Am pus o poza cu carene chinezesti cu aceeasi schema de culori pe care am gasit-o la o cautare rapida, pentru exemplificare, nu stau sa-mi pierd timpul sa caut exact pana la ulitmul milimetru pentru modelul/anul motorului respectiv pentru ca “oferta” este extrem de abundenta.
Am insistat pe acest aspect pentru ca faptul ca nu are carenele originale, sau a fost revopsit la 3500km pentru mine spune multe.
In UK sunt vreo 50-60 de circuite deschise publicului si se practica frecvent “prepararea” motoarelor pentru pista, adica schimbat carenele si bordul, dat forja cat cuprinde, apoi revenit la formula de strada. Evident, in acest timp kilometrajul de la MOT (revizia tehnica anuala), care in UK poate fi verificat la liber online, creste foarte putin.
Nu am cum sa fiu 100% sigur pe ce afirm fara sa vad/testez personal motorul dar am zis sa punctez ce pare indoielnic, pentru ca daca l-a lasat frana acum, iarna… cam ce se va intampla la vara?
Cu totii facem greseli, important este insa sa invatam din ele si sa nu le repetam.
@karate-kidte invit la vara sa ne intalnim la Matlock-Bath, nu e doarte departe de tine iar traseul e de motor, Cat’n Fiddle la doi pasi, daca am gresit… platesc eu berea!