Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


Deadpool

Membru
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

About Deadpool

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Sigur. Drăguț Sportsterul dar prefer Indian FTR. Cam scumpuț.
  2. Verific zilnic OLX, Bestbike, Forumul și orice alt site posibil. Nu exclud posibilitatea ca un membru să fie dornic să vândă ceva care ar putea fi prin întâmplare pe placul meu. Știu ce vreau, încerc să-mi extind plaja de posibilități Merci! Cum am scris și lui TNT, fac un studiu de piață.
  3. Mai vedem. Te referi la faptul că anunțul meu e prea visător?
  4. Salutări, Sunt interesat de achiziționarea unui naked V2 peste 800cmc, injecție cu ghidon tip supermoto. Nu suport clip-ons. Buget: 3000€ Săriți cu oferte!
  5. Thread-ul ăsta e plin de "români" care se bagă în seamă, și eu de altfel. Lăsați omul să facă ce vrea. Își asumă, treaba lui, democrație, Europa!
  6. La cum descrii nevoile tale, ai nevoie de un V2.
  7. https://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/cel-mai-mare-timp-de-asteptare-pentru-examenul-auto-la-iasi-programari-dupa-4-luni--187379.html Am primit vestea că m-au reprogramat pe 3 iunie. MOR DE DRACI! Guvernul
  8. Băiatuuuuu, Înainte de toate, ia permisul. Am 27 și am încerc să iau permisul din iunie anul trecut, din imbecilitatea sistemului birocratic românesc. Nu e ca la B, clar! Ai 2 probe: poligon și traseu. Traseul implică mers prin oraș cu un instructor gras în spate, echipat și comunicație cu polițaiu întro mașină în spate. Faci mai toate orele în poligon și abia 2 le faci pe traseu înainte de examen. Șocul când intri prima oară în trafic, îți cam pică greu. Am clacat la A2 acum 4 ani. Nu ai călărit? Nu-i problemă, vezi să probezi toate motoretele de la școală în poligon să îți faci o părere pe propia piele. Motocicleta e oricum versatilă, poți face de toate în limita legală . După multe clipuri și tutoriale, asemeni ție, am ajuns la o singură concluzie: IA-ȚI CE-ȚI PLACE!! Dacă scriu ce motor vreau, o să-mi sară lumea în cap, că deh, neamul nostru cum e. Bugetul e arhisuficient. Eu am 3K. Naked e o recomandare generală pentru începători să simți aerul cum te frânează, cei cu experiență caută carenate BIG TIME, apoi intervin gusturile personale. ABS nu e musai, școala o fac cu ABS și la unele frânări (cuvant urat) de puternice, gândindumă puțin în urmă te cam fură, dacă ai fost biciclist cam știi unde bat. Nu cilindreea este problema. Problema e cum privești tu problema. Tiparul de învățare presupune incremente. EX: 300cc->600cc->900cc. Sau turații. Mulți schimbă motocicletele că se plictisesc. Eu unul nu-mi place să stau să mă bișnițăresc și să schimb categoriile. Așa că fac incrementarea în turații la aceeași cilindree.
  9. Ciudate slidere, partea metalică la exterior?
  10. București și nu numai. Acum 2 săptămâni prin Roma am rămas frapat la cât se chinuiau motocicletele să treacă prin trafic, în rampă, printre mașini care abia 1 metru dacă se clinteau la semafoare. În trafic, scuterul e rege, mai exact cutia cvt.
×
×
  • Create New...