The Mentalist Postat Octombrie 5, 2006 Share Postat Octombrie 5, 2006 Intentionez sa-mi iau sezonul viitor unul din cele doua modele. Honda XX model 97-98 pe carburator, am mers pe unul si mi-a placut foarte mult sau ZX9 model 2000-2002, nu am mers cu el dar incap destul de bine (am 1.90 -110kg). Am auzit ca s-ar incinge tare in oras, ca e cam greu de pus pe trasa in curbe, ca daca lasi sau tragi de gaz are unele reactii cam tampite. Nu prea ma dau in oras, mai mult la drum prin tara, ma intereseaza sa traga foarte bine pana in 200, nu vreau sa vad daca pot merge cu 300. Experienta pe moto doar un sezon dar asta nu inseamna ca o sa mai trec pe la ceva mai slab inainte. Daca sunt posesori care pot sa exprime o parere, va rog, postati cu incredere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Octombrie 5, 2006 Share Postat Octombrie 5, 2006 Eu am mers si pe ZX9 si pe XX(exact ca cel din poza, mobrele ii apartin lui ipman) si iti recomand cu caldura XX! Cu toate ca depinde ce anume vrei sa faci cu mobra in cauza, dar totusi XX-ul are avantaje nete fata de ZX9. XX vs ZX9: Pozitie foarte comoda (e un sport touring totusi) Merge si repede si incet (ZX9 merge doar repede si foarte repede) Cutia e mult mai elastica si mai silentioasa Protectie mai buna la vant Mult mai bine gandita si realizata (cu mai multa atentie la detalii). Bicicleta e mult mai buna (ciclistica vreau sa spun ) Comportamentul pe curbe e mai bun ca la ZX9 In oras amortizoarele mai moi decat cele de pe ZX9 o sa fie o binecuvantare, si o sa intelegi asta cand o sa faci un drum de 400km si nu o sa ajungi rupt la capatul lui. E o mobra docila si prietenoasa daca te porti bland cu ea, si scoate fiara la suprafata daca ii ceri. Kawa e mult mai brutala indiferent cum tragi de acceleratie: ori nu trage ori trage prea tare. XX-ul e posibil sa pape mai mult, e mai mare si mai grea, dar nu cu mult si e mult mai fiabila, am vazut cu ochii mei XX ajuns la 100.000km si mergea ceas. Daca vrei Kawa iti sugerez ZX7R din perioada 97-99, o mobra care dupa parerea mea valoreaza greutatea ei in aur. Succes la vanatoare! Ry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 5, 2006 Autor Share Postat Octombrie 5, 2006 Mersi , Radu!Stiu cam cum e cu XX-u, stii ca am fost odata la Snagov impreuna si am si eu un XX in grup, doar ca negru! Despre ZX9 vreau sa stiu mai multe, am tot citit eu pe net dar vroiam si pareri de-ale voastre! Si cred ca e mai ieftin si mai nou, aici e o smecherie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Octombrie 5, 2006 Share Postat Octombrie 5, 2006 Err ... ca zise omul, dar ale mele sint. ZX9R e foarte usor de pus pe curbe la viteze de peste 60km/h. XX-ul merge foarte bine, dar nu chiar ca o sportiva. XX-ul e mai usor/usoara decit ZX9R, 224kg declarate fata de 238. Pe scurt: Kawa e motocicleta potrivita cind te apuca dorul sa fii kamikaze. XX-ul e buna si pentru mers pe drum si pentru cind te dai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 5, 2006 Autor Share Postat Octombrie 5, 2006 Err ... ca zise omul, dar ale mele sint. ZX9R e foarte usor de pus pe curbe la viteze de peste 60km/h. XX-ul merge foarte bine, dar nu chiar ca o sportiva. XX-ul e mai usor/usoara decit ZX9R, 224kg declarate fata de 238. Pe scurt: Kawa e motocicleta potrivita cind te apuca dorul sa fii kamikaze. XX-ul e buna si pentru mers pe drum si pentru cind te dai tare. Pe unde m-am uitat eu (si mi-am ars ochii ceva pe net) XX-ul 1998 are 223 kg si ZX9 2000 are 183 kg , ambele la gol. Poate te-ai incurcat tu? Senzatia de acceleratie e mai puternica pe ZX9? De ce le tii pe amandoua? Majoritatea spun ca se poate face un touring mai scurt si cu ZX9 fara sa te omoare iar cand ai chef de joaca se preteaza mai bine decat XX-ul,cum o fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Postat Octombrie 5, 2006 Share Postat Octombrie 5, 2006 (editat) XX........e mult mai fiabila....am vazut cu ochii mei XX ajuns la 100.000km si mergea ceas. Iarasi, mai baieti? Sint NENUMARATE ZX-uri 9 din diverse generatii in aceeasi situatie....... XX-ul e mai usor/usoara decit ZX9R, 224kg declarate fata de 238. Inseamna ca voi vorbiti de modelul vechi, nu de unul ca cel din foto..... In rest, da, ZX-ul (ala nou!) merge mai bine pe curbe decit XX-ul DACA suspensiile sint setate corect (la origine ele sint prea moi, atit in pretensionare, cit si in amortizare. Dar asta poate fi si un avantaj, functie de stilul de mers...) Mie personal mi-ar place ZX-ul, dar daca o iei pt. touring sportiv pe distante mai mari, XX-ul cistiga meciul asta... Editat Octombrie 5, 2006 de Taz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 5, 2006 Autor Share Postat Octombrie 5, 2006 Distante nu chiar asa de mari, cam 200km maxim dintr-o bucata! Am citit si io de chestia cu suspensiile, toti care au incercat-o si se pricepeau ceva au spus de necesitatea unei altfel de setari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Octombrie 5, 2006 Share Postat Octombrie 5, 2006 Distante nu chiar asa de mari, cam 200km maxim dintr-o bucata! Am citit si io de chestia cu suspensiile, toti care au incercat-o si se pricepeau ceva au spus de necesitatea unei altfel de setari! fa un poll:) eu desi n am mers pe Z9 ..recomand XX ul ORICAND cu consumul e discutabil, daca mergi cu 180 e una, daca mergi cu 250 ..suge..deh. in rest numai de bine ( eu vb de cel pe injectie, 2004 ) spor si bafta mare si ca idee ca nu se stie cum se vor aranja apele..ia ti ceva de acum sa fii sigur ( nu, nu l vand pe al meu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 5, 2006 Autor Share Postat Octombrie 5, 2006 Consumul chiar nu e un factor de decizie, amandoua consuma mult, asta se stie!Dar comparabil, n-am auzit plangeri ca la ZX12 de exemplu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 5, 2006 Share Postat Octombrie 5, 2006 Niko, scuze de offtopic, dar cred că CB-ul tău încă mai are resurse, nu e folosit la maxim. Un motor mai puternic ar fi Âşi mai puțin folosit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Releone's Buddy Postat Octombrie 5, 2006 Share Postat Octombrie 5, 2006 Bine spus Adriane, pacat ca n-ai cu cine vorbi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 5, 2006 Autor Share Postat Octombrie 5, 2006 Niko, scuze de offtopic, dar cred că CB-ul tău încă mai are resurse, nu e folosit la maxim. Un motor mai puternic ar fi Âşi mai puțin folosit. Ce rautate esti!Da, intradevar, nu ma dau eu foarte tare nici cu asta, mai ales de cand am facut cunostinta cu asfaltul, dar i-as da si eu in line dreapta si usor o sa ma obisnuiesc! Da de sistemul dual cbs de pe honda nu ziceti nimic?Unii zic ca nu e bine sa nu ai control independent pe fiecare frana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Octombrie 5, 2006 Share Postat Octombrie 5, 2006 Ce rautate esti!Da, intradevar, nu ma dau eu foarte tare nici cu asta, mai ales de cand am facut cunostinta cu asfaltul, dar i-as da si eu in line dreapta si usor o sa ma obisnuiesc! Da de sistemul dual cbs de pe honda nu ziceti nimic?Unii zic ca nu e bine sa nu ai control independent pe fiecare frana! iarta ma de interpelare dar pari un tip inteligent - ce i aia "unii zic" ? fiecare are opinia lui in functie de parametrii PERSONALI Urca te pe una si vezi cum e, lasa o incolo de "unii zic" eu sunt incantat de dual CBS ul ala si personal cred ca ajuta f mult dar ca orice sistem ( abs de ex) are si pareri "contra" savantul japonez totusi nu l a pus acolo de pomana - ce mi pare rau e ca nu i si cu abs dar deh, asta e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 5, 2006 Share Postat Octombrie 5, 2006 Ce rautate esti!Da, intradevar, nu ma dau eu foarte tare nici cu asta, mai ales de cand am facut cunostinta cu asfaltul, dar i-as da si eu in line dreapta si usor o sa ma obisnuiesc! Da de sistemul dual cbs de pe honda nu ziceti nimic?Unii zic ca nu e bine sa nu ai control independent pe fiecare frana! Nu am spus-o cu răutate, ci doar ce am observat din cei 400 de km de plimbare împreună. Practic nu cred că ai nevoie de mai mult deocamdată, nu că nu vei avea Personal apreciez pozitiv un sistem de frânare tip dual cbs. Din ce am citit prin articole mulți piloți de curse nu folosesc niciodată frâna spate, deÂşi are ceva efect la distanța de frânare. Nici eu nu folosesc frâna spate, dar din alte motive, nu că m-aÂş crede pilot de curse , aÂşa că un ajutor în acest sens mi-ar fi util. Nu Âştiu destule detalii despre cum funcționează, dar aÂş încerca aÂşa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Octombrie 5, 2006 Share Postat Octombrie 5, 2006 Nu am spus-o cu răutate, ci doar ce am observat din cei 400 de km de plimbare împreună. Practic nu cred că ai nevoie de mai mult deocamdată, nu că nu vei avea \ Las ca nici ipman nu avea nevoie si si-a luat 2 si zx si xx da cre ca sunt eu invidioasa doar... Din punctul meu de vedere ti-am zis, honda for life. Zice bine foxbatul ce zice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 5, 2006 Share Postat Octombrie 5, 2006 Si eu as merge pe mana Hondei ,chiar daca nu am condus-o personal e prea mult laudata de toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxanel Postat Octombrie 5, 2006 Share Postat Octombrie 5, 2006 (editat) tu oricum te iei dupa ce spun altii iar o parere personala baza pe trairi la fel de personale sint excluse.......asa ca....aveti incredere in silviu cand va vorbeste ce a auzit si/sau citit el.... eu ma abtin....am mers f putin pe fiecare din ele....as inclina spre zx9 datorita designului mai tineresc fata de xx.... Editat Octombrie 5, 2006 de Coxanel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NinjaMan Postat Octombrie 5, 2006 Share Postat Octombrie 5, 2006 (editat) Eu am mers pe ZX9R, doua sezoane 20000 km si pot sa zic ca mi-am facut o parere. E o motocicleta super buna daca stii ceea ce iti doresti de la ea. E un moto nervos cand trebuie sa fie cand tragi de gaz si e un moto dicil in rest. Nu stiu ce zic unii dar motorul daca ii intararesti putin suspensiile sta superbine pe drum. Inainte sa ne exprimam parerea despre comportamentul unui anumit model e nevoie sa il testezi sa te obisnuiesti cu el sa mergi pe el si mai mult sa te joci putin cu surubelnita in suspensii eventual alegerea unor gume conform unui anumit stil de pilotaj. Pot sa iti spun ca dupa ZX9 am vrut sa imi cumpar un XX dar ......am ramas la ZX12R cea mai adevarata motocicleta de pe planeta!!! O zi cat mai buna. Editat Octombrie 5, 2006 de NinjaMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 6, 2006 Autor Share Postat Octombrie 6, 2006 Eu am mers pe ZX9R, doua sezoane 20000 km si pot sa zic ca mi-am facut o parere. E o motocicleta super buna daca stii ceea ce iti doresti de la ea. E un moto nervos cand trebuie sa fie cand tragi de gaz si e un moto dicil in rest. Nu stiu ce zic unii dar motorul daca ii intararesti putin suspensiile sta superbine pe drum. Inainte sa ne exprimam parerea despre comportamentul unui anumit model e nevoie sa il testezi sa te obisnuiesti cu el sa mergi pe el si mai mult sa te joci putin cu surubelnita in suspensii eventual alegerea unor gume conform unui anumit stil de pilotaj. Pot sa iti spun ca dupa ZX9 am vrut sa imi cumpar un XX dar ......am ramas la ZX12R cea mai adevarata motocicleta de pe planeta!!! O zi cat mai buna. Da, am vazut ca majoritatea celor care au avut o moto sport nu mai sunt incantati de XX, li se pare cam prea domoala. Si mie imi place ZX12 si stau si foarte bine pe el, nu-ti face probleme, dar am zis sa mai am o etapa intermediara pana la el. Si e mai scump! Vorbesc si eu din review-uri pentru ca la noi nici nu se da mobra asa cu una cu doua de la unu la altul si eu zic ca macar decat sa vorbim despre cu totul alte prostii pe acest site moto, mai bine ne dam cu parerea despre motoare. De aia ma mai gidez dupa ce zic ''unii''. Si ce s-a spus pana acum mi se pare foarte la obiect si din experienta fiecaruia. Exact asta cautam. Bafta P.S. Vezi cu cea ami adevarata moto de pe planeta, mai usor, ca ne ia Silviu la criticat imediat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Octombrie 6, 2006 Share Postat Octombrie 6, 2006 Daca tu spui ca iti iei o moto sa-ti faci damblalele, atunci ia-ti o sportiva. Daca vrei una care sa te serveasca peste tot, nu lua sportiva. Sportivele nu cara, cind au pasager nu mai sint asa manevrabile. Dar accelereaza mai bine. Asta daca te obisnuiesti cu ea si nu te surprinde in postura "tu pe asfalt si ea deasupra". CBS mi se pare o chestie buna, nu am intilnit situatie in care sa ma deranjeze. Cam asta ar fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Octombrie 6, 2006 Share Postat Octombrie 6, 2006 Da, am vazut ca majoritatea celor care au avut o moto sport nu mai sunt incantati de XX, li se pare cam prea domoala. fara suparare dar..ce inseamna domoala la tine? eu ( ca si incepator ) nici pe a2 nu am avut "balls" sa trag de gaz pana la capat.. in fine, e cam offtopic insa mai spunea cineva pe aci ca trage hornetul de 600 cam ca XX ul ) frate, du te la un mic drive test si nu ti mai pierde timpul cu supozitii Drivetestul este SFANT indiferent de ce review-uri are un motor. uite, de ex, am avut cbr600F si SINGURUL motiv pt care l am dat era ca sunt un pic cam "mare" pentru el dar asta n am realizat o pana nu l am "condus" pentru ca la teste statice ( a se citi parcare ) imi venea ca turnat spor si bafta maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 6, 2006 Autor Share Postat Octombrie 6, 2006 Si mie imi place CBR600f dar si mie mi-e mic! XX-ul l-am testat, nu am mers mai mult de 240 cu el, ti-am zis ca nu factorul viteza maxima este important! O sa ma rog de un prieten care are ZX9 sa mi-l dea si mie o tura pana nu vine frigu si asa o sa-mi fac o parere. Si nu mai putem discuta pe tema asta? Eu zic ca mai putem! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Octombrie 6, 2006 Share Postat Octombrie 6, 2006 Si mie imi place CBR600f dar si mie mi-e mic! XX-ul l-am testat, nu am mers mai mult de 240 cu el, ti-am zis ca nu factorul viteza maxima este important! nu ma refer la viteza ) eu mai mult de 8k si un pic nu i am dat ( hai , poate 9k dar cam atat pt o perioada f scurta ) de la 6k devine racheta asa ca ..nu de putere/cuplu duci lipsa O sa ma rog de un prieten care are ZX9 sa mi-l dea si mie o tura pana nu vine frigu si asa o sa-mi fac o parere. Si nu mai putem discuta pe tema asta? Eu zic ca mai putem! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARZAN Postat Octombrie 6, 2006 Share Postat Octombrie 6, 2006 Eu am un ZX9R din 98',si il folosesc foarte bine si pt touring.Are o pozitie comoda fata de celelalte supersportive,si datorita greutatii mici e manevrabila chiar si in traficul din oras.Modelele fabricate 94'-97' sint mai greoaie,dar din 98'doar numele a ramas acelasi.Are un cuplu destul de mare incit sa folosesti viteza a 6-a de la 50Km/h,dar daca vrei sa accelerezi tare, schimbi 3-4 viteze in jos,si primesti o portie buna de adrenalina.E un motor docil chiar si pt cei fara prea multa experienta,cu, conditia sa-si stie controla incheietura dreapta,pt ca acest motor nu prea iearta greselile.Cit despre fiabilitate,.........este direct proportionala de cum o intretii. Fa probe cu amindoua si cumpara-l,pe care te simti cel mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 6, 2006 Autor Share Postat Octombrie 6, 2006 Sunt sigur ca stau binisor si pe ZX, dar cred ca Honda este mai docila si sunt obisnuit cu o curba de putere liniara. La ZX are vreun moment unde bruscheaza in acceleratie?Ca Honda pe la 7000 simti cum incepe sa te traga, dar senzatia e placuta si nu e de speriat, n-are asa un salt de putere cum am auzit ca se intampla la Kawa. Mersi de pareri Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.