-
Număr conținut
1.217 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://www.bixenon.ro
-
Yahoo
anothergxg
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Brasov
-
Carnet moto din
07 Aprilie 2008
-
Motocicleta
Honda Silverwing 600
-
Numar Moto
14
-
Club
SCBv
Informații profil
-
Motociclete detinute
Tomos Targa, Ramzey Wolf, Kymco Grand Dink 250
Vizitatori Recenți Profil
2.340 citiri profil
anothergxg's Achievements
Newbie (1/14)
Recent Badges
-
cheia (keyless-ul ) pentru Honda Forza 250i, 2006 ? am pierdut-o.
topic a răspuns lui anothergxg în foxbatul Service si intretinere curenta
daca imi aduc bine aminte, John poate programa chei de Honda. https://www.facebook.com/johnsgaragebrasov/ Stiu ca e din Brasov, dar mai are drumuri prin Bucuresti, poate va potriviti cumva. -
n-ar trebui sa aiba legatura incarcarea cu supraincalzirea. pentru diagnoza stator, arunca un ochi aici - /index.php?/topic/565565-stator-bulit/?p=2549543
-
Modificare Aprilia SR50 2005
topic a răspuns lui anothergxg în Valiza00ul Service si intretinere curenta
da, deci bagi 2000+ de lei sa modifici cam tot, ca s-o faci sa treaca de 100, in loc sa iei macar A1 si un 125... -
http://razvanbb.ro/baterie-externa-pentru-pornit-masina-merita-sa-va-cumparati/
- 1.893 răspunsuri
-
- redresor moto
- Lidl
-
(și 1 alții)
Setat cu taguri:
-
Schimbare motor de la 50 la 125cc pe un scuter chinezesc
topic a răspuns lui anothergxg în cip_0425ul Discutii generale
Acum vreo 7 ani un prieten a pus pe un Yamaha Majesty 250 de 2001 motorul de la generatia anterioara de Majesty, tot de 250. Am presupus prost ca va fi o simpla modificare in CIV. De fapt a fost nevoie de reomologare pentru ca era diferit cuplul maxim sau turatia la cuplu maxim. Atunci ne-a zis inginerul de la RAR ca trebuia sa fi facut cerere catre ei inainte sa verifice daca seria de sasiu se potriveste cu seria de motor, astfel incat sa estimeze costul operatiunii de modificare in acte inainte de interventia mecanica. O sa merg zilele astea pana la RAR sa vad, pentru ca la telefon mi-au spus ca trebuie sa merg in reprezentanta locala. -
Schimbare motor de la 50 la 125cc pe un scuter chinezesc
topic a răspuns lui anothergxg în cip_0425ul Discutii generale
Readuc in discutie topicul asta, ca mi se pare cel mai apropiat de curiozitatea mea. Am o vespa et2, inscrisa la primarie, omologata ca moped. Pe aceeasi caroserie exista 4 motorizari: 50 2t si 50, 125 si 150 4t. Daca pun motor de 125 pe ea, exista vreo varianta sa o omologhez ca motociclu in loc de moped? Din punct de vedere fizic se potriveste motorul fara niciun artificiu. Vreau sa stiu la RAR daca am vreo sansa. -
Frati motociclisti si nu numai: in numele familiei bunului meu prieten Ciuraru Mihai Catalin care ne-a impartasit pasiunea, dar din nefericire nu a avut ocazia sa se bucure prea mult de aceasta plecand dintre noi mult prea devreme intr-un loc, speram noi, mai bun va rog daca ne putem mobiliza sa-l conducem pe ultimul drum asa cum se cuvine. Inmormantarea va avea loc duminica 04.09 in Roman, orele 11:00. Va multumesc anticipat! Pentru alte informatii sunati la 0747 743 800,Silviu.
-
vascozitatea o alegi in functie de temperatura la care il vei folosi cel mai des, adica 10w40, pentru ca nu te dai cand sunt -10 grade si sigur la 40 de grade nu-ti arde de plimbat.
-
Posibila bataie motor Honda SIlverWing
topic a răspuns lui anothergxg în Atti the Hunul Service si intretinere curenta
exact la fel se aude si a mea. are "48000" km, din care vreo 20000 i-am facut eu. inca de la inceput avea bataia aia... -
daca ma alege pe mine, o sa fac un stream live pe youtube. stay tunned!
-
deci tu ai nevoie de mine si tot eu sa te caut?
-
topicul e la Brasov, deci e vorba de strada Grivitei din Brasov. azi dupa 7 pot sa te ajut eu.
-
Ajutor - Transformare Piaggio 50 in 125
topic a răspuns lui anothergxg în GeorGEBlaCKRidERul Discutii generale
se pare ca la nord inca mai merge treaba fara CIV. ciudat... http://www.satu-mare.ro/ancora/inregistrarea-vehiculelor-nesupuse-regimului-de-inmatriculare -
Ajutor - Transformare Piaggio 50 in 125
topic a răspuns lui anothergxg în GeorGEBlaCKRidERul Discutii generale
sunt mult prea multe intrebari si prea haotic organizate. pe scurt, daca nu-ti permite cadrul sa pui motor de 125 las-o balta. nu te apuca de sudat cadrul ca faci tiganie, mai ales ca urmeaza sa o folosesti zilnic, nu e un proiect in care doar sa arati ca se poate. presupun ca motorul actual e in 2 timpi, iar cel de 125 mai mult ca sigur e 4 timpi; in cazul asta ai nevoie si de instalatia electrica completa, deja se complica lucrurile. legat de role, nu poti sa ai demaraj si topspeed in acelasi timp. sacrifici una in favoarea celeilalte. te uiti care e greutatea standard si jonglezi 1-2 grame in functie de ce vrei. role mai usoare pentru demaraj, role mai grele pentru top speed. -
https://www.youtube.com/watch?v=AD6zJrN9zRQ