Sari la conținut

peu

Super Membru
  • Număr conținut

    622
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    KTM 790 ADV R

Informații profil

  • Motociclete detinute
    mobra50,izh350,fzr1000,gsxr750,xvs1300a,fazer1000,600rr,hayabusa,R1200RT, KTM RC8, Victory Highball, KTM 790 Adventure R

Vizitatori Recenți Profil

1.614 citiri profil

peu's Achievements

  1. Tanks, initial voiam sa iau Panigale, dar am zis ca arata la fel si nu merita. M-am inselat, Panigale are suspensia mai buna :):):) Cert este ca nu ma vedeam in viata mea pe un scuter, iar acum nu inteleg de ce nu mi-am luat mai devreme unul. multumesc frumos de raspuns, Eu nu vreau sa ma zgaltaie, m-am imprietenit cu doua hernii si nu le place . Cosideri ca a meritat investitia sau plusul e marginal si mai bine puneai banii in altceva, gen saua confort ?
  2. Salutare Am intrat si eu in lumea scuterelor cu un XMAX 300, 24. Dupa 600km pot zice ca singurul minus, pe care il gasesc este suspensia spate. @enopul daca poti face un review pe suspensia YSS vs stoc ti-as fi super recunoscator
  3. Da le vând eu Le-am cumpărat si pana au ajuns au anunțat cei de la Rotwiller airboxul, pe care binenteles l-am comandat si montat, de asta am rămas cu ele
  4. Sa mai animam putin topicul toate cele de mai jos la 50% din prețul de achiziție, produsele sunt noi https://www.rottweilerperformance.com/rottweiler-performance-ktm-790-890-adventure-power-plate-elite-edition/ https://www.rottweilerperformance.com/rottweiler-performance-replacement-filters-for-790-890-adventure-power-plate/ https://www.guglatech.com/en/prodotto/ktm790-enduro-r-air-filter-mab003-r-00/
  5. este cel de 790? da-mi un preț, poate ne înțelegem
  6. peu

    KTM 790 Adventure S

    Pai daca e pe băut beri si alte alea iți dau eu 790-ul meu la test, nu e Norden dar e pe acolo
  7. peu

    KTM 790 Adventure S

    Știu cum e cu test ride, pana acum in RO cei de la Indian si BMW mi-au dat cheile si au zis distracție plăcută, la restul a fost fix așa, 10/15 min. Mă gândesc ca noul importator KTM este ceva mai deschis la teste, eu as merge a ei si as încerca, poate se leagă.
  8. peu

    KTM 790 Adventure S

    Protecția la vând este ușor rezolvabila daca nu te deranjează un parbriz urat precum cel de la Givi. Eu am 1.80 si cu acel Givi e ok doar ca nu-mi place asa ca am ramas cu parbrizul original Eu am 790R iar autostrăzile le merg in general la 150, motorul nu este deloc stresat la viteza asta, de asemeni eu mă simt comod Șaua de Adventure pentru mine e ok la ture de 500/600 km pe zi, nu am simțit nevoia sa schimb, este mai tare dar nu inconfortabila Părerea mea este sa faci un test cu Norden/890 si o sa te edifici cel mai bine ce si cum Suplimentar pe lângă ce ai pe lista eu as merge sa testez si Aprilia Tuareg, din ce știu au adus-o cei de la Bike hub. Pe hârtie pare sa fie o motocicleta destul de capabila
  9. Rapid Bike nu anulează CC, PCV anulează daca se folosesc harți race Eu intenționez sa iau Rapid Bike Evo, asta pare sa faca cam tot ce vreau eu - https://www.dimsport.it/en/rapid-bike/rapid-bike-evo/
  10. Rapid Bike pare sa fie soluția optima (din ce am citit) pentru AFR pe toata plaja de turații vs PCV ce intervine doar din zona medie. Cel mai probabil o sa fac achiziția, iar apoi sa putem testa daca într-adevăr se simte un plus.
  11. Setup-ul actual este similar cu al tau, Airbox Rott + Arrow decat Mie pana in 4000/4500 mi se pare la fel ca înainte. încă nu am reușit sa ies la o tura cu viraje strânse, sa vad ce si cum, revin cu update după ce reușesc sa fac asta. Oricum, i-am scris lui Mos Crciun sa-mi aduca un Rapid Bike Evo, sper sa fie de treaba Tu parca ai luat si Rally Tower de la Aurora ? Doar pe raft, in garaj
  12. Nu merita, dar sigur de power plate ai nevoie Din întâmplare, am eu una si cu 2 filtre de rezerva fix la prețul de achiziție
  13. Ce sa simt, o gaura in buzunar si mult zgomot in cap Serios vorbind, in ture medii trage o mai bine, mai liniar, dar nu e ceva ce îmi lipsea neapărat. Tot cred ca e nevoie de ceva sa modifice AFR in zona de jos a turațiilor, si poate ca asta ar fi trebuit sa fac inainte de airbox.
×
×
  • Creează nouă...