Sari la conținut

Honda Blackbird


horiabt
 Share

Postări Recomandate

Te inseli. Toate modelele cu injectie sint limitate la 295. Doar cele cu carburatoare nu sint limitate si sint mai naravase. Adica cele produse in 1997 si 1998. Din 1999 incolo toate s-au produs cu injectie.

Este singurul sport-touring capabil sa ajunga la 305-310km/h.

 

CBR 1100 XX stock (carburatie sau injectie) nu a trecut niciodata de viteza reala de 300 km/h. "Prinde" cam 290-291. Nu te uita dupa ce povesteste vitezometrul ca-s balarii, asta o stim cu totii. Prima motoreta de serie care a doborat bariera de 300 in mod real a fost Haya.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refer ca la vremea la care a fost facuta era singurul sport-touring care dobora bariera de 300km/h. Adica in 1997, cind Hayabusa inca nu exista.

Emmpu, sint pareri impartite daca trece sau nu de 300. Singura chestie certa ar fi un radar, dar nu as vrea sa fie al Politiei :friends:

Apropos de manevrabilitate la viteze mici: mie mi se pare foarte manevrabila fata de ZX9R care e aproape de nestapinit sub 40km/h. Pe de alta parte e firesc, e foarte lunga (distanta intre axele rotilor foarte mare).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refer ca la vremea la care a fost facuta era singurul sport-touring care dobora bariera de 300km/h. Adica in 1997, cind Hayabusa inca nu exista.

Emmpu, sint pareri impartite daca trece sau nu de 300. Singura chestie certa ar fi un radar, dar nu as vrea sa fie al Politiei :friends:

Apropos de manevrabilitate la viteze mici: mie mi se pare foarte manevrabila fata de ZX9R care e aproape de nestapinit sub 40km/h. Pe de alta parte e firesc, e foarte lunga (distanta intre axele rotilor foarte mare).

 

 

Esti un ticalos.

 

Si sa nu te mai prind pe topicuri de XX , clar?

 

 

A trecut tot sezonul si in curand de face 1 an ( UN AN ) de cand nu am reusit sa le plimbam impreuna.Am o poza cu ele la padurice in primele "noastre " zile si atat.

 

NA! AM ZIS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca sunt cel mai in masura sa scriu despre XX, pt ca nu prea le am cu scrisu' si in cazul asta trebuie sa scrii f. frumos. In afara de performante care numai proprietarii sau fostii proprietari pot sa le afle (nu cred ca cineva care a imprumutat vreun XX sa aiba "nesimtirea" s-a o biciuiasca putin sa vada ce poate - din acelasi motiv nu am cerut-o nici eu) - este disign-ul care toata lumea poate sa-l vada si daca e cine va care sa nu ii placa inseamna ca e dus :drink: (stiti ca exista 2 gusturi: bunul gust si prostul gust :friends: ). Tema disignului a fost f. bine respectata (spre deosebire de o alta motocicleta , nu spui care ca sa nu jignesc, care a avut cam aselasi tip de inspiratie dar....).

Anul asta am fost f aproape sa imi iau XX, a fost prima optiune dar forta imprejurarilor m-a dus la XZ12 (in sfarsit gasisem un XX care imi convenea dar deja dadusem avansul la 12) care cred ca ma reprezinta mai bine (sau mi sa pare ca de fapt ea m-a scimbat mine).

Intradevar in varianta stock nu "prinde" 300 but who cares, modificata cu siguranta prinde > numai Akrapovicul ii da un boost de aproape 15 cai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:friends: :drink:

Nu stiu daca sunt cel mai in masura sa scriu despre XX, pt ca nu prea le am cu scrisu' si in cazul asta trebuie sa scrii f. frumos. In afara de performante care numai proprietarii sau fostii proprietari pot sa le afle (nu cred ca cineva care a imprumutat vreun XX sa aiba "nesimtirea" s-a o biciuiasca putin sa vada ce poate - din acelasi motiv nu am cerut-o nici eu) - este disign-ul care toata lumea poate sa-l vada si daca e cine va care sa nu ii placa inseamna ca e dus :what: (stiti ca exista 2 gusturi: bunul gust si prostul gust :blink: ). Tema disignului a fost f. bine respectata (spre deosebire de o alta motocicleta , nu spui care ca sa nu jignesc, care a avut cam aselasi tip de inspiratie dar....).

Anul asta am fost f aproape sa imi iau XX, a fost prima optiune dar forta imprejurarilor m-a dus la XZ12 (in sfarsit gasisem un XX care imi convenea dar deja dadusem avansul la 12) care cred ca ma reprezinta mai bine (sau mi sa pare ca de fapt ea m-a scimbat mine).

Intradevar in varianta stock nu "prinde" 300 but who cares, modificata cu siguranta prinde > numai Akrapovicul ii da un boost de aproape 15 cai.

:cheers: sa te duci la jilava , doctore :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne scuzati, deranjam vreo discutie?

Foxbat, anul asta am fost foarte ocupat. Cred ca nu am peste 2000km pe moto si asta din 1 ianuarie. N-a fost sa fie, asteptam alt an mai bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Salut.

 

Cand ai putin timp mai arunca-mi si mie doua vorbe despre mastodont..

acum am un 600F si ma bate gandul sa sar la XX... merg destul de mult prin oras, dar as vrea sa o las mai moale si sa o folosesc mai mult la iesiri spre exterior.. am gasit una din 97 care are o chestie insa destul de dubioasa.. tre tinuta turata pana cand se incalzeste motorul. altfel.. le cam horcaie.fiind pe carburatie presupun ca asta e cheia problemei..

 

merci si astept

:bounce:

 

 

XX-ul pe injectie are radiatoarele mai mici decit cel pe carburatie. E modificata partea din fata. La cel cu carburatoare radiatorul de ulei e in botul ascutit si radiatorul de apa in pozitia "clasica". La cel cu injectie, ambele radiatoare sint in pozitia "clasica", ocupind acelasi loc fizic, deci sint mai mici.

Asta deoarece XX-ul a fost promovat mai "spre sport" in anii 97-98 si mai "spre touring" dupa anii 1999.

Diferentele mai mari sint intre versiunea cu carburatoare si cea cu injectie. Apoi diferente minore. Pentru maniacii de securitate, dupa 1999 s-a introdus HISS care functioneaza impreuna cu injectia.

Daca cineva vrea lista de diferente, sa spuna.

E foarte manevrabila si la viteze mici, ceea ce e uimitor pentru o moto de cilindree mare si cu ceva tendinte sportive. Trage demential oriunde si oricum, dar la 175 de cai cit se presupune ca are a mea ... cred ca e firesc. Oficial are 53 de cai la 3000 rpm.

CBS-ul e minunat, uiti de frina de spate, dar nu poti face nebunii de gen burnout sau frina de spate "controlata".

Stege nu are dreptate ca atinge carenele. Eu am 1.90 si nu ating. Sint aproape de ele, dar nu ating.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai de gand sa o folosesti in oras nu-si are rostul,daca vrei sa pleci in calatorii si cu pasager atunci are un rost sa-ti iei XX!Dar asta numai daca esti mare, fizic vorbind, altfel motocicleta e mare,lunga, e pentru un touring mai linistit asa!

 

M-am dat un pic si cu CBR600F, o sa vezi ca XX-ul e mult mai greu, mult mai greu de manevrat in curbe, de dat de pe o parte pe alta!In schimb la stabilitate in linie dreapta in afara localitoatilor e tare rau!

 

Etajarea cutiei la XX e lunga (doar a fost proiectata sa atinga 300), nu-i de oras!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu as vrea sa o mai raresc in oras cu moto ca ma cam arde... am stat pe ea..mi se pare relativ ok pt dimensiunile mele, care nu-s prea mari... adica am vreun 1.75 asa... de iesit la ture cred ca ar fi ok..

am facut bucuresti -brasov sbiu cu 600-ul meu si m-am cam dat jos cracanat... plus, ca se incinge in dementa si imi cam coace diverse chestii :angry:

chestia e ca spre deosebire de 600f pe care deja m-am cam obisnuit, asta imi place si ca linie foarte mult.

acuma.. n-as arunca banii doar pt asta.. dar arata tare bine...

presupun ca in oras nu e nici o problema sa mergi pe automat cu a doua de la un cap la altul..ca orice ar fi.. iti ajunge...

 

multam. :bounce:

 

 

 

Daca ai de gand sa o folosesti in oras nu-si are rostul,daca vrei sa pleci in calatorii si cu pasager atunci are un rost sa-ti iei XX!Dar asta numai daca esti mare, fizic vorbind, altfel motocicleta e mare,lunga, e pentru un touring mai linistit asa!

 

M-am dat un pic si cu CBR600F, o sa vezi ca XX-ul e mult mai greu, mult mai greu de manevrat in curbe, de dat de pe o parte pe alta!In schimb la stabilitate in linie dreapta in afara localitoatilor e tare rau!

 

Etajarea cutiei la XX e lunga (doar a fost proiectata sa atinga 300), nu-i de oras!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, si mie imi place cum arata desi nu e tocmai nou designul, dar nu stiu daca se merita sa upgradezi la XX. Am 2 prieteni care au XX,unul e mai scund ca tine dar se descurca cu ea, are si experienta mare pe 2 roti, dar eu mi-as fi luat-o pentru mine pentru ca ma duce si poate sa duca si pasagera fluierand. Altfel, eu acum am ZX9 si nu as lua XX decat daca as avea constant pasager.

 

Pentru oras chiar nu se justifica, incalzeste si asta de rupe,ce crezi, iar in oras consumul o sa fie maricel, in afara merge decent, 7 litri daca esti pus pe touring.

 

E o motocicleta foarte reusita, cara bine persoane si bagaje, o sa ai senzatia familiara cand te vei sui pe ea fiindca e aceeasi senzatie de Honda, dar daca ai fost obisnuit sa te joci reisar boy cu baietii nu e de ales.

 

La statura ta cred ca ti se potrivesc majoritatea motocicletelor, poti sa-ti alegi si orice altceva. Eu daca as incapea pe un miar mi-as lua, dar ,deh, am caroseria mai mare (1.90/120)!

 

Daca crezi ca te-ai inteleptit si plimbarea in afara orasului este pentru tine acum mai mult de placere, cu eventual pasager, fara aptitudini de reising atunci cred ca este dintre cele mai bune alegeri! :bounce:

 

Bafta in alegere!

 

p.S. Chestia cu zgomotul poate sa fie din reglaj si intradevar mai da in nas pana se incalzeste dar nu prea mult, ai grija cu alesul motorului, ca degeaba o fi XX-ul superb ca model daca iei un exemplar nasol!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam frumos...

comment foarte pertinent.

 

eu am dat la greu in oras.. uneori chiar si 100 de km pe zi, dar acus...am constatat ca am luat vreo 10 kg.. shi ma cam indurereaza treaba.. asa ca vreau sa ma dau mai rar.. si preferabil afara.sau daca-s in oras.. pe zone cu circulatie fluida (prefer sa plec mai dimineata de acasa decat sa stau in trrafic :angry: )

 

pasagera in spate n-ar avea in mod constant, dar m-ar avea pe mine cu mare chef de plecat :what:

si, dap, sunt hondar prin definitie. :huh: so... nu prea am variante. fie un 600 mai nou, dar mai incomod probabil ca XX (am meu m-a cam zapacit de la bucuresti la sibiu, si ma frige destul de rau vara, la modul serios)

 

 

merci inca odata

 

:bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

se pare ca o sa am mai multi prieteni anu asta. asta dupa ce am vazut acest topic. eu acum mi-am luat xx si parerile voastre m-au informat indeajuns. multe dintre aceste lucruri o sa le descopar si singur. :cheers:

oricum la discutiile pe care le-am vazut aici o sa adaug si eu ceva: pt oras eu folosesc un scuter de 125 in 4timpi iar xx pentru intruniri si drumuri mai mari de 50km.

acelasi lucru il faceam si cu cbr f3 si asa o sa fac si cu xx. eu cred ca nu se merita sa iti freci cutia cu 1a si a2a prin oras cand poti merge pe un vehicul special destinat pt asa ceva cum e scuterul.

post-13765-1203326742_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca o sa am mai multi prieteni anu asta. asta dupa ce am vazut acest topic. eu acum mi-am luat xx si parerile voastre m-au informat indeajuns. multe dintre aceste lucruri o sa le descopar si singur. :huh:

oricum la discutiile pe care le-am vazut aici o sa adaug si eu ceva: pt oras eu folosesc un scuter de 125 in 4timpi iar xx pentru intruniri si drumuri mai mari de 50km.

acelasi lucru il faceam si cu cbr f3 si asa o sa fac si cu xx. eu cred ca nu se merita sa iti freci cutia cu 1a si a2a prin oras cand poti merge pe un vehicul special destinat pt asa ceva cum e scuterul.

 

Foarte frumoasa motocicleta ! Sa o stapanesti sanatos ! :huh:

 

Fii amabil, te rog ! Spune-mi si mie din ce an este XX-ul tau ?

 

Merci ! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 4 weeks later...

am si eu o problema cu luminile. pur si simplu nu se mai aprind. am plecat din bacau spre hanul ancutei si totul a fost ok , dar cand am plecat de acolo nu mai aveam lumina.am verificat sigurante , relee , chiar am fost la service honda in Iasi dar mi-au zis ca nu are rost sa puna tester pe ea ca sigur gasesc ei kikitza daca o las la ei o saptamana :D .mentionez ca daca dau flash-uri becurile se aprind. a mai avut cineva probleme de astea ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

salut. imi place si mie acest model, ma gandesc sa cumpar aceasta motocicleta. m'am uitat pe site'ul importatorilor de motociclete honda si nu am gasit acest model. nu se mai fabrica sau nu-l mai aduc astia in tara?

in bucuresti / bacau sunt posesori de xx? as dori s ama urc pe unul sa vad pozitia etc. am 1.96

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
salut. imi place si mie acest model, ma gandesc sa cumpar aceasta motocicleta. m'am uitat pe site'ul importatorilor de motociclete honda si nu am gasit acest model. nu se mai fabrica sau nu-l mai aduc astia in tara?

in bucuresti / bacau sunt posesori de xx? as dori s ama urc pe unul sa vad pozitia etc. am 1.96

 

 

pai,.nu se mai fabrica :rolleyes:

 

se zvoneste ca va aparea un nou model in 2009 - 2010 dar pana nu vad, nu cred:)

 

eu vand unul, daca te intereseaza..ai datele mele de contact si detaliile desprea anunt in semnatura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...