Sari la conținut

Lup69

Super Membru
  • Număr conținut

    1.460
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    https://youtu.be/4HBBgiuYESA

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    DE
  • Permis moto din
    1991
  • Motocicleta
    Yamaha, BMW
  • Numar moto
    92-90
  • Club
    Sportiv

Informații profil

  • Motociclete detinute
    1.jawa-cz, 2-3.jawa ts, 4.suzuki gsx, 5.honda cbx 550f, 6.bmw 650f, 7.yamaha
  • Alte autovehicule si vehicule
    Conserva japoneza
  • Interese
    motoare, fluturasi, chei

Vizitatori Recenți Profil

6.192 citiri profil

Lup69's Achievements

  1. Lup69

    Negrutz

    Felicitari ptr cadou, si ca ai scris in stil Al Conan Doi...
  2. La multi ani si sarbatori linistite nea Constantine!!!! Ai grija la ceilalti, mai ales pe ceata, vreau sa ne postezi si la anul imagini cu matale pe "caraile\patriei"!!!!
  3. Asa e trendu' acuma, am remarcat si la conserve, devin doar telefoane pe roti ...
  4. Daca se mobilizeaza strategul sef ca la cursa asta, si ceilalti isi pastreaza cumpatul pana la final, se inscrie iar la vreun loc 5....
  5. Si eu si soata avem flip-up, doar ca eu am un avantaj imens-un parbriz care ma apara complet, doar la autostrada sau cand e mai racoare afara soata ii lasa barbia in fata, eu nu, si avem amandoi intercom...Da, parbrizul meu este arhisuficient, deseori intra cate o musca/albina in spatele parbrizului si zboara lejer in zona pana se duce catre margine si dispare, e "umbra" total...in fine, dupa primele iesiri te vei lamuri, e dificil sa iti formezi o parere certa doar dupa impresiile celorlalti, nu?
  6. Nu va contrazic, topicul este despre casti FLIP-UP, nu integrale, O masina care sta in soare e mai incinsa decat una in miscare, o decapotabila neagra este mai incinsa decat o decapotabila deschisa la culoare, bineinteles in miscare? Care este motivul pentru care cineva isi ia o casca flip-up? Poate ca e mai OK cu open-face? In fine...
  7. In primul rand, castile in general au o spuma de polistiren ca strat intermediar intre carcasa (carbon, composite, termoplastic) si captuseala, nu? Stratul de polistiren este izolator termic, singura sursa de caldura in interiorul castii este doar capul riderului. Senzatia de caldura poate fi atenuata fie printr-un sistem de ventilatie mai generos, sau prin deschiderea castii, in cazul nostru flip-up..., nu?De aceea se pune cel mai mare accent pe confortul personal cu casca pe cap si in mers, exact ca la pantofi, pot arata extraordinar, din materiale ultimul racnet, dar trebuie purtati in conditii de confort altfel provoaca damage...problema vizibilitatii in trafic se poate rezolva mai usor cu o vesta reflectorizanta, obligatorie in unele tari din UE.
  8. Am primit si la Shark si la LS2 niste chestii argintii, fosforescente care se aplica pe casca, aveau forme diferite, asa ne diferentiem eu si soata castile, . In fine, poti sa iti aplici pe casca orice combinatie de reflectorizante/fosforescente, cum crezi...
  9. Apropo, in 2015 am dat Loganul respectiv, buy-back la dealer Toyota, avea 240k, facuti in 9 ani, din care 3 nu am fost in tara, doar in CO...dealerul mi-a dat din prima 2000 de euro, in conditiile in care era evaluat la 1200. maxim 1500 euro la piata...in fine, inca afisa pe bord consum mediu sub 4 litri...avusesem grija de el, ca de notocicletele din dotare...Au fost masini bune, simple, cu raport pret/calitate imbatabil.
  10. Bloc cu parcare subterana...adica cam cate ar fi intr-un oras? Optimistic vorbind...(scriind)... Depinde la ce tip de Logan te raportezi (al meu Logan diesel din 2006, cu abs!!!, mi-a scos 3.5/100 consum mediu pe 10000km, ca la fiecare 10000 se reseta calculatorul de bord)...dar de ce neaparat Logan? de ce nu Aygo de exemplu? Sau o hibrida?Nu spun Prius, e scumpa, clar, deci alege ....Plus ca la acest calcul nu ai luat in calcul investitia pentru priza, nu?Asta in conditiile ideale cand subiectul locuieste la un bloc cu parcare subterana, adica are o putere financiara crescuta, total diferita (sa nu spun incompatibila) de ideea de a avea in utilizare un Logan, cu consum de 10l/100km. Comparam prune cu banane, nu e corect, daca tu ai avut de ales intre un Logan si un Spring, nu generaliza, nu cred ca locuiesti intr-un bloc cu parcare subterana, nu? Atentie, nu sunt sarcastic, folosesc un ton calm, nu ma iau de nimeni... Bai asa da, aprob pozitiv, asta ca sa dau un citat din clasici in viata...acum daca ridici capota in parcare duminica e doar ca sa completezi cu lichid de parbriz....cu vecinii discuti doar la care service te trateaza mai ok si iti asigura o deservire mai transparenta...din-astea...
×
×
  • Creează nouă...