Sari la conținut

cinezice

Membru
  • Număr conținut

    76
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    vsp_andy

Profil

  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    BMW 650GS
  • Numar Moto
    B
  • Club
    -

cinezice's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Motoreta a suferit un accident cu despagubire totala de la asigurari.Are fata "varza".Nu prea se gasesc piese si eu nu am timp.Se baga cineva la o reparatie?Dau poze si detalii la cerere.
  2. B.dul Prof.Dimitrie Pompei. Pe Barbu Vacarescu catre Baneasa,dupa hotel Caro,dreapta pe Fabrica de Glucoza,imediat stanga pe Gara Herastrau si sus dreapta.Imediat pe dreapta este o vulcanizare.Eu am avut pana si am facut-o la ei.Aproape 100 ron cu plumbi.
  3. Mult'am! Acolo chiar ca nu ajungeam pana nu ma uitam si...sub baterie!
  4. Unde e pozitionat,prins,pus claxonul? ...ca sa nu demontez toata motocicleta cautandu-l!
  5. ...cine cauta gaseste! Cred ca ar trebui sa avem un "loc" unde sa strangem tot ce se scrie despre probleme rezolvate. OK! Garnitura sau simeringul de pompa?? Dupa ce ajungi la o concluzie,incearca asta(o gasesti mai in urma cu ceva pagini) : "Operatiunea "repararea pompei de apa": -cumparat chitul de reparatie:rotorul cu ax,simeringuri,doua garnituri(pentru capacul de la pompa si pentru capacul de ambreiaj); -scule:un set de biti torx(bine e sa ai unul de calitate-eu am aruncat cateva,bani cu care puteam cumpara ceva bun);cheie '22(inelara sau fixa);un patent,cleste reglabil,un vas pentru recuperare lichid de racire,un vas pentru recuperare ulei. Se scoate saua,se da jos carena stanga(oricum o dai jos sa ai acces la radiator cand ii pui lichidul de racire si fara ea parca e mai liber sa lucrezi).Se demonteaza scutul.Se poate si fara ,dar o sa imprastii lichidele care or sa curga in el.Cu vasul de recuperare a lichidului de racire sub motor,demontezi capacul de pompa.Dupa ce te asiguri ca nu mai curge lichid,schimbi vasul de sub motor cu cel pentru ulei si demontezi teava pentru ulei.Pentru o mai buna manevrabilitate,de care o sa ai nevoie-am constatat ulterior-,am desfacut teava din prinderea superioara si de la rezervor(are furtun acolo),dar am golit si rezervorul de ulei ca sa fiu sigur ca nu o sa-mi curga in cap.Se desface cablul de ambreiaj impreuna cu piesa care prinde cablul(teava de ulei nu trece de piesa asta cand vrei sa o scoti).Dupa toate astea,se trece la demontarea capacului de ambreiaj.Are o gramada de suruburi printre care unul ascuns de scarita(eu am demontat si scarita ca sa am acces la el).Capacul de ambreiaj se desface partial astfel incat teava de ulei sa ramana intre capac si motor.Din aceasta pozitie se roteste,aseaza intr-o pozitie din care(putin fortata) trece peste esapament si poti scoate capacul foarte usor. Odata scos capacul de ambreiaj,se trece la repararea propriu-zisa a pompei de apa:se scoate roata dintata de pe ax(are un "shift") prin presare cu o surubelnita.Se scot simeringurile din capac(cu orice scula fara sa deteriorezi locasul).Dupa ce se sterge,curata locasul se pun simeringurile(atentie la pozitia lor!-partea cu arc spre lichide) care ,pentru a intra mai usor se ung cu vaselina sau ulei.Se monteaza axul cu rotorul pompei,se pune "shiftul" peste care intra prin presare roata dintata. Se curata foarte bine capacul si motorul de ramasitele de la garnitura.Se unge cu vaselina garnitura (ca sa stea lipita-pe pozitie) si se pune pe motor(are doaua ghidaje). Dupa toate astea se incepe montarea-operatiune inversa demontarii! Dupa ce operatiunea de montare e gata,se pune uleiul si lichidul de racire. Pentru instalatia de racire este necesara o foarte buna "aierisire"(surubul "teava" de aerisit este in partea dreapta,sus,deasupra senzorului de temperatura).Trebuie sa incalzesti motorul pentru ca termostatul sa intre in functiune si lichidul sa faca circuitul mare(radiator-pompa-motor-radiator). In momentul in care nu mai scoate aer,ventilatorul porneste si se opreste,e gata.Montezi si carena stanga si...la drum!"
  6. Baga "4" la tine in carnet. Are una cu care merge!
  7. Cred ca e altceva ce nu stii tu: Bateria(acumulatorul) cu lichid are un furtun prin care curge uneori acid+apa(cand e pe duca,cand fierbe,cand o apuca!).Acest furtun ar trebui directionat in asa fel incat ceea ce pica din el sa nu pice pe motor.Incearca sa verifici si asta!
  8. O pun pe toata. Vezi ce e subliniat! Operatiunea "repararea pompei de apa": -cumparat chitul de reparatie:rotorul cu ax,simeringuri,doua garnituri(pentru capacul de la pompa si pentru capacul de ambreiaj); -scule:un set de biti torx(bine e sa ai unul de calitate-eu am aruncat cateva,bani cu care puteam cumpara ceva bun);cheie '22(inelara sau fixa);un patent,cleste reglabil,un vas pentru recuperare lichid de racire,un vas pentru recuperare ulei. Se scoate saua,se da jos carena stanga(oricum o dai jos sa ai acces la radiator cand ii pui lichidul de racire si fara ea parca e mai liber sa lucrezi).Se demonteaza scutul.Se poate si fara ,dar o sa imprastii lichidele care or sa curga in el.Cu vasul de recuperare a lichidului de racire sub motor,demontezi capacul de pompa.Dupa ce te asiguri ca nu mai curge lichid,schimbi vasul de sub motor cu cel pentru ulei si demontezi teava pentru ulei.Pentru o mai buna manevrabilitate,de care o sa ai nevoie-am constatat ulterior-,am desfacut teava din prinderea superioara si de la rezervor(are furtun acolo),dar am golit si rezervorul de ulei ca sa fiu sigur ca nu o sa-mi curga in cap.Se desface cablul de ambreiaj impreuna cu piesa care prinde cablul(teava de ulei nu trece de piesa asta cand vrei sa o scoti).Dupa toate astea,se trece la demontarea capacului de ambreiaj.Are o gramada de suruburi printre care unul ascuns de scarita(eu am demontat si scarita ca sa am acces la el).Capacul de ambreiaj se desface partial astfel incat teava de ulei sa ramana intre capac si motor.Din aceasta pozitie se roteste,aseaza intr-o pozitie din care(putin fortata) trece peste esapament si poti scoate capacul foarte usor. Odata scos capacul de ambreiaj,se trece la repararea propriu-zisa a pompei de apa:se scoate roata dintata de pe ax(are un "shift") prin presare cu o surubelnita.Se scot simeringurile din capac(cu orice scula fara sa deteriorezi locasul).Dupa ce se sterge,curata locasul se pun simeringurile(atentie la pozitia lor!-partea cu arc spre lichide) care ,pentru a intra mai usor se ung cu vaselina sau ulei.Se monteaza axul cu rotorul pompei,se pune "shiftul" peste care intra prin presare roata dintata. Se curata foarte bine capacul si motorul de ramasitele de la garnitura.Se unge cu vaselina garnitura (ca sa stea lipita-pe pozitie) si se pune pe motor(are doaua ghidaje). Dupa toate astea se incepe montarea-operatiune inversa demontarii! Dupa ce operatiunea de montare e gata,se pune uleiul si lichidul de racire. Pentru instalatia de racire este necesara o foarte buna "aierisire"(surubul "teava" de aerisit este in partea dreapta,sus,deasupra senzorului de temperatura).Trebuie sa incalzesti motorul pentru ca termostatul sa intre in functiune si lichidul sa faca circuitul mare(radiator-pompa-motor-radiator). In momentul in care nu mai scoate aer,ventilatorul porneste si se opreste,e gata.Montezi si carena stanga si...la drum![/u] Daca am plictisit pe cineva-nu-mi pasa! Daca e util pentru cineva ce-am scris aici-ma bucur! Sa fiti iubiti! P.S. La final,am constatat ca am fisurata piesa care prinde cablul de ambreiaj de ax.Tot nu pot sa plec la drum.Astept sa vina de la nemti(costa 47 de roni).Ma bucur ca azi ploua.
  9. " Fßllmenge Kßhlsystem ......................................................1,2 l im Ausgleichsbehälter ...................................+ 0,1 l " -zice in manual. Mare grija cu scoaterea aerului din instalatie!Am mai povestit pe-aici ce-am patit eu.
  10. Pentru Bucuresti am eu o propunere.Cu cine discut?
  11. Il am.Daca ai pe cineva sa le ia,ai nr. meu de telefon. --- Mesaj completat în 15 Oct 2007 14:16 ------------- ...se vor duce la "granic"-Targu Mures!
  12. daca il pui cu "taietura" sa frece pe cablu e normal sa il uzeze.Fanta aia trebuie sa ramana in partea superioara,unde nu freaca cablul!
  13. avea "italianul" una.Am vrut sa o iau eu dar e putin diferita de bmw.Fulvio il chiama(e ala de la tv)-0722623114.Suna si vezi daca o mai are!
×
×
  • Creează nouă...