Sari la conținut

3.14

Membru
  • Număr conținut

    416
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Locatie
    Capitala
  • Carnet moto din
    nu trebe
  • Motocicleta
    vand tot
  • Numar Moto
    fara

Vizitatori Recenți Profil

1.642 citiri profil

3.14's Achievements

Proficient

Proficient (10/14)

  • One Year In
  • One Month Later
  • Week One Done
  • Dedicated Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

  1. Cat costa sa fac si io o pozna pe agregat ? Sa fie intr-un ceas cu cuc
  2. senzorul ar trebui sa fie un circuit simplu : inchis/deschis ...nu bag mana in foc pt asta ca nu este domeniul meu si nici nu am o schema in fata , PP ca daca faci rost de o schea electrica a agregatului , o sa obtii info mult mai detaliate de la anumiti useri ....care cu siguranta vor posta . Bafta
  3. Nu-i fumos si nici constructiv pt acest forum macar . Incearca sa faci rost de un cdi ( ecu ) de proba . Uzual , la chinezariile pe care le-am avut , bubee mari erau la conectica . Din ce spui ....as tinde spre cdi sau cim se numeste unitatea de control .
  4. In Africa se moare de foame si de sete , iar voi faceti risipa ....pffffff...ce uameni !!!
  5. Mah ...tu ai subler digital de esti asa precis
  6. Am primit hartie de plata acasa pt toate 5 agregatele ....mai putin pt mobra ! ...de ce ,.....nu stiu ! ...merg si eu pe burta pana se prind
  7. Am remorca dedicata utv/moto ......insa inamicul nr 1 este timpul , apoi marafetii . Eu cand plec sa ma distrez ...nu conteaza ca este 1 zi sau 9 ....imi fac abslot toate poftele .....daca nu pot , mai bine nu plec . Asa ca ...pt sarakie ...cf este ideal ca sa te amagesti
  8. alooo.....GCPDR-ul ce zice .....pai bagi voyo la liber ...rusinica
  9. Domnu' ....reinvesteste boanele in napasta ailalta , ca am fost la ea si m-am ingrozit de cata saracie e ......pacat ...
  10. Man ...eu am 450 MT ...deci is ontopic . Problema este ca , aceste categorii au aparut fix datorita celor ca mine , ca tine , care nu au un skill deosebit pt orice ..... Doar imagineaza-ti : daca unu urca cu harley o rapa pe care multi enduristi / crossisti o evita ....inseamna ca se poate orice skill sa ai , iar restul sunt bani aruncati aiurea .. ...altfel , intervine fabricantul cu elemente ajutatoare . care sa faca viata mai accesibila si celor ca mine . ...si asa apar ramurile ....care apoi tind spre performanta , lucru care nu ne intereseaza in mod deosebit , dar se confunda usor. Tocmai de aceea am zis ca cf nu este de touring ...dar il face in compromis destul de bine ...pt aia ca mine .
  11. Mno ...io vaz bine ca matale esti sugubatz tare Si ontopic : pt mine touring este : protectie vant , cuplu mare , comfort deosebit in diferite configuratii ( cu/ fara pasager ) , intretinere minima . offroad este : cat mai usoara cu putinta ( in jurul a 100 kg ) Econimia actuala dicteaza si zice ca un sarac ca mine nu poate avea asa ceva ( ambele ) ...iar idiotenia din mine ce zice ....sa cautam un compromis !....si iaca se contureaza un adventure .....care merge decent pe soasea cu 120-130 ....si bagi si macadam / rape , fara prea mare skill . restul is nisate .
  12. Daca vrei ...zi-mi , am tolba plina Dupa cum am zis ...altii merg pe jos in jurul lumii .... Probabil ....ca sa fie discutia mai constructiva , ar trebui sa cadem de accord a ceea ce inseamna touring , adventure , naked , speed ...etc , fara sa cadem in extreme ca nu stiu cine a facut off cu goldwing sau harley, sa ca nu stiu cine a facut turul europei pe scuter de 125. Pentru oamu de rand ca mine , cu skill sub mediu , touringul il fac cu un anumit tip de mobra altfel este chin pt mine , offroad cu alt tip de mobra ca iarasi este chin ....samd. Revenind la CF450Mt ....este o strutocamila care nu face nimic bine , dar le impaca pe toate (pt aia noobi sau saraci ca mine . )
  13. Conform teoriei lu matale , touring se poate face si la pas ...daca-ti este accesibil , iar negru poate fi maro iar albul poate fi rosu ....in functie de viziunea fiecaruia
  14. Poi exprima-te ...ce intelegi prin touring . Daca compari cu yamahaia lu matale ....evident ca este de rahan pe asfalt ...altfel , pe macadam sau off decent este absolut ce trebuie . Dpmdv , este o strutocamila cu care faci si 1000 km daca vrei neaparat sa concurezi la Iron But ...dar , cel mai important , in range-ul de 300-500 km / combinat , este ce trebuie . Am fost cu shoarecu ( care este mai mare ca mine ) ...deci 2 malamuti pe un parci de mobra , si s-o descurcat de minune . ...Stai sa se implementeze mai bine radarele minune .....si atunci o sa mor de ras cand o sa vaz zmeii cum merg cu 50/90/130. Consumul cu 2 doar asfalt ..este de cca 4.1 , pe acilea prin sud ( cam 400km ) ....inca nu am vazut muntele cu ea . Consumul singur cu asfalt + off este de cca 4.2 ( cca 250 km ) In oras este fasneata , papa cam 5.4 la mine .......dar nu se compara cu un scuter cinstit de 300 Am avut freewind ...si ala vibra ,nu asta ......ce face mt-ul asta e pistol cu apa . Din cate ''plangeri '' am vazut , tind sa cred ca multi o cumpara doar ca este ieftina , fara sa tina cont daca este pt nevoile/ aspiratiile lor . Pe afara , se lauda uniii ca au trecut cu brio de 50k fara interventii ...unii pulsand spre 70k.....deci ar fi si fiabila
  15. bat spre 5k cu 2 sesiuni de offroad ..te oftici ?
×
×
  • Creează nouă...