Sari la conținut

Streetfighter De 600cmc


nec+ultra
 Share

Postări Recomandate

Salut!

Voi cumpara o motocicleta la inceputul acestui an si dupa indelungi cugetari am ajuns la concluzia ca un streetfighter de capacitate medie ar fi cel mai potrivit pentru mine.

Am 3 variante:

1. Honda Hornet 600

2. Yamaha FZ6 N

3. noul Suzuki GSR600

Pretul joaca si el un rol important in alegerea mea. Am vazut ca la Honda exista o oferta f. buna pentru Hornet (6000 Euro pt. modele 2006, ceea ce mi se pare foarte putin, fiindca vorbim totusi despre Honda).

 

M-ar ajuta foarte mult cateva pareri si sugestii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 71
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!

Voi cumpara o motocicleta la inceputul acestui an si dupa indelungi cugetari am ajuns la concluzia ca un streetfighter de capacitate medie ar fi cel mai potrivit pentru mine.

Am 3 variante:

1. Honda Hornet 600

2. Yamaha FZ6 N

3. noul Suzuki GSR600

Pretul joaca si el un rol important in alegerea mea. Am vazut ca la Honda exista o oferta f. buna pentru Hornet (6000 Euro pt. modele 2006, ceea ce mi se pare foarte putin, fiindca vorbim totusi despre Honda).

 

M-ar ajuta foarte mult cateva pareri si sugestii.

in primul rand salut

2: de ce le spui streetfightere?sunt nakeduri

3: am mers cu fz6 2005 si cu hornet 2005

de suzuki nu stiu practic nimic dar la prima vedere ar trebui sa te opresti la fz6 si hornet

fz6-le are motorul de r6 (un pic restrictionat)si asta inseamna ceva

yamaha mi s-a parut ceva mai rea,ca si reprize, dar aproape insesizabil

cutia de viteze ceva mai elastica la fz6

in schimb,honda mi s-a parut mult mai manevrabila

 

daca esti incepator nu-ti recomand nici una

nu sunt niste monstri dar nici pt incepatori nu sunt

apropos de monstri,un ducati monster(ala mic) ar fi mai potrivit pt incepareti

daca nu faci parte dintre ei,uite-te cum arata fz1 2006

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2: de ce le spui streetfightere?sunt nakeduri

Prin streetfighter eu inteleg un naked cu veleitati sportive. Gresesc?

 

On topic: despre manevrabilitatea lui Hornet am auzit numai superlative. Motorul nu este asa de avansat tehnologic ca la FZ6 sau GSR600, in schimb trenul de rulare este de exceptie. In plus am citit in Mototrrad ca sprintul 0-200km/h se intampla cu o secunda mai repede pentru Hornet decat pentru FZ6. Plus ca este in oferta acum....

Sunt curios la ce pret va aparea Suzuki-ul.... Stie cineva???

Editat de nec+ultra
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu streetfighterele sunt mobre modificate cu aspect "rau"

 

streetfighter:

 

 

post-6551-1136970065_thumb.jpg

 

naked:

 

post-6551-1136970065_thumb.jpg

fz1 2006 motorul de r1 f.usor imblanzit..150 de caluti :ok:

 

In principiu streetfighterele sunt mobre modificate cu aspect "rau"

 

streetfighter:

post-6551-1136970065_thumb.jpg

 

naked:

 

post-6551-1136970065_thumb.jpg

fz1 2006 motorul de r1 f.usor imblanzit..150 de caluti :D

am atasat aiurea :) ...dar cred ca se intelege.. :peace:

post-6551-1136971173_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin streetfighter eu inteleg un naked cu veleitati sportive. Gresesc?

 

On topic: despre manevrabilitatea lui Hornet am auzit numai superlative. Motorul nu este asa de avansat tehnologic ca la FZ6 sau GSR600, in schimb trenul de rulare este de exceptie. In plus am citit in Mototrrad ca sprintul 0-200km/h se intampla cu o secunda mai repede pentru Hornet decat pentru FZ6. Plus ca este in oferta acum....

Sunt curios la ce pret va aparea Suzuki-ul.... Stie cineva???

 

Fa cate un test drive cu fiecare candidata. Nu pune baza pe +/- o secunda ; in realitate nu sesizezi aceste diferente, asa cum nu prea o sa prinzi suta in 3.3 sec sau cat scrie in revista.

Eu am un Hornet 2004 si sunt multulmit de el. Am doua cunostinte cu FZ6 2004 ; si ei sunt incantati de alegerea lor. Totul e sa nu suferi de betia vitezei ca ti-o ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

clasa Streetfighter ar trebui sa aiba motoare v-twin de cuplu mare maleabil la turatii joase

 

motocicletele din lista sunt toate 4 in linie, derivatii ale motoarelor sportive

 

un Streetfighter adevarat la 600cc nu cred ca exista

 

poti considera si Triumph Speed Four

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

clasa Streetfighter ar trebui sa aiba motoare v-twin de cuplu mare maleabil la turatii joase

cine a zis? :ok:

 

Majoritatea sunt in patru cilindri, cu capacitati cilindrice peste mia de cmc. Oricum vorbim de look ,nu de performante . Hornetul meu spre exemplu il incadrez la naked nu la streetfightere. Alex123 are dreptate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dintre aceste doua naked-uri, cea produsa de Yamaha si cea produsa de Honda sunt la egalitate (si rev. MotoRevu - Ungaria) a facut un test cu naked, la fel ca si Univers Moto (UM al nostru) prin care le situau pe aceasi treapta. Edi are dreptate, mai bine faci un drive test cu fiecare din "finaliste" :moto:

 

Vezi ca mai este un topic pe forum , la sectiunea Motocicleta mea, unde un user si-a achizitionat de la dealerul din Cluj al firmei britanice un Triumph Speed Four.

 

Acum, streetfighter ca sa fie trebuie sa ii mai faci tu mici modificari, nu asa cum il scoti din show-room.

 

Ca sa fie inclus mai bine in clasa streetfighter, de ce nu incerci un super motard? Ce zici de KTM SuperDUKE 990 :ok:

 

Bafta in alegerea ta! :welcome:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Triumph Speed Triple, Benelli TNT, Yamaha FZ1 ?????? Astea nu sunt street-fightere?????

Raman fidel definitiei pe care i-am dat-o eu: "Naked cu veleitati sportive"

 

Speed Triple si TNT da, deoarece cuplul maxim e in jur de 5000 rpm

 

FZ1 deja urca in zone bazaitoare de supersport

 

Buell & KTM fac Streetfightere adevarate

 

notiunea asta de "streetfighter" e relativa. primele SF nu aveau nimic diferit de SS decat lipsa carenelor. in prezent constructia unui SF cred ca trebuie sa fie potrivita traficului urban la viteze medii, sa ai o pozitie mai verticala si cuplu pe care sa-l simti la turatii joase in orice treapta te-ai afla

 

daca te referi numai la factorul estetic atunci da, mai toate sunt Streetfighter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Voi cumpara o motocicleta la inceputul acestui an si dupa indelungi cugetari am ajuns la concluzia ca un streetfighter de capacitate medie ar fi cel mai potrivit pentru mine.

Am 3 variante:

1. Honda Hornet 600

2. Yamaha FZ6 N

3. noul Suzuki GSR600

Pretul joaca si el un rol important in alegerea mea. Am vazut ca la Honda exista o oferta f. buna pentru Hornet (6000 Euro pt. modele 2006, ceea ce mi se pare foarte putin, fiindca vorbim totusi despre Honda).

 

M-ar ajuta foarte mult cateva pareri si sugestii.

 

Mosule!!!..nu cauta un model anume ca te arzi!!!

Aculta:

-ex. ai 3000eur si vrei un neked de600! Solutie:- tu gasesti motoarele si un amic motociclist vechi le calareste, dupa care se satura sau nu mai are ce calarii :ok: ,te duce cu 3-4 la un mecanic si mecanicu' iti alege motoru'!!!!...si tu ai motor :welcome:

 

p.s.ma doare in c.r daca nu ma asculti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu - vezi ca in stanga e afisat avatarul si nick-ul celui care scrie mesajul

bine...

nota 2 iesi afara maine sa vii tuns

ce-aveti fratilor?unu zice ca SF e mobra aia care are cuplu mare la turatii joase iar altu ca SF e NAKED CU VELEITATI SPORTIVE

:ok:

 

CONFUNDATI NOTIUNEA DE STREETFIGHT CU NAKEDURILE NOI CARE TOCMAI DUPA ADEVARATELE SF S-AU INSPIRAT(MAI CITITI REVISTE DE AFARA..EX:BENELLI 1100 TNT 2006 SAU KAWA Z 1000 DIN ANII TRECUTI)

EXACT LA FEL FAC SI UNII CHOPPERISTI SI SPUN CHOPPER LA ORICE TOURING OBOSIT DE 2 JUMA'

 

NOTIUNEA DE STREETFIGHT A APARUT TOCMAI DE LA ASPECTUL RAUTACIOS AL MOTOCICLETELOR MODIFICATE IN VESTUL EUROPEI,IN MAJORITATE DIN VITEZANE,SI NU DIN CAUZA CUPLULUI SAU "VELEITATILOR SPORTIVE"

(AFARA LE MAI ZICE SI HARDCORE CUSTOM MOTORCYLES )

ASA CUM CHOPPER A PLECAT TOT DE LA MOTO MODIFICATE,TAIATE(CHOP)

pa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

clasa Streetfighter ar trebui sa aiba motoare v-twin de cuplu mare maleabil la turatii joase

cine a zis? :ok:

aLATURI DE ktm DUKE SI BUELL IO ZIC CA AR MAI INTRA SI TOATA GAMA "mt - 0x" DE LA YaMAHA (mt - o3, mt - 01, si motorul meu preferat : mt - 0s )

http://www.totalmotorcycle.com/photos/prot...-2006-MT-OS.htm

 

clasa Streetfighter ar trebui sa aiba motoare v-twin de cuplu mare maleabil la turatii joase

cine a zis? :welcome:

aLATURI DE ktm DUKE SI BUELL IO ZIC CA AR MAI INTRA SI TOATA GAMA "mt - 0x" DE LA YaMAHA (mt - o3, mt - 01, si motorul meu preferat : mt - 0s )

http://www.totalmotorcycle.com/photos/prot...-2006-MT-OS.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@alex123

Amigo, unii termeni isi largesc sensul odata cu trecerea timpului. Un exemplu f. bun este chiar acesta: streetfighter. Bine ai venit in '06!!!!

ai vorbit ca un super expert

nu mai intru aici pt ca nu mai am de ce

Multe Urari si Iubire Eterna

pa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa par atotstiutor, fiindca daca as fi nu as mai fi deschis acest topic. Vreau doar sa aud mai multe pareri avizate despre acest subiect si in acest domeniu.

 

Ca daca ma inervati imi iau GS500 si o sa vb pe topicul despre relicve ce se afla inca in productie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Kawasaki ER-6N sau chiar ER-6F.

 

650 cmc, 72 CP, 2 cilindri, 4 timpi, 8 valve, injecție, Euro3. 210 mm lungime, 32 grade bracaj, 174 kg. Versiunea carenată are 220 km/h pe bord.

post-7203-1137453275_thumb.jpg

post-7203-1137453284_thumb.jpg

post-7203-1137453291_thumb.jpg

post-7203-1137453679_thumb.jpg

post-7203-1137453688_thumb.jpg

post-7203-1137453698_thumb.jpg

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kawasaki ER-6N sau chiar ER-6F.

 

E urat rau. Nu are nici o forma, are un far luat parca de la scutere...iar de versiunea carnata, ce sa mai zic ? :ok:

 

Un naked trebuie sa-ti transmita emotie si cand il vezi, si cand il auzi si cand te urci pe el si pleci la drum.

Editat de partizan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parca nu a zis nimeni nimic de sv650, cel mai consacrat si incoronat...in plus cel mai usor de customizat si de setat pt curse. Si tot nimic despre o gramada de streetfightere italiene, superperformante cu superdesign...despre ce este topicul asta? numai despre 3 modele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ca daca ma inervati imi iau GS500 si o sa vb pe topicul despre relicve ce se afla inca in productie.

 

Daca ai bani de Hornet sau FZ6 si iti iei GS500 ma faci sa-mi para rau ca m-am bagat in seama! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...