horiabt Postat Mai 12, 2006 Share Postat Mai 12, 2006 As dori impresii despre Honda BlackBird 1100XX ....va rog sa fiti extraordinari de pertinenti ! Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Mai 12, 2006 Share Postat Mai 12, 2006 As dori impresii despre Honda BlackBird 1100XX ....va rog sa fiti extraordinari de pertinenti ! Multumesc OUTSTANDING Din experienta personala nu i am gasit (inca ) ) nici un defect , poate doar prea ..puternica ? Dual CBS este tare interesant ( te lasa sa franezi si in posturi in care nu se recomanda - ex- in curba ). In rest dat fiind ca are injectie nu prea stiu ce sa ti spun pentru ca si vede singura de treaba si nu i de reglat carburatoare:) Este destul de grea cand "sta" insa dupa primu metru deja merge singura. Am mers cu ea pe vant lateral puternic si sta foarte bine - nu sunt eu destul de experimentat ca sa i cer ce poate . Din cate stiu IPMAN are una pe carburatie si este si mult mai "vechi " motociclist ca mine asa ca poate parerile lui sunt mai folositoare pt tine. Get better and better Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalimero Postat Mai 16, 2006 Share Postat Mai 16, 2006 salut uite inca 2 topicuri cu xx-u' /Honda-Cbr1...ird-t34789.html si /index.php?showtopic=34801 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Mai 16, 2006 Share Postat Mai 16, 2006 salut, ei , noutati ? lauda te Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horiabt Postat Mai 17, 2006 Autor Share Postat Mai 17, 2006 Are cursa ghidonului mult prea mica pt un asa zis grand sport touring. Iar daca pana si eu ma lovesc de carene cu genunchii, ce sa mai zic de tine Horia? E un bike grozav, foarte puternic, dar le are si el pe ale lui.... Stege,nu este un grand sport touring.....iar chestia cu lovitul de carene nu cred ca vorbim de acelasi model ! Am stat pe ea si este super ok ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Mai 17, 2006 Share Postat Mai 17, 2006 As dori impresii despre Honda BlackBird 1100XX ....va rog sa fiti extraordinari de pertinenti ! Multumesc Felicitari. Daca inteleg eu bine, toata povestea inca o data felicitari. Vorbeste cu Ipman el parca are BlackBird. Am vazut si link-ul catre topicul lui, dupa....! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan kawa Postat Mai 17, 2006 Share Postat Mai 17, 2006 E belea ! Si ce-mi place rau, e ca pozitia pe ea e identica si la fel ca pe super scula mea. Azi daca as avea bani honda dasta xx mi-as lua!...maine?! Sa-ti dau un sfat cumara-ti! Se zice ca'n oras e grau de manevrat. Eu nu cred, pt. ca e la fel de grea, la fel de lunga si ai aceeasi pozitie ca pe super scula mea (gpx 750r -din '89), si eu merg zilnic cu super scula mea 50km prin oras si n-am nimic. @horiabt-vreau sa aud, ....mi-am luat scula! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Mai 17, 2006 Share Postat Mai 17, 2006 Eu totusi te-as sfatui pt. un Vstrom de 1000. http://www.suzuki-gb.co.uk/model.asp?id=26 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Mai 17, 2006 Share Postat Mai 17, 2006 am gasit un "bug" daca se poate spune asa pt ca e prima "zi " de vara , dupa 30 de min de "oras" cam ardea fierul adica m am copt pe el , tot era fierbinte - si nu ma deranja ca i motorul asa ci TOT - cadrul, etc deh, nu i motor de stat dupa conservere in bucurestil asta plin de ....."soferi" so..imi iau scuter:) cine vrea un XX ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Mai 17, 2006 Share Postat Mai 17, 2006 XX-ul pe injectie are radiatoarele mai mici decit cel pe carburatie. E modificata partea din fata. La cel cu carburatoare radiatorul de ulei e in botul ascutit si radiatorul de apa in pozitia "clasica". La cel cu injectie, ambele radiatoare sint in pozitia "clasica", ocupind acelasi loc fizic, deci sint mai mici. Asta deoarece XX-ul a fost promovat mai "spre sport" in anii 97-98 si mai "spre touring" dupa anii 1999. Diferentele mai mari sint intre versiunea cu carburatoare si cea cu injectie. Apoi diferente minore. Pentru maniacii de securitate, dupa 1999 s-a introdus HISS care functioneaza impreuna cu injectia. Daca cineva vrea lista de diferente, sa spuna. E foarte manevrabila si la viteze mici, ceea ce e uimitor pentru o moto de cilindree mare si cu ceva tendinte sportive. Trage demential oriunde si oricum, dar la 175 de cai cit se presupune ca are a mea ... cred ca e firesc. Oficial are 53 de cai la 3000 rpm. CBS-ul e minunat, uiti de frina de spate, dar nu poti face nebunii de gen burnout sau frina de spate "controlata". Stege nu are dreptate ca atinge carenele. Eu am 1.90 si nu ating. Sint aproape de ele, dar nu ating. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan kawa Postat Mai 17, 2006 Share Postat Mai 17, 2006 am gasit un "bug" daca se poate spune asa pt ca e prima "zi " de vara , dupa 30 de min de "oras" cam ardea fierul adica m am copt pe el , tot era fierbinte - si nu ma deranja ca i motorul asa ci TOT - cadrul, etc deh, nu i motor de stat dupa conservere in bucurestil asta plin de ....."soferi" so..imi iau scuter:) cine vrea un XX ? io vreau xx! Ai de vanzare? CE CONDITII! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Mai 17, 2006 Share Postat Mai 17, 2006 io vreau xx! Ai de vanzare? CE CONDITII! oops, mai glumeam si io ca inca e "proaspat" pe al meu nu l dau ( cel putin deocamdata ) ca i prea fain dar se gasesc ( sau cel putin eu am vauzt si pe aci ) spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horiabt Postat Mai 17, 2006 Autor Share Postat Mai 17, 2006 XX-ul pe injectie are radiatoarele mai mici decit cel pe carburatie. E modificata partea din fata. La cel cu carburatoare radiatorul de ulei e in botul ascutit si radiatorul de apa in pozitia "clasica". La cel cu injectie, ambele radiatoare sint in pozitia "clasica", ocupind acelasi loc fizic, deci sint mai mici. Asta deoarece XX-ul a fost promovat mai "spre sport" in anii 97-98 si mai "spre touring" dupa anii 1999. Diferentele mai mari sint intre versiunea cu carburatoare si cea cu injectie. Apoi diferente minore. Pentru maniacii de securitate, dupa 1999 s-a introdus HISS care functioneaza impreuna cu injectia. Daca cineva vrea lista de diferente, sa spuna. E foarte manevrabila si la viteze mici, ceea ce e uimitor pentru o moto de cilindree mare si cu ceva tendinte sportive. Trage demential oriunde si oricum, dar la 175 de cai cit se presupune ca are a mea ... cred ca e firesc. Oficial are 53 de cai la 3000 rpm. CBS-ul e minunat, uiti de frina de spate, dar nu poti face nebunii de gen burnout sau frina de spate "controlata". Stege nu are dreptate ca atinge carenele. Eu am 1.90 si nu ating. Sint aproape de ele, dar nu ating. Multumesc Ipman....Stege e carcotas ! Eu am stat pe cea a lui Foxbat si este ok ! Daca ai ceva mai multe amanunte despre defecte si calitati ,nu ezita si dale in vileag....Astept... Felicitari. Daca inteleg eu bine, toata povestea inca o data felicitari. Vorbeste cu Ipman el parca are BlackBird. Am vazut si link-ul catre topicul lui, dupa....! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Mai 20, 2006 Share Postat Mai 20, 2006 Si pina la urma care e decizia .............? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horiabt Postat Mai 20, 2006 Autor Share Postat Mai 20, 2006 E belea ! Si ce-mi place rau, e ca pozitia pe ea e identica si la fel ca pe super scula mea. Azi daca as avea bani honda dasta xx mi-as lua!...maine?! Sa-ti dau un sfat cumara-ti! Se zice ca'n oras e grau de manevrat. Eu nu cred, pt. ca e la fel de grea, la fel de lunga si ai aceeasi pozitie ca pe super scula mea (gpx 750r -din '89), si eu merg zilnic cu super scula mea 50km prin oras si n-am nimic. @horiabt-vreau sa aud, ....mi-am luat scula! Sunt vrajeli, azi am mers pe ea in oras si ai o senzatie de siguranta pe care nu mi-a provocat-o alt motor. E beton !!! am gasit un "bug" daca se poate spune asa pt ca e prima "zi " de vara , dupa 30 de min de "oras" cam ardea fierul adica m am copt pe el , tot era fierbinte - si nu ma deranja ca i motorul asa ci TOT - cadrul, etc deh, nu i motor de stat dupa conservere in bucurestil asta plin de ....."soferi" so..imi iau scuter:) cine vrea un XX ? Cam asa e...azi prin bucuresti am vazut afisat pe bord 115 grade dar in carte am citit ca merge pana la 123 grade...e temperatura normala ? Asa e si la tine ? Si pina la urma care e decizia .............? Decizia este favorabila bagabondule... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horiabt Postat Mai 21, 2006 Autor Share Postat Mai 21, 2006 Am luat-o...ieri si azi am facut cca 700 km cu ea...e super ! Ipman cand ne vedem sa mai dai si mie detalii ? Vii miercuri la Arc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_evil Postat Mai 21, 2006 Share Postat Mai 21, 2006 Super motor nu am cuvinte si parca e scos din tipla.Bafta si ai grija de ea!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ray Postat Mai 21, 2006 Share Postat Mai 21, 2006 Am vazut si eu "aeronava" super faina, felicitari horia!! cand fac si eu o plimbareeee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horiabt Postat Mai 22, 2006 Autor Share Postat Mai 22, 2006 Am vazut si eu "aeronava" super faina, felicitari horia!! cand fac si eu o plimbareeee? cu B.B.-U; meu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_evil Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 cu B.B.-U; meu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_florin Postat Septembrie 18, 2006 Share Postat Septembrie 18, 2006 salutare.cit de mult se preteaza un asemenea motor la un incepator cu vreo 6.000km pe un pegaso650?? astept pareri cit mai obiective. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papalici Postat Septembrie 19, 2006 Share Postat Septembrie 19, 2006 Din cate am auzit eu modelul 1999 nu are limitator shi ia suta in 2.9 sec. Datorita greutatii si stabilitatii, face vitezanele la liniutza mustar. e una dintre cele mai rapide din lume. Akum vreo 8 ani rata deceselor in lume nu era cea mai mare pe r1 ci pe blackbird Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 Te inseli. Toate modelele cu injectie sint limitate la 295. Doar cele cu carburatoare nu sint limitate si sint mai naravase. Adica cele produse in 1997 si 1998. Din 1999 incolo toate s-au produs cu injectie. Este singurul sport-touring capabil sa ajunga la 305-310km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vicentiu Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 Salut, De vreo 2 luni merg si eu cu una. este extraordinara. motocicleta asta chiar franeaza. Atentie insa ca CBS-us nu functioneaza ca ABS-ul si se poate bloca fata. pozitia pe ea este destul de relaxanta. La modelele fabricate pana in 2002 cand au ridicat parbrizul, cu un parbriz touring sau chiar racing, vantul , chiar la viteze mari nu se simte. pe curbe sta foarte bine. minusuri: este f grea pt manevre la viteze ff mici fata de 900 rr-ul pe care l-am avut. se incalzeste foarte tare in oras. am fost surprins sa fie atat de cald la picioare la mersul in oras, in adidasi. iar la viteza daca stai cu varfurile de scarite nu se simte frigul foarte tare Se poate da lejer burnout cu ea. Este singurul sport-touring capabil sa ajunga la 305-310km/h. Dar Busa ce face? Cam astea le-am simtit eu pana acum. Bafta la toti Vicentiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 Mi se pare mie sau toata lumea e impresionata de capacitatea ei de franare? Eu am fost doar pasager pe cea a lui ipman, insa la franari am zis ca imi smulge din umar mana dreapta cu care ma tineam de manerul spate pentru a nu veni gramada pe ipman. Ce sa zic, este una dintre motocicletele al carei design ramane de-a pururea superb chiar si peste 15 ani de acu incolo. A real eyecather, am vazut reactia oamenilor din trafic, de pe margine si de prin parcari. (bine, si toba aia Akrapovic facea show ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.