Sari la conținut

adidas

Super Membru
  • Număr conținut

    6.257
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Ducati Sport Classic 1000
  • Numar Moto
    SBK
  • Club
    Monsters Garage

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda 954 RR, Honda F4i Sport, Mobre
  • Interests
    Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death!

Vizitatori Recenți Profil

9.050 citiri profil

adidas's Achievements

  1. Pai e mai greu sa se imparta intre antrenamente si filmarile de la Dune
  2. Din punctul tau de vedere, care sunt cei mai buni? Mie mi se par toti slabi daca e sa-i compar cu vechea generatie de piloti.
  3. La multi ani si din partea mea, Dane! Nu ne-am mai vazut, parca, de o vesnicie. Sa ne revedem cu bine
  4. Nea Ivane, o iei prea mot a mot. Bunul simt sa primeze, asta conteaza. Te salut
  5. Fiecare sa scrie cum vrea, cine nu intelege e liber sa foloseasca un translator. De ani de zile a fost asa si nimeni nu s-a plans.
  6. Ai chef sa dezvolti putin ideea? Sunt curios.
  7. 520 e grosimea lantului, in general motoretele vin cu 525. Se traduce printr-o masa mai usoara a lantului si pinioanelor. In functie de rapoartele tale, daca scazi -1 pe fata si adaugi pe spate +1, +2 scade top speedul si creste cuplul. Exista un grafic pentru a afla raportul ideal, nu poti alege chiar orice. Mergi la GRG la service si te servesc baietii de acolo. edit: eu stock aveam 15/40, am trecut la 14/41 si era alta motoreta, mult mai responsiva, piscam putin acceleratia si fata se ridica. Dar eu nu pentru asta am schimbat rapoartele ci pentru ca intr-a doua, la manevre gen giratorii simteam ca e in treapta gresita.
  8. Doamne ajuta Multam fain, Irina!
  9. Multam fain, @Kristian K, @ivan pedala! Primavara minunata, rock si piz..bere!
  10. @vintze, @Penetru, asta e rubrica de fun nu de conspiratii sau de chat. Va rog sa va abtineti pe viitor.
×
×
  • Creează nouă...