Sari la conținut

Yamaha XT 660 Z Tenere 2008


cristache
 Share

Postări Recomandate

Dupa aproape 900km intr-un weekend...

 

Cred ca asta e motorul care-mi trebuie...

 

Mie imi plac mai mult traseele fara asfalt, la munte , eventual, pentru ca peisajul este superb, altul este aerul si nu este deloc aglomeratie...

 

Pentru asta, fiind din Bucuresti, trebuie sa merg pe asfalt cam 150-200 km pina dau de drumurile comunala sau forestiere dupa care incepe distractia...iar la intoarcere iarasi 200 km...

 

Motorul asta le face decent spre bine pe amindoua, pe asfalt am avut o viteza de croaziera f buna, iar in afara pina acum nu mi-a facut probleme...

 

Asta este bijuteria:

 

post-7547-1285320020_thumb.jpgpost-7547-1285320047_thumb.jpg

post-7547-1285320076_thumb.jpgpost-7547-1285320100_thumb.jpg

 

Am cumparat-o cu tobe Leo Vince, protectie motor , scut motor, si xenoane...si am de gind sa-i pun arcuri progresive pe fata, handguarduri, kit de de coborire, pinion de 14 dinti, toate astea sa ma ajute mai mult pe coclauri...

 

 

Am sa revin cu poze si impresii dupa modificari...

 

post-7547-1285320442_thumb.jpg

Editat de cristache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 63
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Arcuri progresive e o idee buna, handguards ia de la KTM ca sunt ieftine si pastrezi si greutatile din capatul ghidonului. Daca pui pinion mai mic pe fatza sa fi atent cu lantul, o sa frece mai mult pe chestiile alea de plastic si la un amic i-a luat un pic din bascula cand a omis sa-l intinda. Vad ca ai Sirac pe ea, mi s-au parut super ok pe asfalt, eu o sa incerc k60 totusi din motive de pret si comportament pe off.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de urari...

 

Lantul trebuie neaparat verificat si intins dupa ce voi schimba pinionul...

 

La primavara voi schimba si cauciucurile...cred ca vor Metzeler Karoo T...ca sa pot merge si pe coclauri...

 

Tu ai handguarduri de la KTM? Au si pe negru? Poti sa ma indrumi si pe mine de unde sa-mi iau si eu?

 

Multumesc anticipat...

Editat de cristache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ar interesa...Astea sunt? Au insertie metalica sau sunt dintr-un plastic dur...rezistent (cred eu...)

 

Mai aveam o varianta de la Barkbusters...

 

Astea sunt de la KTM:

 

post-7547-1285335366_thumb.jpg

 

 

Nu stiu ce program am, dar iti dau PM sa ne intilnim sa vad si eu handguardurile...

Editat de cristache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte misto jucariile astea. Sa te poarte pe unde iti place!

 

Mi-as fi dorit sa le fi pus ABS de acu 3 ani cand le-au lansat ;) Cred ca e singurul neajuns pe care i l-am putut gasi. Ma rog, si nu baga 200 la ora pe-o roata in juma de secunda.

 

Daca vrei sa te dai mult pe off, iti recomand o foaie spate mai mare, in loc de pinion fatza mic. Stiu, e oleaca mai scump, e ceva mai greu de inlocuit, dar are efecte mai mici asupra ghidajelor lantului.

 

Ti-as recomanda, handguarduri sau nu, sa crestezi putin manetele de frana si ambreiaj -- doar putin. Astfel, la ceva impact serios, sa se rupa intr-un loc apropiat de capat si sa ramana destul cat se te descurci pana iti iei alta.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte misto jucariile astea. Mi-as fi dorit sa le fi pus ABS de acu 3 ani cand le-au lansat ;)

Cica de la anu'.

Mesaj completat

M-ar interesa...Astea sunt? Au insertie metalica sau sunt dintr-un plastic dur...rezistent (cred eu...)

 

Plastic, destul de rezistent. Nu au insertie, sau nu stiu... nu e vizibila la exterior si nu le-am rupt inca :D Gaurile sunt exact cat sa prinda inapoi greutatile. Barkbusters n-am vazut live - alea sunt cu bara metalica + deflector. Am vazut Touratech si prefer KTM. Yamaha sunt extrem de scumpe.

 

Mesaj completat

Ti-as recomanda, handguarduri sau nu, sa crestezi putin manetele de frana si ambreiaj -- doar putin. Astfel, la ceva impact serios, sa se rupa intr-un loc apropiat de capat si sa ramana destul cat se te descurci pana iti iei alta.

 

Sunt "precrestate" oarecum. Ambreiajul sigur, frana mi-e lene sa verific.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fain motor, dar mono si cu 48 de cp (deh, si al meu e mono cu 45 cp deci cam stiu cum e ...). Fratele mai mare este bicilindric si are 110 cp, alta ciorba ... Sa il stapanesti sanatos si la mai mare ;) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

felicitari pt alegera facuta

 

motorul arata f bine la prima vdere, am vrea sa ne spui cat te a ajuns bijuteria ...dak nu vreau deja prea mult :D

 

e modelul la care visez si face cam tot ce vreau eu de la un motor...daca ar fii avut ABS-ul era mai scumpa

 

asfalt ud si noroi uscat..sau invers .. ;)

cu bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri i-am schimbat pinonul, am pus unul de 14 si a devenit mai nervoasa si estimez ca am pierdut doar vreo 10 - 15 km/h la vit max...deasemenea am schimbat si cuplajul la roata, cauciucurile (bucsi) alea erau uzate si aveam joc mare...

 

Aveam nevoie de mai mult cuplu si vit mai mica in offroad...de aceea am schimbat pinionul...

 

Va tin la curent cu modificarile ce vor urma...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers in gasca pe autostrada 130 de la cap la coada, pe DN 120 si la intoarcere iarasi pe autostrada 130-140.

 

La greutate sint cam la fel...si DR-ul are cam 200kg, dar are masele distribuite altfel...Yamaha e mult mai echilibrata...mai ales pe off...DR-ul parca se infigea in pamint...

 

DR-ul vreau sa-l vind...1000eu fix.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki DR 650 RSE are ~170 kg la gol - daca mai pui si 20L de benzina, ceva ulei si o trusa de scule pe acolo... bati usor spre suta.

 

Interesant la Yamaha asta e ca desi e a naibii de masiva, are putina greutate in spate (subcadru usor, toba relativ usoara). Pentru manevrabilitate, asta e extrem de bine. Mie mi s-a parut chiar prea grea in fatza.

 

In alta ordine de idei, nu simti nevoia de risere de ghidon cand mergi in teren?

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DR-ul meu este cel cu carene,doua tobe,electromotor si cred ca are si rezervorul mai mare, asa e cum a zis Switch...are cam 200 de kile...la plin.

 

Pe Tenere i-am pus inaltatoare de ghidon si e destul de bine...se conduce bine in picioare...

 

Oricum mie imi place mai mult motorul cel nou...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe Tenere i-am pus inaltatoare de ghidon si e destul de bine...se conduce bine in picioare...

 

De cat? M-am uitat sa-mi pun si eu dar am senzatia ca nu prea merge exagerat din cauza cablurilor prea scurte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca-n topicu de tenere ma plangeam de trusa de scule de rahat.... si ca n-are cheie de 22 ca sa slabesti piulita de pe axul spate... nici pe fatza n-ai ce face ca nici inbus de 12 nu e. Am descoperit azi cand am schimbat cauciucurile ( sirac gone, k60 on ). N-am inca impresii decat ca vobleaza, cu Sirac mergeam fara maini gramada, K60 nu mere. In rest doar 5km cu ele si nu le-am fortzat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tourance, Karoo? Macar stii de o treaba. Primele 65on-35off, Karoo invers

 

Adica? Tourance nu par 65/35, poate invers - cel putin pe profil, Sirac pare un pic mai ok de off, n-am facut pe setul de l-am schimbat mai mult de 1500 off dar mi s-au parut ok-ish cu observatia ca nu am bagat-o prin namoale nasoale... Si la kilometrajele raportate nu mi se pare la fel ca in ideea vremii mai reci Tourance sunt prea mare treaba... Karoo - n-am idee, n-am investigat prea mult... K60-urile le tot vad laudate ca ok de folosit mixt si bune si pe asfalt ud. Si cu pret bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K 06 e pt cei ce isi doresc karoo si nu ovr sa ivesteasca prea mult. cunosc personal karoo pe f650 dakar folosite 50/50 si si-au facut treaba 10.000. eu am tourance si le-am schimbat la 15000 doar din moft tot cu tourance dar o sa trec pe karoo. metzler e mai scumo dar eu zic ca inafara de frane, cauciucurile sunt singure care mai conteaza pe un motor. de accelerat stie oricine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tourance, Karoo? Macar stii de o treaba. Primele 65on-35off, Karoo invers

 

Adica? Tourance nu par 65/35, poate invers - cel putin pe profil, Sirac pare un pic mai ok de off, n-am facut pe setul de l-am schimbat mai mult de 1500 off dar mi s-au parut ok-ish cu observatia ca nu am bagat-o prin namoale nasoale... Si la kilometrajele raportate nu mi se pare la fel ca in ideea vremii mai reci Tourance sunt prea mare treaba... Karoo - n-am idee, n-am investigat prea mult... K60-urile le tot vad laudate ca ok de folosit mixt si bune si pe asfalt ud. Si cu pret bun.

 

LE: Am citit gresit raportul la Tourance. Partea de mai sus referitoare la mai mult on decat off e irelevanta in cazul asta, sorry.

 

Mesaj completat

K 06 e pt cei ce isi doresc karoo si nu ovr sa ivesteasca prea mult.

 

Vb de Heidenau K60 sau de Mitas E06?

 

cunosc personal karoo pe f650 dakar folosite 50/50 si si-au facut treaba 10.000.

 

50/50 e ff probabil sa tina atat, dar cu orice iesire din B insemnand macar 100km de mers tare pe DN sau A... nu prea ai cum sa iesi 50-50 cu un dual daca stai in B.

 

eu am tourance si le-am schimbat la 15000 doar din moft tot cu tourance dar o sa trec pe karoo. metzler e mai scumo dar eu zic ca inafara de frane, cauciucurile sunt singure care mai conteaza pe un motor. de accelerat stie oricine...

 

Metz Tourance si Michelin Sirac au fost stock pt Tenere... Tourance pare totusi cauciuc de asfalt cu profil... in rest e tare de zic unii ca-i tine 30k... Prefer sa schimb mai des da' sa stiu ca ma bazez si pe ud si uscat, si ca e destul de moale sa franeze ok... Karoo - no idea. Scump / ieftin... as fi mers pe Sirac chiar daca acolo e scump ( sari de 10M cu setul ) doar ca nu mi s-a parut mai mult de ok-ish pe off.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tourance? 65-35? Poate doar in reclame. Sunt zero barat pe orice offroad. 80-20 cu indulgenta. Karoo ar fi niste gume 60off-40on, in timp ce k60 ar fi 40off-60on.

 

Interesant ca desi nu sunt niste gume scumpe, daca sunt tinute la viteze decente (sub 150), K60urile fac treaba cu brio.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...