel definitiei pe care i-am dat-o eu: "Naked cu veleitati sportive" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RO-shu Postat Ianuarie 15, 2006 Share Postat Ianuarie 15, 2006 GSR 600 ca. 7130 Eurolaci (în Germania) prin martie - aprilie o sa-ti spuna fi-miu mai multe despre ea ... ca începator ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arunescu Postat Ianuarie 15, 2006 Share Postat Ianuarie 15, 2006 Triumph Speed Triple, Benelli TNT, Yamaha FZ1 ?????? Astea nu sunt street-fightere????? Raman fidel definitiei pe care i-am dat-o eu: "Naked cu veleitati sportive" Speed Triple si TNT da, deoarece cuplul maxim e in jur de 5000 rpm FZ1 deja urca in zone bazaitoare de supersport Buell & KTM fac Streetfightere adevarate notiunea asta de "streetfighter" e relativa. primele SF nu aveau nimic diferit de SS decat lipsa carenelor. in prezent constructia unui SF cred ca trebuie sa fie potrivita traficului urban la viteze medii, sa ai o pozitie mai verticala si cuplu pe care sa-l simti la turatii joase in orice treapta te-ai afla daca te referi numai la factorul estetic atunci da, mai toate sunt Streetfighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan kawa Postat Ianuarie 15, 2006 Share Postat Ianuarie 15, 2006 Salut! Voi cumpara o motocicleta la inceputul acestui an si dupa indelungi cugetari am ajuns la concluzia ca un streetfighter de capacitate medie ar fi cel mai potrivit pentru mine. Am 3 variante: 1. Honda Hornet 600 2. Yamaha FZ6 N 3. noul Suzuki GSR600 Pretul joaca si el un rol important in alegerea mea. Am vazut ca la Honda exista o oferta f. buna pentru Hornet (6000 Euro pt. modele 2006, ceea ce mi se pare foarte putin, fiindca vorbim totusi despre Honda). M-ar ajuta foarte mult cateva pareri si sugestii. Mosule!!!..nu cauta un model anume ca te arzi!!! Aculta: -ex. ai 3000eur si vrei un neked de600! Solutie:- tu gasesti motoarele si un amic motociclist vechi le calareste, dupa care se satura sau nu mai are ce calarii ,te duce cu 3-4 la un mecanic si mecanicu' iti alege motoru'!!!!...si tu ai motor p.s.ma doare in c.r daca nu ma asculti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat Ianuarie 15, 2006 Share Postat Ianuarie 15, 2006 eu - vezi ca in stanga e afisat avatarul si nick-ul celui care scrie mesajul bine... nota 2 iesi afara maine sa vii tuns ce-aveti fratilor?unu zice ca SF e mobra aia care are cuplu mare la turatii joase iar altu ca SF e NAKED CU VELEITATI SPORTIVE CONFUNDATI NOTIUNEA DE STREETFIGHT CU NAKEDURILE NOI CARE TOCMAI DUPA ADEVARATELE SF S-AU INSPIRAT(MAI CITITI REVISTE DE AFARA..EX:BENELLI 1100 TNT 2006 SAU KAWA Z 1000 DIN ANII TRECUTI) EXACT LA FEL FAC SI UNII CHOPPERISTI SI SPUN CHOPPER LA ORICE TOURING OBOSIT DE 2 JUMA' NOTIUNEA DE STREETFIGHT A APARUT TOCMAI DE LA ASPECTUL RAUTACIOS AL MOTOCICLETELOR MODIFICATE IN VESTUL EUROPEI,IN MAJORITATE DIN VITEZANE,SI NU DIN CAUZA CUPLULUI SAU "VELEITATILOR SPORTIVE" (AFARA LE MAI ZICE SI HARDCORE CUSTOM MOTORCYLES ) ASA CUM CHOPPER A PLECAT TOT DE LA MOTO MODIFICATE,TAIATE(CHOP) pa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nec+ultra Postat Ianuarie 15, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2006 @alex123 Amigo, unii termeni isi largesc sensul odata cu trecerea timpului. Un exemplu f. bun este chiar acesta: streetfighter. Bine ai venit in '06!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Ianuarie 15, 2006 Share Postat Ianuarie 15, 2006 clasa Streetfighter ar trebui sa aiba motoare v-twin de cuplu mare maleabil la turatii joase cine a zis? aLATURI DE ktm DUKE SI BUELL IO ZIC CA AR MAI INTRA SI TOATA GAMA "mt - 0x" DE LA YaMAHA (mt - o3, mt - 01, si motorul meu preferat : mt - 0s ) http://www.totalmotorcycle.com/photos/prot...-2006-MT-OS.htm clasa Streetfighter ar trebui sa aiba motoare v-twin de cuplu mare maleabil la turatii joase cine a zis? aLATURI DE ktm DUKE SI BUELL IO ZIC CA AR MAI INTRA SI TOATA GAMA "mt - 0x" DE LA YaMAHA (mt - o3, mt - 01, si motorul meu preferat : mt - 0s ) http://www.totalmotorcycle.com/photos/prot...-2006-MT-OS.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat Ianuarie 16, 2006 Share Postat Ianuarie 16, 2006 @alex123 Amigo, unii termeni isi largesc sensul odata cu trecerea timpului. Un exemplu f. bun este chiar acesta: streetfighter. Bine ai venit in '06!!!! ai vorbit ca un super expert nu mai intru aici pt ca nu mai am de ce Multe Urari si Iubire Eterna pa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nec+ultra Postat Ianuarie 16, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2006 Nu vreau sa par atotstiutor, fiindca daca as fi nu as mai fi deschis acest topic. Vreau doar sa aud mai multe pareri avizate despre acest subiect si in acest domeniu. Ca daca ma inervati imi iau GS500 si o sa vb pe topicul despre relicve ce se afla inca in productie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 16, 2006 Share Postat Ianuarie 16, 2006 (editat) Kawasaki ER-6N sau chiar ER-6F. 650 cmc, 72 CP, 2 cilindri, 4 timpi, 8 valve, injecție, Euro3. 210 mm lungime, 32 grade bracaj, 174 kg. Versiunea carenată are 220 km/h pe bord. Editat Ianuarie 16, 2006 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
partizan Postat Ianuarie 17, 2006 Share Postat Ianuarie 17, 2006 (editat) Kawasaki ER-6N sau chiar ER-6F. E urat rau. Nu are nici o forma, are un far luat parca de la scutere...iar de versiunea carnata, ce sa mai zic ? Un naked trebuie sa-ti transmita emotie si cand il vezi, si cand il auzi si cand te urci pe el si pleci la drum. Editat Ianuarie 17, 2006 de partizan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ducati Postat Ianuarie 17, 2006 Share Postat Ianuarie 17, 2006 parca nu a zis nimeni nimic de sv650, cel mai consacrat si incoronat...in plus cel mai usor de customizat si de setat pt curse. Si tot nimic despre o gramada de streetfightere italiene, superperformante cu superdesign...despre ce este topicul asta? numai despre 3 modele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Ianuarie 17, 2006 Share Postat Ianuarie 17, 2006 Ca daca ma inervati imi iau GS500 si o sa vb pe topicul despre relicve ce se afla inca in productie. Daca ai bani de Hornet sau FZ6 si iti iei GS500 ma faci sa-mi para rau ca m-am bagat in seama! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.