Sari la conținut

Damasc

Membru
  • Număr conținut

    3
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Constanța
  • Carnet moto din
    -
  • Motocicleta
    -
  • Numar Moto
    -
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    -

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Damasc's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Salut! Pentru că mi-aș fi dorit să știu mai multe înainte să aleg școala moto, m-am gândit să scriu câte ceva din experiența mea, astfel că: 1. Nu există școala HobbyMoto! Dacă te duci la Toni și îți exprimi dorința de a face cu el școala pentru A, dosarul tău să știi că va fi la Lia Pilot (sau cred că acum numele este All Klass). Repet, nu există școala HobbyMoto, ci este Lia Pilot/ All Klass, HobbyMoto fiind un fel de stat în stat. În sensul că pe partea de practică, examen, ai treabă doar cu Toni și colegii lui, iar pe partea de acte, în principal, cu domnul Lipan, de la Lia Pilot/ All Klass. Cei de la HobbyMoto ori n-au putut ori n-au vrut să își deschidă o școală a lor, nu mă privește, însă problema pentru cursanți este că pe partea de acte degeaba încerci să o rezolvi cu Toni, pentru că de fapt ai treabă cu domnul Lipan. Atunci îți dai seama că dacă n-ai vrut la Lia Pilot/ All Klass pentru că citeai recenzii negative, de fapt fix acolo ai ajuns! Trecând peste asta, pentru un cursant toată situația asta mi se pare o bătaie de cap inutilă, că nu știi clar de la început cu cine, când, cum etc.; 2. Fă bine și întreabă-l pe Toni cu cine vei face exact ședințele de practică! De ce spun asta? Eu am ales HobbyMoto pentru că aproape peste tot vedeam recenzii bune și mai nimic negativ despre Toni. Am ales HobbyMoto ca să fac ore cu Toni, că doar era cel mai lăudat și chiar voiam să învăț. Nimic greșit în asta. Când m-am dus la prima oră de practică am avut surpriza neplăcută să fac cu altcineva, Ionuț. Omul a fost ok de-a lungul ședințelor de conducere, nu mă înțelegeți greșit, dar nu era normal să îmi spună cineva asta înainte? De preferat chiar Toni, cu care am discutat la început. Aleg HobbyMoto pentru recenziile bune ale lui Toni și mă trezesc că fac cu altcineva, de care nu știam absolut nimic. Este dezamăgitor! Am înțeles ulterior că, întrucât eu veneam după-amiaza la conducere d-aia nu făceam cu Toni, că el făcea dimineața. Ok, nicio problemă, dar nu mi-a zis nimeni chestia asta atunci la început! Dacă aflam că nu voi face ore cu Toni, poate că mă răzgândeam și căutam altceva. Ideea e că nu mi s-a transmis aspectul ăsta! Mi s-a spus doar că pot face ore și după-amiaza; 3. Dacă nu ești din Constanța, ai nevoie de viză de flotant! Din nou, iar nu m-a informat nimeni în mod clar pe tema asta, la început. Eu am adus o adeverință de la locul de muncă în care evidențiam că lucrez în CT la ### și că locuiesc la adresa ### din CT, adeverință pe care am prins-o la dosar. Cineva de la HobbyMoto (din păcate nu îi mai rețin numele, nu Toni/Alex/Ionuț, altcineva de acolo...) mi-a transmis, ce-i drept, că nu știe dacă e de ajuns adeverința respectivă, dar că o să afle atunci când se aprobă dosarul (sau ceva asemănător a zis) și că mă anunță dacă e ceva în neregulă. Eu, naiv, am mers pe ideea că dacă nu mi-a zis nimic atunci este totul ok, iar în ziua când m-am dus să dau sala am avut surpriza neplăcută să nu fiu lăsat să fac asta fără viză de flotant. Și astfel iar bătaie de cap, de data asta cu viza de flotant, lucru ce clar putea fi evitat. Dacă tot plătesc o sumă (700 lei) pentru „dosar”, măcar să fiu sfătuit serios cu privire la toate aspectele, altfel pentru ce mai plătesc „dosarul”, doar ca într-un minut să pună cineva 5 hârtii, cap la cap, într-un dosar cu șină clasic? Din nou, foarte dezamăgitor. 4. Pe partea de costuri, cum ziceam, 700 lei „dosarul”, 150 lei pentru fiecare ședință de 50 min, 80 lei fișa medicală, 89 lei taxa permis. Ca idee, dacă se întâmplă să pici, îi vei mai plăti lui Toni încă 250 lei taxă de reexaminare. Iar în ziua examenului am plătit 150 lei, ca la o ședință normală; 5. În final, au fost destule momente în care Toni sau Ionuț și-au dat interesul în ceea ce mă privește, și le mulțumesc pentru asta, problema este că au fost, așa cum am scris și mai sus, și destule chestii negative, care dacă n-ar fi meritat scrise postarea asta nu mai exista. Eu am picat la poligon prima oară (un pic urât, dar am avut parte de înțelegere din partea lui Toni, ceea ce, din nou, este de apreciat). Evident că m-am demoralizat și s-a dus și încrederea (în sensul că la ședințele de conducere făceam poligonul sub 3 min, iar în oraș eram ok, după chiar spusele lui Toni cu care am făcut o ședință în ziua de dinainte de examenul picat). Azi am permis categoria A și pentru că domnul Lipan m-a îndemnat să nu îmi bat joc de dosar, bani și timp și să mai încerc încă o dată, până nu expira dosarul. Repet, pentru că domnul Lipan m-a ținut vreo 15 min la telefon, într-o duminică seară, cu 2 zile înainte de examen (inițial mă sunase doar să mă anunțe că am examen în ziua X), explicându-mi că greșesc și că e mai înțelept să fac vreo câteva ore de conducere a doua zi, luni, și dacă văd că mă descurc, să profit de șansa de a susține examenul de marți! O fi având Lia Pilot recenzii negative în alte postări, dar de data asta, din partea mea, jos pălăria!
  2. Salut! Sunt interesat să cumpăr un CB500, 2001-2003. Sunt din Constanța. Vinde cineva sau știți cumva unde să mă uit, să întreb etc.? Din ce am căutat pe net sunt foarte puține anunțuri. Sincer, mă așteptam să fie plină piața de modelul acesta, având în vedere cât îi este de lăudată fiabilitatea. Mulțumesc.
  3. Salut! Mai poate urca cineva pe dropbox/alt site similar cele două DVD-uri? Mulțumesc.
×
×
  • Creează nouă...