ionut_nicolae Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Salutare.Dupa o iarna destul de lunga(mult prea lunga) astazi am pornit zzr-ica mea.Nu a luat-o din prima dar nu m-a deranjat!Problema a fost dupa circa 10 minute, cand dupa ce am lasat-o sa se incalzeasca am zis sa o iau la o tura.Zis si facut numai ca dupa cateva sute de metri am auzit apa bolborosind si cand m-am dat jos dupa ea deja o arunca afara.Avand in vedere ca nu ma pricep deloc la mecanica intreb si eu:ce e de facut???A mai patit cineva asa ceva?Astept parerile voastre eventual sa ma sfatuiti ce sa fac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Salutare.Dupa o iarna destul de lunga(mult prea lunga) astazi am pornit zzr-ica mea.Nu a luat-o din prima dar nu m-a deranjat!Problema a fost dupa circa 10 minute, cand dupa ce am lasat-o sa se incalzeasca am zis sa o iau la o tura.Zis si facut numai ca dupa cateva sute de metri am auzit apa bolborosind si cand m-am dat jos dupa ea deja o arunca afara.Avand in vedere ca nu ma pricep deloc la mecanica intreb si eu:ce e de facut???A mai patit cineva asa ceva?Astept parerile voastre eventual sa ma sfatuiti ce sa fac! banuiesc ca e vorba despre apa din instalatia de racire; ai ventilator, nu? verifical daca mai merge sau este ars sau obturat de ceva, pune 12V direct pe el si vezi daca se invarte. totusi, dupa cateva sute de metri sa fiarba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 eu am patit asa ceva si era garnitura de la chiulasa dusa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 verifica termocupla (o gasesti montata pe"in" radiator) mai repede vezi in cutia cu sigurante!dupa aia daca nu vrea vezi termostatul daca e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_nicolae Postat Februarie 24, 2010 Autor Share Postat Februarie 24, 2010 banuiesc ca e vorba despre apa din instalatia de racire; ai ventilator, nu? verifical daca mai merge sau este ars sau obturat de ceva, pune 12V direct pe el si vezi daca se invarte. totusi, dupa cateva sute de metri sa fiarba? asta m-a mirat si pe mine.si ce e mai rau ca a aruncat afara.ventilatorul nu cred ca a pornit dar stiu ca functioneaza.dupa ce am pornit-o am lasat un pic sa se incalzeasca apoi am turat un pic motorul si m-am urcat pe ea.dupa 2-300 de metri am auzit ca fierbe si cand am oprit deja arunca apa!poate sa fie oare de la termostat?sau sa nu mai fie bun antigelul? Mesaj completat eu am patit asa ceva si era garnitura de la chiulasa dusa... la garnitura de chiulasa ma gandeam si eu. Mesaj completat cand am cumparat-o mi-a cam bubuit-o si mergea ca nebunu.atunci a inceput prima oara sa fiarba.sa fi ars chiulasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Dupa cum a zis Dan_Cata si Black Wolf, verifica termocupla si apoi electroventilatorul. Ventilatorul se prajeste foarte, foarte greu dar poate avea carbunii dusi, termocupla se duce foarte repede insa. Daca ai ZZR de 600 sau 500, ai termocupla cu doua picioruse, scoate mufele de pe termocupla si leaga-le intre ele, daca porneste electroventilatorul e termocupla dusa daca nu , este electroventilatorul de vina. Dar asta faci dupa ce incalzesti bine motorul pana la temp normala de functionare, de unde esti foarte atent si te uiti la indicatorul sa treaca peste limita normala, daca nu porneste electroventilatorul faci ce am zis mai sus (dupa ce opresti motorul) Aici mai e o treaba, nu stiu daca motorul tau are deschis circuitul electroventilatorului si fara cheia pe "ON", eu la vechiul motor aveam deschis circuitul, la asta de-l am acum e inchis fara cheie pe "ON" ..........mai departe de asta e garnitura de chiuloasa arsa. Nu mai merge cu el asa pana nu te dumiresti ce problema are!!! Inainte de toate sa te uiti la ulei, daca s-a facut spuma (albicios sau verzuliu) si la antigel daca pluteste ulei prin el!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_nicolae Postat Februarie 24, 2010 Autor Share Postat Februarie 24, 2010 Dupa cum a zis Dan_Cata si Black Wolf, verifica termocupla si apoi electroventilatorul. Ventilatorul se prajeste foarte, foarte greu dar poate avea carbunii dusi, termocupla se duce foarte repede insa. Daca ai ZZR de 600 sau 500, ai termocupla cu doua picioruse, scoate mufele de pe termocupla si leaga-le intre ele, daca porneste electroventilatorul e termocupla dusa daca nu , este electroventilatorul de vina. Dar asta faci dupa ce incalzesti bine motorul pana la temp normala de functionare, de unde esti foarte atent si te uiti la indicatorul sa treaca peste limita normala, daca nu porneste electroventilatorul faci ce am zis mai sus (dupa ce opresti motorul) Aici mai e o treaba, nu stiu daca motorul tau are deschis circuitul electroventilatorului si fara cheia pe "ON", eu la vechiul motor aveam deschis circuitul, la asta de-l am acum e inchis fara cheie pe "ON" ..........mai departe de asta e garnitura de chiuloasa arsa. Nu mai merge cu el asa pana nu te dumiresti ce problema are!!! Inainte de toate sa te uiti la ulei, daca s-a facut spuma (albicios sau verzuliu) si la antigel daca pluteste ulei prin el!!! O sa fac ce mi-ai zis sa vad daca merge.In ceea ce priveste uleiul nu pare a avea,oricum spuma nu s-a facut iar in antigel nu am deloc ulei.As merge la un mecanic dar nu stiu unde sa ma duc la mine in oras.Nu au prea multi motoare si nici nu as vrea sa il dau pe mana oricui! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 O sa fac ce mi-ai zis sa vad daca merge.In ceea ce priveste uleiul nu pare a avea,oricum spuma nu s-a facut iar in antigel nu am deloc ulei.As merge la un mecanic dar nu stiu unde sa ma duc la mine in oras.Nu au prea multi motoare si nici nu as vrea sa il dau pe mana oricui! Eu am avut probleme toata vara trecuta pentru ca era stricata garnitura de la busonul radiatorului. Ideea e ca daca motorul se incalzeste, apa se incalzeste si ar trebui sa se dilate in rezervorul de expansiune din spate dar daca busonul e prost iti scapa vapori pe acolo. Dupa un timp ajungi sa ai radiatorul mai mult plin cu aer decat cu apa. Dupa care cand motorul se incalzeste in radiator ai vapori in loc de apa, si termocupla se arde pentru ca se suprta-incalzeste, asa ca nici nu-ti mai porneste electro-ventilatorul. Ideea e ca circuitul de lichid cand nu merge bine se umple pe sus prin radiator, nu prin busonul de la vasul de prea-plin care e prezentat in manualul motocicletei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Salutare.Dupa o iarna destul de lunga(mult prea lunga) astazi am pornit zzr-ica mea.Nu a luat-o din prima dar nu m-a deranjat!Problema a fost dupa circa 10 minute, cand dupa ce am lasat-o sa se incalzeasca am zis sa o iau la o tura.Zis si facut numai ca dupa cateva sute de metri am auzit apa bolborosind si cand m-am dat jos dupa ea deja o arunca afara.Avand in vedere ca nu ma pricep deloc la mecanica intreb si eu:ce e de facut???A mai patit cineva asa ceva?Astept parerile voastre eventual sa ma sfatuiti ce sa fac! Scoate capacul de la radiator (busonul), porneste motorul, urmareste daca lichidul de racire scoate(face) bule de aer.Nu-ti imagina o fierbere ca la o oala sub presiune ci bule destul de mici, pot aparea si daca nu-i amorsata pompa de apa.Ca si alti baieti de pe aici si eu zic ca e garnitura de chiulasa.Presiunea care se face in sistemul de racire nu lasa ca apa sa se ridice la temperatura de activare a termostatului si implicit la pornirea ventilatiei.Plus ca nivelul de lichid scade fiind impins in vasul de expansiune, (circuitul e inchis), tinand cont ca termostatul nu se mai deschide, cantitatea de lichid din vasul de expansiune creste, fiind dat intr-un final afara. Parerea mea. Mesaj completat Eu am avut probleme toata vara trecuta pentru ca era stricata garnitura de la busonul radiatorului. Ideea e ca daca motorul se incalzeste, apa se incalzeste si ar trebui sa se dilate in rezervorul de expansiune din spate dar daca busonul e prost iti scapa vapori pe acolo. Dupa un timp ajungi sa ai radiatorul mai mult plin cu aer decat cu apa. Dupa care cand motorul se incalzeste in radiator ai vapori in loc de apa, si termocupla se arde pentru ca se suprta-incalzeste, asa ca nici nu-ti mai porneste electro-ventilatorul.Ideea e ca circuitul de lichid cand nu merge bine se umple pe sus prin radiator, nu prin busonul de la vasul de prea-plin care e prezentat in manualul motocicletei... In cazul in care e stricata garnitura busonului de la radiator nivelul licidului din vasul de expansiune creste dar nu e dat afara, temperatura se ridica, ventilatorul porneste,nu e absorbit tot lichidul din vas (prin deschiderea termostatului) ci doar o parte a acestuia, destula cantitate cat sa nu se ajunga la furtunasul de evacuare din vasul de expansiune. Tot o parere de-a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Lasati-o naibii de treaba cu garnitura aia de chiulasa. S-a dus asa, din senin? Si nu scoate fum? Fie nu-i porneste ventilatorul pentru ca e prajit sau ca e termocupla busita, fie e termostatul blocat, fie are lichid de racire prost (fierbe la temperatura prea mica). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Am patit si eu treaba asta si era din cauza ca nu facea contact bine mufa la termocupa situata pe radiator(asta daca nu stii unde e ).Apropo cata apa ai in instalatie ?poate e peste nivel si cand se incalzeste da afara .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_nicolae Postat Februarie 25, 2010 Autor Share Postat Februarie 25, 2010 Azi am pornit-o iar.Am lasat-o la relanti pana s-a incalzit si apoi am accelerat-o.In cateva minute s-a ridicat imediat apa si apoi a dat-o afara.Am vazut 2 chestii: 1.Motorul scoate ceva fum dar nu stiu de unde(aici ma gandesc la garnitura de chiulasa) 2.Termocupla nu a pornit deloc pe parcursul cat am tinut motocicleta pornita asa ca ori e arsa ori nu face contact cum trebuie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 (editat) 1.ce culoare are fumul? nu cumva este abur?afara e totusi rece si asta creaza condens in motor! 2. dupa ce pornesti motorul si se incalzeste ,scoate mufa termocuplei si pune mufa in"scurtcircuit"lasa sa mearga si vezi ce se intimpla(trebuie sa ti porneasca ventilatorul.) la zzr ul meu facea asa "arunca apa"cand a crapat termocupla! Editat Februarie 25, 2010 de Black_wolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Foarte posibil sa se fi oxidat contactele termocuplei din cauza umezelii de pe timpul iernii. verifica daca nu cumva trebuie sa cureti contactele. intr-adevar cel mai simplu de verificat daca ventilatorul functioneaza este sa unesti firele care sunt legate pe termocupla (contactul sa fie pus). daca este un singur fir, il pui la masa (oriunde pe cadru unde nu este vopsea eventual pe un surub neizolat si nevopsit) ventilatorul trebuie sa porneasca imediat. daca nu porneste: - cu motorul rece si fara contact pus, misti putin (rotesti) de palele ventilatorului sa nu fie blocate. teoretic nu oxideaza axul ca sa le blocheze... dar nu e imposibil. ventilatorul trebuie sa se roteasca foarte usor. - unesti firele termocuplei si vezi daca porneste ventilatorul. daca nu, pui contactul. daca nici asa, inseamna ca e o problema electrica (posibil sa fie si o siguranta) daca porneste cand pui contactul intre firele termocuplei: - 1. posibil contactele firelor sau termocuplei sa fie oxidate. le cureti. - 2. daca si contactele sunt curate si tot nu porneste cand se incalzeste motorul atunci sigur e termocupla (caz putin probabil) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 ...In cazul in care e stricata garnitura busonului de la radiator nivelul licidului din vasul de expansiune creste dar nu e dat afara, temperatura se ridica, ventilatorul porneste,nu e absorbit tot lichidul din vas (prin deschiderea termostatului) ci doar o parte a acestuia, destula cantitate cat sa nu se ajunga la furtunasul de evacuare din vasul de expansiune. Tot o parere de-a mea. In cazul in care capacul busonului e stricat cand motorul devine foarte cald apa se dilata si iese in vasul de expansiune, iar cand se mai raceste trage in loc de apa din vasul de expansiune de jos aer fals de sus, astfel ca in timp ajungi cu radiatorul gol. Dupa aia motorul se supra-incalzeste si incepe sa verse apa prin tubul de prea-plin, termocuplul ti se arde si ajungi cu rezervorul plin cu aer si aburi. Eu am patiti de doua ori chestia asta anul trecut si urmeaza sa-mi cumpar al doile termocuplu de pe wemoto.co.uk. Si la ultimul drum de la mare de la bulgari pana in Bucuresti am consumat mai mult de un litru de apa demineralizata si am tinut tot timpul ventilatorul in scurt cu o sarma ca evident termocuplul nu mai facea din nou nimic. E posibil totusi sa fie o banala pana de contact la mufa aia care intra in termocuplu, asa ca eu as merge in primul rand pe curatat contacte. La Kawasaki e vorba de piesa pusa in dreapta jos pe radiator, cea din stanga sus aprinde becul rosu cand e buba.... Poate fi insa si un radiator cam gol, si instalatia se umple prin busonul aflat in coltul din stanga sus al radiatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Daca te mai joci mult asa si garnitura aia nu e arsa, cu siguranta ca ai sa o prajesti tu, nu trebuia sa o aduci la punctul de fierbere! Vezi sa nu fie abur, cum a zis si Black Wolf, fierbe, iti da apa afara pe supraplin exact pe galeriile incinse, se face asa vara, un abur de nu poti sa stai langa ea, d-apai acum iarna....si-apai, fum ar trebuii sa-ti scoata numai pe toba, cum adica nu stii pe unde!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Imi mentin parerea ca e garnitura de chiulasa, lichidul de racire nu se incalzeste (motorul tinut la relanti, intr-un interval de timp atat de mic) sa ajunga la temperatura de fierbere incat sa porneasca ventilatorul.Pur si simplu ii impinge aer in sistemul de racire si asta poate fi prin doua moduri, garnitura de chiulasa arsa sau (piscata) si garnitura de la busonul radiatorului. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Imi mentin parerea ca e garnitura de chiulasa, lichidul de racire nu se incalzeste (motorul tinut la relanti, intr-un interval de timp atat de mic) sa ajunga la temperatura de fierbere incat sa porneasca ventilatorul.Pur si simplu ii impinge aer in sistemul de racire si asta poate fi prin doua moduri, garnitura de chiulasa arsa sau (piscata) si garnitura de la busonul radiatorului.Parerea mea. Sustin colegul antevorbitor. La mine, de ex. trebuie sa las motorul sa mearga cel putin un sfert de ora pt. ca apa sa ajunga la temperatura la care sa declanseze ventilatorul, nicidecum sa fiarba in cateva minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Bravo baieti, ne bucuram ca stiti. Spuneti aici, va rog, ce se intampla daca in instalatie sunt bule de aer? Sau daca pompa de apa nu mai functioneaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Bravo baieti, ne bucuram ca stiti. Spuneti aici, va rog, ce se intampla daca in instalatie sunt bule de aer? Sau daca pompa de apa nu mai functioneaza? Eu unul mi-am dat cu parerea asupra problemei ivite in cazul prezentat de baiat.Am avut o defectiune similara cu a lui.Daca intr-adevar ai problema pe care ai expus-o, cu parere de rau iti spun ca nu stiu, desi sunt sigur ca ai fost ironic cand te-ai bucurat ca unii stiu. Salutari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 (editat) Daca nu stiti exact ce se intampla, poate n-ar trebui sa trimiteti omul sa-si schimbe garnitura de chiulasa. Macar pentru simplul fapt ca asta ar fi cea mai grava problema (implicit cel mai greu si costisitor de rezolvat) care ar putea cauza simptomele lui. Daca ar fi garnitura de chiulasa ar incepe sa scuipe apa imediat ce l-ar porni. Sa fie pt. posteritate: Aerul isi mareste volumul cu ~ 20% la diferenta de temperatura de 50 grade celsius. Daca are aer in instalatie, va incepe sa bolboroseasca mult inainte de a ajunge la temperatura la care porneste ventilatorul. Daca pompa de "apa" nu functioneaza lichidul de racire in motor fierbe(=>vapori, scuipa apa afara), in timp ce radiatorul ramane ~rece. Asadar, pasii normali ar fi: - Ne asiguram ca ventilatorul este OK - scoatem firele de pe termocupla si le punem in contact direct. Ventilatorul se invarte => e ok. - Ne asiguram ca termocupla e OK - o dam jos si o punem la fiert. Cand da apa in clocot (ceva mai devreme de fapt, dar nu cred ca ai termometru sa masori exact temperatura), trebuie ca intre cele 2 contacte ale termocuplei sa existe conductivitate electrica. - Ne asiguram ca termostatul functioneaza - il fierbem si pe asta. Trebuie sa se deschida (vizibil cu ochiul liber inainte sa dea in clocot) - Ne asiguram ca in instalatie e lichid de racire corespunzator. - Facem aerisirea instalatiei "ca la carte" in cazul ZZR se lasa motorul pornit pana cand porneste ventilatorul CU CAPACUL DE UMPLERE AL CIRCUITULUI SCOS. Abia apoi cautam alte cauze. Din experienta mea de 5 ani cu ZZR: Daca ai apa in instalatie (sau antigel prost sau prea diluat), iti scuipa lichidul afara. Termocupla este un punct slab, mai ales daca are mai mult de 10 ani. Tinand cont de aceste 2 detalii, umple instalatia cu antigel, porneste motorul cu busonul scos, si asteapta sa se incalzeasca. Banuiesc ca stii pe la ce nivel al temperaturii iti pornea ventilatorul. Daca nu porneste, scurtcircuitezi termocupla (unesti firele) si mergi cu el asa pana iti vine una de schimb. Va trebui sa intercalezi un intrerupator, sau, mai bine, un releu de far auto, pentru ca ventilatorul merge si fara contact pus. Editat Februarie 26, 2010 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Asteptam si noi sa auzim daca a rezolvat colegul cu racirea. Intre timp... daca e garnitura de chiuloasa strapunsa (eu exclud din start asta) poti proba in felul urmator: 1. motorul sa fie complet rece. 2. busonul radiatorului scos 3. lichid de racire pana in buza radiatorului (o sa scada putin nivelul pentru ca o sa se duca in vasul de expansiune pana la nivelul gaurii de la buson) 4. pornesti motorul si vezi daca ies bule de aer din lichidul de racire. 5. opresti motorul si rasufli usurat ca nu pare sa fie garnitura arsa. 6. revii la verificatul termocuplei si mai ales a contactelor electrice. In general, defectele necauzate de "forjarea excesiva" a motorului, sunt defecte foarte simple. Din pacate aceste defecte sunt cele mai enervante. Celelate sunt insa mai scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_nicolae Postat Februarie 26, 2010 Autor Share Postat Februarie 26, 2010 Asteptam si noi sa auzim daca a rezolvat colegul cu racirea. Intre timp... daca e garnitura de chiuloasa strapunsa (eu exclud din start asta) poti proba in felul urmator: 1. motorul sa fie complet rece. 2. busonul radiatorului scos 3. lichid de racire pana in buza radiatorului (o sa scada putin nivelul pentru ca o sa se duca in vasul de expansiune pana la nivelul gaurii de la buson) 4. pornesti motorul si vezi daca ies bule de aer din lichidul de racire. 5. opresti motorul si rasufli usurat ca nu pare sa fie garnitura arsa. 6. revii la verificatul termocuplei si mai ales a contactelor electrice. In general, defectele necauzate de "forjarea excesiva" a motorului, sunt defecte foarte simple. Din pacate aceste defecte sunt cele mai enervante. Celelate sunt insa mai scumpe. Inca nu am rezolvat.Din nefericire sunt plecat in interes de serviciu si nu ajung decat marti acasa.Multumesc pt.sfaturi, am sa fac tot ce mi s-a spus aici.Sa vedem ce iese... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 deci ce a iesit ? garnitura de chiulasa sau termocupla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_nicolae Postat Martie 6, 2010 Autor Share Postat Martie 6, 2010 In cazul in care capacul busonului e stricat cand motorul devine foarte cald apa se dilata si iese in vasul de expansiune, iar cand se mai raceste trage in loc de apa din vasul de expansiune de jos aer fals de sus, astfel ca in timp ajungi cu radiatorul gol. Dupa aia motorul se supra-incalzeste si incepe sa verse apa prin tubul de prea-plin, termocuplul ti se arde si ajungi cu rezervorul plin cu aer si aburi. Eu am patiti de doua ori chestia asta anul trecut si urmeaza sa-mi cumpar al doile termocuplu de pe wemoto.co.uk. Si la ultimul drum de la mare de la bulgari pana in Bucuresti am consumat mai mult de un litru de apa demineralizata si am tinut tot timpul ventilatorul in scurt cu o sarma ca evident termocuplul nu mai facea din nou nimic.E posibil totusi sa fie o banala pana de contact la mufa aia care intra in termocuplu, asa ca eu as merge in primul rand pe curatat contacte. La Kawasaki e vorba de piesa pusa in dreapta jos pe radiator, cea din stanga sus aprinde becul rosu cand e buba.... Poate fi insa si un radiator cam gol, si instalatia se umple prin busonul aflat in coltul din stanga sus al radiatorului. Salut!Ai avut mare dreptate la ce mi-ai zis.A fost capacul busonului si tragea aer fals.Ventilatorul merge, numai ca din cauza ca tragea aer fals nu pornea decat dupa ce arunca apa afara.Multumesc pentru sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.