Sari la conținut

Honda Blackbird


horiabt
 Share

Postări Recomandate

As dori impresii despre Honda BlackBird 1100XX ....va rog sa fiti extraordinari de pertinenti !

Multumesc B)

 

 

OUTSTANDING :blink:

 

Din experienta personala nu i am gasit (inca :lol:) ) nici un defect , poate doar prea ..puternica ?

 

Dual CBS este tare interesant ( te lasa sa franezi si in posturi in care nu se recomanda - ex- in curba ).

 

In rest dat fiind ca are injectie nu prea stiu ce sa ti spun pentru ca si vede singura de treaba si nu i de reglat carburatoare:)

 

Este destul de grea cand "sta" insa dupa primu metru deja merge singura.

Am mers cu ea pe vant lateral puternic si sta foarte bine - nu sunt eu destul de experimentat ca sa i cer ce poate .

 

Din cate stiu IPMAN are una pe carburatie si este si mult mai "vechi " motociclist ca mine asa ca poate parerile lui sunt mai folositoare pt tine.

 

Get better and better

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cursa ghidonului mult prea mica pt un asa zis grand sport touring. Iar daca pana si eu ma lovesc de carene cu genunchii, ce sa mai zic de tine Horia? E un bike grozav, foarte puternic, dar le are si el pe ale lui....

Stege,nu este un grand sport touring.....iar chestia cu lovitul de carene B) nu cred ca vorbim de acelasi model ! Am stat pe ea si este super ok ! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As dori impresii despre Honda BlackBird 1100XX ....va rog sa fiti extraordinari de pertinenti !

Multumesc B)

 

Felicitari. Daca inteleg eu bine, toata povestea inca o data felicitari. Vorbeste cu Ipman el parca are BlackBird.

 

Am vazut si link-ul catre topicul lui, dupa....!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E belea !

 

Si ce-mi place rau, e ca pozitia pe ea e identica si la fel ca pe super scula mea.

Azi daca as avea bani honda dasta xx mi-as lua!...maine?!

 

Sa-ti dau un sfat cumara-ti!

 

Se zice ca'n oras e grau de manevrat. Eu nu cred, pt. ca e la fel de grea, la fel de lunga si ai aceeasi pozitie ca pe super scula mea (gpx 750r -din '89), si eu merg zilnic cu super scula mea 50km prin oras si n-am nimic.

 

@horiabt-vreau sa aud, ....mi-am luat scula!

B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit un "bug" daca se poate spune asa

pt ca e prima "zi " de vara , dupa 30 de min de "oras" cam ardea fierul

adica m am copt pe el , tot era fierbinte - si nu ma deranja ca i motorul asa ci TOT - cadrul, etc

 

deh, nu i motor de stat dupa conservere in bucurestil asta plin de ....."soferi"

 

so..imi iau scuter:)

 

cine vrea un XX ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

XX-ul pe injectie are radiatoarele mai mici decit cel pe carburatie. E modificata partea din fata. La cel cu carburatoare radiatorul de ulei e in botul ascutit si radiatorul de apa in pozitia "clasica". La cel cu injectie, ambele radiatoare sint in pozitia "clasica", ocupind acelasi loc fizic, deci sint mai mici.

Asta deoarece XX-ul a fost promovat mai "spre sport" in anii 97-98 si mai "spre touring" dupa anii 1999.

Diferentele mai mari sint intre versiunea cu carburatoare si cea cu injectie. Apoi diferente minore. Pentru maniacii de securitate, dupa 1999 s-a introdus HISS care functioneaza impreuna cu injectia.

Daca cineva vrea lista de diferente, sa spuna.

E foarte manevrabila si la viteze mici, ceea ce e uimitor pentru o moto de cilindree mare si cu ceva tendinte sportive. Trage demential oriunde si oricum, dar la 175 de cai cit se presupune ca are a mea ... cred ca e firesc. Oficial are 53 de cai la 3000 rpm.

CBS-ul e minunat, uiti de frina de spate, dar nu poti face nebunii de gen burnout sau frina de spate "controlata".

Stege nu are dreptate ca atinge carenele. Eu am 1.90 si nu ating. Sint aproape de ele, dar nu ating.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit un "bug" daca se poate spune asa

pt ca e prima "zi " de vara , dupa 30 de min de "oras" cam ardea fierul

adica m am copt pe el , tot era fierbinte - si nu ma deranja ca i motorul asa ci TOT - cadrul, etc

 

deh, nu i motor de stat dupa conservere in bucurestil asta plin de ....."soferi"

 

so..imi iau scuter:)

 

cine vrea un XX ?

 

io vreau xx! Ai de vanzare? CE CONDITII!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io vreau xx! Ai de vanzare? CE CONDITII!

 

 

oops, mai glumeam si io B) ca inca e "proaspat":blink:

 

pe al meu nu l dau ( cel putin deocamdata ) ca i prea fain

 

dar se gasesc ( sau cel putin eu am vauzt si pe aci )

 

spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

XX-ul pe injectie are radiatoarele mai mici decit cel pe carburatie. E modificata partea din fata. La cel cu carburatoare radiatorul de ulei e in botul ascutit si radiatorul de apa in pozitia "clasica". La cel cu injectie, ambele radiatoare sint in pozitia "clasica", ocupind acelasi loc fizic, deci sint mai mici.

Asta deoarece XX-ul a fost promovat mai "spre sport" in anii 97-98 si mai "spre touring" dupa anii 1999.

Diferentele mai mari sint intre versiunea cu carburatoare si cea cu injectie. Apoi diferente minore. Pentru maniacii de securitate, dupa 1999 s-a introdus HISS care functioneaza impreuna cu injectia.

Daca cineva vrea lista de diferente, sa spuna.

E foarte manevrabila si la viteze mici, ceea ce e uimitor pentru o moto de cilindree mare si cu ceva tendinte sportive. Trage demential oriunde si oricum, dar la 175 de cai cit se presupune ca are a mea ... cred ca e firesc. Oficial are 53 de cai la 3000 rpm.

CBS-ul e minunat, uiti de frina de spate, dar nu poti face nebunii de gen burnout sau frina de spate "controlata".

Stege nu are dreptate ca atinge carenele. Eu am 1.90 si nu ating. Sint aproape de ele, dar nu ating.

Multumesc Ipman....Stege e carcotas ! Eu am stat pe cea a lui Foxbat si este ok ! Daca ai ceva mai multe amanunte despre defecte si calitati ,nu ezita si dale in vileag....Astept... B)

 

Felicitari. Daca inteleg eu bine, toata povestea inca o data felicitari. Vorbeste cu Ipman el parca are BlackBird.

 

Am vazut si link-ul catre topicul lui, dupa....!

:blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E belea !

 

Si ce-mi place rau, e ca pozitia pe ea e identica si la fel ca pe super scula mea.

Azi daca as avea bani honda dasta xx mi-as lua!...maine?!

 

Sa-ti dau un sfat cumara-ti!

 

Se zice ca'n oras e grau de manevrat. Eu nu cred, pt. ca e la fel de grea, la fel de lunga si ai aceeasi pozitie ca pe super scula mea (gpx 750r -din '89), si eu merg zilnic cu super scula mea 50km prin oras si n-am nimic.

 

@horiabt-vreau sa aud, ....mi-am luat scula!

;)

 

Sunt vrajeli, azi am mers pe ea in oras si ai o senzatie de siguranta pe care nu mi-a provocat-o alt motor. E beton !!!

 

am gasit un "bug" daca se poate spune asa

pt ca e prima "zi " de vara , dupa 30 de min de "oras" cam ardea fierul

adica m am copt pe el , tot era fierbinte - si nu ma deranja ca i motorul asa ci TOT - cadrul, etc

 

deh, nu i motor de stat dupa conservere in bucurestil asta plin de ....."soferi"

 

so..imi iau scuter:)

 

cine vrea un XX ?

 

Cam asa e...azi prin bucuresti am vazut afisat pe bord 115 grade :lol: :ok: :P dar in carte am citit ca merge pana la 123 grade...e temperatura normala ? Asa e si la tine ?

 

Si pina la urma care e decizia .............? :P :rose:

 

Decizia este favorabila :rose: bagabondule...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Din cate am auzit eu modelul 1999 nu are limitator shi ia suta in 2.9 sec. Datorita greutatii si stabilitatii, face vitezanele la liniutza mustar. e una dintre cele mai rapide din lume. Akum vreo 8 ani rata deceselor in lume nu era cea mai mare pe r1 ci pe blackbird

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Te inseli. Toate modelele cu injectie sint limitate la 295. Doar cele cu carburatoare nu sint limitate si sint mai naravase. Adica cele produse in 1997 si 1998. Din 1999 incolo toate s-au produs cu injectie.

Este singurul sport-touring capabil sa ajunga la 305-310km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

De vreo 2 luni merg si eu cu una.

este extraordinara. motocicleta asta chiar franeaza. Atentie insa ca CBS-us nu functioneaza ca ABS-ul si se poate bloca fata. pozitia pe ea este destul de relaxanta. La modelele fabricate pana in 2002 cand au ridicat parbrizul, cu un parbriz touring sau chiar racing, vantul , chiar la viteze mari nu se simte. pe curbe sta foarte bine.

minusuri: este f grea pt manevre la viteze ff mici fata de 900 rr-ul pe care l-am avut. se incalzeste foarte tare in oras. am fost surprins sa fie atat de cald la picioare la mersul in oras, in adidasi. iar la viteza daca stai cu varfurile de scarite nu se simte frigul foarte tare

Se poate da lejer burnout cu ea.

 

Este singurul sport-touring capabil sa ajunga la 305-310km/h.

Dar Busa ce face?

 

Cam astea le-am simtit eu pana acum.

Bafta la toti

Vicentiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare mie sau toata lumea e impresionata de capacitatea ei de franare?

Eu am fost doar pasager pe cea a lui ipman, insa la franari am zis ca imi smulge din umar mana dreapta cu care ma tineam de manerul spate pentru a nu veni gramada pe ipman.

 

Ce sa zic, este una dintre motocicletele al carei design ramane de-a pururea superb chiar si peste 15 ani de acu incolo. A real eyecather, am vazut reactia oamenilor din trafic, de pe margine si de prin parcari. (bine, si toba aia Akrapovic facea show :cheers:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...